Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
wc-eend schreef:Ik ga ook maar weer sims downloaden, vorige x werkte al mijn downloads niet bij de sims 3...dus ga maar 2 installeren en een hoop downloads zoeken(A) Dat vind ik nog wel het leukste!
Ja al die downloads zijn leuk! Ik had daar nog nooit van gehoord, er ging een nieuwe wereld voor me open Er zitten echt leuke dingen bij!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pfff ben al uren aan het SOG-en.. en daar heb ik eigenlijk geen tijd voor!
Maar internet/forum en Twilight zijn natuurlijk veel interessanter..
Maar internet/forum en Twilight zijn natuurlijk veel interessanter..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Roze Roos schreef:[color=indigo]Wat een rust hier! Euhm leuke vraag doen?
Is liefde maakbaar?[/color]
Nee, de klik moet er zijn en het moet groeien. Liefde maken hou je jezelf voor de gek.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
IndianRose schreef:Ik had vandaag alleen een vergadering op het werk! Ik moest er wel bij zijn omdat ik voorzitter ben! Nu net lekker geluncht en verder heb ik helemaal geen plannen! Gisteren heb ik alle huishoudelijke klusjes al gedaan. Ik ga eens even kijken of er op film 1 nog wat leuks is, anders heb ik hier nog een puzzel van 1000 stukjes liggen om aan te beginnen, of lekker lezen, forummen.
Wat gaan jullie vandaag nog doen?
Ik ben nu nog lekker aan het luieren, straks heb ik een afspraak met de acupuncturist en vanavond gaan mijn vriend en ik eten bij vrienden. Lekker dagje dus!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik vind Sims 3 het leukste, en ik heb alle downloads Er komt binnenkort weer een nieuwe uitbreiding uit hè?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
En nu ben ik ineens een prater
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Roze Roos schreef:[color=indigo]Wat een rust hier! Euhm leuke vraag doen?
Nee! Je kunt wel leren om van elkaar te houden maar het zal nooit zo zijn als wanneer het spontaan gegroeid is.
Edit: dat denk ik dus.
Goede vraag. Ik ben het gedeeltelijk eens met bovenstaande reactie. Doet me dan denken aan mensen die uitgehuwelijkt worden en dan leren van elkaar te houden. Maar het kan best hetzelfde zijn als het spontaan groeien van liefde. Je kunt zulke dingen natuurlijk niet meten, maar dat denk ik.
TNMN- Kletskop
Roze Roos schreef:[color=indigo]Wat een rust hier! Euhm leuke vraag doen?
Maakbaar klinkt in mijn oren hier als geforceerd. Liefde moet juist iets spontaans zijn, wat echt iemands gevoel is en niet gedwongen.
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Hmmm, ik vind juist 3 leuker. Zijn meer mogelijkheden tussen de sims zelf ook, dat vind ik wel weer geinigTNMN schreef:CherrieLola schreef:Welke Sims?
Sims 3! Maar Sims 2 is leuker..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Zo, het dagcefe is weer bijna vol gelult hoor haha.
Gaat hard hè
Oh, het is alweer een nieuwe haha.
En toen was er weer een nieuw.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Merai schreef:En nu ben ik ineens een prater
Ik moet maar eens wat beter mijn best gaan doen :-)
IndianRose- Fluisteraar
Ik vind 3 qua uitbreidingen echt wel leuk! Ik had ze allemaal, maarja ik download ze ook gewoon.
Maar al die extra dingen die werkten niet. Beetje jammer.
Ik ga het toch nog maar een keer proberen en anders gewoon Sims 2, maar ik weet als ik dat doe ik helemaaaal niet meer ben weg te slaan....
Ik ga het toch nog maar een keer proberen en anders gewoon Sims 2, maar ik weet als ik dat doe ik helemaaaal niet meer ben weg te slaan....
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Whahaha, ik zie het nu ook ja.
Bah, ik heb helemaal geen zin om naar zwemles te gaan, ik vind het altijd zo'n gehaast
Bah, ik heb helemaal geen zin om naar zwemles te gaan, ik vind het altijd zo'n gehaast
CherrieLola schreef:Ik vind Sims 3 het leukste, en ik heb alle downloads Er komt binnenkort weer een nieuwe uitbreiding uit hè?
Ik mis de seizoenen van Sims 2!
Welke nieuwe uitbreiding? Bedoel je met downloads alle uitbreidingen?
TNMN- Kletskop
CherrieLola schreef:Whahaha, ik zie het nu ook ja.
Haha dat gevoel ken ik, ook al hoef ik niet naar zwemles. Ik ben nu ook echt op zijn elfendertigst bezig.
Merai schreef:IndianRose schreef:Ik had vandaag alleen een vergadering op het werk! Ik moest er wel bij zijn omdat ik voorzitter ben! Nu net lekker geluncht en verder heb ik helemaal geen plannen! Gisteren heb ik alle huishoudelijke klusjes al gedaan. Ik ga eens even kijken of er op film 1 nog wat leuks is, anders heb ik hier nog een puzzel van 1000 stukjes liggen om aan te beginnen, of lekker lezen, forummen.
Ik ben nu nog lekker aan het luieren, straks heb ik een afspraak met de acupuncturist en vanavond gaan mijn vriend en ik eten bij vrienden. Lekker dagje dus!
Acupunctuur lijkt mij nou helemaal niks. Helpt het bij jou? Daar ben ik wel benieuwd naar!
IndianRose- Fluisteraar
wc-eend schreef:Ik vind 3 qua uitbreidingen echt wel leuk! Ik had ze allemaal, maarja ik download ze ook gewoon.
Ik download ze ook. Maar ik heb nu uitgevonden hoe die extra dingen werken, maar ik heb alleen het gewone spel zeg maar. Sommige dingen zijn speciaal voor de uitbreidingen toch?
En de video kaart van mijn laptop kon de sims 3 ook niet aan, daarom zit ik nu op een andere computer waardie het wel doet.
TNMN- Kletskop
IndianRose schreef:Merai schreef:IndianRose schreef:Ik had vandaag alleen een vergadering op het werk! Ik moest er wel bij zijn omdat ik voorzitter ben! Nu net lekker geluncht en verder heb ik helemaal geen plannen! Gisteren heb ik alle huishoudelijke klusjes al gedaan. Ik ga eens even kijken of er op film 1 nog wat leuks is, anders heb ik hier nog een puzzel van 1000 stukjes liggen om aan te beginnen, of lekker lezen, forummen.
Acupunctuur lijkt mij nou helemaal niks. Helpt het bij jou? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Bij acupunctuur moet ik altijd aan de Even Apeldoorn Bellen reclame denken..
TNMN- Kletskop
Er komt een Sims 3 Middeleeuwen en een Buitenleven Accessoires-pakket
Ik heb nooit geen geduld voor de Sims haha. Ik ben nu Cafehouse aan het spelen, ook heel doelloos haha.
Jeanette schreef:CherrieLola schreef:Whahaha, ik zie het nu ook ja.
Haha dat gevoel ken ik, ook al hoef ik niet naar zwemles. Ik ben nu ook echt op zijn elfendertigst bezig.
Whahahaa, ik ben zooo sloom nu joh, terwijl ik zo moet haasten, om kwart over drie mijn zoontje uit school halen, en om half 4 moeten we weg. Bah! Geen Zin!!
Ik heb de sims 2 vorige week weer geinstalleerd op mijn laptop. Inclusief alle uitbreidingen die ik had (mis alleen de vakantie en het appartementen uitbreidingspakket).
Sims 3 ga ik niet kopen, ik vind hem veel te duur.
Sims 3 ga ik niet kopen, ik vind hem veel te duur.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: