Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Oh jammer kom niet in aanmerking voor het terugkrijgen van mn lesgeld omdat ik in termijnen betaalde, jammerr
Niet? Toen ik in mijn diploma behaalde (voor 1 februari) kreeg ik de helft van mijn lesgeld terug, en ook ik betaalde in termijnen. Is dat veranderd dan?
Ja ik zeg t niet goed sorry
Omdat ik tegemoetkoming kreeg van DUO krijg ik het niet terug.
Had aanvullende beurs anders kon ik het niet betalen
Ow, op die manier, ik wou al zeggen!
Gast- Gast
En weetje ook toevallig hoe dat zit met 'prestatiebeurs wordt omgezet naar een gift' heb ik daar nog iets positiefs aan?
Gast- Gast
Anousch schreef:En weetje ook toevallig hoe dat zit met 'prestatiebeurs wordt omgezet naar een gift' heb ik daar nog iets positiefs aan?
Ja, omdat je je diploma behaald hebt, binnen de bepaalde tijd, wordt de lening, de stufi die je hebt gekregen (prestatiebeurs), je kwijt gescholden en is het dus een gift.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Isabella schreef:Ownee Anousch, valt het erg op? Hopelijk zien ze het niet bij de sollicitatie. Ik heb net de IQ test gedaan, ging belabberd, terwijl ik aan het lunchen was. Nu ga ik even snel door het huis - vriend belt net dat hij ziek naar huis komt, arme man.
Dat was volgens mij Caroow waarover jij het hebt?
Ik weet niet of het over mij gaat, maar ik had geen sollicitatie hoor Ik ging naar school. Ik weet niet of het opviel, ik vouwde hem maar zo'n beetje dubbel op mijn knie, en zat met mijn benen over elkaar.
Het blijft stom!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dus ik weet niet of je verder geleend had? Want je OV + stufi wordt dus een gift.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Ohja, ik was een IQ test aan het doen.. Die heb ik alweer weggeklikt.
Zie mijn reactie in het topic over de IQ-test .
Gefeliciteerd met je sollicitatie!
Jij ook, Anousch.
Verder loop ik hier nogal achter volgens mij.
Gast- Gast
Caroow schreef:Theedoosje schreef:Isabella schreef:Ownee Anousch, valt het erg op? Hopelijk zien ze het niet bij de sollicitatie. Ik heb net de IQ test gedaan, ging belabberd, terwijl ik aan het lunchen was. Nu ga ik even snel door het huis - vriend belt net dat hij ziek naar huis komt, arme man.
Ik weet niet of het over mij gaat, maar ik had geen sollicitatie hoor Ik ging naar school. Ik weet niet of het opviel, ik vouwde hem maar zo'n beetje dubbel op mijn knie, en zat met mijn benen over elkaar.
Het blijft stom!
Ik had jullie even door elkaar gehusseld, Anousch had sollicitatie, en jij een gat in je legging
Gast- Gast
Caroow schreef:Theedoosje schreef:Isabella schreef:Ownee Anousch, valt het erg op? Hopelijk zien ze het niet bij de sollicitatie. Ik heb net de IQ test gedaan, ging belabberd, terwijl ik aan het lunchen was. Nu ga ik even snel door het huis - vriend belt net dat hij ziek naar huis komt, arme man.
Het blijft stom!
haha ja ik doelde op het gat Isabella haalde jou en Anousch door elkaar...zij had wel solliciatie
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Caroow schreef:Theedoosje schreef:Isabella schreef:Ownee Anousch, valt het erg op? Hopelijk zien ze het niet bij de sollicitatie. Ik heb net de IQ test gedaan, ging belabberd, terwijl ik aan het lunchen was. Nu ga ik even snel door het huis - vriend belt net dat hij ziek naar huis komt, arme man.
Het blijft stom!
haha ja ik doelde op het gat Isabella haalde jou en Anousch door elkaar...zij had wel solliciatie
Gelukkig dan maar dat ik het gat had, en niet Anousch.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
haha ja in dit geval wel, met de sollicitatie. Want anders zat ze misschien nog ongemakkelijk(er) daar
Gast- Gast
Isabella schreef:Dus ik weet niet of je verder geleend had? Want je OV + stufi wordt dus een gift.
Nee ik had verder niet geleend!
Gast- Gast
Caroow schreef:Theedoosje schreef:Caroow schreef:Theedoosje schreef:Isabella schreef:Ownee Anousch, valt het erg op? Hopelijk zien ze het niet bij de sollicitatie. Ik heb net de IQ test gedaan, ging belabberd, terwijl ik aan het lunchen was. Nu ga ik even snel door het huis - vriend belt net dat hij ziek naar huis komt, arme man.
Het blijft stom!
Gelukkig dan maar dat ik het gat had, en niet Anousch.
Hahaha nou idd!
Gast- Gast
June schreef:toetje_ schreef:Ohja, ik was een IQ test aan het doen.. Die heb ik alweer weggeklikt.
Zie mijn reactie in het topic over de IQ-test .
Gefeliciteerd met je sollicitatie!
Jij ook, Anousch.
Verder loop ik hier nogal achter volgens mij.
Hihi, dat heb dus ook. En bovendien vind ik hem oersaai.
Ik ga werken, wie weet tot vanavond in het nachtcafé?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wilde dat ook doen, maar andere kant vind ik het ook zonde, dan kan je nog zien wat je hebt getwitterd...maarja mijn schoonbroer is nogal nieuwsgierig........_Donnaa schreef:Pfff, ik ben oude tweets aan het verwijderen.. Hell!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik verwijder vooral reacties op anderen, reacties met weinig inhoud enzo..wc-eend schreef:Ik wilde dat ook doen, maar andere kant vind ik het ook zonde, dan kan je nog zien wat je hebt getwitterd...maarja mijn schoonbroer is nogal nieuwsgierig........_Donnaa schreef:Pfff, ik ben oude tweets aan het verwijderen.. Hell!
Gast- Gast
Och, moeders en een webcam instellen hahaha. Ik ben al een uur bezig om het haar uit te leggen en ze begrjipt het maar niet. Heb de moed opgegeven. Ze kan al wel praten!!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een haast weer vandaag.
Ik ben net thuis, nu koken en vanavond ga ik op kraamvisite.
Ik moet straks naar een andere stad waar ik totaal niet bekend ben en de dichtstbijzijnde bushalte is 15 minuten lopen! Ik hoop maar dat ik niet verdwaal.
Jullie een leuke dag gehad?
Ik ben net thuis, nu koken en vanavond ga ik op kraamvisite.
Ik moet straks naar een andere stad waar ik totaal niet bekend ben en de dichtstbijzijnde bushalte is 15 minuten lopen! Ik hoop maar dat ik niet verdwaal.
Jullie een leuke dag gehad?
Gast- Gast
Verstaat iedereen mij wel?
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Theedoosje schreef:M_as schreef:Verstaat iedereen mij wel?
Hoezo?
Ik schijn te fluisteren..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
M_as schreef:Theedoosje schreef:M_as schreef:Verstaat iedereen mij wel?
Hoezo?
Hahaha
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
M_as schreef:Theedoosje schreef:M_as schreef:Verstaat iedereen mij wel?
Hoezo?
oke
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: