Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+8
Silver
bolus26
Ibbeltje
slaatje
silly-one
CCC
heartsdale
SleepingBeauty
12 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  SleepingBeauty di 8 mei 2012 - 17:55

Ik ga zo aan het werk en ik heb geen zin!
Mja moet maar!

Morgen dagje Libelleweek in het vooruitzicht!!! ;-)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 17:58

Goedemorgen!!

Spannende dag vandaag, vanmiddag huisje kijken..
Rest van de dag even naar de winkel, schoonmaken en eten koken.

Fijne dag all!
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  CCC di 8 mei 2012 - 18:03

Goodmorning ladies!

Hier ook werken vandaag, wel tot 12 uur gelukkig en door naar de verloskundige... Daarna doe ik NIKS... heb maar een paar uurtjes geslapen vannacht, dus lekker rustig aan smile

Fijne dag vandaag!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 18:03

Hier ook geen zin maar ja, afspraak om half 8 dus ik zal wel moeten. En wel nu ook. Vanavond lekker bij mijn ouders eten en proberen vroeg naar bed... Moet vrijdag nog een nacht werken, kan mijn slaap goed gebruiken.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 8 mei 2012 - 18:12

Goedemorgen

Ik heb te kort geslapen voor mij doen, maar ook totaal geen zin om te gaan werken en eerlijk gezegd boeit het mij ook niet meer.
Gisteren te horen gekregen dat ik volgend schooljaar niet meer hoef te komen, daar kan ik op zich nog wel mee leven. Maar het werd gewoon tijdens de teamvergadering gezegd op het moment dat ze het over de formatie voor volgend schooljaar hadden. En daar ben ik vooral boos over. Dus mijn motivatie is een beetje weg. Ik zat er wel tijdelijk, dus daarom had ik er wel rekening mee gehouden dat ik weg zou moeten.
Zo dus werken en vanmiddag opruimen en rommelen in huis.
Vanavond bankhangen.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje di 8 mei 2012 - 18:34

Wat lullig Silly one, hebben ze niet eens even een gesprek met je ingepland om het te vertellen? Kan me voorstellen dat je motivatie dan weg is, en dat je geen zin meer hebt om te werken.

Goedemorgen trouwens,

Ik heb heerlijk geslapen. Ik kon alleen niet meer slapen nadat mijn vriend weg ging een uurtje geleden. Dus nu maar met de laptop in bed. Misschien dat ik zo nog even een poging ga doen, want ben vrij vandaag. Vanmiddag moet ik naar de oogarts. Bij de opticien kunnen ze mijn ogen niet opmeten, dus moet ik bij de oogarts speciale druppeltjes erin laten doen en dan kunnen ze het wel opmeten. En dan moet ik een bril :-)

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje di 8 mei 2012 - 18:36

Goedemorgen!

Vandaag ook weer hele dag werken. Verder niets meer op de planning.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 18:45

Morge! Ik heb redelijk geslapen wel helaas licht maar ik doe het ermee :p Voor de rest van de week staat werken op de planning en ik ga mijzelf even onder de kont schoppen om een afspraak te maken bij de arts. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 8 mei 2012 - 18:47

slaatje schreef:Wat lullig Silly one, hebben ze niet eens even een gesprek met je ingepland om het te vertellen? Kan me voorstellen dat je motivatie dan weg is, en dat je geen zin meer hebt om te werken.

Fijne dag allemaal.

Nee, kreeg het echt tijdens de vergadering te horen. Dus ben niet even apart genomen om het te zeggen. Collega's die het later hoorde vonden het ook niet kunnen, maar ja op zich had ik het van die man wel verwacht.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  bolus26 di 8 mei 2012 - 18:49

@ silly one mijn baas is daar ook zo´n hark in! wel balen dat je olgend jaar wat nieuws moet gaan zoeken, bij osn op school worden sowieso 15 tijdelijke contracten niet verlengd (is bijna een 3e van mn collega´s) dus t zal nog wel even duren voor het formatieplaatje rond is!

@ all goedemorgen! hierstond deschilder al om half 8 op de stoep en dat op mn vrije dag.... straks gordijnen ophalen en ophangen,huishouden,sporten en vanavond ouderavond. wellicht dat ik tussendoor nog een klein dutje doe:oops:
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 19:48

Goeiemorgen!

Silly one, wat stom van die man zeg! Ik vind het echt niet netjes om tijdens een vergadering te zeggen dat je niet meer hoeft te komen.. Ik snap dat je motivatie weg is.

Slaatje, succes bij de oogarts!

Ik ga vandaag werken en vanavond lekker een avondje niks. Alhoewel, er staat nog een wasmand vol schone was te wachten om opgevouwen te worden haha! Goedemorgen! 827601

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 19:57

Goedemorgen!

Vroeg uit de veren, omdat hier mannen kwamen werken al heel vroeg. Best wel weer wennen als je afgelopen tot 8 of 9 uur hebt kunnen slapen..
Zometeen wat aan de studie doen en vanmiddag met mijn zusje naar het ziekenhuis voor haar wekelijkse therapie. Verder geen plannen vandaag. Lekker niksen waarschijnlijk als het dit weer blijft..

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Silver di 8 mei 2012 - 20:00

Goedemorgen,

Hier ook kort geslapen, was beetje zenuwachtig geloof ik. Heb straks sollicitatiegesprek. Die heb ik de laatste tijd wel vaak, maar elke keer afwijzing naar afwijzing.... :nopompom: Ik maak er het beste van. smile
Vanmiddag naar een vriendin van mij, en even knuffelen met haar zoontje. I love you

Fijne dag vandaag!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 20:32

Succes FryskeFlinter! Het beste ervan maken is het beste wat je kan doen, verder kan je alleen maar hopen dat het goed komt.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite di 8 mei 2012 - 20:40

Goedemorgen,

Straks naar de opticien en daarna even naar de kapper. Verder wat dingen in het huishouden doen en vanavond naar een voorstelling met een vriendin.

Fijne dag all!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Burn di 8 mei 2012 - 21:02

Goedemorgen!

Zo eerst even douchen, dan richting school. Moet alle papieren van stage inleveren en daarbij gelijk mijn bewijsmap. In de hoop dat ik ergens in juni mijn diploma op mag halen.
Vanmiddag mag ik (alweer) naar de tandarts. Moet boren..

Fijne dag!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 21:03

Morning! Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan, en heb maar staan schilderen in het babykamertje. Vandaag aan het eind van de dag onderzoek om te kijken of ons kindje gezond is of niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 21:05

succes vandaag charlie!

Ik moet vandaag werken tot 18u en daarna ga ik even hier naar het tuincentrum. Plantjes halen voor in de tuin (had 2 weken geleden veel te weinig haha) En alvast even plantjes halen voor moederdag dan hoef ik zaterdag niet in die drukte te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 8 mei 2012 - 21:16

Goedemorgen,

ik ga zo maar eens aan de slag in huis, maar eerst een beetje meer wakker worden, ben helemaal daas!
@Charlie, ik heb even wat gemist misschien maar is één van je kindjes misschien niet gezond? Omdat je het over kindje hebt en niet over kindjes?
Succes met de onderzoeken!

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 21:19

тыквашка schreef:Goedemorgen,

ik ga zo maar eens aan de slag in huis, maar eerst een beetje meer wakker worden, ben helemaal daas!
@Charlie, ik heb even wat gemist misschien maar is één van je kindjes misschien niet gezond? Omdat je het over kindje hebt en niet over kindjes?
Succes met de onderzoeken!

Fijne dag allemaal!

Idd. Cry Zie mijn topic in pijler zwangerschap.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 di 8 mei 2012 - 22:01

goedemorgen

ik ben al een tijd van bed maar ontzettend traag. Heb al gedoucht boodschappen gehaald en weer wat vergeten grrr.
Ik moet zo even het huis beneden schoonmaken. En om 1 uur moet ik naar de maatschappelijk werkster geen zin in bah.

En vanmiddag niks meer doen want ik ben dan compleet kapot als ik bij de maatschappelijk werkster vandaan kom.

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud