Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Chocolate Cookie schreef:Hmmm, ik vind juist 3 leuker. Zijn meer mogelijkheden tussen de sims zelf ook, dat vind ik wel weer geinigTNMN schreef:CherrieLola schreef:Welke Sims?
Sims 3! Maar Sims 2 is leuker..
Bedoel je interactie mogelijkheden? Dat is wel weer zo, daar heb je gelijk in.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Oh nu is het ineens wel gezellig haha!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ooh ja middeleeuwen. Maar dat is een apart spel toch, geen uitbreiding?CherrieLola schreef:Er komt een Sims 3 Middeleeuwen en een Buitenleven Accessoires-pakket
TNMN- Kletskop
Daarom heb ik hem gedownload maar ik snap er niks van..._Chance schreef:
Sims 3 ga ik niet kopen, ik vind hem veel te duur.
Gast- Gast
http://www.simsnieuws.nl/
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
IndianRose schreef:Merai schreef:IndianRose schreef:Ik had vandaag alleen een vergadering op het werk! Ik moest er wel bij zijn omdat ik voorzitter ben! Nu net lekker geluncht en verder heb ik helemaal geen plannen! Gisteren heb ik alle huishoudelijke klusjes al gedaan. Ik ga eens even kijken of er op film 1 nog wat leuks is, anders heb ik hier nog een puzzel van 1000 stukjes liggen om aan te beginnen, of lekker lezen, forummen.
Wat gaan jullie vandaag nog doen?
Ik ben nu nog lekker aan het luieren, straks heb ik een afspraak met de acupuncturist en vanavond gaan mijn vriend en ik eten bij vrienden. Lekker dagje dus!
Acupunctuur lijkt mij nou helemaal niks. Helpt het bij jou? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Haha tja het is ook niet mijn hobby maar het helpt me wel erg goed! Het is trouwens ook niet heel vervelend hoor, de pijn valt behoorlijk mee. Ik ben er ondertussen al wel een half jaar zoet mee maar we zijn aan het afbouwen, ben nu zes weken niet geweest.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
CherrieLola schreef:Jeanette schreef:CherrieLola schreef:Whahaha, ik zie het nu ook ja.
Bah, ik heb helemaal geen zin om naar zwemles te gaan, ik vind het altijd zo'n gehaast
Haha dat gevoel ken ik, ook al hoef ik niet naar zwemles. Ik ben nu ook echt op zijn elfendertigst bezig.
Whahahaa, ik ben zooo sloom nu joh, terwijl ik zo moet haasten, om kwart over drie mijn zoontje uit school halen, en om half 4 moeten we weg. Bah! Geen Zin!!
Haha, oepsie! En dan ook nog op het forum blijven hangen. Ik moet ook nog steeds mijn haren doen, echt te erg haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Purple schreef:Daarom heb ik hem gedownload maar ik snap er niks van..._Chance schreef:
Hoe je m moet instaleren enzo bedoel je? Mijn technische vriend heeft dat voor mij gedaan, maar ik kan wel aan hem vragen hoe het werkt en je een pm sturen als je wilt?
TNMN- Kletskop
TNMN schreef:IndianRose schreef:Merai schreef:IndianRose schreef:Ik had vandaag alleen een vergadering op het werk! Ik moest er wel bij zijn omdat ik voorzitter ben! Nu net lekker geluncht en verder heb ik helemaal geen plannen! Gisteren heb ik alle huishoudelijke klusjes al gedaan. Ik ga eens even kijken of er op film 1 nog wat leuks is, anders heb ik hier nog een puzzel van 1000 stukjes liggen om aan te beginnen, of lekker lezen, forummen.
Wat gaan jullie vandaag nog doen?
Ik ben nu nog lekker aan het luieren, straks heb ik een afspraak met de acupuncturist en vanavond gaan mijn vriend en ik eten bij vrienden. Lekker dagje dus!
Acupunctuur lijkt mij nou helemaal niks. Helpt het bij jou? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Bij acupunctuur moet ik altijd aan de Even Apeldoorn Bellen reclame denken..
Dat was inderdaad leuke reclame!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
TNMN schreef:
Daar moet je me even bij helpen, welke is dat?
Merai- Ratel
Het installeren is wel gelukt, met dank aan mijn vriend maar ik begrijp het spel niet meer vergeleken bij de Sims 2. Mijn Sims vinden elkaar niet leuk enzo, ze eten niet en willen maar niet slapen...TNMN schreef:
Hoe je m moet instaleren enzo bedoel je? Mijn technische vriend heeft dat voor mij gedaan, maar ik kan wel aan hem vragen hoe het werkt en je een pm sturen als je wilt?
Gast- Gast
Jeanette schreef:CherrieLola schreef:Jeanette schreef:CherrieLola schreef:Whahaha, ik zie het nu ook ja.
Bah, ik heb helemaal geen zin om naar zwemles te gaan, ik vind het altijd zo'n gehaast
Haha dat gevoel ken ik, ook al hoef ik niet naar zwemles. Ik ben nu ook echt op zijn elfendertigst bezig.
Whahahaa, ik ben zooo sloom nu joh, terwijl ik zo moet haasten, om kwart over drie mijn zoontje uit school halen, en om half 4 moeten we weg. Bah! Geen Zin!!
Haha, oepsie! En dan ook nog op het forum blijven hangen. Ik moet ook nog steeds mijn haren doen, echt te erg haha.
Shame on me, gelukkig heb ik zijn zwemtas al wel ingepakt, en is het maar 1x per week
TNMN schreef:IndianRose schreef:
Ik vond 'm maar niks Wat zou jij doen?
TNMN- Kletskop
Jeanette schreef:CherrieLola schreef:Jeanette schreef:CherrieLola schreef:Whahaha, ik zie het nu ook ja.
Ik span de kroon, zit nu in badjas aan mijn ontbijt
Merai- Ratel
Purple schreef:Het installeren is wel gelukt, met dank aan mijn vriend maar ik begrijp het spel niet meer vergeleken bij de Sims 2. Mijn Sims vinden elkaar niet leuk enzo, ze eten niet en willen maar niet slapen...TNMN schreef:
Ooooh Zie je, handig die mannen Ze eten niet? Misschien moet je ff op fora kijken om uit te zoeken hoe dat kan.
TNMN- Kletskop
Mooie tijd om te ontbijten toch, Merai!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oeh Merai, je spant inderdaad de kroon!!
CherrieLola schreef:
Shame on me, gelukkig heb ik zijn zwemtas al wel ingepakt, en is het maar 1x per week
Ik ging tot een aantal jaar terug altijd met mijn broertje mee. Het vervelendste vind ik altijd de irritante andere moeders en dat het daar bloed heet is. Ga je er heen op de fiets of heb je een auto?
TNMN- Kletskop
En ze willen ook niet bij elkaar zijn enzo... Hele boze mensen heb ik en ik denk dat ik ze ga resetten ofzo.TNMN schreef:
Ooooh Zie je, handig die mannen Ze eten niet? Misschien moet je ff op fora kijken om uit te zoeken hoe dat kan.
Gast- Gast
Purple schreef:Daarom heb ik hem gedownload maar ik snap er niks van..._Chance schreef:
Ik mocht van mijn vader nooit software downloaden ivm virussen. Dat zit er bij mij nog steeds in
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Lotus schreef:Mooie tijd om te ontbijten toch, Merai!
Haha ja, ik ben ook eigenlijk nog helemaal niet zo lang wakker . Hoe gaat het met jou? Je naamsverandering doet je goed!
Merai- Ratel
TNMN schreef:TNMN schreef:IndianRose schreef:
Ik vond 'm maar niks Wat zou jij doen?
Of ik zou springen? Ik denk dat er niet veel keus is he hahahah.
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
En ik heb zo'n rare dag dat ik helemaal geen ontbijt en lunch heb gehad maar allerlei lekkere dingen.Merai schreef:
Ik span de kroon, zit nu in badjas aan mijn ontbijt
Gast- Gast
_Chance schreef:Purple schreef:Daarom heb ik hem gedownload maar ik snap er niks van..._Chance schreef:
Ik mocht van mijn vader nooit software downloaden ivm virussen. Dat zit er bij mij nog steeds in
kopen dan maar
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
CherrieLola schreef:Oeh Merai, je spant inderdaad de kroon!!
Lekker zo'n lummeldagje!
Merai- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: