Versheid fondanttaart
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Versheid fondanttaart
Ik heb even een vraagje.
AS zondag viert mijn dochter haar eerste verjaardag. Nu heb ik met iemand afgesproken die de taart maakt, dat ik die morgenochtend om elf hr kom ophalen.Maar nu lees ik op dr facebook, dat ze die taart vanmiddag al klaar heeft. Is dat niet veel te vroeg?? Is zoiets dan zondag nog wel te eten? Ik ging er nl een beetje stilzwijgend vanuit dat ze de taart zaterdagochtend nog ging maken. Nou ja lang verhaal, oordeelt u maaarrr:D
AS zondag viert mijn dochter haar eerste verjaardag. Nu heb ik met iemand afgesproken die de taart maakt, dat ik die morgenochtend om elf hr kom ophalen.Maar nu lees ik op dr facebook, dat ze die taart vanmiddag al klaar heeft. Is dat niet veel te vroeg?? Is zoiets dan zondag nog wel te eten? Ik ging er nl een beetje stilzwijgend vanuit dat ze de taart zaterdagochtend nog ging maken. Nou ja lang verhaal, oordeelt u maaarrr:D
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Re: Versheid fondanttaart
Kan prima, zo´n taart maak je helaas niet in een uurtje dus morgen maken was waarschijnlijk erg veel werk en ook behoorlijk riskant mocht er wat mis gaan
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Jup kan inderdaad prima, zelfs maandag kun je hem nog makkelijk eten.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Makkelijk ja, ik heb ze zelfs een week na maken gegeten (zat overigens geen slagroom oid in)en die smaakte nog goed!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Merci meiden, weer wat geleerd!
Sweet33- Fluisteraar
Zo;n taart maak je niet even in een ochtendje vooral niet als je al om 11 uur klaar moet zijn
Ik persoonlijk zou de taart op zondag nog wel eten maar maandag niet meer. Maar dat vind ik zelf niet meer een fris idee, zo lang al gemaakt.
Smaakte de taart lekker?
Ik persoonlijk zou de taart op zondag nog wel eten maar maandag niet meer. Maar dat vind ik zelf niet meer een fris idee, zo lang al gemaakt.
Smaakte de taart lekker?
Ja hij smaakte zeker lekker...Weet niet goed hoe ik een foto moet plaatsen anders had ik de ernie taart even laten zien!
Sweet33- Fluisteraar
foto uploaden (op bijv facebook) en dan de link van de afbeelding hier plaatsen tussen [img ] en [/ img] (zonder spaties)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
grrr twee keer geprobeerd en niet gelukt..Hoe digi beet kan een mens zijn===:affraid:
Sweet33- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: