Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderfiets

+2
kwak
-Ieniemienie-
6 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderfiets Empty Kinderfiets

Bericht  -Ieniemienie- ma 14 mei 2012 - 6:59

M word bijna 3jaar en we wilde haar graag een fiets geven.
Dus vandaag even wezen passen. Op een 12inch zit ze goed, een 16inch was echt nog te groot.
Maar volgens die man past 16inc altijd wel goed als ze 4 worden.

Nu twijfel ik dus een beetje wat slimmer is.
Nog een jaartje wachten, en als ze 4 word een fiets geven. En dan diit jaar nog op haar driewieler laten fietsen?
Daar fietst ze goed op, en vind ze ook nog erg leuk. Of wel gewoon een fietsje kopen. Want ze kunnen er toch ook nog wel na hun 4de op fietsen?

Wat voorn fiets, en hoeveel inch heeft/had jullie kindje op welke leeftijd?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderfiets Empty Re: Kinderfiets

Bericht  kwak ma 14 mei 2012 - 7:00

er bestaat ook 14 inch fietsjes. Een zoontje van een vriendin heeft er 1 gekregen, hij werd ook 3.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Susan ma 14 mei 2012 - 7:01

Ik zou gewoon nu voor die 12" gaan, ik geloof ook niet zo dat een 16" altijd bij alle kinderen van vier al goed past. Ik denk dat Ezra nog veel te klein is voor een 16" fiets, 12" zou net gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Liadan ma 14 mei 2012 - 7:02

Ik zou voor een 12 inch gaan want ik heb altijd gehoord dat ze daarop makkelijker leren fietsen dan op een grotere fiets. Ook omdat ze dan met de voeten bij de grond kunnen.

Wij hebben onze dochter ook een fiets met zijwieltjes gegeven voor haar derde verjaardag en ze kan er wel op fietsen maar ik had haar achteraf liever een gewone loopfiets gegeven met haar verjaardag. Die hebben we nu alsnog wel gegeven en daar zit ze veel liever op dan op de andere fiets en het is ook veel makkelijker als we gaan wandelen. Ze houdt dat ook veel langer vol dan op haar gewone fiets.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  pindaatje ma 14 mei 2012 - 7:02

Onze dochter is nu 2,5 en heeft een 16 inch fietsje. 12 was al te klein voor haar en met deze kan ze precies goed bij de trappers als de zadel op de laagste stand staat. Ze kan er dus nog heel lang mee doen, het zadel en stuur kunnen op den duur nog omhoog gezet worden als ze groter wordt..

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Susan ma 14 mei 2012 - 7:04

pindaatje schreef:Onze dochter is nu 2,5 en heeft een 16 inch fietsje. 12 was al te klein voor haar en met deze kan ze precies goed bij de trappers als de zadel op de laagste stand staat. Ze kan er dus nog heel lang mee doen, het zadel en stuur kunnen op den duur nog omhoog gezet worden als ze groter wordt..

Dan is ze wel flink groot. Ik denk dat zelfs het 10 inch fietsje dat wij hebben staan nog te groot is voor Yrsa.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  pindaatje ma 14 mei 2012 - 7:08

Susan schreef:
pindaatje schreef:Onze dochter is nu 2,5 en heeft een 16 inch fietsje. 12 was al te klein voor haar en met deze kan ze precies goed bij de trappers als de zadel op de laagste stand staat. Ze kan er dus nog heel lang mee doen, het zadel en stuur kunnen op den duur nog omhoog gezet worden als ze groter wordt..

Dan is ze wel flink groot. Ik denk dat zelfs het 10 inch fietsje dat wij hebben staan nog te groot is voor Yrsa.

Klopt Susan, ze zal nu ongeveer 1m groot zijn al

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Susan ma 14 mei 2012 - 7:13

pindaatje schreef:

Klopt Susan, ze zal nu ongeveer 1m groot zijn al

Wauw, dat is ongeveer zo groot als Ezra, hij is misschien een piepklein stukje langer, maar hij is heel erg tenger, dus hij zit nog in maat 98. Maar goed, hij is ook wel klein voor zijn leeftijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  meisjesmama ma 14 mei 2012 - 7:23

Wij hebben met 3 jaar een 12,5 inch gedaan. En nu met 5 jaar krijgt ze een 16inch Moet wel zeggen dat ze nu 1,03 is.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud