Irritatiepuntje van vandaag
+14
Prosecco
Kqip
claudiaveronique
silly-one
Snoopy
CCC
Rebecca
May
Puk
Pien
Shopelle
Océane
Coco
TwistedAngel
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Irritatiepuntje van vandaag
Vanmorgen zouden de kaarten voor het nieuwe theaterseizoen hier in de buurt in de voorverkoop gaan.
Helaas ligt de site al de hele dag plat ... en ik blijf steeds kijken .... zucht .... ik word bijna moe van mezelf
Jullie ook een kleine irritatie vandaag? Zoja, wat dan?
Helaas ligt de site al de hele dag plat ... en ik blijf steeds kijken .... zucht .... ik word bijna moe van mezelf
Jullie ook een kleine irritatie vandaag? Zoja, wat dan?
Gast- Gast
Re: Irritatiepuntje van vandaag
Ja zeker. Een hele vette irritatiepunt. Docent moet vandaag cijfer publiceren van een tentamen die ik een maand geleden heb gemaakt. Stel je voor dat je eerder een cijfer zal publiceren..... Het is inmiddels 17u en er is nog geen cijfer. Mijn hoop is eigenlijk ook wel een beetje vervlogen. Als het er vandaag niet komt, krijgt ze een klacht aan haar broek. Wij moeten op tijd zijn, dan zij ook.
Gast- Gast
Ja maar das niet iets om hier te bespreken eigenlijk... Ik moet het er voorlopig maar mee doen.
Gast- Gast
Dat ik al 2 uur aan het zoeken ben naar mijn huissleutels.. word helemaal gek.. heb ze vanmorgen gehad met het buiten zetten van de container.. ben nu bang dat ik ze misschien in mijn verstrooidheid daar misschien wel in gedaan heb..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een irritatiepuntje naar mezelf toe. Ben vanmorgen mijn medicijnen vergeten in te nemen. Is niet zo'n hele ramp, maar ik merk het wel. Ben wat chagrijniger en kan minder hebben, is voor mijn omgeving ook niet zo leuk..
Gast- Gast
Dat de collega van mijn man, in dezelfde functie, opeens op vakantie gaat wanneer mijn man vakantie op zou nemen. Waardoor onze vakantie waarschijnlijk helemaal niet meer doorgaat voor het hoogseizoen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja... Mijn buik zit me vandaag in de weg en ik moet nog zo lang, bah. Maar ik vind dat ik niet mag klagen omdat het allemaal heel voorspoedig gaat, tot nu toe...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een vervelende dingen
Ik baal van een studiecoördinator die mega traag is met antwoorden op een email terwijl het over iets gaat dat morgen om 8.00 uur start.
Ik baal van een studiecoördinator die mega traag is met antwoorden op een email terwijl het over iets gaat dat morgen om 8.00 uur start.
Gast- Gast
Ik ben ook een groot irritantie punt.
Mijn computer geeft aan dat mijn accu vervangen moet worden... Ik kan wel janken want al mijn schoolwerk staat er op en hij geeft nu aan dat hij ieder moment kan uitvallen..
Mijn computer geeft aan dat mijn accu vervangen moet worden... Ik kan wel janken want al mijn schoolwerk staat er op en hij geeft nu aan dat hij ieder moment kan uitvallen..
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
@Yoyo: lijkt me inderdaad erg irritant. Zij zullen toch ook wel een to do lijstje hebben en waarom werken ze dingen waar veel mensen op zitten te wachten dan niet eerder af? Ik krijg bijna het idee dat ze zelf laks zijn geweest met nakijken en tijd tekort komen .
@Twisted Angel: al gevonden? Heb je de deur na het buiten zetten van de container niet meer op slot gedraaid?
@Nois: balen zeg! Hadden jullie al iets geboekt? Dan kan het toch niet zomaar?
@Aquala: een baalmomentje mag af en toe best .
@Shopelle: werkt het met stekker ook niet meer?
@Megara: nog zo'n fijn persoon. Dezelfde als die van Yoyo?
@Twisted Angel: al gevonden? Heb je de deur na het buiten zetten van de container niet meer op slot gedraaid?
Gast- Gast
Birgit schreef:@Yoyo: lijkt me inderdaad erg irritant. Zij zullen toch ook wel een to do lijstje hebben en waarom werken ze dingen waar veel mensen op zitten te wachten dan niet eerder af? Ik krijg bijna het idee dat ze zelf laks zijn geweest met nakijken en tijd tekort komen .
Dat denk ik ook wel eens hoor Birgit. Als het cijfer er vanavond om 00:00 er niet is gaat er een hele kwade mail naar de desbetreffende docent én naar de examencommissie. Deze laatste kan er namelijk voor zorgen dat de norm wordt verlaagd, omdat de docent niet op tijd heeft nagekeken.
Gast- Gast
De site van het theater doet het in ieder geval, er is wel een wachtrij en ik ben nr. 245 :o
Gast- Gast
Birgit schreef:De site van het theater doet het in ieder geval, er is wel een wachtrij en ik ben nr. 245 :o
O, dan heb je nog even te gaan
Gast- Gast
Mijn irritatiepunt van vandaag is dat het geld deze maand zo hard is gegaan dat ik geen geld heb nieuwe kleren te kopen terwijl ik die wel echt nodig heb....
En mijn irritatiepunt van deze week is een collega!!
En mijn irritatiepunt van deze week is een collega!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Yoyo schreef:Cijfer is er nog niet...
En nu?
Ik weet ook nog niks van de docent in kwestie. Heel irritant.
Gast- Gast
Mijn irritatiefactortje is dat ik een kritische bechouwing moet schrijven over een wetenschappelijk artikel en dat ik er geen *** van snap:x
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Dat de mensen die moeten reageren niet op mijn mails reageren...
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Puk schreef:Mijn irritatiefactortje is dat ik een kritische bechouwing moet schrijven over een wetenschappelijk artikel en dat ik er geen *** van snap:x
Voor je master SEN toch, wij volgen toch dezelfde? (Of vergis ik me nu met iemand anders?) En ook via seminarium voor orthopedagogiek? Als dat zo is en je artikel is over ADHD kan ik je evt. wel een beetje helpen.
Dat er mensen zijn hier op het park die het vervelend vinden dat wij, haast uit het zicht en in onze eigen tuin, hout hebben liggen om een motorhok te bouwen en hier over zeuren. Het feit dat ze zelf met 30 km over het park rijden ipv de toegestane 10 km is dan wel weer goed, hier mogen wij niets over zeggen want wij wonen hier nog maar een jaar (??).
En dan zeggen ze dat de jongeren tegenwoordig asociaal zijn, nou ik voel me hier als 22 jarige tussen de mensjes van gemiddeld 60+ een heilig boontje .. Zucht!
En dan zeggen ze dat de jongeren tegenwoordig asociaal zijn, nou ik voel me hier als 22 jarige tussen de mensjes van gemiddeld 60+ een heilig boontje .. Zucht!
Gast- Gast
Ooeeeh ja! Ik heb wel een irritatiepuntje vandaag! Ik had vorige week donderdag een zwangerschapsfotoshoot gedaan met mijn vriend, leuke foto's geworden dus dit weekend een selectie gemaakt. Wilde ze bestellen, maar dan moet je door naar een soort webshop idee. Maar elke keer kom ik er niet doorheen met betalen, Ideal laad ie gewoon niet. Dus vandaag de hele dag gebeld en gemaild met die mensen, en het is nog niet opgelost. Er is nog 1 optie, de hele order opnieuw overmaken, maar dat is best veel werk, maar ga ik zo doen. Anders mag ik het geld overmaken naar ze... Wil een paar foto's cadeau doen aan de moeders voor moederdag, dus de tijd begint een beetje te dringen... en wil ze gewoon kunnen showen natuurlijk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Megara schreef:Yoyo schreef:Cijfer is er nog niet...
En nu?
Cijfer kreeg ik (SERIEUS WAAR) om 23:56..... Kutdocent.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Megara schreef:Yoyo schreef:Cijfer is er nog niet...
En nu?
Cijfer kreeg ik (SERIEUS WAAR) om 23:56..... Kutdocent.
Wel op tijd dus
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: