Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ABE schreef:OMG! Wat is boer Frank een mega lekkerding!
Heb je al alle afleveringen terug gekeken ?
Ik vind hem wel echt lomp!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:ABE schreef:OMG! Wat is boer Frank een mega lekkerding!
Nee, ik ben met de eerste 20 minuten bezig.
Die Gijsbert heeft ook wel iets, trouwens.
Gast- Gast
ABE schreef:Qiara schreef:ABE schreef:OMG! Wat is boer Frank een mega lekkerding!
Haha. Ja, klopt. Maar er was een meid die altijd biologisch at en geen vlees en daar was hij een beetje tegen uitgevaren en sindsdien vind ik hem niet meer zo leuk. Daarna was de sfeer ook even op het nulpunt.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:ABE schreef:Qiara schreef:ABE schreef:OMG! Wat is boer Frank een mega lekkerding!
Haha. Ja, klopt. Maar er was een meid die altijd biologisch at en geen vlees en daar was hij een beetje tegen uitgevaren en sindsdien vind ik hem niet meer zo leuk. Daarna was de sfeer ook even op het nulpunt.
Dat moet je nog niet vertellen.... Ik vind het zo spannend allemaal! Mijn eerste seizoen BZV.
Gast- Gast
[quote= "Qiara"]
Dat moet je nog niet vertellen.... Ik vind het zo spannend allemaal! Mijn eerste seizoen BZV. [/quote]
Oops , ik houd mijn mond verder!
Dan is het ook wel spannend, veel kijkplezier :-) !
ABE schreef:
Dat moet je nog niet vertellen.... Ik vind het zo spannend allemaal! Mijn eerste seizoen BZV. [/quote]
Oops , ik houd mijn mond verder!
Dan is het ook wel spannend, veel kijkplezier :-) !
Qiara- Ratel
Maar ik ben weg, even eten en dan straks naar HP 7 ! Bye! Tot de volgende keer maar weer!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Maar ik ben weg, even eten en dan straks naar HP 7 ! Bye! Tot de volgende keer maar weer!
eetsmakelijk en heeel veeel plezier bij de film!
Gast- Gast
Heeft iemand nog Smikkell zien posten? Ben benieuwd hoe het met haar gaat. Of June, second best, voor een update?
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd naar Smikkel, ik heb haar nog niet gezien vandaag
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Ik ben ook benieuwd naar Smikkel, ik heb haar nog niet gezien vandaag
+ gisteren.
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd! Misschien weet Try of Yzma iets meer? Wie heeft verder nog irl contact met haar?
Nu ben ik echt weg...
Nu ben ik echt weg...
Qiara- Ratel
Vandaag heb ik weer een erg drukke werkdag gehad. Doe het ook wel een beetje mezelf aan, moet ik toegeven: ik wil zoveel mogelijk dingen afwerken voor mijn vakantie.
Nog 2 daagjes en dan ben ik 3 weken vrij.
Het is nog wel even spannend hoe de situatie in Chili zich gaat ontwikkelen, maar ik kom daar pas over een week aan, dus wie weet is het er dan alweer wat rustiger.
Nog 2 daagjes en dan ben ik 3 weken vrij.
Het is nog wel even spannend hoe de situatie in Chili zich gaat ontwikkelen, maar ik kom daar pas over een week aan, dus wie weet is het er dan alweer wat rustiger.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Niemand van Eneco een ranzig mannetje. Hoe hij daar zo staat te bibberen onder de koude douche, brr...
Gast- Gast
Kan iemand mij even opvrolijken?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Kan iemand mij even opvrolijken?
Dat weet ik niet. Maar ik wil je wel een geven!
Gast- Gast
Een knuffel doet ook al heel erg veel..pff ik heb er even helemaal geen zin meer in.
Kabouter- Kletskop
Nee, dat kan ik me wel goed voorstellen. Ik heb namelijk wel je topic gelezen, maar geen moed gehad te reageren. Daarnaast vond ik dat anderen al heel fijn reageerden en mijn woorden zouden simpelweg overbodig zijn. En ik ben ook niet zo goed in dit soort dingen, dus vergeef me.
Als er dingen zijn die momenteel goed voelen, dan moet je ze even doen. Ik vind het bv wel erg lekker om alle narigheid van me af te wassen.
(zie hoe slecht ik ben in dit soort dingen, sorry)
Als er dingen zijn die momenteel goed voelen, dan moet je ze even doen. Ik vind het bv wel erg lekker om alle narigheid van me af te wassen.
(zie hoe slecht ik ben in dit soort dingen, sorry)
Gast- Gast
Ik snap heel goed dat je niet reageert hoor ABE. Ik heb zelf ook heel vaak bij andere mensen dat ik niet weet wat ik moet zeggen. Schrijf het ook gewoon graag even van me af en dat er dan misschien nog mensen reageren is fijn, maar niet persé nodig. Ik vind je reactie nu in ieder geval erg lief!
Ik denk dat ik dadelijk maar eens een zak chips open trek en mijn dagboek erbij pak.
Ik denk dat ik dadelijk maar eens een zak chips open trek en mijn dagboek erbij pak.
Kabouter- Kletskop
voor jou kabouter.
Ik ben maar glee aan het kijken. Beetje zinnen verzetten. Nog maals bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me goed en ik weet dat ik een keuze moet maken.
Ik ben maar glee aan het kijken. Beetje zinnen verzetten. Nog maals bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me goed en ik weet dat ik een keuze moet maken.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Goedenaaavond!!!
Ben net terug van een vriendin wat erg gezellig was. Maar nu heb ik geen sigaretten meer en ben vergeten bij de pomp te halen. Dan maar even aan mams vragen haha.
Ben net terug van een vriendin wat erg gezellig was. Maar nu heb ik geen sigaretten meer en ben vergeten bij de pomp te halen. Dan maar even aan mams vragen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
ABE schreef:Qiara schreef:ABE schreef:Qiara schreef:ABE schreef:OMG! Wat is boer Frank een mega lekkerding!
Dat moet je nog niet vertellen.... Ik vind het zo spannend allemaal! Mijn eerste seizoen BZV.
Nou, ik ben bij aflevering vier volgens mij. Frank heeft Berber de les gelezen. Ik vond het niet zeer schokkend, voornamelijk niet omdat hij achteraf toegeeft er iets te hard in zijn gesprongen. En die twee andere meisjes, zo schattig! Elke bitch zou een ander willen afbranden in zoiets, maar zij zaten erbij en keken erna. Ik blijf van mening dat hij zeer charmant is maar uber en verschrikkelijk onhandig. Hij kent zijn geiten en de ommegang daarmee.... Maar dames in deze??? Hij is een beetje, heel erg, onhandig!
Gast- Gast
Ik vond Frank eerst schattig, maar vind het een wat norse boer nou. Gijsbert daarintegen is wel leuk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Ik vond Frank eerst schattig, maar vind het een wat norse boer nou. Gijsbert daarintegen is wel leuk!!
Ja, dat heb ik nu ook wel door. Maar volgens mij is hij gewoon onhandig en onzeker of onzeker en onhandig, haha. En dat vind ik dan wel weer schattig... Of zal het door zijn uiterlijk komen?
Gijsbert vind ik echt cool?
En ik vind het jammer dat ze bij Richard Nederlands blijven praten, terwijl er een Amerikaanse onder hen is.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: