Leuke kindermusicals
+14
PapillonRose
Parisienne
Coccinelle
_Jet
kwak
Bruintje Beer
Printje
Annemie
PiP
woezel
Tania
Darius
LotteK
-Ieniemienie-
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Leuke kindermusicals
Wij willen binnekort een keer met M naar het theater.
En dan naar een musical zoals: Nijntje, Zandkasteel, Woezel en pip, dikke Dik oid.
Is iemand wel eens naar zo iets geweest? ZOja naar welke? Hoe oud was je kindje toen?
En vond hij/zij het leuk?
En dan naar een musical zoals: Nijntje, Zandkasteel, Woezel en pip, dikke Dik oid.
Is iemand wel eens naar zo iets geweest? ZOja naar welke? Hoe oud was je kindje toen?
En vond hij/zij het leuk?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Leuke kindermusicals
Wij zijn met onze dochter afgelopen jaar 4 keer naar het theater geweest. Naar een liedjesvoorstelling van Dirk Scheele, naar een voorstelling van Cowboy Billy Boem, naar Nijntje en nog 1 waarvan ik nu even niet meer weet welke dit was. Zij vond ze allemaal erg leuk! Ik vind het dus echt een aanrader om te gaan.
Voor komend jaar heb ik kaartjes gereserveerd voor Poep! , Sinterklaas, het zandkasteel en eentje van Sesamstraat voor onze dochter en voor onze zoon nog 1 van Woezel en Pip. Hier stond bij vanaf 2 jaar en tegen de tijd dat deze voorstelling hier speelt, is hij alweer 2 geweest!
Voor komend jaar heb ik kaartjes gereserveerd voor Poep! , Sinterklaas, het zandkasteel en eentje van Sesamstraat voor onze dochter en voor onze zoon nog 1 van Woezel en Pip. Hier stond bij vanaf 2 jaar en tegen de tijd dat deze voorstelling hier speelt, is hij alweer 2 geweest!
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Wij zijn vorige week naar Nijntje geweest, en Laurens vond het ge-wel-dig! Hij kan het ook in detail nog navertellen, dus wij gaan zeker vaker naar het theater!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
wij gaan in november naar een voorstelling van Bumba. De kinderen die meegaan zullen dan 2 jaar en 3 maanden zijn en net 2 jaar. De voorstelling is vanaf 1 jaar.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:wij gaan in november naar een voorstelling van Bumba. De kinderen die meegaan zullen dan 2 jaar en 3 maanden zijn en net 2 jaar. De voorstelling is vanaf 1 jaar.
Waar is dat? Dat is wel wat voor mijn zoontje.
Wij gaan in juni naar het studio100 zomerfestival ik ben benieuwd hoe hij het vindt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij zijn met de oudste naar woezel en pip geweest, dat hij net 3 was.
Nu kaarten besteld voor Dora, nu hopen dat we kaarten toegewezen krijgen. Dat is pas jan volgend jaar dus dan zijn ze 4 en 6. Ze konden kiezen tussen Dora of koekeloere?
Nu kaarten besteld voor Dora, nu hopen dat we kaarten toegewezen krijgen. Dat is pas jan volgend jaar dus dan zijn ze 4 en 6. Ze konden kiezen tussen Dora of koekeloere?
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Dit topic helpt mij er aan herinneren dat het theateragenda sinds 2 dagen online staat!
En jahoor Woezel en Pip zijn dit jaar ook bij ons in het dorp
Wij gaan dus naar Woezel en Pip. Het Zandkasteel lijkt me ook erg leuk.
En jahoor Woezel en Pip zijn dit jaar ook bij ons in het dorp
Wij gaan dus naar Woezel en Pip. Het Zandkasteel lijkt me ook erg leuk.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Tania schreef:Rejoy. schreef:wij gaan in november naar een voorstelling van Bumba. De kinderen die meegaan zullen dan 2 jaar en 3 maanden zijn en net 2 jaar. De voorstelling is vanaf 1 jaar.
Wij gaan in juni naar het studio100 zomerfestival ik ben benieuwd hoe hij het vindt.
+1 waar is dat van Bumba en waar is het studio 100 festival??
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
* kijkt op de site van het theater hier in de buurt*
Wow volgend jaar komen er heel veel leuke theatershows hier, o.a. woezel en pip, rupsje nooit genoeg, t zandkasteel, Sesamstraat Elmo is jarig.. en nog meer! Super leuk zeg..
Wow volgend jaar komen er heel veel leuke theatershows hier, o.a. woezel en pip, rupsje nooit genoeg, t zandkasteel, Sesamstraat Elmo is jarig.. en nog meer! Super leuk zeg..
Gast- Gast
Wij zijn naar Thomas de Trein geweest toen hij net 2 was. Musical was eigenlijk 3+ omdat hij 70 min duurde maar zoonlief heeft de hele tijd heerlijk genoten!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Annemie schreef:Tania schreef:Rejoy. schreef:wij gaan in november naar een voorstelling van Bumba. De kinderen die meegaan zullen dan 2 jaar en 3 maanden zijn en net 2 jaar. De voorstelling is vanaf 1 jaar.
Ik heb het gevonden, het heet Bumba in dromenland en hij komt in verschillende theaters moet je even googelen.
Het zomerfestival is in Ahoy, vorige week kon ik nog kaartjes bestellen bij seetickets maar veel was al uitverkocht.
Tania- Ratel
Snoepy87 schreef:* kijkt op de site van het theater hier in de buurt*
Ja vindt ik ook!!
Gisteren ook gekeken...
wil eigenlijk naar allemaal!!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik ben met mijn zoontje naar Thomas de Trein in de A'dam RAI geweest. Het was wel leuk, alleen ik vond het meer geschikt voor de oudere kindjes, vanaf een jaar of 4 ofzo. Het duurde naar mijn idee te lang allemaal.
Ik wil nog met hem naar Nijntje en het Zandkasteel
Ik wil nog met hem naar Nijntje en het Zandkasteel
Gast- Gast
Ik ben met C.iske naar Thomas de Trein geweest en heb nu net kaartjes besteld voor Elmo is jarig.
Gast- Gast
Tania schreef:Rejoy. schreef:wij gaan in november naar een voorstelling van Bumba. De kinderen die meegaan zullen dan 2 jaar en 3 maanden zijn en net 2 jaar. De voorstelling is vanaf 1 jaar.
Bumba komt hier in een stad, 20 km verder op. (Ik antwoord even voor Rejoy).
stad ongv z'n 40 km van Zwolle.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:Tania schreef:Rejoy. schreef:wij gaan in november naar een voorstelling van Bumba. De kinderen die meegaan zullen dan 2 jaar en 3 maanden zijn en net 2 jaar. De voorstelling is vanaf 1 jaar.
Bumba komt hier in een stad, 20 km verder op. (Ik antwoord even voor Rejoy).
stad ongv z'n 40 km van Zwolle.
Ja ik had het gevonden, hij komt ook in Amstelveen ik heb vanmiddag kaartjes gereserveerd.
Tania- Ratel
Annemie schreef:Tania schreef:Rejoy. schreef:wij gaan in november naar een voorstelling van Bumba. De kinderen die meegaan zullen dan 2 jaar en 3 maanden zijn en net 2 jaar. De voorstelling is vanaf 1 jaar.
Wij willen naar het theater in H.arden.berg, maar hij zal ongetwijfeld in meer theaters te zien zijn.
Gast- Gast
Ohw Hardenberg is voor ons ook nog wel te doen.. Rotterdam is ongeveer 3 uur rijden,dus dat is iets te ver.. Ik zal ook eens even zoeken..
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Wij zijn laatst naar dikkie dik (en dirk scheele) geweest!
Staan nu heleeee leuke dingen tussen zeg! Elmo, Bumba, Nijntje, Thomas, Zandkasteel, erg leuk!
Staan nu heleeee leuke dingen tussen zeg! Elmo, Bumba, Nijntje, Thomas, Zandkasteel, erg leuk!
Gast- Gast
Ik ga eind oktober met S naar Bumba (2+) en zij is dan bijna 2. Eind november gaat ze met mijn broer naar Het Zandkasteel (3+), ze is dan net 2 jaar. Mijn collega is pas met haar dochtertje (toen bijna 2 jaar) naar Het Zandkasteel geweest en zij vond het echt een aanrader en het was goed te doen zei ze (die voorstelling duurde een uur).
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Oeps ik kon me niet inhouden!
Elmo, Bumba, Zandkasteel, Thomas en woezel en pip!
Elmo, Bumba, Zandkasteel, Thomas en woezel en pip!
Gast- Gast
Ik heb net gekeken voor Woezel en Pip maar er staat nog helemaal niets bij de touragenda. Kan iemand ontdekken of ze ook in Eindhoven komen? Via google vind ik het helaas niet.
Edit: al gevonden, helaas niets bij ons in de buurt:(
Edit: al gevonden, helaas niets bij ons in de buurt:(
Printje- Lady Post-a-lot
Eindhoven weet ik niet maar ze komen wel in het theater in Veldhoven volgend jaar.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Nu toch gevonden, via een andere site staat het wel bij...erg vaag. En voor de helft van het geld, dus dat is wel weer mooi.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat is een leuke pop?
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke cd's?
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke cd's?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: