Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij met of zonder complicaties bevallen?

+62
Annie24
Dani
Tikkie
Stuiterbal
Kat1980
_Jet
Luna
joyce0606
Steep
Diese
Pien
L!ND@
Didi
_Lana_
Aggi
Novalee
sheila123
Printje
Smaragdje
Tiara
Linda
Darius
Knillis
Ezzer
Filoria
Dora
yes1984
Slakje
Bruintje Beer
Fiebje
Teddyaapje
Urban Naked
M@niek
*Troela*
koNijntje
MissD
LindaK
Poisongirl
SparklingEyes
Sanne
Alex
Theeleut
Mamsie
Tania
Ayla
Thunder
Liadan
Aagje!
Muus
Supertalentje
Aimee
Annemie
Happydobby
Viva
PapillonRose
SarahKey
Clapperdie
Susan
Jasmine
Océane
RYW
Lejow
66 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij met of zonder complicaties bevallen?

Ben jij met of zonder complicaties bevallen? Lijn111066%Ben jij met of zonder complicaties bevallen? Lijn1110 66% 
[ 73 ]
Ben jij met of zonder complicaties bevallen? Lijn111034%Ben jij met of zonder complicaties bevallen? Lijn1110 34% 
[ 38 ]

Totaal aantal stemmen : 111

Ben jij met of zonder complicaties bevallen? Empty Ben jij met of zonder complicaties bevallen?

Bericht  Lejow do 10 mei 2012 - 1:34

Volgens mij zijn hier heel veel meiden bevallen met complicaties.

En dan bedoel ik dat even heel ruim. Premature weeen, al dan niet te remmen, te vroeg bevallen, compleet uitgescheurd, te hoge bloeddruk, niet loslatende placenta, of bij het kindje, te laag geboortegewicht, te veel vruchtwater binnen gekregen of er in gepoept enz enz.

Dus, ben jij met of zonder complicaties bevallen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij met of zonder complicaties bevallen? Empty Re: Ben jij met of zonder complicaties bevallen?

Bericht  RYW do 10 mei 2012 - 1:35

Zo, als je de eerste bent is het gelijk 100% haha Wink

Als je agressieve hormonen tijdens een weeenstorm niet meetelt, dan is het antwoord 'zonder' smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Ben jij met of zonder complicaties bevallen? Empty Re: Ben jij met of zonder complicaties bevallen?

Bericht  Océane do 10 mei 2012 - 1:35

Valt stuitbevalling ook onder complicaties?

Spontaan begonnen met weeën, totale duur 18 uur, wel met ruggeprik en extra weeënstimulatie om krachten te sparen voor tijdens het 'echte werk' zeg maar. 1250 ml bloed verloren...

Laatst aangepast door Aquala op do 10 mei 2012 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:37

zonder complicaties thuis bevallen. Bevalling is uit zichzelf begonnen met 40+0

Ik ben dan ook wel benieuwd naar de manier waarop de bevalling begon (spontaan, ingeleid, vliezen laten breken etc), waar je bevallen bent (ziekenhuis of thuis) en de termijn waarop je bevallen bent.

Laatst aangepast door Rejoy. op do 10 mei 2012 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Lejow wat is dit nou voor topic. Ik moet nog!!! Mad

Gast
Gast

2 keer zonder complicaties thuis bevallen.

Gast
Gast

Bericht  RYW do 10 mei 2012 - 1:38

Charlie schreef:Lejow wat is dit nou voor topic. Ik moet nog!!! Mad

Niet meer openen!! Niet meer openen!!! (dit is de internetvariant van 'don't look down!') Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Jasmine do 10 mei 2012 - 1:38

Ik neem aan dat een te vroeg loslatende placenta onder 'complicaties' valt Wink
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Susan do 10 mei 2012 - 1:38

De eerste keer met (langdurig gebroken vliezen, onregelmatige weeën dus weeënopwekkers, vacuümpomp), de tweede keer zonder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Clapperdie do 10 mei 2012 - 1:38

Thuis bevallen met helaas een totaal ruptuur waardoor ik naar het ziekenhuis moest. Begon met weeen en mijn vliezen zijn door de vk gebroken.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SarahKey do 10 mei 2012 - 1:39

uhm ik ben gewoon normaal bevallen, heb alleen wel twee hechtingen nodig gehad. Dus weet niet of dat onder een complicatie valt Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  PapillonRose do 10 mei 2012 - 1:40

Zonder, gelukkig!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Viva do 10 mei 2012 - 1:40

Zonder Ben jij met of zonder complicaties bevallen? 281626781
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Happydobby do 10 mei 2012 - 1:40

Ik ben dan ook wel benieuwd naar de manier waarop de bevalling begon (spontaan, ingeleid, vliezen laten breken etc) en waar je bevallen bent (ziekenhuis of thuis).

De bevalling begon spontaan, ik wilde thuis bevallen maar uiteindelijk was de hartslag van M. te laag tijdens een wee en moest ik naar het ziekenhuis, daar begon de hel, weeënstorm en uiteindelijk pas 7 uur later is hij dmv een keizersnee geboren.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annemie do 10 mei 2012 - 1:40

Uhm ik heb een keizersnede gehad, omdat de placenta voor de uitgang lag en ik hevig bloedde met 37 weken of is dat geen complicatie? Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aimee do 10 mei 2012 - 1:43

Ik heb op zonder gestemd. Luuk had wel in het vruchtwater gepoept, maar daar kwamen ze pas echt achter toen hij eruit was(daarvoor wel een vermoeden) en ik wilde toch al in het ZH bevallen. Hij had er zelf verder geen last van.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:43

Rejoy. schreef:zonder complicaties thuis bevallen. Bevalling is uit zichzelf begonnen met 40+0

Ik ben dan ook wel benieuwd naar de manier waarop de bevalling begon (spontaan, ingeleid, vliezen laten breken etc), waar je bevallen bent (ziekenhuis of thuis) en de termijn waarop je bevallen bent.

Mijn bevallingen zijn beide spontaan begonnen maar bij de 2de hield ik onregelmatige weeen en toen heeft de vk met 4 cm de vliezen gebroken.
Ik ben beide keren thuis bevallen, eerste keer met 38+4 en 2de keer met 39 weken.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 10 mei 2012 - 1:44

Rejoy. schreef:Ik ben dan ook wel benieuwd naar de manier waarop de bevalling begon (spontaan, ingeleid, vliezen laten breken etc), waar je bevallen bent (ziekenhuis of thuis) en de termijn waarop je bevallen bent.

Spontaan vliezen gebroken sochtends met 38+0 weken, smiddags weeen, savonds naar het ziekenhuis, 22.30 geboren.

Complicatie: navelstreng 2 keer om zn nek en dus verlaagde hartslag bij persen. CGT op zn koppie en 15 min later bevallen met knip.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:44

Mijn bevalling begon normaal. M'n vliezen braken met 40+3. Uiteindelijk is S. de volgende dag geboren dmv een keizersnede omdat hij verkeerd lag en m'n bekken te smal waren

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:46

1e keer behoorlijk met (gebroken schaambeen) en de 2e keer geheel volgens het boekje (ks)

Gast
Gast

Bericht  Muus do 10 mei 2012 - 1:46

Ik wilde thuis bevallen, en toen mijn weeën begonnen zette het maar niet goed door. Toen de verloskundige kwam kijken bleek ik al 10 cm ontsluiting te hebben, maar zonder goede weeën moest ik naar het ziekenhuis om daar aan het infuus met weeënopwekkers te gaan. (Ik ben uiteindelijk binnen 6 uurtjes bevallen met zeer zwakke weeën en 20 min persen)

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  SarahKey do 10 mei 2012 - 1:49

SarahKey schreef:uhm ik ben gewoon normaal bevallen, heb alleen wel twee hechtingen nodig gehad. Dus weet niet of dat onder een complicatie valt Wink

En hier is de bevalling spontaan begonnen met 39 weken. 18:30 begonnen de echt pijnlijke weeen en om 01:32 is hij geboren met 39+1 weken. Wel in het ziekenhuis want mocht niet thuis bevallen ivm zwangerschapsdiabetes.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:50

Bij de 1e met spoed naar het ziekenhuis, omdat het persen na een uur niet verder kwam. Ik had geen persdrang, dus moest aan het infuus. Was geen pretje, thuis was het hoofdje al te zien en ik moest de trap nog af lopen, vreselijk als ik daar aan terug denk. Uiteindelijk in de ambu kreeg ik ineens drang door het gehobbel en toen mocht ik niet persen. In het ziekenhuis na nog eens een uur persen eindelijk geboren na een knip.

De 2e thuis, zonder complicaties, op een klein scheurtje na.

De tweeling lag in stuit, en ik zou op de natuurlijke manier bevallen. Alleen kwam de navelstreng van de onderste mee toen ze de vliezen braken, en kreeg ik een spoedkeizersnee.

O, de 1e 2 bevallingen waren spontaan met het beginnen van de weeen, met 40+3 en 39+4

De tweeling was een inleiding, al zat het infuus er net in. Door het doorprikken van de vliezen kwam het op gang. Of nouja, de keizersnee werd toen uitgevoerd. Was met 38 weken.

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op do 10 mei 2012 - 1:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Aagje! do 10 mei 2012 - 1:51

Hoge bloed druk smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Liadan do 10 mei 2012 - 1:52

Twee keer zonder complicaties. De tweede keer is onze zoon wel pas ingedaald bij het breken van de vliezen met 10 cm ontsluiting en ik heb een flinke knip gehad, maar dat valt voor mij niet onder complicaties.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: