Als je nog geen ideeën had voor je bruidsreportage
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Als je nog geen ideeën had voor je bruidsreportage
Hier een paar ideeën
Ik vond ze op een site. Creatief zijn ze wel haha.
Ik vond ze op een site. Creatief zijn ze wel haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Re: Als je nog geen ideeën had voor je bruidsreportage
Die eerste snap ik echt niet, die tweede en derde zijn op zich grappig. Maar wel erg jaren 70 allemaal... dat kan veel beter
Gast- Gast
Zero schreef:
Die eerste snap ik echt niet, die tweede en derde zijn op zich grappig. Maar wel erg jaren 70 allemaal... dat kan veel beter
Volgens mij is bij die eerste die vrouw in het hoofd van die man neergezet, met een soort fotoshop manier. Ze zijn inderdaad wel erg jaren 70.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Zero schreef:
Volgens mij is bij die eerste die vrouw in het hoofd van die man neergezet, met een soort fotoshop manier. Ze zijn inderdaad wel erg jaren 70.
Ja dat zie ik wel, ik snap alleen niet waarom die tweede is nog een soort van surrealistisch, maar die eerste is gewoon... ja of heel slecht photoshop werk, of met een doel dat ik niet door heb.
Gast- Gast
Volgens mij is de gedachte erbij dat zijn vrouw continu in zijn gedachten is?!?!?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zero schreef:Lady Starstruck schreef:Zero schreef:
Ja dat zie ik wel, ik snap alleen niet waarom die tweede is nog een soort van surrealistisch, maar die eerste is gewoon... ja of heel slecht photoshop werk, of met een doel dat ik niet door heb.
Haha geen idee. Misschien wilde ze origineel zijn. Die tweede vind ik zelf nogal apart, zou er zelf nooit voor kiezen.
Lady Starstruck- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» ideeen voor ....
» ideeen voor een partijtje
» ideeën voor kado?
» ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas
» ideeen voor speelgoed
» ideeen voor een partijtje
» ideeën voor kado?