Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Amber- di 5 jun 2012 - 17:58

Dankjewel pip en ccc.
Weet gewoon niet waar ik het zoeken moet, het doet zo pijn. Heb de hele nacht niet geslapen. Heb al wel paracetamol ghad.
Mijn man wil straks ook de huisarts bellen, maar vraag me af wat die kan doen..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC di 5 jun 2012 - 18:10

Op je zij liggen is neem ik aan ook te pijnlijk? Jeetje de hele nacht ook.nog, dat is niet lang vol te houden zo. Hoop echt dat de ha iets voor je kan doen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje di 5 jun 2012 - 18:18

Lieve Amber, ook hier even n héle dikke knuffel! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- di 5 jun 2012 - 18:32

Dankjewel meiden.
@ ccc, inderdaad. Als ik heel stil op mij zij lig gaat het maar hoef maar iets te bewegen of laat staan om te willen draaien en ik ga door de grond..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 5 jun 2012 - 18:56

Hè echt naar Amber, ik echt zo met je te doen...

Ik zelf ben ook niet zo mobiel vandaag. Had gisterenmiddag een symposium van werk. De stoelen daar waren alleen zó vreselijk hard Sad
Nu heb ik sowieso al een probleem met mijn heupen, aangeboren afwijking. Hierdoor kan ik daar dus écht niet tegen. Nu met de zwangerschap moet ik goed uitkijken, want ik heb sneller last. Toen ik gisteren thuis kwam ging ik ook door de grond van ellende. Lag al heel vroeg in bed. Nu is het wel iets beter, maar nog niet weg... Waarschijnlijk had ik het anders ook gekregen, maar toch ben ik steeds als ik pijn heb bij mijn heupen en of stuitje ben ik bang voor bekkeninstabiliteit.

Soms heb ik ook wel last van mijn stuitje, maar dat is vooral als ik te lang zit, als ikdan ga bewegen wordt het wel weer minder. Hiervoor zal ik toch nog niet naar de fysio hoeven?

Moet het echt afkloppen, maar tot nu toe gaat het best heel goed met mijn heupen en de zwangerschap. Heb soms wel last, maar niet meer dan ik daarvoor ook had.

Moet trouwens weer staan in de trein nu, niemand staat op, en ik ben n watje, ik ga het ook niet vragen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 5 jun 2012 - 19:16

Wat ontzettend schrikken amber!! Gelukkig gaat het goed met de baby. Rust is het beste middel nu denk ik en een pijnstiller, denk idd niet dat je verder veel kan. Wel super rot hoor hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  PiP di 5 jun 2012 - 19:19

Dan zou ik toch zeker de ha bellen, misschien heb je wel iets gekneusd?
Kan je man thuis blijven bij je? Iig tot je evt bij de ha bent geweest?
Je moet echt voorzichtig doen hoor nu met die hele streek. Je gaat alleen maar meer gewicht dragen.
Genezing zal minder snel gaan nu denk ik.
Heb je ook al kussens bij je als je ligt, dat kan ook wel een fijne ondersteuning zijn.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  CCC di 5 jun 2012 - 19:20

Amber: ik weet van een oud collega die had vorig jaar ook een behoorlijke val gemaakt en die kreeg wel iets qua pijnstilling van de HA wat toegestaan was en geen kwaad kon voor de baby. Hopelijk hebben ze ook zoiets voor jou.

Muppet: balen zeg van je heupen! Zou er wel goed opletten en je kunt het altijd even met je VK bespreken, zij kan je wel advies geven of je hiermee naar de fysio moet ja of nee. Ik denk dat je het liever kunt voorkomen dan genezen, er komt nu ook steeds meer gewicht op je bekken/ heupen terecht he.

Ik ben elke dag zo vroeg wakker tegenwoordig, eerst kon ik met gemak tot een uurtje of twaalf uitslapen, maar nu ben ik echt rond 7 uur wakker en heb dan enorme honger. Heel apart voor iemand die nooit een ontbijtje goed naar binnen kreeg, maar nu kan ik er echt van genieten haha. Heb geen gevoel dat het een 6-6-2012 baby gaat worden trouwens vandaag... Zou grappig zijn, maar voel me niet anders dan normaal...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 5 jun 2012 - 19:37

CCC ik heb het wel gezegd tegen de verlos hoor, heb ook het nummer van n bekkenfysio. Alleen heb nu het idee dat het gewoon van die stoelen komt. En ik heb niet het idee dat ik voor een beetje een beurs gevoel in mn stuitje nou direct naar de fysio moet

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 5 jun 2012 - 19:45

Dan zou ik het gewoon even in de gaten houden Muppet... Als het langer aanhoud kan je altijd nog even contact met ze opnemen voor een afspraak.. Zou best kunnen hoor, door verkeerde stoelen en hardheid enzo.. Had dat op mijn werk ook altijd meer en daar zit ik altijd op een houten krukje of houten bank... NIet erg comfortabel kan ik je vertellen haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Viva di 5 jun 2012 - 20:03

Amber, wat rot zeg dat je van de trap afgegleden/gevallen bent!
Hopelijk kan de HA je wat geven!

CCC, Voel je al iets? Very Happy (wat een rotvraag)
In die 43 minuten na je post dat je niet dacht dat het vadaag ging gebeuren :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Puggle di 5 jun 2012 - 20:11

Is idd een leuke datum vandaag om te bevallen! Nou hup hup ccc Very Happy

Balen muppet, hopelijk trekt het snel weg!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 5 jun 2012 - 20:13

chococupcake schreef:Dan zou ik het gewoon even in de gaten houden Muppet... Als het langer aanhoud kan je altijd nog even contact met ze opnemen voor een afspraak.. Zou best kunnen hoor, door verkeerde stoelen en hardheid enzo.. Had dat op mijn werk ook altijd meer en daar zit ik altijd op een houten krukje of houten bank... NIet erg comfortabel kan ik je vertellen haha!

Ik ben daar door mijn heupdysplasie extra gevoelig voor. We hebben eens eerder een symposium gehad op die locatie. Weet nog dat ik toen ook dagen krom heb gelopen van de pijn...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 5 jun 2012 - 20:18

Moet om 09.50 bij de huisarts zijn. Assistente zei wel dat ze waarschijnlijk niet veel kunnen doen, maar wel goed om het even na te laten kijken.
Ook mijn werk voor de komende 2 dagen afgebeld.
Bah het doet gewoon zo pijn, weet me geen houding te vinden.

Balen mup, dat je ook last hebt. Houd het goed in de gaten.

Ccc, het is een mooie datum vandaag. Ben benieuwd.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 5 jun 2012 - 20:22

Amber: fijn dat je zo al terecht kunt! Idd beter even naar laten kijken, dan niks ermee doen... Sterkte meis! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 699888

Muppet: kijk, dan zijn het gewoon die rotstoelen geweest! smile Lekker rustig aandoen! Moet vervelend zijn die pijn voor je, ik heb 2 jaar geleden een slijmbeursontsteking in mijn heup gehad en blijft toch een gevoelig plekje... :S

Puggle: ga mijn best doen :p

Viva: voel dus heeeeelemaaaaal niks... Maar heb zo'n idee dat ik een beetje gevoelloos ben trouwens haha! Hoor iedereen om me heen die aan het eind loopt over oefenweeen en krampen en weet ik wat allemaal. Heb tot nu toe 3x gehad dat ik zo'n soort ongesteldheidsgevoel had... maar meer ook niet en was na een uurtje ook weer weg... Zal allemaal wel. Hoop eigenlijk stiekem dat we nog even eht weekend samen kunnen meepakken zonder baby, zou leuk zijn als het zondagavond begint ofzo! smile Dus als het vandaag niks word, ga ik voor beginnen eind 10-6 en 11-6 geboren worden ofzo Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 5 jun 2012 - 20:24

Nou ben benieuwd dan smile ik heb ook nergens last van hoor dus dat herken ik wel. Op mijn rib na maar dat heeft niks met bevallen te maken natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 5 jun 2012 - 20:27

Nee, die vervelende rib van jou... Sad Hoop serieus echt dat dat wat beter voor je word en dat het straks goed geneest. Vriendin van mij haar zoontje was zo sterk en trapte zich echt suf tegen die ribben van haar, is ze er een paar weken geleden achter gekomen dat er toch een paar scheurtjes in zitten... Nu 9 maanden na de bevalling... Best balen dus... Hoop dat het bij jou gewoon beurs is en dat het sneller geneest...

Stom is dat he, dat niks voelen. Morgen moet ik naar de VK en wilde eigenlijk vragen of ze miss. kunnen toucheren om te kijken of er iets gebeurd ofzo. Maar dacht later miss, beetje gekke vraag en misschien wil ik wel te graag ofzo haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 di 5 jun 2012 - 20:37

Dat is schrikken Amber, het is goed dat je het even laat controleren! Je kindje is ontzettend belangrijk, daarmee gaat alles goed maar je eigen lijf is een goede gedeelde nummer een om je zorgen over te maken hoor. Je moet nog zolang met het lijf doen. Toegegeven, waarschijnlijk kunnen ze er niks aan doen maar dan is er in ieder geval naar gekeken en ben je misschien wat meer gerustgesteld en kun je makkelijker ontspannen.

6-6-2012 is een hele mooie datum! Daar had ik nog niet eens over nagedacht... Haha, maar ook hier gaat vandaag niks gebeuren. Beeb is rustiger dan normaal, minder actief met trappen maar meer met schuiven en draaien maar dat zal geen voorteken zijn. Vanmiddag gesprek en dan mag alles losbarsten. Net mijn vriend gesproken, hij vindt 12-6-12 ook wel mooi dan hebben we nog even tijd! Volgende week maar weer eens aankaarten dat de eerste dag van mijn laatste menstruatie niet de start van mijn zwangerschap is omdat de vage 12 weken echo mij 4 dagen terug heeft gezet. Volgens officiele berekeningen ben ik namelijk al vier dagen verder, maar aangezien de 12 weken echo wordt aangehouden is mijn uitgerekende datum over precies een week. Helaas was er op de echo met 12 weken maar weinig te zien en is er minder secuur gemeten. Het is geen probleem nu, maar wel als ik langer overtijd ga lopen. Dan kan ik zomaar 43 weken zijn als het 42 weken genoemd wordt, met alle risico's.

Puggle, mijn bloeddruk is eigenlijk pas sinds de start van mijn officiele verlof zo gunstig... Heel vreemd, maar toen begon hij echt te dalen. Voor die tijd heeft hij eigenlijk steeds rond 140/90 gehangen waar hij wat de onderdruk betreft niet verder opliep, daar ging de gyn heel prat op. De onderdruk moest zo blijven, maar ja, je kan er zo lekker niks aan doen. Ik ben wel van mening trouwens dat rust mij echt geholpen heeft, ze zeggen dat het geen effect heeft of hoeft te hebben maar bij mij helpt het wel degelijk.

Na de bevalling bellen mijn vriend en ik mijn ouders en schoonouders, we zien wel wanneer we dat willen of kunnen. We willen dan heel graag dat ze komen, of dat nou overdag of snachts is. Mijn ouders krijgen een voorsprong, hen wil ik als allereerste zien. Zodra de ouders vertrokken zijn wil ik mijn broertje bellen, hem wil ik ook graag op korte termijn na de bevalling zien maar mijn schoonzussen weer helemaal niet dus we wachten tot mijn schoonouders weg zijn als we hem bellen. Als hij wil mag hij ook komen. Verder zijn in het ziekenhuis alleen ouders/schoonouders welkom en mijn twee beste vriendinnen, voor de rest niemand totdat wij het aangeven. Wij zijn de baas! Stel dat we ervoor kiezen om twee maanden geen kraamvisite te willen, dan hebben ze dat te respecteren... Onze keuze, niet die van hen. Oke, twee maanden is een beetje lang misschien maar dan nog. Wij hebben trouwens een bevriend stel die erop staan dat we ze laten weten dat de bevalling is begonnen... Echt niet! Bizar idee ook! De ouders zullen het weten, misschien mijn vriendinnen maar verder niet hoor. Echt een horrorbeeld van wachtende mensen op de gang. Bij de bevalling van mijn schoonzus was dat wel het geval, iedereen heeft toen op de gang zitten wachten vanaf het moment dat ze mocht gaan persen aangezien dat door de vriendin die erbij was werd bijgehouden op Hyves. Haar kind was nog geen 15 minuten oud toen er zeker 15 man in de kamer stond, zo gezellig.... Not! Toen ze die middag naar huis mocht zat het hele huis vol met mensen, het leek wel een verjaardag. Dat is echt mijn schrikbeeld, dat wil ik echt niet. Niet eens aan denken....
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  bolus26 di 5 jun 2012 - 20:38

Balen amber en muppetje! Was vast wel even schrikken amber Sad
Heeft iemand van jullie ook een positive bloedgroep en een negatieve resusfactor?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217

Bericht  Puggle di 5 jun 2012 - 20:48

Dat lijkt me echt dramatisch piene van je schoonzus! Ik moet er niet aan denken Neutral

En idd rust doet het goed voor je bloeddruk, dan doe ik wel iets verkeerd denk ik laughcry ik ben daar slecht in helaas.

Ccc, dat klinkt ook niet leuk, zo had ik nog niet gedacht hoop niet dat ik dat straks ook heb!

Ik zou gewoon vragen of ze wil kijken, sommige zijn daar heel makkelijk in volgens mij. Het is idd raar om niks te voelen op af en toe een steekje na dan. Zo gek idee dat het zomaar ineens kan opzetten, dat vind ik wel erg gek.

Laatst aangepast door Puggle op di 5 jun 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 5 jun 2012 - 20:48

bolus26 schreef:
Heeft iemand van jullie ook een positive bloedgroep en een negatieve resusfactor?
Ik kan je er helaas niet mee helpen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 di 5 jun 2012 - 20:59

Puggle schreef:
bolus26 schreef:
Ik kan je er helaas niet mee helpen.

nou lijkt me voor jou wel heel fijn dat je dat niet hebt toch!Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 21:07

bolus26 schreef:Balen amber en muppetje! Was vast wel even schrikken amber Sad

Ik heb dat, die nieuwste die ze prikken (weet even niet meer of het C of D is).

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 5 jun 2012 - 21:10

gaat om de C factor inderdaad. ik heb t dus ook en moet bij 27 weken een keer prikken om te kijken of ik geen antistoffen tegen mn kindje aan maak. klinkt wel een beetje akelig he!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 5 jun 2012 - 21:18

Amber, wat schrikken meid! Hoe was het bij de huisarts? Doe maar rustig aan hug

CCC, het begint op te korten! Ik duim voor je mee dat de baby nog even een paar dagen blijft zitten, zodat jullie samen nog kunnen genieten van de laatste dagen met jullie tweetjes!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: