Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Uhmmmmm.. Vorige keer toen ik m`n tattoo over had laten kleuren ging hij nogal uit z`n plaat omdat hij het verkeerd verstond en dacht dat ik een nieuwe had..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Morgen m`n nieuwe tattoo.. Ook dat moet ik W. nog even gaan vertellen..
Hoe komt het dat je W nog niks heb verteld?
Daarna ging het uit.. (niet daarom, natuurlijk!)
En nouja, ik voel er niet zoveel voor om het te vertellen.. Daarbij heb ik toch altijd sokken aan tijdens de seks
*geintje*
Ouwe geitenbreier!
Maar doet een tattoo op je voet laten zetten niet ontzettend zeer?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit er eigenlijk aan te denken om in m`n auto een pakje neer te leggen.. Ik had er laatst zo zin in toen ik ruzie had.. God wat baalde ik toen dat ik niks bij me had..Kabouter schreef:Jullie zijn erg..haha!!
Edit: al moet ik zeggen dat ik in periodes van echte stress (zoals nu) ook altijd zin heb in een sigaret. En ik rook niet eens.
Gast- Gast
Ja, dat zijn mijn initialentoetje_ schreef:Zijn dat jouw initialen donnaa? Hij is mooi hoor.
Gast- Gast
Jeanette schreef:
Morgenavond zal ik uitgebreid antwoord geven op je vraag
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jeanette schreef:
Dan ben ik benieuwd! Ik vind je tattoo er wel mooi uit zien.
Thanks! Het schijnt wel een pijnlijke plek te zijn.. Ik slik van te voren sowieso pijnstillers omdat mijn huid heel dicht is en het dus sowieso pijnlijker is voor mij.. Ik ben dus ook benieuwd hahaJeanette schreef:_Donnaa schreef:Jeanette schreef:
Dan ben ik benieuwd! Ik vind je tattoo er wel mooi uit zien.
Gast- Gast
Zier er inderdaad heel mooi uit. Heb je die zelf ontworpen?
Het idee van mijn tattoo begint ook steeds meer vorm te krijgen (in mijn hoofd dan wel..).
Het idee van mijn tattoo begint ook steeds meer vorm te krijgen (in mijn hoofd dan wel..).
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, het is een website waar je duizenden lettertypes kan bekijken.. Ik wilde altijd al initialen, maar niet zo stijf naast elkaar zeg maar.. Toen ben ik zo wat gaan speurenKabouter schreef:Zier er inderdaad heel mooi uit. Heb je die zelf ontworpen?
Wat voor idee heb jij ?
Gast- Gast
Ik vind sommige tattoo's ook zo mooi, maar ben bang als ik er een laat zetten dat ik er zo op uit gekeken ben.
Jeanette schreef:Ik vind sommige tattoo's ook zo mooi, maar ben bang als ik er een laat zetten dat ik er zo op uit gekeken ben.
Dat heb ik ook, en ik denk als ik er één neem dat ik er dan heel veel wil.
Want er zijn sowieso al 5 plaatsen waar ik niet tussen kan kiezen, dus dan maar alle 5 haha.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik moet trouwens nog éven doorposten om een kletskop te worden vanavond.
Toet- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Jajajajaa.... Ik ben BZV verslaafd....
Ik ook!!
toetje_ schreef:Ik moet trouwens nog éven doorposten om een kletskop te worden vanavond.
Nog 55 berichtjes te gaan!
Ik had June beloofd om 11 uur op bed te gaan, maar dat lukt niet meer..toetje_ schreef:Ik moet trouwens nog éven doorposten om een kletskop te worden vanavond.
Ik ben klaarwakker..
Gast- Gast
Mooie tattoo donna, ben ook benieuwd of het pijn doet.
Wil daar ooit ook nog een tattoo, maar heb net een nieuwe op mijn rug (sinds 3 weken) maar kriebelt al weer :face:
Ene ik lees steeds verhalen over de tattoo op je rug en ben erg benieuwd de rest van je tattoo's heb ik op het vorige forum wel voorbij zien komen.
Wil daar ooit ook nog een tattoo, maar heb net een nieuwe op mijn rug (sinds 3 weken) maar kriebelt al weer :face:
Ene ik lees steeds verhalen over de tattoo op je rug en ben erg benieuwd de rest van je tattoo's heb ik op het vorige forum wel voorbij zien komen.
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
_Donnaa schreef:Nee, het is een website waar je duizenden lettertypes kan bekijken.. Ik wilde altijd al initialen, maar niet zo stijf naast elkaar zeg maar.. Toen ben ik zo wat gaan speurenKabouter schreef:Zier er inderdaad heel mooi uit. Heb je die zelf ontworpen?
Wat voor idee heb jij ?
Ow dat is wel makkelijk..en mooi!
Ik wil graag een tattoo ter nagedachtenis aan mijn moeder..stiekem hoop ik dus dat het nog heel lang duurt voordat ze overlijdt. Ik wil graag iets met sterren en een vlinder. 5 Sterren/sterretjes die staan voor mijn ouders, broertje, zusje en mij en dan een vlinder die speciaal staat voor mijn moeder. En die wil ik op mijn pols of zijkant van mijn onderarm. Pols zal wel te klein worden dus denk dat het zijkant arm wordt.
Kabouter- Kletskop
Jeanette schreef:ABE schreef:Jajajajaa.... Ik ben BZV verslaafd....
Ik ook!!
Ik was het dus absoluut niet! Tot ik vanavond alle afleveringen ben gaan terug kijken, omdat ik toch nieuwsgierig was.... Zondag zit ik voor de buis... Want ik wil weten hoe het verder gaat en dan voornamelijk met Richard en Frank, omdat die het meeste moeite lijken te hebben met vrouwelijk schoon in huis.
Gast- Gast
ABE schreef:Jeanette schreef:ABE schreef:Jajajajaa.... Ik ben BZV verslaafd....
Ik ook!!
Ik was het dus absoluut niet! Tot ik vanavond alle afleveringen ben gaan terug kijken, omdat ik toch nieuwsgierig was.... Zondag zit ik voor de buis... Want ik wil weten hoe het verder gaat en dan voornamelijk met Richard en Frank, omdat die het meeste moeite lijken te hebben met vrouwelijk schoon in huis.
Verslavend is het hè?! Wij kijken het altijd met z'n alle bij mijn ouders thuis.
Kabouter- Kletskop
_Donnaa schreef:Ik had June beloofd om 11 uur op bed te gaan, maar dat lukt niet meer..toetje_ schreef:Ik moet trouwens nog éven doorposten om een kletskop te worden vanavond.
Ik ben klaarwakker..
Maakt niet uit, June heeft zelf ok wel eens moeite zich aan haar afspraken te houden.
Ik slaap de laatste tijd zo veel, echt erg. Gisteravond ging ik om 11 uur naar bed en ik kwam er vanochtend om half 11 uit.
Toet- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Jeanette schreef:ABE schreef:Jajajajaa.... Ik ben BZV verslaafd....
Ik ook!!
Ik heb alle seizoenen gevolgd. Er was ooit een boer (ben ff zijn naam kwijt) die bij zijn moeder woonde en zo contact gestoord was.. Echt grappig om te zien. En later heeft hij een relatie gekregen met een date van een andere boer.
Kabouter schreef:ABE schreef:Jeanette schreef:ABE schreef:Jajajajaa.... Ik ben BZV verslaafd....
Ik ook!!
Verslavend is het hè?! Wij kijken het altijd met z'n alle bij mijn ouders thuis.
In het vervolg kan ik met stiefmams op de bank, want zij is helemaal verslaafd.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik had June beloofd om 11 uur op bed te gaan, maar dat lukt niet meer..toetje_ schreef:Ik moet trouwens nog éven doorposten om een kletskop te worden vanavond.
Ik ben klaarwakker..
Dat herken ik! De laatste dagen lag ik telkens rond 01.30 uur pas op bed. Echt te schandalig. Ga vanavond idd geval vroeger!
@Pinkflower, even snel.. Dit was ergens rond sessie 10, ofzo..
niet quoten aub
niet quoten aub
Laatst aangepast door _Donnaa op di 18 jan 2011 - 11:43; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeanette schreef:ABE schreef:Jeanette schreef:ABE schreef:Jajajajaa.... Ik ben BZV verslaafd....
Ik ook!!
Ik heb alle seizoenen gevolgd. Er was ooit een boer (ben ff zijn naam kwijt) die bij zijn moeder woonde en zo contact gestoord was.. Echt grappig om te zien. En later heeft hij een relatie gekregen met een date van een andere boer.
Vanavond heb ik een paar dingen geleerd.
1* Probeer nooit je gelijk te halen als je deze niet hebt.
2* Denk niet dat het verklaren van verliefdheid voldoende is om een ander voor je te winnen.
3* Wees niet altijd stoicijns, ondanks dat sommigen dit wel charmant kunnen vinden.
4* Een man die Ajax-De Graafschap verruilt voor dames is een beetje de weg kwijt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarnaast vind ik het gewoon heel erg interessant om te zien.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: