Man kondigt bloedbad zuidplein aan
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Man kondigt bloedbad zuidplein aan
AMSTERDAM - Een verwarde man heeft vrijdag via sociale media gedreigd in het Rotterdamse winkelcentrum Zuidplein een bloedbad aan te richten.
Dat laat de politie Rotterdam Rijnmond weten.
"Zijn identiteit is bij de politie bekend. Er is een onderzoek gestart naar zijn verblijfplaats om hem over de dreigementen te kunnen horen", aldus de politie.
"De man heeft geen geweldsdelicten op zijn naam, maar de politie is uit voorzorg herkenbaar en onherkenbaar aanwezig in het winkelcentrum."
RTV Rijnmond meldt dat diverse winkeliers hebben besloten om hun winkels uit voorzorg te sluiten.
Jeetje zeg.. Ook al is hij verward, snap niet waarom je dit moet zeggen!
Dat laat de politie Rotterdam Rijnmond weten.
"Zijn identiteit is bij de politie bekend. Er is een onderzoek gestart naar zijn verblijfplaats om hem over de dreigementen te kunnen horen", aldus de politie.
"De man heeft geen geweldsdelicten op zijn naam, maar de politie is uit voorzorg herkenbaar en onherkenbaar aanwezig in het winkelcentrum."
RTV Rijnmond meldt dat diverse winkeliers hebben besloten om hun winkels uit voorzorg te sluiten.
Jeetje zeg.. Ook al is hij verward, snap niet waarom je dit moet zeggen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Man kondigt bloedbad zuidplein aan
Mocht iemand zo'n kronkel in zijn hoofd hebben dat hij het écht gaat doen, heb ik liever dat hij vooraf een waarschuwing geeft zodat de schade hopelijk beperkt zal blijven.
Gast- Gast
Gestoord. Als het bij dreigen blijft is het al gestoord, en als hij het nog doet ook is het nog gestoorder...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Gestoord. Als het bij dreigen blijft is het al gestoord, en als hij het nog doet ook is het nog gestoorder...
Eens.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oh en mijn man wilde vandaag naar zuidplein, maar ik had geen zin...gelukkig. Ookal is het vals alarm, is toch geen fijn idee.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Lees op twitter dat er nu een man is aangehouden n.a.v. dreigementen.
Gast- Gast
Ik lees het net ook, hij had geen wapens bij zich las ik. Ik kan het maar niet snappen dat mensen dit kunnen doen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Ik lees het net ook, hij had geen wapens bij zich las ik. Ik kan het maar niet snappen dat mensen dit kunnen doen.
Ik ook absoluut niet.
En ik moet bekennen dat sinds het gebeuren in Alphen aan de Rijn, dat ik weleens denk, als we weer een evenement hebben in het dorp (Het is een stad met dorpsrechten, dus gewoon een dorp), 'wat nu als'? Mijn vader zegt dat ik daar niet bij stil moet staan, maar het is wel vaak dat me die rare gedachten bij mij op komen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: