Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ABE schreef:Let op hoe ik aan mijn vernieuwde gewicht kom; Ik ga straks voor het eerst van mijn leven een "verse" pizza van de AH eten met vier kazen....
Is dat het enige wat je eet, pizza?
Gast- Gast
Als ik mijn studiefinanciering gestopt heb en mijn OV ook, en mijn schuld afbetaald heb dan ben ik toch klaar met IB he?? Ik hoef niet nog iets extra's te doen ofzo?
Krijg dan geen berichten meer van ze?
Gast- Gast
Anousch schreef:Als ik mijn studiefinanciering gestopt heb en mijn OV ook, en mijn schuld afbetaald heb dan ben ik toch klaar met IB he?? Ik hoef niet nog iets extra's te doen ofzo?
Het lijkt me dat je dan inderdaad niets meer met de DUO te maken hebt.
Gast- Gast
Isabella schreef:ABE schreef:Let op hoe ik aan mijn vernieuwde gewicht kom; Ik ga straks voor het eerst van mijn leven een "verse" pizza van de AH eten met vier kazen....
Vandaag wel. Morgen weer. Want het was twee halen en maar één betalen.
Nee, mocht van mezelf vandaag nog even in mijn dip zitten. Maar ik vind dat ik vanaf morgen weer netjes mijn leven op moet pakken. Dus ik voel me nu heel erg zielig, eet waarschijnlijk beide pizza's vanavond nog op , en dan is het morgen weer heerlijk aan de salades, aardappelen, groenten, etc.
Gast- Gast
Anousch schreef:Als ik mijn studiefinanciering gestopt heb en mijn OV ook, en mijn schuld afbetaald heb dan ben ik toch klaar met IB he?? Ik hoef niet nog iets extra's te doen ofzo?
Dan ben je klaar, maar zou voor de zekerheid even bellen en vragen om een bevestiging. Dan weet je het zeker.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ABE schreef:Isabella schreef:ABE schreef:Let op hoe ik aan mijn vernieuwde gewicht kom; Ik ga straks voor het eerst van mijn leven een "verse" pizza van de AH eten met vier kazen....
Nee, mocht van mezelf vandaag nog even in mijn dip zitten. Maar ik vind dat ik vanaf morgen weer netjes mijn leven op moet pakken. Dus ik voel me nu heel erg zielig, eet waarschijnlijk beide pizza's vanavond nog op , en dan is het morgen weer heerlijk aan de salades, aardappelen, groenten, etc.
2 pizza's op 1 avond
Gast- Gast
Jade schreef:ABE schreef:Isabella schreef:ABE schreef:Let op hoe ik aan mijn vernieuwde gewicht kom; Ik ga straks voor het eerst van mijn leven een "verse" pizza van de AH eten met vier kazen....
2 pizza's op 1 avond
Het zijn niet van die hele groten. En meestal gooi ik de rest dan weg. Want ik wil alleen de smaak even proeven....
Gast- Gast
ABE schreef:Jade schreef:ABE schreef:Isabella schreef:ABE schreef:Let op hoe ik aan mijn vernieuwde gewicht kom; Ik ga straks voor het eerst van mijn leven een "verse" pizza van de AH eten met vier kazen....
2 pizza's op 1 avond
Het zijn niet van die hele groten. En meestal gooi ik de rest dan weg. Want ik wil alleen de smaak even proeven....En ik vraag me af waarom ik zoveel boodschappengeld kwijt ben per maand....
Dat is echt zonde geld!!
Gast- Gast
Ik heb dus gekocht:
3 nagellakjes, ik had reviews gezien dat ze opzich wel leuk waren... dus nou even testen
Sjaal. Gewone
Een zwart rokje, heel simpel maar makkelijk voor onder dingen die net te kort zijn
ook 1 in het grijs
nagelvijl
laptop kussen 2x
Shirtje, flotter ding haha
Als ik het zo typ vind i het nog wel mee vallen maar in mijn tas was het toch wel wat meer voor mijn gevoel.
3 nagellakjes, ik had reviews gezien dat ze opzich wel leuk waren... dus nou even testen
Sjaal. Gewone
Een zwart rokje, heel simpel maar makkelijk voor onder dingen die net te kort zijn
ook 1 in het grijs
nagelvijl
laptop kussen 2x
Shirtje, flotter ding haha
Als ik het zo typ vind i het nog wel mee vallen maar in mijn tas was het toch wel wat meer voor mijn gevoel.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
zon laptopkussen daar had mijn moeder het ook over dat ze die daar hebben.
Weet jij hoe breed dat kussen ongeveer is? Ik ben wel benieuwd of mijn laptop erop past!
Weet jij hoe breed dat kussen ongeveer is? Ik ben wel benieuwd of mijn laptop erop past!
Gast- Gast
Haha, ABE!
Ik had ook heel gezond boodschappen gedaan. Mandje zat vol met avocado, lijnzaad, volkoren crackers, tomaten, nog meer andere crackers, linzen, pijnboompitten, zonnebloempitten en andijvie+witlof (voor hamster weliswaar, maar dat weten ze bij de kassa niet). Ik voelde me gewoon al slanker worden door alleen die mandinhoud. En toen kwam ik langs de wijn en dacht nah ja 1 flesje.. En vervolgens zag ik dat mijn favo wraps -kant & klaar - in de aanbieding waren en zei mijn plus size duiveletje 'Het is wel lekker makkelijk na zo'n lange werkdag van 10.5 uur....en praktisch geen afwas en dan kan je ondertussen al lekker even douchen als die dingen in de oven zitten, zodat je daarna gewoon op de bank kunt blijven zitten vergaan' .
Ik had ook heel gezond boodschappen gedaan. Mandje zat vol met avocado, lijnzaad, volkoren crackers, tomaten, nog meer andere crackers, linzen, pijnboompitten, zonnebloempitten en andijvie+witlof (voor hamster weliswaar, maar dat weten ze bij de kassa niet). Ik voelde me gewoon al slanker worden door alleen die mandinhoud. En toen kwam ik langs de wijn en dacht nah ja 1 flesje.. En vervolgens zag ik dat mijn favo wraps -kant & klaar - in de aanbieding waren en zei mijn plus size duiveletje 'Het is wel lekker makkelijk na zo'n lange werkdag van 10.5 uur....en praktisch geen afwas en dan kan je ondertussen al lekker even douchen als die dingen in de oven zitten, zodat je daarna gewoon op de bank kunt blijven zitten vergaan' .
Gast- Gast
Jade schreef:
Dat is echt zonde geld!!(ik gooi zelf ook veelste veel weg in de maand)
Als alleenstaande ben ik er nog steeds niet achter hoe ik efficient boodschappen moet doen. Kook ik spagetti op maandag, dan moet ik het op dinsdag ook eten. Ik had bedacht dat ik het dan moest invriezen, maar ik heb geen potjes meer, want die staan allemaal in de vriezer. Werkt ook niet. Als iemand een ultieme tip heeft? Be my guest!
Gast- Gast
ik heb een 15,5 inch laptop.
Op de doos staat 48 x 38
Er zit ook een beker houder in maar die kan ik niet gebruiken haha
Op de doos staat 48 x 38
Zwerver- Ratel
Ik baal! Ik heb m'n eerste theorieles vanavond, maar ja daar ga ik toch echt maar niet heen met die griep, 2 uur lang lessen trek ik echt niet. Maar ik wil zo graag het in 1 keer halen, dus vergeef ik 't me niet als ik niet ga en 't daardoor niet haal..
Oh en m'n borsten doen ongelooflijke pijn, iemand enig idee of dat ook met griep te maken heeft?
Oh en m'n borsten doen ongelooflijke pijn, iemand enig idee of dat ook met griep te maken heeft?
Gast- Gast
ABE schreef:Jade schreef:
Als alleenstaande ben ik er nog steeds niet achter hoe ik efficient boodschappen moet doen. Kook ik spagetti op maandag, dan moet ik het op dinsdag ook eten. Ik had bedacht dat ik het dan moest invriezen, maar ik heb geen potjes meer, want die staan allemaal in de vriezer. Werkt ook niet. Als iemand een ultieme tip heeft? Be my guest!
Ik ben ook alleenstaand en helpen kan ik je eigenlijk niet. Soms vries ik keurig iets in, maar ik haal het er alleen nooit weer uit!
Ik ben in de week zeker 60 euro aan boodschappengeld kwijt!
Gast- Gast
wc-eend schreef:ik heb een 15,5 inch laptop.
Op de doos staat 48 x 38
Oke bedankt! Ik heb werkelijk geen idee hoe groot mn laptop is ik heb een ASUS K52J. Ik ga hem zo wel even opmeten.
Gast- Gast
Jade schreef:ABE schreef:Jade schreef:
Ik ben ook alleenstaand en helpen kan ik je eigenlijk niet. Soms vries ik keurig iets in, maar ik haal het er alleen nooit weer uit!
Ik ben in de week zeker 60 euro aan boodschappengeld kwijt!
Haha, dat heb ik dus ook.
En Reva - Ik probeer elke week gezond te doen, maar zojuist kroop er een komkommer uit mijn koelkast.
Gast- Gast
Ik doe het gewoon in een diepvrieszakje of boterhamzakje in de vriezer. Gaat prima en dan kan ik het ook nog erin duwen waar ruimte is
(en dan dus alleen de saus he die ik heb gemaakt met groentedingen etc, scheelt ruimte in de vriezer zonder de pasta erbij)
(en dan dus alleen de saus he die ik heb gemaakt met groentedingen etc, scheelt ruimte in de vriezer zonder de pasta erbij)
Gast- Gast
Dat is inderdaad wel een handig idee. Ik heb altijd ruimtegebrek in mijn vriezer
Gast- Gast
Als het goed is, is dat ook een 15,6Jade schreef:wc-eend schreef:ik heb een 15,5 inch laptop.
Op de doos staat 48 x 38
Oke bedankt! Ik heb werkelijk geen idee hoe groot mn laptop is ik heb een ASUS K52J. Ik ga hem zo wel even opmeten.
Zwerver- Ratel
Oh ik heb trouwens super leuke pumps gezien bij de Action!! Helaas was mijn maat er niet meer
Zwerver- Ratel
He, balen!
Ik wil ook zo'n laptopkussen! Binnenkort maar eens even een kijkje nemen.
Ik wil ook zo'n laptopkussen! Binnenkort maar eens even een kijkje nemen.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Die heb ik!
Ik dacht dat ze ontzettend zouden tegen vallen maar viel mij reuze mee!
http://www.action.nl/producten/eram-dames-suede-look-mt36-41/-p/favoritelistid/1
Zwerver- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: