Goedemorgen
+2
Esperanza
Ella
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Ik verklaar het forum hierbij voor geopend
Maar goedemorgen allemaal. Hier lijkt het opstaan er niet makkelijker op te worden al ben ik gelukkig niet zo ubersjaggo als gister. Maar echt goed voel ik me geloof ik niet... Vanavond niks op de planning. Nu eerst maar een werkdag zien door te komen.
Fijne dag allemaal!
Maar goedemorgen allemaal. Hier lijkt het opstaan er niet makkelijker op te worden al ben ik gelukkig niet zo ubersjaggo als gister. Maar echt goed voel ik me geloof ik niet... Vanavond niks op de planning. Nu eerst maar een werkdag zien door te komen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen
Goedemorgen,
Zusje: werkse!
Hier een rustig dagje. Moet een hoop telefoontjes regelen maar verder niets bijzonders.
Fijne dag allemaal
Zusje: werkse!
Hier een rustig dagje. Moet een hoop telefoontjes regelen maar verder niets bijzonders.
Fijne dag allemaal
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik begin vandaag wat later met werken dus ik kon voor mijn doen uitslapen, maar ik kon er gewoon echt niet uitkomen vanochtend. Ik voel me ook nog steeds duf. Vandaag werk ik tot half 6 en vanavond heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik begin vandaag wat later met werken dus ik kon voor mijn doen uitslapen, maar ik kon er gewoon echt niet uitkomen vanochtend. Ik voel me ook nog steeds duf. Vandaag werk ik tot half 6 en vanavond heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Ik had veel moeite mee om uit bed te komen. Vanmiddag werken van 1 tot 5 dus lekker relax dagje.
Ik had veel moeite mee om uit bed te komen. Vanmiddag werken van 1 tot 5 dus lekker relax dagje.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen allemaal! Ik heb heerlijk geslapen, kon ook wel goed uit bed komen vanmorgen, maar ja, zit nu weer op kantoor het werk dat ik moet doen uit te stellen (ivm te hoge bezetting en te weinig werk om een hele dag door te komen:twisted: that sucks!)
Gast- Gast
Goeiemorgen! Ik heb straks een sollicitatiegesprek en daarna ga ik lekker met vriendinnetjes lunchen jammer dat het regent.. Dat wordt binnen zitten!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Straks komt de huisbaas langs voor een controle van m'n huissie voordat ik er uit ga. Vind het best eng, straks heeft ie allemaal commentaar. Maar ja, het is niet mijn schuld dat de kwaliteit van de houten vloer zo slecht is, dat er allemaal butsen in zitten. En dat er zowel in de woonkamer als keuken lekkage is. Maar toch vind ik 't beetje eng. Straks moet ik allemaal betalen ofzo. En ik hoop heeeel erg dat hij zegt dat hij (is aannemer) de muren wel oververfd omdat ie 't toch mooier kan dan ik.
En verder gewoon werken vandaag.
Straks komt de huisbaas langs voor een controle van m'n huissie voordat ik er uit ga. Vind het best eng, straks heeft ie allemaal commentaar. Maar ja, het is niet mijn schuld dat de kwaliteit van de houten vloer zo slecht is, dat er allemaal butsen in zitten. En dat er zowel in de woonkamer als keuken lekkage is. Maar toch vind ik 't beetje eng. Straks moet ik allemaal betalen ofzo. En ik hoop heeeel erg dat hij zegt dat hij (is aannemer) de muren wel oververfd omdat ie 't toch mooier kan dan ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zusje schreef:Ik verklaar het forum hierbij voor geopend
Fijne dag allemaal!
Zusje, dit plaatje past perfect bij mij vanmorgen...
Ik ga vandaag weinig doen. Mijn laatste 'vrije' dag je voor ik morgen weer ga werken (opbouwen, dat wel). Ik merk dat ik vrij zenuwachtig word, dus ik probeer mezelf maar even bezig te houden.. En vanavond op tijd naar bed
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik ben lekker vrij vandaag Mag ook wel want ik heb het weekend ook gewerkt naast mn gewone 32 uur. Ga zo even schoonmaken, een was erin gooien en daarna naar de stad, moederdagcadeautje kopen en even onder de zonnebank. Verder vanmiddag even het laatste gedeelte van mn kledingkast opruimen en verder lekker niks doen
Fijne dag allemaal!
Ik ben lekker vrij vandaag Mag ook wel want ik heb het weekend ook gewerkt naast mn gewone 32 uur. Ga zo even schoonmaken, een was erin gooien en daarna naar de stad, moederdagcadeautje kopen en even onder de zonnebank. Verder vanmiddag even het laatste gedeelte van mn kledingkast opruimen en verder lekker niks doen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik kreeg vanochtend ontbijt op bed van mijn vriend, want we gaan vandaag in ondertrouw Vanavond gezellig samen eten en daarna heb ik nog koor
Fijne dag!
Ik kreeg vanochtend ontbijt op bed van mijn vriend, want we gaan vandaag in ondertrouw Vanavond gezellig samen eten en daarna heb ik nog koor
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Goedemorgen!
Jeej helemaal goed gegaan En ik mag gewoon het appartement schoon opleveren, verven hoeft niet!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: