Teamuitje, maar activiteit niet leuk...
+12
Bliss
dolfijntje24
Melis_je
girli
Puk
Mermaid
Poubelle
Ibbeltje
minoessepoes
Bimbam
_Femme
SleepingBeauty
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Teamuitje, maar activiteit niet leuk...
Mijn collega's hebben vorige week een teamuitje bedacht. Om uiteten te gaan en tussendoor een fietsroute.
Nu heb ik echt een super hekel aan fietsen....
Wat zouden jullie dan doen?
Ze hebben het allemaal al bedacht en uitgestippeld...
Nu heb ik echt een super hekel aan fietsen....
Wat zouden jullie dan doen?
Ze hebben het allemaal al bedacht en uitgestippeld...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Teamuitje, maar activiteit niet leuk...
Is er niet een optie voor de mensen die niet willen fietsen om alleen mee te gaan eten?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Heb je leuke collega's, kunnen jullie het goed met elkaar vinden? In dat geval zou ik gewoon meegaan, gezellig toch? Vaak is het ook zo dat fietsen met een groep heel anders is dan in je eentje, ik vind het over het algemeen vrij saai om in mijn eentje te gaan fietsen, maar met een groep vind ik het juist vaak wel leuk.
Anyway, ik zou dus gewoon meegaan en ervoor zorgen dat ik een leuke dag heb.
Anyway, ik zou dus gewoon meegaan en ervoor zorgen dat ik een leuke dag heb.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik begrijp het wel, dan is er waarschijnlijk niet super veel budget en willen ze toch iets leuks doen met zijn allen. Lijkt me bij redelijk weer dan een prima optie, er zal vast rustig gefietst worden, een zo leuk mogelijke uitgestippelde route, maar verder is het gewoon heel veel kletsen waarschijnlijk.
Ik zou over zoiets niet moeilijk doen en gewoon gezellig mee gaan, dan zou ik me er even overheen zetten en gewoon mee doen, het is leuk dat die mensen de moeite doen om het te organiseren. Alleen mee uit eten gaan vind ik persoonlijk wel een beetje vreemd.
Of is het uitje geheel in eigen tijd? Dan zou ik het af laten hangen van de klik die ik met mijn collega's heb of ik het wel of niet leuk vind om mee te gaan, maar dan zou ik geen onderscheid maken tussen uit eten en fietsen of weet ik veel wat.
Ik zou over zoiets niet moeilijk doen en gewoon gezellig mee gaan, dan zou ik me er even overheen zetten en gewoon mee doen, het is leuk dat die mensen de moeite doen om het te organiseren. Alleen mee uit eten gaan vind ik persoonlijk wel een beetje vreemd.
Of is het uitje geheel in eigen tijd? Dan zou ik het af laten hangen van de klik die ik met mijn collega's heb of ik het wel of niet leuk vind om mee te gaan, maar dan zou ik geen onderscheid maken tussen uit eten en fietsen of weet ik veel wat.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Gewoon gezellig mee gaan en de volgende keer zelf mee organiseren
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou alleen mee uit eten gaan, een fietstocht is niet mijn idee van een leuk teamuitje.
Normaal gesproken ben ik wel makkelijk en zou ik wel meegaan als ik de activiteit niet zo vind, maar dit vind ik wel zó suf!
Normaal gesproken ben ik wel makkelijk en zou ik wel meegaan als ik de activiteit niet zo vind, maar dit vind ik wel zó suf!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Idd kijken of het een optie is om alleen mee te gaan met eten.
maar als je in ene leuk team zit en de toch niet heel lang is zou ik denk ik wel overwegen om mee te gaan.
maar als je in ene leuk team zit en de toch niet heel lang is zou ik denk ik wel overwegen om mee te gaan.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Maar alleen eten dan mis je wel de rest van de dag waar men het over heeft tijdens het eten en erna en zo. Dat zou ik zelf niet zo leuk vinden. Misschien wordt het wel leuk en hebben ze er wat omheen verzonnen? Zo niet moet je het zelf leuk maken denk ik Met ons team wordt het altijd wel leuk eigenlijk.
Ik zou me erover heen zetten dat ik de activiteit niet leuk vind en gewoon meegaan, het gaat toch om de gezelligheid!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
+ 1!Puk schreef:Ik zou me erover heen zetten dat ik de activiteit niet leuk vind en gewoon meegaan, het gaat toch om de gezelligheid!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik vind groepsfietstochtjes ook suf, maar zou wel meegaan en me bedenken dat de sauna erger was geweest.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Het gaat er toch om dat je bij elkaar bent, gezellig. Het maakt toch niet uit wat je doet. Vorig jaar gingen wij op de solex een tochtje maken. Dat vond ik ook helemaal niets. De solex ging er vandoor zonder mij.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Melis_je schreef:Ik vind groepsfietstochtjes ook suf, maar zou wel meegaan en me bedenken dat de sauna erger was geweest.
hahah zo +1
Ik zou ook meegaan, het gaat toch ook om de teamspirit en teambuilding op zo'n dag en dan is het niet leuk als je later pas aan komt kakken (vind ik). Ik vond de activiteiten op ons teamuitje vorig jaar ook niet zo denderend (boottochtje en daarna een kookworkshop), maar vond t wel leuk om dat met mn collega's samen te doen, was een gezellige dag.
Binnenkort hebben we weer teamuitje en dan gaan we "Ik hou van Holland" spelen (met quizmaster enzo volgens mij) en daarna uit eten, lijkt me wel leuk!
Binnenkort hebben we weer teamuitje en dan gaan we "Ik hou van Holland" spelen (met quizmaster enzo volgens mij) en daarna uit eten, lijkt me wel leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Binnenkort hebben we weer teamuitje en dan gaan we "Ik hou van Holland" spelen (met quizmaster enzo volgens mij) en daarna uit eten, lijkt me wel leuk!
Oh, dat hebben we vorig jaar gedaan, dat is echt zooo leuk! Ik weet niet of je erg fanatiek bent, want je word het er wel van namelijk!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Haha ja denk dat ik daar ook wel fanatiek van word idd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ligt eraan hoeveel km
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik zou ook gewoon mee gaan, het gaat om de gezelligheid en samenhorigheid. Ik zou trouwens als je echt niet mee wilt, ook niet alleen naar het eten gaan.. Vind het in zo'n geval "alles of niets" , tenzij je echt een goede reden hebt dat je echt niet kan.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
ik zou niet zo mauwen en gewoon meefietsen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Zo leuk maar doodeng
» Samenwonen: leuk, maar ook spannend!
» geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)