Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik zit op dit moment met een maskertje op mijn gezicht en een maskertje in mijn haar en ik heb verf op mijn wimpers en wenkbrauwen...
Even gauw de inbetweens dicht doen.
Gast- Gast
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Zat in de auto richting huis en heb gewoon de auto aan de kant gezet bij een benzinestation voor rustig te worden. Zat opgejaagd in de auto (is niet goed) en heb toen die vriend gebeld maja dat is ook een moeilijk verhaal.
Thnx voor de knuffel ze komen goed aan.
Slim dat je de auto aan de kant hebt gezet, goed voor jezelf zorgen!
Ja dat vond ik zelf ook, Ook al moest ik nog een klein stukje maar nee voelde niet meer goed om verder te rijden.
Ik wil er wel over praten maar het is zo ingewikkeld
Misschien helpt het je juist wel om het allemaal op een rijtje te krijgen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Purple schreef:Ik zit op dit moment met een maskertje op mijn gezicht en een maskertje in mijn haar en ik heb verf op mijn wimpers en wenkbrauwen...Even gauw de inbetweens dicht doen.
Dus jij bent over een kwartiertje weer helemaal stunning
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kom vandaag alleen maar zeuren, heb vanmorgen te horen gekregen dat ik per 1 feb. geen werk meer heb...!!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Ik kom vandaag alleen maar zeuren, heb vanmorgen te horen gekregen dat ik per 1 feb. geen werk meer heb...!!
Oh jee, en nu?
Blond- Lady Post-a-lot
Carola589 schreef:Ik kom vandaag alleen maar zeuren, heb vanmorgen te horen gekregen dat ik per 1 feb. geen werk meer heb...!!
Zag je het aankomen?
Merai- Ratel
Nee, het was echt totaal onverwachts..
Nu ben ik hard op zoek naar ander werk, wat ik kan combineren met mijn school en het liefst ook een beetje aansluit bij mijn opleiding. Valt nog hard tegen.
Nu ben ik hard op zoek naar ander werk, wat ik kan combineren met mijn school en het liefst ook een beetje aansluit bij mijn opleiding. Valt nog hard tegen.
Cheesegirl- Ratel
Ik hoop het._Chance schreef:Dus jij bent over een kwartiertje weer helemaal stunning
Gast- Gast
Purple schreef:Wat voor soort werk zoek je dan?
Ik doe de opleiding SPH, mijn voorkeur gaat uit naar kinderen met een beperking, speciaal onderwijs..die richting. Opzich heb ik nu niet heel veel eisen, als ik maar werk kan vinden wat een beetje in mijn straatje ligt.
Cheesegirl- Ratel
Ik kom ook weer even kletsen. Ben ziek en lig op de bank. Ben de season finale van Grey's Anatomy van seizoen 5 aan het kijken. Heb helaas nog niet seizoen 6 op dvd. Ga ik in Amerika wel kopen.
Gast- Gast
Vervelend dat je ziek bent Marin!
Hoor echt heel veel mensen in mijn omgeving die grieperig zijn..
Hoor echt heel veel mensen in mijn omgeving die grieperig zijn..
Cheesegirl- Ratel
Ik heb inmiddels gauw boodschappen gedaan met mijn buurman. Ik mag altijd met hem mee met de auto naar de Aldi. Zodat ik mooi even wat drinken enzo kan in slaan. De rest doe ik dan zelf
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Jeetje, wat balen Carola...
Beterschap Marin!
Ik ga zo maar aan het werk. Heb geen zin...
Beterschap Marin!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Ik kom ook weer even kletsen. Ben ziek en lig op de bank. Ben de season finale van Grey's Anatomy van seizoen 5 aan het kijken. Heb helaas nog niet seizoen 6 op dvd. Ga ik in Amerika wel kopen.
Die is spannend
Blond- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ik kom ook weer even kletsen. Ben ziek en lig op de bank. Ben de season finale van Grey's Anatomy van seizoen 5 aan het kijken. Heb helaas nog niet seizoen 6 op dvd. Ga ik in Amerika wel kopen.
Niet vervelend bedoeld maar je bent wel echt heel vaak ziek he? Hoe gaan ze daarmee om op je werk?
Merai- Ratel
wc-eend schreef:Ik heb inmiddels gauw boodschappen gedaan met mijn buurman. Ik mag altijd met hem mee met de auto naar de Aldi. Zodat ik mooi even wat drinken enzo kan in slaan. De rest doe ik dan zelf
Ben je nog op school geweest gister?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lotus schreef:Jeetje, wat balen Carola...
Beterschap Marin!
Je vrijwilligerswerk?
Merai- Ratel
Ik ga mij maar even storten op een wasmand vol met strijkgoed..
Kom straks wel weer kletsen!
Kom straks wel weer kletsen!
Cheesegirl- Ratel
Merai schreef:Lotus schreef:Jeetje, wat balen Carola...
Beterschap Marin!
Je vrijwilligerswerk?
Jep.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
_Chance schreef:Marin schreef:Ik kom ook weer even kletsen. Ben ziek en lig op de bank. Ben de season finale van Grey's Anatomy van seizoen 5 aan het kijken. Heb helaas nog niet seizoen 6 op dvd. Ga ik in Amerika wel kopen.
Die is spannend
Wat? De season finale van 5 of seizoen 6? Ik vind de finale tot nu toe niet erg spannend. Maar het is dan ook een bijzonder slecht seizoen.
Gast- Gast
Gisteren wel, vandaag niet En morgen weer stage....zuchttoetje_ schreef:wc-eend schreef:Ik heb inmiddels gauw boodschappen gedaan met mijn buurman. Ik mag altijd met hem mee met de auto naar de Aldi. Zodat ik mooi even wat drinken enzo kan in slaan. De rest doe ik dan zelf
Ben je nog op school geweest gister?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Ik heb inmiddels gauw boodschappen gedaan met mijn buurman. Ik mag altijd met hem mee met de auto naar de Aldi. Zodat ik mooi even wat drinken enzo kan in slaan. De rest doe ik dan zelf
Doet me er aan denken dat ik ook nog boodschappen moet doen, maar heb geen zin
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Merai schreef:Marin schreef:Ik kom ook weer even kletsen. Ben ziek en lig op de bank. Ben de season finale van Grey's Anatomy van seizoen 5 aan het kijken. Heb helaas nog niet seizoen 6 op dvd. Ga ik in Amerika wel kopen.
Niet vervelend bedoeld maar je bent wel echt heel vaak ziek he? Hoe gaan ze daarmee om op je werk?
Ik doe m'n best om zo min mogelijk ziek te zijn en heb vorige week ook de hele week met koorts gewerkt. Tja, ik kan er ook niet zo veel aan doen. Op m'n werk zeggen ze er niks van. Ik denk dat ik maar eens een gesprek aan moet gaan, want ik weet nog steeds niet of ik wel wil blijven, maar zij initiëren ook niet echt iets.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: