Nationale IQ test 2011
+17
lyke
M_as
patjuhhh
minoessepoes
Serena
VeryCherry
Melis1985
Zininzon
Mariposa
Bliss
Flinder
LoveMusic
Eliesje
Phileine
Pannetoet
Jeanette
Heavenly
21 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nationale IQ test 2011
Ik vond em ook erg moeilijk, IQ score is dan ook 83. Rekenen kan ik dan ook echt totaal niet, alles fout.
Ruimtelijk inzicht en geheugen dan wel weer veel van goed
Maar ja het zijn ook maar moment opnames. Vorig jaar zat ik tegen de 100 ofzo, misschien er ook wel net overheen, weet het niet eens meer.
Ruimtelijk inzicht en geheugen dan wel weer veel van goed
Maar ja het zijn ook maar moment opnames. Vorig jaar zat ik tegen de 100 ofzo, misschien er ook wel net overheen, weet het niet eens meer.
Gast- Gast
Ik heb een score van 109. De taal en logica vragen vond ik heel goed te doen maar al die vragen daarna vond ik echt supermoeilijk. Ik heb wel eens hoger gescoort.
Ik had trouwens nooit verwacht dat die Manuela Kemp zo hoog zou scoren. Zagen jullie ook dat meisje in t oh oh cherso vak? Die was echt te vaak onder de zonnebank geweest !
Ik had trouwens nooit verwacht dat die Manuela Kemp zo hoog zou scoren. Zagen jullie ook dat meisje in t oh oh cherso vak? Die was echt te vaak onder de zonnebank geweest !
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Jezus ja, dat mens zag er NIET uit!! Leek wel of ze schmink op had
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond de test ook moeilijker dan de voorgaande jaren. Had een score van 106.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
plumke schreef:Ik vond het net een spook..
wel een oranje spook dan haha
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Marin schreef:Ik heb de test via internet gemaakt. Ik had 85 en ik heb heus wel een hoger IQ dan dat. Vond 'm echt belachelijk moeilijk op sommige vlakken, en dan met name qua tijd. Bij die rekenvragen had ik de vraag amper gelezen of de paar seconden waren al om. Dat is echt stom. Ik heb dyscalculie en kan die vragen al amper maken, maar met die paar seconden was het echt helemaal geen doen. Ik heb daar steeds niks ingevuld omdat ik geen tijd er voor had. Mijn mini-laptop speelt ook wel mee, want ik moest steeds van de vraag naar de antwoorden heen en weer scrollen. Niet handig. Dus ik denk dat ik 'm met name daarom niet zo goed heb gemaakt. Oh en ik had ook een fout in de test ontdekt, in de spiegelbeelden, maar ik zal m hier maar niet neerzetten voor degenen die 'm nog moeten maken. Maar echt slecht
Volgens mij moet je het met dyscalculie ook niet willen om zo'n test te maken! Ik vond die tijd al veel te snel voorbij gaan, laat staan jij! En ik geloof ook wel dat jouw IQ hoger is dan 85
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Zininzon schreef:Ik weet niet hoor, maar ik vond het echt heel moeilijk!
+ dat ik denk dat vraag 43 een fout was!
Mijn score was 104.
Vorig jaar nog 142 en dat jaar er voor 139... Waar is mijn inhoud gebleven??
Dit laat wel zien dat er dus geen hol van klopt, Marin Ik ga 'm ook evne maken op internet.
Gast- Gast
Misschien lag het aan de camera?Dijn82 schreef:Dat meisje had echt een enge kleur! Net een sinaasappel!
Gast- Gast
Ik vond er niks moeilijks aan.. Alleen blokjes tellen ben ik niet zo goed in.. Daar heb ik ook echt op gefaald haha..Melis1985 schreef:Ik vond de test ook moeilijker dan de voorgaande jaren. Had een score van 106.
Gast- Gast
Ik had 114, en tot mijn grote verbazing had ik zelfs rekenvragen goed, terwijl ik daar een ramp mee ben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik vond 'm ook moeilijker en ik vond vooral dat je veel te weinig tijd kreeg. De taalvragen gingen wel goed, maar de rekenvragen soms neit en het blokjes tellen al helemaal niet Oh en hoe gemeen, ik heb de uitzending dus niet gezien maar ze hebben er wel vragen over gesteld! Ja hallo.
Ik heb een score van 102. Vorig jaar 117
Ik heb een score van 102. Vorig jaar 117
Gast- Gast
ow dat is lekker gemeen Darcy!
Ik heb hem via tv gemaakt, maar ook niet heel goed voor mn gevoel, al had ik 112.
Maar had hoofdpijn en halverwege de test kwam mn vriend het huis binnen wandelen en af en toe irritant doen haha. Ow en de taal vragen vond ik nog wel goed te doen, maar die reeksen en rekenvragen waren echt moeilijk, terwijl ik die meestal wel kan...
Ik heb hem via tv gemaakt, maar ook niet heel goed voor mn gevoel, al had ik 112.
Maar had hoofdpijn en halverwege de test kwam mn vriend het huis binnen wandelen en af en toe irritant doen haha. Ow en de taal vragen vond ik nog wel goed te doen, maar die reeksen en rekenvragen waren echt moeilijk, terwijl ik die meestal wel kan...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik ben hem nu aan het doen.
Ik had bij veel dingen echt te weinig tijd om het te lezen waardoor ik niks kon kiezen.
Ik ben zo slecht in ruimtelijk inzicht he.
Ik had bij veel dingen echt te weinig tijd om het te lezen waardoor ik niks kon kiezen.
Ik ben zo slecht in ruimtelijk inzicht he.
Gast- Gast
Ik had het gister heel even aanstaan op tv, maar dan wordt de vraag voorgelezen en daarna gaat je bedenktijd in, als je de test via internet doet moet je en lezen en de vraag beantwoorden in dezelfde tijd. Ook gaan de laatste vragen over dingen die in de studio gezegd werden en omdat ik dus maar een heel klein stukje heb gezien kan ik die vragen dus ook niet beantwoorden. Ik heb dus al weg geklikt voordat ik een score kreeg.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik heb meegedaan en had 108. Schrok ervan had het lager verwacht. Mja sommige dingen gokte ik en dan was het ook goed scheelt ook weer een punt
Gast- Gast
Ik ga hem van het weekend of van de week doen, ben zeer benieuwd!
Gast- Gast
ik heb de iq test net gedaan en er kwam een iq uit van 94.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Darcy schreef: Oh en hoe gemeen, ik heb de uitzending dus niet gezien maar ze hebben er wel vragen over gesteld! Ja hallo.
Ja he, dat idee had ik ook, maar ik dacht al dat ik gek geworden was!
En ik had er ook een fout in ontdekt.
Ik vind het een stomme test, puh
Gast- Gast
Mijn score was 108. Lager dan verwacht. Had vorig jaar 127. Dat rekenen vond ik ook wel erg snel gaan moet ik zeggen!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nationale IQ Test!
» Nationale IQ-test, vanavond 20:30
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Nationale Fotostudio
» De nationale Reistest
» Nationale IQ-test, vanavond 20:30