Plooitjes
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Plooitjes
Heeft iemand een tip hoe ik de plooitjes in het nekje van mijn kindjes het beste schoon kan houden?
Ik zorg er al voor dat ik het heel goed afdroog ( en schoonmaak natuurlijk ) en ik doe er regelmatig talkpoeder op. Maar het blijft er gewoon heel vurig uitzien en soms ruikt het helemaal een beetje vreemd.
Terwijl ik het ook na de voeding heel goed nakijk, omdat er wel eens een beetje melk in het nekje kan lopen.
Misschien dat een van jullie dé tip heeft?
Ik zorg er al voor dat ik het heel goed afdroog ( en schoonmaak natuurlijk ) en ik doe er regelmatig talkpoeder op. Maar het blijft er gewoon heel vurig uitzien en soms ruikt het helemaal een beetje vreemd.
Terwijl ik het ook na de voeding heel goed nakijk, omdat er wel eens een beetje melk in het nekje kan lopen.
Misschien dat een van jullie dé tip heeft?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Plooitjes
Wat vervelend. Ik heb eigenlijk geen andere tip. Hier hebben we er in het begin ook last van gehad.
Soms was het zo kapot dat er een beetje viezigheid uitkwam. Goed schoonmaken en ik deed er dan bepanthen op.
Dat werkte hier heel goed. Dan was het zo over.
Soms was het zo kapot dat er een beetje viezigheid uitkwam. Goed schoonmaken en ik deed er dan bepanthen op.
Dat werkte hier heel goed. Dan was het zo over.
Gast- Gast
Goed drogen, dat is het belangrijkst. Als het rood is kan je sudo/bepanthen erop smeren.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja het lijkt hier soms ook een beetje viezig, zo ruikt het dan ook. Ik droog het heel goed af, maar tussendoor wordt het misschien een beetje zweterig?
Opzich heeft ze er geen last van, maar ik vind het gewoon niet zo fris en het ziet er zo pijnlijk uit.
Bepanthen ga ik ook eens proberen.
Opzich heeft ze er geen last van, maar ik vind het gewoon niet zo fris en het ziet er zo pijnlijk uit.
Bepanthen ga ik ook eens proberen.
_Lana_- Ratel
Mijn jongste heeft het ook heel extreem gehad. Ik gebruikte standaard meerdere keren per dag talkpoeder, en als het echt open was deed ik er een beetje sudocreme op. Dan droogt het sneller weer in.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Het is wel vervelend, het ruikt soms echt vies.
Hier heeft ze het nu ook iedere keer onder haar oksels, wat ik ook doe. Dus maar flink inpoederen en smeren. Maar weg gaat het niet helaas. Net of ze al zweet daar.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Het is wel vervelend, het ruikt soms echt vies.
Hier heeft ze het nu ook iedere keer onder haar oksels, wat ik ook doe. Dus maar flink inpoederen en smeren. Maar weg gaat het niet helaas. Net of ze al zweet daar.
Gast- Gast
Ja dat idee heb ik ook Mamarosa. Eigenlijk is het wel logisch dat het zweterig wordt, tussen die plooitjes wordt het natuurlijk hartstikke warm. Onder de okseltjes heeft ze het ook af en toe inderdaad.
Er zit dus niets anders op dan goed smeren en drooghouden.
Er zit dus niets anders op dan goed smeren en drooghouden.
_Lana_- Ratel
H. had er maar heel weinig last van maar A. daarintegen....
Ik heb boven en beneden talkpoeder staan en bij elke verschoning maak ik het schoonmet warm water, dep het heel goed droog en daarna talkpoeder erop. Sind sik daar mee begonnen ben is het minder dan voorheen.
Ik heb boven en beneden talkpoeder staan en bij elke verschoning maak ik het schoonmet warm water, dep het heel goed droog en daarna talkpoeder erop. Sind sik daar mee begonnen ben is het minder dan voorheen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: