Wat doe jij op bevrijdingsdag?
+25
Phileine
Blond
Lima
FireButterfly
Lady Starstruck
SparklingEyes
JD
Esperanza
Pompoen
LDJ
Bazinga
Bimbam
xxDila
bolus26
Burn
Jeanette
Mizz_S
Susan
Sarah1985
M@niek
Cheesegirl
-Belle-
Silver
SuperGrover
ijsjemeisje
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat doe jij op bevrijdingsdag?
Ik heb uitgeslapen en boodschappen gedaan. Vanmiddag wilde ik nog even naar het festival, maar toen begon het te regenen en ben ik toch maar thuis gebleven. Vanavond heb ik een bankhangavond.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
ben net terug van bevrijdingspop in Haarlem. Meegeblerd met Nick en Simon, en een gezellig dansje gedaan bij Gers Padoel. was leuk!
Ben wel helemaal verkleumd, dus nu in mn badjas met kruik en thee op de bank
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:ben net terug van bevrijdingspop in Haarlem. Meegeblerd met Nick en Simon, en een gezellig dansje gedaan bij Gers Padoel. was leuk!
Het was echt koud vanavond.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
heheh wij hebben voor een kast en een bank gekeken en besloten dat we die gaan kopen haha
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ziek zijn
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
bolus26 schreef:niks leuks helaas!
Hetzelfde.
Ik bedoel niks leuks dat met bevrijdingsdag te maken had.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik had met vrienden afgesproken bij iemand die vlakbij haarlem bpop woont. Daar lekker gegeten en gedronken en toen naar festival gegaan. Gers Pardoel gezien, de Jeugd van tegenwoordig en Eefje Visser, maar het was zo koud. Zijn we weer eten gaan halen en thuis opgegeten. Toen naar afterparty in Patronaat geweest. Al met al heel gezellig.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Ik heb feest gevierd Hele leuke dag gehad met m'n vriendinnen. Vooral Paul Estak was hip
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Waar was Paul Elstak? :-)
Ik ben fan van hem, ga zaterdag naar een feest waar hij draait en ik heb daar echt al heel veel zin in!
Ik ben fan van hem, ga zaterdag naar een feest waar hij draait en ik heb daar echt al heel veel zin in!
Gast- Gast
Ik wilde eigenlijk naar een bevrijdingsfestival, maar ik moest tot 17 uur werken (had verwacht eerder klaar te zijn) en was nog brak van de afgelopen dagen, dus uiteindelijk ben ik om 22 uur al in slaap gevallen
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Paul elstak was in Wageningen! Was inderdaad er leuk. Daarna kwam The Piano house, dat was super leuk! En ik heb June gespot, dus mijn dag kon niet meer stuk
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Paul elstak was in Wageningen! Was inderdaad er leuk. Daarna kwam The Piano house, dat was super leuk! En ik heb June gespot, dus mijn dag kon niet meer stuk
Was het druk in Wageningen? Ik was ziek , en baalde zo vreselijk. Ik zag iedereen voorbij komen, en zie nu van allerlei foto's voorbij komen op Facebook wat ik heb gemist
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Toet schreef:Paul elstak was in Wageningen! Was inderdaad er leuk. Daarna kwam The Piano house, dat was super leuk! En ik heb June gespot, dus mijn dag kon niet meer stuk
Was het druk in Wageningen? Ik was ziek , en baalde zo vreselijk. Ik zag iedereen voorbij komen, en zie nu van allerlei foto's voorbij komen op Facebook wat ik heb gemist
Het was niet super druk. Maar wel heul gezellig !
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Lady Starstruck schreef:Toet schreef:Paul elstak was in Wageningen! Was inderdaad er leuk. Daarna kwam The Piano house, dat was super leuk! En ik heb June gespot, dus mijn dag kon niet meer stuk
Het weer zat helaas niet mee daarom zal het wel zo rustig geweest zijn. Ik zag nog wel de oorlogsvliegtuigen voor mijn flat voorbij vliegen van het defilé. Maar leuk dat het gezellig was
Lady Starstruck- Ratel
Ik vond het wel erg druk in Wageningen. Ja, 's middags toen het regende niet nee. Maar 's avonds wel. Er waren meer dan 120.000 mensen, das veel!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Dat is inderdaad erg veel! Er liepen heel wat mensen 's nachts langs hier die naar huis gingen. Dus kreeg de indruk dat het 's avonds in ieder geval wel druk was.
Lady Starstruck- Ratel
Ik ben uiteindelijk toch nog op een bevrijdingsfestival beland met een vriendin, terwijl we het niet van te voren hadden gepland. Erg genoten van o.a Postmen en Direct, was leuk!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Chance schreef:Lady Starstruck schreef:Toet schreef:Paul elstak was in Wageningen! Was inderdaad er leuk. Daarna kwam The Piano house, dat was super leuk! En ik heb June gespot, dus mijn dag kon niet meer stuk
Ik had niet de indruk dat het minder was dan voorgaande jaren, ik vond het druk en erg gezellig!
Toet- Lady Post-a-lot
Oh ik had juist wel de indruk dat het wat minder druk was. Tijdens de regenachtige uurtjes zeker. Daarna had ik teveel alcohol op om het objectief te beoordelen denk ik
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Oh ik had juist wel de indruk dat het wat minder druk was. Tijdens de regenachtige uurtjes zeker. Daarna had ik teveel alcohol op om het objectief te beoordelen denk ik
Dat zou kunnen, ik ben pas na 4 uur de stad in gegaan.
Toet- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Ik heb feest gevierd Hele leuke dag gehad met m'n vriendinnen. Vooral Paul Estak was hip
Ik kwam er niet tussen, was te laat. Maar stond op een muurtje bij busstation en kon de menigte zien hakken, haha. En toen hij vertrok in zijn mercedes liep ik net langs daar. Zag 'm dus van dichtbij, jeuj haha, maar optreden gemist.
Ach, wel genoten bij memphis nog wat, miss montreal, lucien foort, krystel en racoon.
Begin van de dag was rustig, maar in de avond wel heel druk hoor, vooral bij paul elstak stond hey halve busstation vol en bij racoon was het ook heel druk.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Bij Go Back to the Zoo was het ook mega druk, dat was gewoon niet meer leuk eigenlijk. Ik moest naar de wc maar kwam er gewoon niet door.
Ben jij nieuw trouwens Gympie? Of een nieuwe naam?
Ben jij nieuw trouwens Gympie? Of een nieuwe naam?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ben in Groningen naar het bevrijdingsfestival geweest, was erg leuk Helaas geen Go Back to the Zoo (maar die had ik twee weken terug ook nog gezien, dus dat scheelt), maar wel dEUS, super-optreden! En we hadden ook zo'n mazzel met het weer, droog en een lekker zonnetje
Helaas eindigde de avond wat minder leuk. Op weg naar huis kwamen we twee jongens tegen die nogal raar uit hun ogen kregen (volgens mij hadden ze meer gehad dan alleen alcohol). Een vriend van ons die bij ons liep lachte en dat konden ze blijkbaar niet hebben, want toen kreeg mijn vriend een knal Hij heeft drie klappen gehad en toen zijn ze doorgelopen. Ik ben zo blij dat mijn vriend niet agressief is aangelegd, want als hij terug had geslagen was het misschien wel veel erger afgelopen. Nu loopt hij met een blauw oog...
Helaas eindigde de avond wat minder leuk. Op weg naar huis kwamen we twee jongens tegen die nogal raar uit hun ogen kregen (volgens mij hadden ze meer gehad dan alleen alcohol). Een vriend van ons die bij ons liep lachte en dat konden ze blijkbaar niet hebben, want toen kreeg mijn vriend een knal Hij heeft drie klappen gehad en toen zijn ze doorgelopen. Ik ben zo blij dat mijn vriend niet agressief is aangelegd, want als hij terug had geslagen was het misschien wel veel erger afgelopen. Nu loopt hij met een blauw oog...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: