Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sneu..

+7
Elsje
Caribbeanlover
Bazinga
Rush
Pien
Paper Crown
Jeanette
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat sneu.. Empty Wat sneu..

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 21:40

Ik kijk net uit het raam, en toen zag ik een dode poes voor onze deur liggen Sad
Meteen de gemeente gebeld, en die komen 'm ophalen. Heb niks met katten maar dit vond ik toch wel erg zielig..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sneu.. Empty Re: Wat sneu..

Bericht  Jeanette do 10 mei 2012 - 21:40

Aah, dat is zielig! Was ie aangereden ofzo?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown do 10 mei 2012 - 21:42

Wat zielig.. maar is hij wel echt dood? Omdat je zegt ik keek uit het raam en zag hem liggen? Misschien ligt ie daar maar?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 21:43

Nou ik denk wel dat ie écht dood is. Katten gaan toch niet zomaar slapen op de stoep, voor iemand's deur....? Er kwam net een hondje voorbij en die kat reageerde helemaal niet, hij ligt daar maar een beetje te liggen...kan me niet voorstellen dat ie nog leeft.

Gast
Gast

Bericht  Pien do 10 mei 2012 - 21:44

Goed dat je gebeld hebt! Hopelijk heeft de poes een chip en kunnen ze de eigenaar herleiden!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien do 10 mei 2012 - 21:44

Onze kat gaat zelfs midden op de straat liggen slapen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 21:45

aaah wat zielig, ik moet dan altijd meteen aan de baasjes denken die misschien wel erg ongerust zijn over hun huisdier.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 10 mei 2012 - 21:45

Zelda schreef:Nou ik denk wel dat ie écht dood is. Katten gaan toch niet zomaar slapen op de stoep, voor iemand's deur....? Er kwam net een hondje voorbij en die kat reageerde helemaal niet, hij ligt daar maar een beetje te liggen...kan me niet voorstellen dat ie nog leeft.

Nou ze liggen anders vaak bij mij in de tuin te slapen voor de deur, hoor. Anyway het is wel raar dat de kat niet reageert op andere dieren, dus dan zal ie wel dood zijn. Sneu zeg, hopelijk heeft ie iets van een chip ofzo dat zijn baasje wel ingelicht kan worden.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 21:47

M`n vriends kat (bij z`n ouders) is ook kwijt. Vind er niks aan! Wat sneu.. 1371890812
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 22:25

Ik had wel gekeken bij het beestje om te checken of die echt dood is. Straks leeft ie nog half of zo..

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 10 mei 2012 - 22:27

Ik heb gister midden op straat staan huilen omdat ik een reiger met een pulletje vandoor zag gaan. Op zich nog niet eens 't hele sneue, maar de moedereend rende en fladderde er luidkwakend en krijsend achteraan.. M'n hart brak.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 22:31

Aahw, Jop Sad Dat is echt zo sneu.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 22:31

Joan schreef:Ik had wel gekeken bij het beestje om te checken of die echt dood is. Straks leeft ie nog half of zo..
Nee, want ik ben er 100% van overtuigd dat ie echt dood is. Bovendien regent het pijpenstelen en vind ik het vies om erin te gaan porren ofzo..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 22:35

joan, ik zou ook niet bij een diertje gaan kijken of ie wel echt dood is hoor brrrrr.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover do 10 mei 2012 - 22:37

Zelda schreef:Ik kijk net uit het raam, en toen zag ik een dode poes voor onze deur liggen :(
Meteen de gemeente gebeld, en die komen 'm ophalen. Heb niks met katten maar dit vond ik toch wel erg zielig..

Ik ook niet, maar vind dat wel zielig. Wij gaan wel eens naar een restaurant en op die weg er naartoe zag ik een keer zeker 3 dode katten. Best zielig, maar da's het nadeel nou eenmaal van als je zulke dieren hebt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Elsje do 10 mei 2012 - 22:37

Jop schreef:Ik heb gister midden op straat staan huilen omdat ik een reiger met een pulletje vandoor zag gaan. Op zich nog niet eens 't hele sneue, maar de moedereend rende en fladderde er luidkwakend en krijsend achteraan.. M'n hart brak.

ahh zielig!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 10 mei 2012 - 22:38

Joan schreef:Ik had wel gekeken bij het beestje om te checken of die echt dood is. Straks leeft ie nog half of zo..

Ik zou ook altijd ff checken, stel dat die nog leeft.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 22:40

en wat zou je moeten doen alsie nog leeft? Ze heeft de gemeente al gebeld dus vind dat zelda al heel wat meer heeft gedaan. Denk dat de meeste mensen al niet eens bellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 22:43

Zo reed ik laatst 's morgens vroeg naar mijn werk toen ik een dode kat zag liggen. Ik had echt geen flauw idee wat ik toen moest doen. Vond het wel ontzettend sneu.. Sad

Gast
Gast

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 22:44

Lily schreef:en wat zou je moeten doen alsie nog leeft? Ze heeft de gemeente al gebeld dus vind dat zelda al heel wat meer heeft gedaan. Denk dat de meeste mensen al niet eens bellen.
De meeste mensen bellen idd niet voor een kat die dood lijkt zonder te checken. Wie weet ligtie gewoon te chillen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover do 10 mei 2012 - 22:47

Jop schreef:Ik heb gister midden op straat staan huilen omdat ik een reiger met een pulletje vandoor zag gaan. Op zich nog niet eens 't hele sneue, maar de moedereend rende en fladderde er luidkwakend en krijsend achteraan.. M'n hart brak.

Kan me voorstellen. Ik heb eens gezien dat een kraai een jong eendje pakte, ik er achteraan, maar ja die kraai vloog weg. Eendje piepte erg hard, zo erg vond ik dat.

Ik geef altijd brood aan de eenden. Toen ik dat weer deed kwamen er ook kraaien op af en een pakte zo een eendje op waar ik bij stond.

Stomme CBL!:twisted:

Sindsdien geef ik alleen s'avonds nog brood aangezien die klote kraaien dan gelukkig weg zijn. Al zijn die kleine eendjes dan niet te zien jammer genoeg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 22:47

Lily schreef:joan, ik zou ook niet bij een diertje gaan kijken of ie wel echt dood is hoor brrrrr.

Waarom niet? Je hoeft 'm toch niet direct aan te raken? Als het beestje z'n ogen wijd open heeft en je voelt voor z'n neus dat ie niet meer ademt dan weet je toch genoeg. Misschien heb ik wel een te groot poezen hart, maar ik zou het vreselijk vinden als het beestje half levend op straat ligt en uiteindelijk sterft.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 22:49

Joan schreef:
Lily schreef:joan, ik zou ook niet bij een diertje gaan kijken of ie wel echt dood is hoor brrrrr.

Waarom niet? Je hoeft 'm toch niet direct aan te raken? Als het beestje z'n ogen wijd open heeft en je voelt voor z'n neus dat ie niet meer ademt dan weet je toch genoeg. Misschien heb ik wel een te groot poezen hart, maar ik zou het vreselijk vinden als het beestje half levend op straat ligt en uiteindelijk sterft.
Inderdaad, je kan toch ook gewoon een tikje met je schoen geven. Als die niet reageert weet je genoeg.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover do 10 mei 2012 - 22:49

Lily schreef:en wat zou je moeten doen alsie nog leeft? Ze heeft de gemeente al gebeld dus vind dat zelda al heel wat meer heeft gedaan. Denk dat de meeste mensen al niet eens bellen.

Ik zeg ook niks over dat ze het slecht oid heeft gedaan..............tsssss!

Zeg gewoon wat IK zou doen. Denk dat je zelf ook wel kan bedenken wat men kan doen als die nog zou leven niet dan?!

Btw, ik check altijd of een dier dood is zoals hier wel eens gebeurd bij eenden en vogels.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 22:52

Haha CBL, dat tsssssss, hoefde er nou net weer niet bij Wink
Rush
Rush