Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend, kennis of klootzak??

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vriend, kennis of klootzak?? Empty Vriend, kennis of klootzak??

Bericht  Goudlokje ma 17 jan 2011 - 10:13

Hey meiden,

ik ken een jongen al 8 jaar en op dit moment snap ik echt even helemaal niks meer van hem en van wat hij nou van mij is, eigenlijk....een vriend, een kennis of een klootzak? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hier inzicht in te krijgen..!

8 jaar geleden hebben we 1 of 2 maandjes 'verkering' gehad (zoals dat ging, op je 14e:P). Nadat het uitging, hebben we via msn altijd contact gehouden. We praatten vooral veel over onze relaties, onze sekslevens, etc. Maar ook over bijvoorbeeld zijn nieuwe motor, mijn zomer in het buitenland, etc.
We werden allebei ouder, leerden elkaar steeds beter kennen en hadden - naar mijn idee- soms ook hele gevoelige, warme gesprekken over echte liefde enzo.

Ondertussen verborg hij nooit het feit dat hij gek is op seks, het maken van seksueel getinte grapjes en met mij flirten - ook als ie een vriendin had. Vond ie vrij onschuldig. Helemaal omdat ik hem altijd 'afwees', dat maakte het allemaal nog net weer wat spannender en uitdagender enzo...

Soms, als we allebei vrijgezel waren, ging ik via sms wel eens in op zijn erotisch getinte 'verhaaltjes' enzo... en zo kwam het er vorig jaar dan tóch van dat we gingen afspreken. IN het zwembad. Laat weinig aan de verbeelding over he..?

Maar hij is nooit op komen dagen. Sterker nog, hij gebruikte op het laatste moment een smoes om niet te hoeven komen. Daar kwam ik achter, en ik werd nogal boos op hem. Toen heeft ie uitgebreid proberen uit te leggen waarom het volgens hem géén goed idee had geleken om met mij in een zwembad af te spreken: we zouden ons misschien wel héél ongemakkelijk gaan voelen, dat zou voor ons allebei helemaal net leuk zijn, etc....
Nouja, ik was verder gek op hem als goede vriend, dus ik had op een gegeven moment zoiets van: oke, nouja, dan neit, dan blijft het gewoon bij msnnen over alles wat we meemaken enzo, gezellig toch.

Tot afgelopen vrijdag. Nadat hij 'de liefde van zijn leven' had gedumpt een paar weken geleden , omdat zij twijfelde, begon ie zijn seksuele energie weer op mij te richten. Ik ben zelf al weer maanden single en 'droogstaand', dus eigenlijk ging ik er vrij snel ook wel weer op in... En vrijdagavond hadden we dus weer afgesproken. Met maar één gezamenlijk doel voor ogen: seks. Omdat we er allebei van houden, omdat we elkaar kunnen vertrouwen (dacht ik), omdat het kan... en omdat ik gewoon meer van het leven wil genieten:)

Op het laatste moment smste hij dat ie toch niet kwam... 'omdat ik het niet kan, seks om de seks, of niet wil...sorry'. Maar hij heeft me al zo vaak uitgebreid verteld over de 'seks om de seks' die hij met (let op:) de vriendin van zijn beste vriend had.... en met een andere vriendin van hem ook een keer.
Dus ik wéét dat hij wel seks om de seks kan hebben!

Dus nu snap ik helemaal niks meer van hem. Van wat we nou eigenlijk voor elkar betekenen. Zou het allemaal om de 'kick' te doen zijn, dat ik hem eindelijk niet meer afwijs maar uitnodig...? Of zou hij de vriendschap veel waard vinden en niet op het spel willen zetten..? Of ......? hebben jullie enig idee wat dit betekent?

Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend, kennis of klootzak?? Empty Re: Vriend, kennis of klootzak??

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 10:16

Met zo'n kerel zou ik niet eens sex willen hebben, moet er niet aan denken.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco ma 17 jan 2011 - 10:18

Dit klinkt mij niet echt in de oren als een vriendschap, dus ik denk niet dat hij het niet wil om de vriendschap niet te verpesten. Wat de reden is wel is, geen idee. Maar doet het er toe? Wil jij om gaan met een jongen die je keer op keer laat zitten om daarna doodleuk bij je terug te komen om je weer te laten?
Persoonlijk zou ik absoluut niet zo met me laten spelen, en ik zou er dus ook niet meer op in gaan als hij contact zou zoeken. Maar dat is een keuze die je alleen maar zelf kunt maken.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  CaptainSpectacular ma 17 jan 2011 - 10:19

Een optimistische interpretatie: koudwatervrees. Een optimistische gok voor een oorzaak: hij wil niet alleen maar seks.

Maar waarom confronteer je hem er zelf niet mee?

Laatst aangepast door CaptainSpectacular op ma 17 jan 2011 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 10:20

Prosecco schreef:Dit klinkt mij niet echt in de oren als een vriendschap, dus ik denk niet dat hij het niet wil om de vriendschap niet te verpesten. Wat de reden is wel is, geen idee. Maar doet het er toe? Wil jij om gaan met een jongen die je keer op keer laat zitten om daarna doodleuk bij je terug te komen om je weer te laten?
Persoonlijk zou ik absoluut niet zo met me laten spelen, en ik zou er dus ook niet meer op in gaan als hij contact zou zoeken. Maar dat is een keuze die je alleen maar zelf kunt maken.

Misschien is mijn reactie een beetje kort maar dit bovenstaande bedoel ik dus ook. Lekker zo'n kerel die alleen komt als zijn liefde over is, dan ben je ineens goed genoeg en vervolgens laat hij je nog 2 kleer zitten ook en daarbij heeft hij sex (gehad?) met de vriendin van zijn beste vriend eehmmm nee dank je waarom zou je zo'n kerel willen ?

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 17 jan 2011 - 10:20

Wil je echt nog weten waarom hij zo doet? Nadat ie je de zoveelste keer heeft laten zitten! Ik zou er afstand van nemen en niet zo'n beetje ook. Als hij zo al met zijn beste vriend om kan gaan, wat stelt jullie 'vriendschap' dan al helemaal voor? Hij wil jou alleen maar zien wanneer het hem uitkomt en zelfs dan hoeft het nog niet omdat ie je weer laat zitten. Zo'n man wil je toch niet?
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 10:48

Pfff.... ik vind het een watje om eerlijk te zijn. Maar die seks afspraakjes doet hij alleen voor de kick. Ik vind het niet meer dan een held op sokken. Dit kun je niet eens een vriend noemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 10:55

Goudlokje schreef:Dus nu snap ik helemaal niks meer van hem. Van wat we nou eigenlijk voor elkar betekenen. Zou het allemaal om de 'kick' te doen zijn, dat ik hem eindelijk niet meer afwijs maar uitnodig...? Of zou hij de vriendschap veel waard vinden en niet op het spel willen zetten..? Of ......? hebben jullie enig idee wat dit betekent?

Vraag het hem gewoon, zou ik zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 11:06

Naar mijn mening is het geen klootzak, geen vriend, maar wel een vage kennis. En daarnaast deel ik de mening van CaptainS ook. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: