Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Chance schreef:Bij mij jeukt het af en toe, maar opzich veranderd het niet. Ik ga het sowieso een navragen bij de huisarts, wat hij adviseert.Purple schreef:De moedervlek zat precies onder mijn kin en groeide heel hard. Het doet geen pijn en het is niet eng, je moet het juist laten doen. Laten zitten kan kwalijker zijn. Ik heb gewoon hoofdpijn omdat mijn gezicht trekkerig is doordat ze verdoving eruit gaat. In het ziekenhuis wordt het heel netjes gedaan, gewoon door laten verwijzen en daar heen gaan._Chance schreef:
Ouch, deed het zeer? Was het in je gezicht?
Ik heb er ook 1 of 2, maar ik durf ni
Ik wil er eentje op mijn buik laten weghalen, maar ik durf ook niet zo goed.
Ik heb er ook 2 op mijn buik laten weghalen..
enige minpunt is als de hegtingen er nog in zitten dat het soms trekt als je een beweging maakt
Voor de rest niks van gevoeld of gemerkt
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Purple schreef:De moedervlek zat precies onder mijn kin en groeide heel hard. Het doet geen pijn en het is niet eng, je moet het juist laten doen. Laten zitten kan kwalijker zijn. Ik heb gewoon hoofdpijn omdat mijn gezicht trekkerig is doordat ze verdoving eruit gaat. In het ziekenhuis wordt het heel netjes gedaan, gewoon door laten verwijzen en daar heen gaan._Chance schreef:
Ik heb een nare ervaring, omdat ik een keer een grote moedervlek heb laten weghalen op mijn zij die dus niet goed was en dit niet op een hele fijne manier gebeurde bij de dokter. Sinds dien durf ik echt niet meer.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Huh? Waarom laat je die er dan niet uit halen door je huisarts?loontjes-power schreef:Ik heb er ook 2 op mijn buik laten weghalen..
enige minpunt is als de hegtingen er nog in zitten dat het soms trekt als je een beweging maakt
Gast- Gast
TNMN schreef:Purple schreef:De moedervlek zat precies onder mijn kin en groeide heel hard. Het doet geen pijn en het is niet eng, je moet het juist laten doen. Laten zitten kan kwalijker zijn. Ik heb gewoon hoofdpijn omdat mijn gezicht trekkerig is doordat ze verdoving eruit gaat. In het ziekenhuis wordt het heel netjes gedaan, gewoon door laten verwijzen en daar heen gaan._Chance schreef:
Ik heb een nare ervaring, omdat ik een keer een grote moedervlek heb laten weghalen op mijn zij die dus niet goed was en dit niet op een hele fijne manier gebeurde bij de dokter. Sinds dien durf ik echt niet meer.
Bij een vriendin van vroeger van mij was het ook heel slecht gebeurd. Ze had ook nog eens vreselijk lelijke littekens. Daar ben ik dus ook een beetje huiverig voor.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Purple schreef:Huh? Waarom laat je die er dan niet uit halen door je huisarts?loontjes-power schreef:Ik heb er ook 2 op mijn buik laten weghalen..
Heeft de huisarts ook gedaan.. maar omdat als je gaat zitten ofzo het toch wat kan trekken..
maar waren 2 dagen toen was het weg
Moezie- Kletskop
TNMN en Chance, daarom ook door laten verwijzen naar de dermatoloog. Die zijn zo netjes en kundig, echt een wereld van verschil met de huisarts.
Gast- Gast
Ik ga erover nadenken
Blond- Lady Post-a-lot
Purple schreef:TNMN en Chance, daarom ook door laten verwijzen naar de dermatoloog. Die zijn zo netjes en kundig, echt een wereld van verschil met de huisarts.
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb dus ook een heel lelijk litteken en het gebeurde met een soort rasp ofzo? brr als ik er aan denk. Ik ga er nog eens over nadenken.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
TNMN schreef:Purple schreef:TNMN en Chance, daarom ook door laten verwijzen naar de dermatoloog. Die zijn zo netjes en kundig, echt een wereld van verschil met de huisarts.
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb dus ook een heel lelijk litteken en het gebeurde met een soort rasp ofzo? brr als ik er aan denk. Ik ga er nog eens over nadenken.
Oh getver nu zie ik zoiets voor me:
Blond- Lady Post-a-lot
Ik ben er vandoor, want vriendin kan zo binnen komen. Fijne middag allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Veel plezier Jeanette.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Have Fun
Moezie- Kletskop
Jij ook!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
_Chance schreef:TNMN schreef:Purple schreef:TNMN en Chance, daarom ook door laten verwijzen naar de dermatoloog. Die zijn zo netjes en kundig, echt een wereld van verschil met de huisarts.
Oh getver nu zie ik zoiets voor me:
Ik heb ooit een huidtransplantatie gehad, toen werd mij verteld "en dan halen we een nieuw stuk huid van je bovenbeen, met een kaasschaaf". Ik zag het toen echt niet meer zitten! (ik was acht)
Laatst aangepast door Caroow op di 18 jan 2011 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ik voel me gestresst. Op het werk was het zo druk niet normaal, heb 6 uur alleen lopen stressen en net nog een zwaar gesprek met een vriend gehad. Ga zo in een hoekje zitten huilen misschien lucht het op.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:ik voel me gestresst. Op het werk was het zo druk niet normaal, heb 6 uur alleen lopen stressen en net nog een zwaar gesprek met een vriend gehad. Ga zo in een hoekje zitten huilen misschien lucht het op.
Hmm.. klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken, dus bij deze
Merai- Ratel
Jordana schreef:ik voel me gestresst. Op het werk was het zo druk niet normaal, heb 6 uur alleen lopen stressen en net nog een zwaar gesprek met een vriend gehad. Ga zo in een hoekje zitten huilen misschien lucht het op.
Huilen helpt vaak wel! Of een lekkere wandeling buiten maken, frisse lucht opsnuiven.
Blond- Lady Post-a-lot
En als je erover wilt praten kan dat ook!
Merai- Ratel
Zat in de auto richting huis en heb gewoon de auto aan de kant gezet bij een benzinestation voor rustig te worden. Zat opgejaagd in de auto (is niet goed) en heb toen die vriend gebeld maja dat is ook een moeilijk verhaal.
Thnx voor de knuffel ze komen goed aan.
Jordana- Ratel
Ik ga er weer vandoor, tot morgen dames!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
CherrieLola schreef:Ik ga er weer vandoor, tot morgen dames!
Succes in het zwembad
Merai- Ratel
Jordana schreef:Zat in de auto richting huis en heb gewoon de auto aan de kant gezet bij een benzinestation voor rustig te worden. Zat opgejaagd in de auto (is niet goed) en heb toen die vriend gebeld maja dat is ook een moeilijk verhaal.
Slim dat je de auto aan de kant hebt gezet, goed voor jezelf zorgen!
Merai- Ratel
Merai schreef:Jordana schreef:Zat in de auto richting huis en heb gewoon de auto aan de kant gezet bij een benzinestation voor rustig te worden. Zat opgejaagd in de auto (is niet goed) en heb toen die vriend gebeld maja dat is ook een moeilijk verhaal.
Slim dat je de auto aan de kant hebt gezet, goed voor jezelf zorgen!
Ja dat vond ik zelf ook, Ook al moest ik nog een klein stukje maar nee voelde niet meer goed om verder te rijden.
Ik wil er wel over praten maar het is zo ingewikkeld
Jordana- Ratel
gewoon neerzetten hoe je je voelt.. (als je dat wilt natuurlijk!)
Moezie- Kletskop
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: