Nationale IQ test 2011
+17
lyke
M_as
patjuhhh
minoessepoes
Serena
VeryCherry
Melis1985
Zininzon
Mariposa
Bliss
Flinder
LoveMusic
Eliesje
Phileine
Pannetoet
Jeanette
Heavenly
21 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nationale IQ test 2011
Euhm...waar kun je hem maken eigenlijk?
Edit: Ik heb het al gevonden!
Edit: Ik heb het al gevonden!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga hem nu ook maken op internet.. Ben benieuwd
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
mijn score was 122! not bad at all
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Jezus ik vond hem echt moeilijk! En de tijd was zo kort vooral bij rekenen...
Score van 85....
Score van 85....
Pannetoet- Kletskop
Trommelgeroffel rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
Een iq van 94 kan hoger, maar ik was ook paar keer te laat met drukken, dus dan had ik weer geen antwoord
En rekenen, totaal geen held daarin
Een iq van 94 kan hoger, maar ik was ook paar keer te laat met drukken, dus dan had ik weer geen antwoord
En rekenen, totaal geen held daarin
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Ik had 102. Viel me best wel tegen eigenlijk, heb wel voorgaande jaren hoger gescoord. Nou ja, ik vond de rekenvragen weer lastig en daar heb je ook zo weinig tijd voor. Als ik de vraag heb gelezen is de tijd om
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Wow ik heb 125. Ik ben echt heel erg verbaasd, ik heb nog nooit hoger dan 115 gescoord met de test van BNN. De rekenvragen gingen dit jaar een stuk makkelijker dan andere jaren bij mij!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Je moet daar niet teveel waarde aan hechten, de testen die ze gebruiken zijn psychometrisch niet voldoende, met andere woorden onbetrouwbaar en niet valide. Zijn testen die in Nederland niet door onderzoek zijn heengekomen!
Gast- Gast
Ik haal denk ik een score van 0. Ik kan er gewoonweg het geduld niet voor opbrengen. Ik doe standaard drie dingen tegelijk en dat kan niet bij een IQ-test, want dan is je tijd voorbij . Wie weet ga ik het op een extreem geduldig moment nog eens proberen. Vijf jaar geleden is het me één keer gelukt om 'm af te maken . Woehoe.. misschien moet ik ook maar gewoon streven naar eens in de vijf jaar, maar de resultaten hier nodigen me ook niet echt uit om te onderzoeken hoe hoog mijn IQ is..
Oké, ik ga denk ik een jaar geduld sparen voor volgend jaar.
Gast- Gast
Ik ga hem zo maken, ben benieuwd wat eruit komt. Ik hoop dat ik toch in ieder geval over de 100 kom.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik ga hem zo maken, ben benieuwd wat eruit komt. Ik hoop dat ik toch in ieder geval over de 100 kom.
Neem het alsjeblieft niet te serieus. Zo'n test is echt niet accuraat.
Gast- Gast
Darcy schreef:Auxo schreef:Ik ga hem zo maken, ben benieuwd wat eruit komt. Ik hoop dat ik toch in ieder geval over de 100 kom.
Ik had precies 100.
Ik neem het inderdaad ook niet heel serieus, want dan zou mijn IQ wel heel erg schommelen. Vorig jaar zat ik rond de 120. En weet zeker dat als ik hem volgende week nog eens doe dat het weer een andere score wordt.
Gast- Gast
Ik had een score van 89. Ok mijn concentratie was niet op en top.. maar bij de rekenvragen had ik de vraag net gelezen en dan was de tijd al op. In de studio heb je zeker meer tijd daarvoor... Eerder scoorde ik ri. 130, kortom vage test.
De mensen die mij kennen zullen ook vast niet zeggen dit kan kloppen Daarbij doe ik een 'pittige' master op de universiteit.
De mensen die mij kennen zullen ook vast niet zeggen dit kan kloppen Daarbij doe ik een 'pittige' master op de universiteit.
Gast- Gast
hahaha dat heb ik ook!June schreef:Ik haal denk ik een score van 0. Ik kan er gewoonweg het geduld niet voor opbrengen. Ik doe standaard drie dingen tegelijk en dat kan niet bij een IQ-test, want dan is je tijd voorbij . Wie weet ga ik het op een extreem geduldig moment nog eens proberen. Vijf jaar geleden is het me één keer gelukt om 'm af te maken . Woehoe.. misschien moet ik ook maar gewoon streven naar eens in de vijf jaar, maar de resultaten hier nodigen me ook niet echt uit om te onderzoeken hoe hoog mijn IQ is..
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vond 'm dit jaar best moeilijk (het rekengedeelte), maar ik had toch nog een score van 110 dus dat viel me nog mee!
Belle1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10
112. Ik scoorde de vorige jaren ook hoger, vond hem dit jaar moeilijk maar jullie ook merk ik dus wel. Taal was makkelijk, maar die getallenreeksen vind ik altijd erg lastig, net als dat in die supermarkt, ik was de weg al vrij snel kwijt. Al wist ik na een paar vragen een beetje hoe die supermarkt eruit zag en had er toen toch nog 1 goed. En dat met die blokjes vond ik ook best lastig.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Wow, dit jaar was hij echt moeilijk, geeft wel aan dat de test niet valide / betrouwbaar is. Ik kwam op een iq van 104. Dat met die blokjes tellen was echt onmogelijk: liggen er tientallen blokken kriskras door elkaar, heb je tien seconden of zo om ze te tellen.
Gast- Gast
Auxo schreef:Darcy schreef:Auxo schreef:Ik ga hem zo maken, ben benieuwd wat eruit komt. Ik hoop dat ik toch in ieder geval over de 100 kom.
Ik had precies 100.
Ik neem het inderdaad ook niet heel serieus, want dan zou mijn IQ wel heel erg schommelen. Vorig jaar zat ik rond de 120. En weet zeker dat als ik hem volgende week nog eens doe dat het weer een andere score wordt.
Jazeker, maar als je meerdere keren dezelde IQ-test maakt, test je niet meer je IQ, maar hoe goed je bent in het maken van IQ-testen. Oftewel: oefening vertroebelt de score van de meeste testen.
Gast- Gast
Ik had een score van 125! Wat ik heel netjes vond (zit altijd wel bij gemiddeld/hoog). Ik blijf alleen die taalvragen lastig vinden, had hier ook weer dit jaar de meeste fouten in (4).
Gast- Gast
Twellie schreef:Dat met die blokjes tellen was echt onmogelijk: liggen er tientallen blokken kriskras door elkaar, heb je tien seconden of zo om ze te tellen.
Dat vond ik ook een probleempje ja.
Gast- Gast
Ik had dit jaar een IQ van 121.. Vorig jaar lag deze 10 punten hoger. Dus het ligt erg aan welke vragen je krijgt en hoe je je voelt etc.
Gast- Gast
Twellie schreef:Dat met die blokjes tellen was echt onmogelijk: liggen er tientallen blokken kriskras door elkaar, heb je tien seconden of zo om ze te tellen.
Ja .. pff .. ellendige tijd! Ik heb echt met heel veel dingen gegokt, zo weinig tijd..
Ach zolang we maar zelf weten wat we allemaal kunnen is het goed Zo'n stom IQ cijfertje...
Pannetoet- Kletskop
Marin schreef:Ik heb de test via internet gemaakt. Ik had 85 en ik heb heus wel een hoger IQ dan dat. Vond 'm echt belachelijk moeilijk op sommige vlakken, en dan met name qua tijd. Bij die rekenvragen had ik de vraag amper gelezen of de paar seconden waren al om. Dat is echt stom. Ik heb dyscalculie en kan die vragen al amper maken, maar met die paar seconden was het echt helemaal geen doen. Ik heb daar steeds niks ingevuld omdat ik geen tijd er voor had. Mijn mini-laptop speelt ook wel mee, want ik moest steeds van de vraag naar de antwoorden heen en weer scrollen. Niet handig. Dus ik denk dat ik 'm met name daarom niet zo goed heb gemaakt. Oh en ik had ook een fout in de test ontdekt, in de spiegelbeelden, maar ik zal m hier maar niet neerzetten voor degenen die 'm nog moeten maken. Maar echt slecht
Hier zocht ik naar, dit vat helemaal samen hoe ik er over denk. Ik had 83, mijn vriend ook. En wij hebben ook echt een hoger IQ.
Mijn vriend heeft trouwens dyslexie en ik had moeite met de tijd omdat ik een concentratiestoornis heb.
Gast- Gast
Ik had ook moeite met de tijd en ik heb al die dingen niet hoor Het was gewoon absurd kort.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nationale IQ Test!
» Nationale IQ-test, vanavond 20:30
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Nationale Fotostudio
» De nationale Reistest
» Nationale IQ-test, vanavond 20:30
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Nationale Fotostudio
» De nationale Reistest