Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Oh Cool CL.. Zo ultra kort vind ik je pony nou ook nog weer niet, staat goed! :-)
Donnaa, hoe is het met je tattoo? (zat net in dat topic )
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ziet er leuk uit CL! Pony vind ik niet erg kort past juist bij je.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nou, ik moet nog, vanavond.. Dus dan laat ik het wetenMerai schreef:_Donnaa schreef:Oh Cool CL.. Zo ultra kort vind ik je pony nou ook nog weer niet, staat goed! :-)
Donnaa, hoe is het met je tattoo? (zat net in dat topic )
Gast- Gast
Whahaha, jij hebt echt altijd kapsel crisis he?!Jordana schreef:Ziet er goed uit CL,
Ben nou al aan het bedenken wat ik volgende week ga laten knippen.
Gast- Gast
Bedankt iedereen
@Jordana; ga jij naar de kapper dan? Ik doe alles zelf, dan ben ik tenminste te enige die het kan verprutsen, whahha.
@Jordana; ga jij naar de kapper dan? Ik doe alles zelf, dan ben ik tenminste te enige die het kan verprutsen, whahha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hoor, ik net door de regen gefietst en serieus 5 min later is het droog sjongejonge
Gast- Gast
haha.. dat is ook weer zo. Wilde eigenlijk weer gaan beginnen in HP deel 7. En ik denk dat het met de ereader makkelijker lezen is dan het grote boek op mijn werk..Merai schreef:Sweety schreef:Ben benieuwd CL!
Ik wil zo even gaan lezen maar wil ook weer op het forum hangen... Moeilijke keuze..
Op het forum heb je twee in een Maar lezen is inderdaad ook heerlijk!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:
Ooh.. ja en nu valt er ook opeens een kwartje wat betreft je verhaal van afgelopen week in het nachtcafé.
Verhaal nachtcafe??? Mmmh welke bedoel je? Maar dat ben ik dus
Over je relatie, dat was jij toch?
Ja klopt, en een aantal bladzijdes hier gaat het daar ook over. En dat ik toch een keuze moet maken maar ik vind het zo bedomt moeilijk.
Ik heb hier niet teruggelezen. Maar volgens mij speelt dit al heel erg lang, en als ik het goed onthouden heb hebben jij en je vriend ook een heel ander beeld van de toekomst toch? Ik denk dat je wel weet wat de beste keuze is, hoe hard het ook klinkt. Maar geef jezelf de tijd om aan het idee te wennen.
Ja klopt dat het niet langer goed gaat. En ik weet ook niet zo heel goed hoe ik het mijn vriend moet gaan brengen. Van jaaa schat ik weet niet meer of ik nog wel verder met je wil. Ik ben bang voor mijn reactie maja je ongelukkig voelen is ook zo wat.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:
Ja klopt dat het niet langer goed gaat. En ik weet ook niet zo heel goed hoe ik het mijn vriend moet gaan brengen. Van jaaa schat ik weet niet meer of ik nog wel verder met je wil. Ik ben bang voor mijn reactie maja je ongelukkig voelen is ook zo wat.
Natuurlijk is het heel erg moeilijk om de knoop door te hakken, zeker omdat jullie al een tijd samen zijn. Maar inderdaad, je ongelukkig voelen is ook niet de bedoeling. Hoe cliché ook; je hebt maar één leven, doe ermee wat je gelukkig maakt!
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Whahaha, jij hebt echt altijd kapsel crisis he?!Jordana schreef:Ziet er goed uit CL,
Ben nou al aan het bedenken wat ik volgende week ga laten knippen.
Ja inderdaad, Maar moet nou zeggen heb nou al weer even het dezelde kapsel maar verschillen de kleuren.
Dus nou maar is bedenken wat voor kleur het nou weer gaat worden
Merai: Ja we zijn over 3 maanden 7 jaar samen. En het is gewoon moeilijk om het te stoppen. Heb soms ook meer een broer/zus gevoel dan nog echt geliefde.
Jordana- Ratel
@Jordana, bedenk je in ieder geval dat je het nooit goed en juist kan brengen, het moment is nooit goed en het gaat ook echt niet goed vallen..
Dat is kut, maar in principe moet je je daar niet druk om maken.. Je moet je eigen gevoel volgen en aan jezelf denken..
Je hebt idd maar 1 leven en daarin moet je wel zoveel mogelijk proberen gelukkig te zijn.. :-)
Dat is kut, maar in principe moet je je daar niet druk om maken.. Je moet je eigen gevoel volgen en aan jezelf denken..
Je hebt idd maar 1 leven en daarin moet je wel zoveel mogelijk proberen gelukkig te zijn.. :-)
Gast- Gast
Jordana schreef:
Merai: Ja we zijn over 3 maanden 7 jaar samen. En het is gewoon moeilijk om het te stoppen. Heb soms ook meer een broer/zus gevoel dan nog echt geliefde.
Lastig hoor! Heb je er al wel met hem over gesproken?
Merai- Ratel
Merai: Nee dat is het juist, Ik kan met hem niet over gevoels praten. Hij klapt dicht en wilt dan het liefst zo snel mogelijk wegrennen. Of hij verdraait het dan ik uiteindelijk de schuldige ben terwijl het 'probleem' bij hem ligt. Als mijn vriend een wat betere prater was geweest dan had ik me nou niet zo gevoel hoe ik me nou voel. Dat zou het voor mij ook beter geweest zijn. Kijk en als hij echt iets moest weten kreeg hij als brief onder zijn neus. Maar ja dit ga je niet in een brief zetten en onder zijn neus leggen.
*zucht*
*zucht*
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Merai: Nee dat is het juist, Ik kan met hem niet over gevoels praten. Hij klapt dicht en wilt dan het liefst zo snel mogelijk wegrennen. Of hij verdraait het dan ik uiteindelijk de schuldige ben terwijl het 'probleem' bij hem ligt. Als mijn vriend een wat betere prater was geweest dan had ik me nou niet zo gevoel hoe ik me nou voel. Dat zou het voor mij ook beter geweest zijn. Kijk en als hij echt iets moest weten kreeg hij als brief onder zijn neus. Maar ja dit ga je niet in een brief zetten en onder zijn neus leggen.
*zucht*
Misschien is dat nog helemaal niet zo'n gek idee. Je kunt in een brief schrijven dat je het lastig vind om hier met hem over te praten en dat je het daarom op hebt geschreven. Als hij het dan gelezen heeft kun je aangeven dat je het er graag met hem over wilt hebben. Ik zie niet in waarom dat niet kan, kennelijk werkt het bij jullie zo.
Het lijkt me overigens ontzettend moeilijk om zo met je vriend te moeten communiceren en dat zou voor mij al een reden zijn om geen toekomst te zien.
Merai- Ratel
Merai schreef:Jordana schreef:Merai: Nee dat is het juist, Ik kan met hem niet over gevoels praten. Hij klapt dicht en wilt dan het liefst zo snel mogelijk wegrennen. Of hij verdraait het dan ik uiteindelijk de schuldige ben terwijl het 'probleem' bij hem ligt. Als mijn vriend een wat betere prater was geweest dan had ik me nou niet zo gevoel hoe ik me nou voel. Dat zou het voor mij ook beter geweest zijn. Kijk en als hij echt iets moest weten kreeg hij als brief onder zijn neus. Maar ja dit ga je niet in een brief zetten en onder zijn neus leggen.
*zucht*
Misschien is dat nog helemaal niet zo'n gek idee. Je kunt in een brief schrijven dat je het lastig vind om hier met hem over te praten en dat je het daarom op hebt geschreven. Als hij het dan gelezen heeft kun je aangeven dat je het er graag met hem over wilt hebben. Ik zie niet in waarom dat niet kan, kennelijk werkt het bij jullie zo.
Het lijkt me overigens ontzettend moeilijk om zo met je vriend te moeten communiceren en dat zou voor mij al een reden zijn om geen toekomst te zien.
Ik heb altijd gedacht dat het voor mij geen probleem zou zijn. Maar dat wordt het nou ondertussen wel. Ik weet dat ik met pijn en moeite met heb oud 'kan' worden maar ik weet niet of ik dat nog wel zie zitten.
Ik ben ook bang om dan weer alleen te komen staan. Ik heb veel vriendinnen verloren in het begin van onze relatie omdat hun er op tegen zijn en ik ben bang om in een zwart gat te vallen.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai: Nee dat is het juist, Ik kan met hem niet over gevoels praten. Hij klapt dicht en wilt dan het liefst zo snel mogelijk wegrennen. Of hij verdraait het dan ik uiteindelijk de schuldige ben terwijl het 'probleem' bij hem ligt. Als mijn vriend een wat betere prater was geweest dan had ik me nou niet zo gevoel hoe ik me nou voel. Dat zou het voor mij ook beter geweest zijn. Kijk en als hij echt iets moest weten kreeg hij als brief onder zijn neus. Maar ja dit ga je niet in een brief zetten en onder zijn neus leggen.
*zucht*
Ik heb altijd gedacht dat het voor mij geen probleem zou zijn. Maar dat wordt het nou ondertussen wel. Ik weet dat ik met pijn en moeite met heb oud 'kan' worden maar ik weet niet of ik dat nog wel zie zitten.
Ik ben ook bang om dan weer alleen te komen staan. Ik heb veel vriendinnen verloren in het begin van onze relatie omdat hun er op tegen zijn en ik ben bang om in een zwart gat te vallen.
Dat is allemaal heel vervelend en begrijpelijk maar géén reden om bij iemand te blijven. Je redt je wel! Als ik dit zo lees denk ik dat je alleen maar erg opgelucht zult zijn als het hoge woord eruit is.
Merai- Ratel
Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai: Nee dat is het juist, Ik kan met hem niet over gevoels praten. Hij klapt dicht en wilt dan het liefst zo snel mogelijk wegrennen. Of hij verdraait het dan ik uiteindelijk de schuldige ben terwijl het 'probleem' bij hem ligt. Als mijn vriend een wat betere prater was geweest dan had ik me nou niet zo gevoel hoe ik me nou voel. Dat zou het voor mij ook beter geweest zijn. Kijk en als hij echt iets moest weten kreeg hij als brief onder zijn neus. Maar ja dit ga je niet in een brief zetten en onder zijn neus leggen.
*zucht*
Dat is allemaal heel vervelend en begrijpelijk maar géén reden om bij iemand te blijven. Je redt je wel! Als ik dit zo lees denk ik dat je alleen maar erg opgelucht zult zijn als het hoge woord eruit is.
Ik denk dat ik echt opgelucht zal zijn. Dat weet ik wel zeker. Thnx voor het luisteren
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai: Nee dat is het juist, Ik kan met hem niet over gevoels praten. Hij klapt dicht en wilt dan het liefst zo snel mogelijk wegrennen. Of hij verdraait het dan ik uiteindelijk de schuldige ben terwijl het 'probleem' bij hem ligt. Als mijn vriend een wat betere prater was geweest dan had ik me nou niet zo gevoel hoe ik me nou voel. Dat zou het voor mij ook beter geweest zijn. Kijk en als hij echt iets moest weten kreeg hij als brief onder zijn neus. Maar ja dit ga je niet in een brief zetten en onder zijn neus leggen.
*zucht*
Ik denk dat ik echt opgelucht zal zijn. Dat weet ik wel zeker. Thnx voor het luisteren
Waarom begin je dan niet nu aan een brief voor hem? En graag gedaan hoor;).
Merai- Ratel
Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai: Nee dat is het juist, Ik kan met hem niet over gevoels praten. Hij klapt dicht en wilt dan het liefst zo snel mogelijk wegrennen. Of hij verdraait het dan ik uiteindelijk de schuldige ben terwijl het 'probleem' bij hem ligt. Als mijn vriend een wat betere prater was geweest dan had ik me nou niet zo gevoel hoe ik me nou voel. Dat zou het voor mij ook beter geweest zijn. Kijk en als hij echt iets moest weten kreeg hij als brief onder zijn neus. Maar ja dit ga je niet in een brief zetten en onder zijn neus leggen.
*zucht*
Waarom begin je dan niet nu aan een brief voor hem? En graag gedaan hoor;).
Ga dan zo eerst van pc wisselen. Zit dan nou op de zijne en het zou wat raar zijn als hij de brief al zou lezen terwijl die niet af zou zijn.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:
Ga dan zo eerst van pc wisselen. Zit dan nou op de zijne en het zou wat raar zijn als hij de brief al zou lezen terwijl die niet af zou zijn.
Dat is waar, wat let je? Zeker als je weet dat het je zou opluchten als jullie uit elkaar zijn zou ik geen moment meer wachten.
Merai- Ratel
Ik ook niet, ik zou het gelijk vanavond vertellen en dan een nachtje bij mn ouders oid gaan slapen. Als je het zelf al besloten hebt dat het zo niet meer kan lijkt het me namelijk wel heel lastig nog naast elkaar te gaan slapen..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Wat een gebeurtenissen ineens in het dagcafé! Sterkte Jordana, succes met het schrijven van de brief!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Heb ook geprobeerd even 'bij te lezen', maar wat een moeilijke situatie Jordana!
Het lijkt mij onwijs moeilijk om een beslissing te nemen en jezelf ervan te overtuigen dat dat de juiste is.
Heel veel succes!
Het lijkt mij onwijs moeilijk om een beslissing te nemen en jezelf ervan te overtuigen dat dat de juiste is.
Heel veel succes!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wat is het hier stil!
Lukt het een beetje Jordana?
Lukt het een beetje Jordana?
Merai- Ratel