Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik schaam mij diep! Maar moet zeggen, dat ik ondertussen wel al anderhalve blz getypt heb! * sneakt weer weg!*
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef: Ik schaam mij diep! Maar moet zeggen, dat ik ondertussen wel al anderhalve blz getypt heb! * sneakt weer weg!*
Hmm... Dat maakt het weer een beetje goed... Maar hoeveel blz moet het uiteindelijk worden?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Jade schreef:toetje_ schreef:Heten toesten op het MBO tegenwoordig ook al tentames? Of klinkt dat gewoon cooler..
Ik weet niet of dat met elke opleiding zo is.. maar op mijn opleiding heet het tentamens.
Oké weet ik dat ook weer, ik dacht altijd dat het alleen op hbo zo werd genoemd.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zwoesj schreef:Roze Roos schreef: Ik schaam mij diep! Maar moet zeggen, dat ik ondertussen wel al anderhalve blz getypt heb! * sneakt weer weg!*
Hmm... Dat maakt het weer een beetje goed... Maar hoeveel blz moet het uiteindelijk worden?
Stuk of 10, heb een inleiding en een start gemaakt met het communicatieprofiel! Heerlijk ook dat ik hier het gevoel heb alsof ik verantwoording af moet leggen
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Zwoesj schreef:Roze Roos schreef: Ik schaam mij diep! Maar moet zeggen, dat ik ondertussen wel al anderhalve blz getypt heb! * sneakt weer weg!*
Stuk of 10, heb een inleiding en een start gemaakt met het communicatieprofiel! Heerlijk ook dat ik hier het gevoel heb alsof ik verantwoording af moet leggen
I'll be watching you
Ah nee hoor je gaat je gang maar. Misschien kun je je opdracht over het forum schrijven? 2 in 1
Zwoesj- Ratel
Zoooo weer lekker thuis van het werk! Leuke, nuttige dag gehad gelukkig. Hebben jullie plannen voor vanavond? Ik vrij weinig. Morgen weer werken + cursus.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Anousch;
Een horloge, samen naar de H&M en een outfit uitzoeken, naar een musical, theater of cabaret, een abonnement op een tijdschrift.
Een horloge, samen naar de H&M en een outfit uitzoeken, naar een musical, theater of cabaret, een abonnement op een tijdschrift.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Jade schreef:toetje_ schreef:Heten toesten op het MBO tegenwoordig ook al tentames? Of klinkt dat gewoon cooler..
Ik weet niet of dat met elke opleiding zo is.. maar op mijn opleiding heet het tentamens.
Oké weet ik dat ook weer, ik dacht altijd dat het alleen op hbo zo werd genoemd.
haha oke Zijn we weer een stukje slimmer geworden.
Gast- Gast
Of een nachtje weg? Naar zee ofzo?Isabella schreef:Anousch;
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Of een nachtje weg? Naar zee ofzo?Isabella schreef:Anousch;
Dagje pretpark?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Zwoesj schreef:Roze Roos schreef:Zwoesj schreef:Roze Roos schreef: Ik schaam mij diep! Maar moet zeggen, dat ik ondertussen wel al anderhalve blz getypt heb! * sneakt weer weg!*
I'll be watching you
Ah nee hoor je gaat je gang maar. Misschien kun je je opdracht over het forum schrijven? 2 in 1
Haha jullie zijn een beetje te oud om over te schrijven, opleiding gericht op pedagogiek! En alleen maar goed dat je mij in de gaten houdt, dat stimuleert tenminste om wat te doen!
Roze Roos- Ratel
Ìk ben naar de action geweest.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Ìk ben naar de action geweest.
Ooooowjeeee en hoe groot is de schade?
Zwoesj- Ratel
wc-eend schreef:Ìk ben naar de action geweest.
En die heb je helemaal leeg gekocht :-) ?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:wc-eend schreef:Ìk ben naar de action geweest.
En die heb je helemaal leeg gekocht :-) ?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Gast- Gast
Ik heb wel weer een hoop meegenomen ja....... zucht hahahah
Ik ga is even kijken of ik wat fototjes kan vinden op action site
Zwerver- Ratel
Veel gekocht omdat je zo bloost?
Lynn_- Kletskop
wc-eend schreef:Ik heb wel weer een hoop meegenomen ja....... zucht hahahah
Ze hebben ook vaak leuke dingen voor in huis vind ik!
Gast- Gast
Ik ben benieuwd of je nog foto's kan vinden! En de Action is lekker goedkoop .
Qiara- Ratel
Ja. Ik wilde niet zoveel mee nemen maarja, ik kom altijd met meer thuis dan verwachtLynn_ schreef:Veel gekocht omdat je zo bloost?
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Ik heb wel weer een hoop meegenomen ja....... zucht hahahah
Oh god haha, dat heb ik ook! Hier zit een mega grote action (volgens mij de grooste van nederland) en die is ook echt mooi, ruim, netjes.. Heel erg leuk en verslavend.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, dat probleem heb ik ook altijd bij de Action. Ik ga altijd op het laatst nog even alles bekijken uit mijn mandje
Gast- Gast
Let op hoe ik aan mijn vernieuwde gewicht kom; Ik ga straks voor het eerst van mijn leven een "verse" pizza van de AH eten met vier kazen....
Gast- Gast
toetje_ schreef:wc-eend schreef:Ik heb wel weer een hoop meegenomen ja....... zucht hahahah
Oh god haha, dat heb ik ook! Hier zit een mega grote action (volgens mij de grooste van nederland) en die is ook echt mooi, ruim, netjes.. Heel erg leuk en verslavend.
Ik vind de action ook leuk. Het voordeel is dat het goedkoop is en je vaak iets nieuws kunt kopen voor in huis.. Het nadeel vind ik dat heeel veel mensen dezelfde dingen in huis hebben staan, omdat iedereen naar de action gaat.
Ik probeer het meestal dus een beetje te combineren met dingen uit andere winkels zodat ik niet een groot action huis krijg.
Hier in de stad hebben we een winkel met allemaal Maison Riviera spullen.. dat vind ik ook zo onwijs leuk!
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: