Nationale IQ test 2011
+17
lyke
M_as
patjuhhh
minoessepoes
Serena
VeryCherry
Melis1985
Zininzon
Mariposa
Bliss
Flinder
LoveMusic
Eliesje
Phileine
Pannetoet
Jeanette
Heavenly
21 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nationale IQ test 2011
Darcy schreef:Ik had ook moeite met de tijd en ik heb al die dingen niet hoor Het was gewoon absurd kort.
Ja echt, ik heb iets van 6 vragen niet beantwoord binnen de tijd en die zijn dan automatisch fout. Sommigen heb ik snel gegokt. De vragen waren best te doen, maar ik kon de antwoorden vaak niet eens doorlezen. pfff
Gast- Gast
Ik kon nog niet slapen en net maar de uitzending terug gekeken...en natuurlijk mee gedaan.
Je had idd maar erg kort bedenktijd zeg. Ik vond de reken vragen moeilijk waarbij één getal niet thuis hoort in de reeks. Deze heb ik gegokt en had ze goed, echt heel raar. Ben uitgekomen op een score van 119. Best prima.
Je had idd maar erg kort bedenktijd zeg. Ik vond de reken vragen moeilijk waarbij één getal niet thuis hoort in de reeks. Deze heb ik gegokt en had ze goed, echt heel raar. Ben uitgekomen op een score van 119. Best prima.
Gast- Gast
Zeker voor dit tijdstip..Elodie schreef:Ik kon nog niet slapen en net maar de uitzending terug gekeken...en natuurlijk mee gedaan.
Gast- Gast
Tsja misschien moet ik me ook eens melden in het nacht topic...ben alleen bang dat het dan nog erger wordtSmikkell schreef:Zeker voor dit tijdstip..Elodie schreef:Ik kon nog niet slapen en net maar de uitzending terug gekeken...en natuurlijk mee gedaan.
Gast- Gast
Ik vind het wel positief, zeker nadat ik net tienermoeders heb gekeken. Jij haalt hier het gemiddelde beeld wel weer even omhoog met je score
En je bent altijd welkom in het nachttopic!
En je bent altijd welkom in het nachttopic!
Gast- Gast
Dat is lief van je
Ik heb tienersmoeders ook wel eens gezien. Stond laatst versteld van zo'n belgisch meisje (dacht ik?) die nog heel veel kinderen wilde omdat ze dan een reden had om dik te zijn
vanavond zag ik een stukje waarbij die moeders in een huis gezet worden zodat ze ondersteuning krijgen. Nou die Zoë...jeetjemiena!!! Bedoel je dat?
Ik heb tienersmoeders ook wel eens gezien. Stond laatst versteld van zo'n belgisch meisje (dacht ik?) die nog heel veel kinderen wilde omdat ze dan een reden had om dik te zijn
vanavond zag ik een stukje waarbij die moeders in een huis gezet worden zodat ze ondersteuning krijgen. Nou die Zoë...jeetjemiena!!! Bedoel je dat?
Gast- Gast
Ja, ik heb vanavond gekeken. Dat meisje dat dacht dat haar zoontje van 9 maanden (?) haar bewust aan het pesten was omdat hij haar niet mocht. ?????????????????!!!Elodie schreef:Dat is lief van je
Gast- Gast
Dat heb ik niet gezien. Maar ook al een slim vrouwke dus
Ik vind het echt zooo zielig voor die kinderen!
Ik vind het echt zooo zielig voor die kinderen!
Gast- Gast
Dat meisje was ook nog eens 5 maanden zwanger. Ik vond het inderdaad heel erg zielig. Ze werd boos op hem vanwege zijn gedrag. "Hij is al zijn hele leven boos op me.." zei ze. Ik heb met die meisjes ook wel te doen hoor. Als je al zo denkt..
14 en een kind
17 en zwanger van de tweede (miskraam bij 15, kind bij 16 en zwanger van de 2e bij 17)
14 en een kind
17 en zwanger van de tweede (miskraam bij 15, kind bij 16 en zwanger van de 2e bij 17)
Gast- Gast
Ja ik vind dat echt heel dom. Maar ergens is dat natuurlijk ook heel sneu. Hun zijn vast ook niet gelukkig zo. Ik vraag me alleen oprecht af of zulke mensen nog wel voor hun kind moeten mogen zorgen. Als de hulp die ze krijgen niet helpt..
Gast- Gast
Eens. Als ze dit gedrag al vertonen met de hulpverleners en de camera erbij, hoe gaat dat dan thuis?Elodie schreef:Ja ik vind dat echt heel dom. Maar ergens is dat natuurlijk ook heel sneu. Hun zijn vast ook niet gelukkig zo. Ik vraag me alleen oprecht af of zulke mensen nog wel voor hun kind moeten mogen zorgen. Als de hulp die ze krijgen niet helpt..
Heb je de documentaire 'The boy is mine' gezien?
Gast- Gast
Ja precies..daar krijg ik dus de rillingen van..
Die docu ken ik niet. 'leuk' om te kijken?
Gast- Gast
Alles behalve leuk, maar misschien wel interessant. Het is een van de weinige dingen waarvan ik echt moeite heb om naar te kijken (maar heb hem inmiddels wel al zeker 7 keer gezien). Ik zal hem eens zoeken voor je.Elodie schreef:Ja precies..daar krijg ik dus de rillingen van..
Gast- Gast
Graag!Smikkell schreef:Alles behalve leuk, maar misschien wel interessant. Het is een van de weinige dingen waarvan ik echt moeite heb om naar te kijken (maar heb hem inmiddels wel al zeker 7 keer gezien). Ik zal hem eens zoeken voor je.Elodie schreef:Ja precies..daar krijg ik dus de rillingen van..
Gast- Gast
Zo, anders is hij even bijna niet meer terug te vinden op internet. Maar.... smikkell zou smikkell niet zijn:Elodie schreef:Graag!Smikkell schreef:Alles behalve leuk, maar misschien wel interessant. Het is een van de weinige dingen waarvan ik echt moeite heb om naar te kijken (maar heb hem inmiddels wel al zeker 7 keer gezien). Ik zal hem eens zoeken voor je.Elodie schreef:Ja precies..daar krijg ik dus de rillingen van..
http://www.eo.nl/programma/tzaljemaargebeuren/2006-2007/page/-/mediaplayer/index.esp?aflid=8485254
Gast- Gast
'k Wou de test zonet maken op internet. Het wordt al heel moeilijk vóórdat ik überhaupt begonnen ben. Wat is uw leeftijd?
Jonger dan 34?
Ouder dan 35?
Laat ik nu 34 jaar zijn... maar dat behoort dus niet tot de keuzes.
In de uitslag zit wel een beetje verschil qua IQ tussen de verschillende leeftijdsgroepen. Zal ik nu gaan smokkelen?
Jonger dan 34?
Ouder dan 35?
In de uitslag zit wel een beetje verschil qua IQ tussen de verschillende leeftijdsgroepen. Zal ik nu gaan smokkelen?
Gast- Gast
Haha dan is dat waarschijnlijk de moeilijkste vraag voor je.SadButTrue schreef:'k Wou de test zonet maken op internet. Het wordt al heel moeilijk vóórdat ik überhaupt begonnen ben. Wat is uw leeftijd?
Jonger dan 34?
Ouder dan 35?
Gast- Gast
Smikkell, dankje! Ik heb het gekeken. Vind het erg raar dat het jongetje (wat ik overigens zo schattig vond) pas zo laat uit huis geplaatst is. Echt bizar om te zien... Gewoon als een ketter roken met kind op schoot, overdag in bed liggen terwijl kind speelt... bah bah. Ook hoe ze die pap ofso bij hem naar binnen probeerde te werken terwijl hij lag. Ik vond het echt zielig.
Vast ook zielig voor de moeder. In eerste instantie heeft ze het vast anders gewild en heeft ze zelf sowieso ook geen goed voorbeeld gekregen vroeger.. Maar na zoveel hulp en je dan nog steeds op die manier gedragen..tsja.
Ik ben wel benieuwd hoe het nu met zo iemand gaat en waar het zoontje nu is..
Jij kan toch alles vinden?
Vast ook zielig voor de moeder. In eerste instantie heeft ze het vast anders gewild en heeft ze zelf sowieso ook geen goed voorbeeld gekregen vroeger.. Maar na zoveel hulp en je dan nog steeds op die manier gedragen..tsja.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het nu met zo iemand gaat en waar het zoontje nu is..
Ik heb dat ook eens ergens nagevraagd, een hele tijd terug. Ik dacht toen dat haar zoontje nog steeds in een pleeggezin zat. Pijnlijk allemaal he...
Gast- Gast
Hoe het nu gaat:Elodie schreef:Smikkell, dankje! Ik heb het gekeken. Vind het erg raar dat het jongetje (wat ik overigens zo schattig vond) pas zo laat uit huis geplaatst is. Echt bizar om te zien... Gewoon als een ketter roken met kind op schoot, overdag in bed liggen terwijl kind speelt... bah bah. Ook hoe ze die pap ofso bij hem naar binnen probeerde te werken terwijl hij lag. Ik vond het echt zielig.
Souffian woont nog steeds in een pleeggezin en Miranda doet haar best om haar leven op orde te krijgen en de zorg voor souffian weer over te nemen. Maar of dat gaat lukken? En of het in ELK geval beter is om bij je moeder op te groeien?
Ik blijf met verbazing naar deze docu kijken. Die ouders van Miranda, hoe dat kind met zijn hoofd bij de radio ligt. En inderdaad hoelang dit zo kan doorgaan! Arm kind maar ook arme Miranda.
Gast- Gast
Mag ik jou bombarderen tot persoonlijke zoekmachine?
Triest dat er dus nog steeds niks veranderd is. Soms is het helaas wel gewoon beter dat een kind ergens anders opgroeit.
Ja dat ie toen echt met zn oor tegen de radio aan lag was ook belachelijk. Ik kon die moeder trouwens ook echt totaal niet verstaan. Echt, wat een milieu.
Triest dat er dus nog steeds niks veranderd is. Soms is het helaas wel gewoon beter dat een kind ergens anders opgroeit.
Ja dat ie toen echt met zn oor tegen de radio aan lag was ook belachelijk. Ik kon die moeder trouwens ook echt totaal niet verstaan. Echt, wat een milieu.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nationale IQ Test!
» Nationale IQ-test, vanavond 20:30
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Nationale Fotostudio
» De nationale Reistest
» Nationale IQ-test, vanavond 20:30
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Nationale Fotostudio
» De nationale Reistest