Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, jeej, je bent er weer, al wist ik dat natuurlijk al....
Fransen zijn dan galanter dan Duitsers, die stonden echt niet op... Ok, ik was pas 19 weken, maar het was wel al echt te zien toen....
ja verbaasde me er ook echt over. Maar wel superfijn dat ze het deden.
Zeker
Moet nu ook nog steeds elke ochtend staan in de trein, en ik durf het ook niet te vragen... En toen ik n keer n plekje had werd ik gewoon weg geduwd
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Amber: wat fijn dat jullie een superweek hebben gehad! Heerlijke stad he Parijs! Lekker dat je nog maar 7.5 week aan het werk moet, vanaf nu zal je wel merken dat het sneller gaat! Ik was ook al vanaf 8 weken aan het aftellen, en dat ging opeens zo snel!
Hier nog geen enkel teken dat ik binnenkort ga bevallen, of ik ben gewoon totaal gevoelloos
Hier nog geen enkel teken dat ik binnenkort ga bevallen, of ik ben gewoon totaal gevoelloos
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pas tijdens een begrafenis werd er tot 2x toe ook niet voor me opgestaan. Was dus een uur staan in een warme aula. Toen 5 min in de auto en een klein half uur over de camping lopen in een stoet(zelf voor gekozen om mee te lopen), weer in de auto, staan tijdens het begraven (logisch) en daarna een half uur staan wachten tot de naasten er waren.Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, jeej, je bent er weer, al wist ik dat natuurlijk al....
Fransen zijn dan galanter dan Duitsers, die stonden echt niet op... Ok, ik was pas 19 weken, maar het was wel al echt te zien toen....
ja verbaasde me er ook echt over. Maar wel superfijn dat ze het deden.
Zeker
Moet nu ook nog steeds elke ochtend staan in de trein, en ik durf het ook niet te vragen... En toen ik n keer n plekje had werd ik gewoon weg geduwd
Tijdens het schuingedrukte baalde ik echt wel dat niemand even op stond ... Ben niet meteen gehandicapt ofzo, maar voor een zwangere is dit best wel pittig. Was toen 30 graden. Voor mijn nichtje op krukken ging trouwens ook niemand opstaan.
Zal wel niet meer iets van nu zijn ofzo??
Enne, misschien de zomer van 2012 maar eens samenvoegen?? Daar is het niet heel erg druk(wel makkelijk bijhouden) en hier is het nu natuurlijk ook langzaam aan het leeglopen. Sta ik ook niet meer 1e
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ja het is hier erg rustig vind ik... Heb wel wat aanspraak nodig :p Heb geen leven op het moment
En idd... het is een beetje 2012 vrees ik, iedereen is zo opzich zelf en respect is ver te zoeken vind ik ook naar elkaar toe... Jammer soms... Merk het ook vooral aan andere dingen.... En wat muppet al vertelde vind ik al helemaal raar, dat je gewoon weggeduwd word. Dat is toch wel een hele vreemde situatie en kan ook niet begrijpen dat je zoiets in je hoofd haalt zeg.
En idd... het is een beetje 2012 vrees ik, iedereen is zo opzich zelf en respect is ver te zoeken vind ik ook naar elkaar toe... Jammer soms... Merk het ook vooral aan andere dingen.... En wat muppet al vertelde vind ik al helemaal raar, dat je gewoon weggeduwd word. Dat is toch wel een hele vreemde situatie en kan ook niet begrijpen dat je zoiets in je hoofd haalt zeg.
CCC- Ratel
Ik wil nu opzich nog best wel veel doen, ben vanavond begonnen met de babywas.
Heb dan ook nog maar een halve week verlof
Had een hele lijst met punten welke ik de dagen wou doen dat ik alleen ben, maar helaas heeft de bekkentherapeut me gisteren even op de kl*ten gegeven... De schoonmaakpunten vallen dus af, al ga ik de keuken nog wel doen, maar dan in fasen;) Heb mijn man maar opgedragen om de badkamer te doen en de rest, tja dat zal ook mijn man moeten doen
Het scheelt dat ik geen hele weken alleen ben, heb natuurlijk mijn dochter nog en als zij op bed gaat, ga ik ook op bed.
Mocht je je heel erg vervelen en nog aandurven mag je hier ook wel langskomen hoor
Heb dan ook nog maar een halve week verlof
Had een hele lijst met punten welke ik de dagen wou doen dat ik alleen ben, maar helaas heeft de bekkentherapeut me gisteren even op de kl*ten gegeven... De schoonmaakpunten vallen dus af, al ga ik de keuken nog wel doen, maar dan in fasen;) Heb mijn man maar opgedragen om de badkamer te doen en de rest, tja dat zal ook mijn man moeten doen
Het scheelt dat ik geen hele weken alleen ben, heb natuurlijk mijn dochter nog en als zij op bed gaat, ga ik ook op bed.
Mocht je je heel erg vervelen en nog aandurven mag je hier ook wel langskomen hoor
PiP- Ratel
Ccc, ik heb bij zeeman en bij wibra een nachthemd gekocht. Een grijze en een zwarte gewoon tot de knie en dan is het wat gerimpeld bij de borst zeg maar, gewoon netjes. Verder vanmiddag nog een pyama/joggingbroek gekocht voor de weg erheen of huis, al weet ik niet hoe het loopt enz. Vind dat zo moeilijk in te schatten, hoe het nu gaat dadelijk.
Wel lekker dat je vriend zo lang vrij heeft,hopelijk word hij niet opgeroepen ik hoop ook voor je dan dat de baby erna komt. Maar het kan ineens gebeuren natuurlijk.
Piene, wel netjes hoor je bloedruk met medicatie zo. De mijne is al hele tijd met medicatie 130/90,95 dus dat is wel beter bij jou!
Pip, ja herkenbaar hoor, ik laat mijn man ook de wc en badkamer doen
Ze trapt niet tegen mijn ribben, maar zit gewoon met der kont enz ertegen. Het is beurs van binnen en dat geneest gewoon niet. Maar ja nog even en hopelijk kan ik wel bevallen
Amber, lekker hoor dat ze in Frankrijk netjes voor je gingen staan! Dat zie je idd niet heel vaak meer tegenwoordig.
Wel lekker dat je vriend zo lang vrij heeft,hopelijk word hij niet opgeroepen ik hoop ook voor je dan dat de baby erna komt. Maar het kan ineens gebeuren natuurlijk.
Piene, wel netjes hoor je bloedruk met medicatie zo. De mijne is al hele tijd met medicatie 130/90,95 dus dat is wel beter bij jou!
Pip, ja herkenbaar hoor, ik laat mijn man ook de wc en badkamer doen
Ze trapt niet tegen mijn ribben, maar zit gewoon met der kont enz ertegen. Het is beurs van binnen en dat geneest gewoon niet. Maar ja nog even en hopelijk kan ik wel bevallen
Amber, lekker hoor dat ze in Frankrijk netjes voor je gingen staan! Dat zie je idd niet heel vaak meer tegenwoordig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pip: herkenbaar hoor die huishoudelijke klusjes, ik kan ook niet meer zoveel doen... Heb vaak wel hele lijsten in mijn hoofd wat ik graag wil afwerken, maar een simpel wasje draaien kost al zoveel moeite en naar voren hangen is niet echt chill meer nu... Krijg dan echt een soort druk op mijn buik....
Puggle: ooh dat klinkt opzich wel goed, gewoon netjes dus. Heb de zeeman en wibra niet gehad, wel Hema, Hunkemoller, V&D enz. maar goed, denk dat ik het hier maar even bij houd. Als ik iets extra's nodig heb dan laat ik mijn vriend of moeder het wel even halen dan.
Ooh en dat met die billen herken ik... Die worden hier continu omhoog gegooid, soms best pijnlijk ook... En we zitten hier regelmatig met elkaar in de knoop, dan lijkt ze vast te zitten tussen mijn ribben ofzo... Heel apart in elk geval!
Pfff... mijn vriend heeft opeens alle energie, is hier een soort van discotheek in mijn huis geopend met één of hardcore achtige muziek... Serieus, soms lach ik me echt dood hoe apart hij kan doen... Hopelijk zijn het de laatste stuiptrekkingen en word het zo weer wat rustiger hier haha!
Puggle: ooh dat klinkt opzich wel goed, gewoon netjes dus. Heb de zeeman en wibra niet gehad, wel Hema, Hunkemoller, V&D enz. maar goed, denk dat ik het hier maar even bij houd. Als ik iets extra's nodig heb dan laat ik mijn vriend of moeder het wel even halen dan.
Ooh en dat met die billen herken ik... Die worden hier continu omhoog gegooid, soms best pijnlijk ook... En we zitten hier regelmatig met elkaar in de knoop, dan lijkt ze vast te zitten tussen mijn ribben ofzo... Heel apart in elk geval!
Pfff... mijn vriend heeft opeens alle energie, is hier een soort van discotheek in mijn huis geopend met één of hardcore achtige muziek... Serieus, soms lach ik me echt dood hoe apart hij kan doen... Hopelijk zijn het de laatste stuiptrekkingen en word het zo weer wat rustiger hier haha!
CCC- Ratel
Ja en ook niet duur, want waarschijnlijk kun je er een na de bevalling weg gooien
Haha wat grappig je vriend, hij gooit er even alles uit beter nu dan is hij straks helemaal relaxt hopelijk.
Ja op het eind zijn de kindjes gewoon te groot lijkt het hè
Haha wat grappig je vriend, hij gooit er even alles uit beter nu dan is hij straks helemaal relaxt hopelijk.
Ja op het eind zijn de kindjes gewoon te groot lijkt het hè
Puggle- Ratel
Haha ja hij heeft de hele dag in vergadering gezeten en daarna gesprekken gevoerd met zijn managers... Dus hij moet zijn energie weer even kwijt... Heb dit al 6 jaar lang, dus ben wel wat gewend, maar onze nieuwe buren zullen wel denken haha!
Och en idd... straks kunnen we van alles weggooien... Al had ik nog in mijn hoofd dat ik zo netjes en schoon blijf tijdens de bevalling
Och en idd... straks kunnen we van alles weggooien... Al had ik nog in mijn hoofd dat ik zo netjes en schoon blijf tijdens de bevalling
CCC- Ratel
oja nog een tip, ik was mijn bril, portomonnee en schoenen vergeten mee te nemen naar het ziekenhuis
Ik had een joggingbroek, shirt thuis aan.
Richting het ziekenhuis een jas erover (-5).
In het ziekenhuis een nachtjapon aangetrokken en na de bevalling weer een joggingbroek met shirt.
Alleen toen wist ik gewoon dat het koud was(december), maar nu??? weet niet goed of ik een nachtjapon met lange of korte mouwen moet nemen of zelfs zonder. Het lange van een nachtjapon vond ik wel een fijn idee, al heb je wel gewoon een laken over je heen. Maar mocht je gaan lopen ofzo, dan is het denk ik wel erg fijn ipv een shirt.
Hier ook een duwend kontje en uitpuilende knieeen, maar gelukkig nog niet in de ribben!
Kunnen jullie nog alle broeken aan? Ik kan nog maar met 1 broek zitten, verder jurkjes en joggingbroeken.
Laat nou net die ene broek een witte zijn... Gisteravond schoon aangetrokken en hoppa koffie eroverheen
ccc: Hier ook 1 die van hardcore houdt, hij uit het gelukkig niet, want ik heb er een gruwelijke hekel aan!
Lang leve de koptelefoon
Het probleem met de huishoudelijke klussen is dat ik het nog wel kan, maar dat ik het daarna heel erg voel.
Ga dus snel te ver. maar de therapeut heeft me gisteren wel even laten schrikken, ze noemde het ernstige bekkeninstabiliteit... Moest een test doen door op mijn rug te liggen en dan mijn benen omhoog proberen te krijgen.
Link ging wel redelijk, maar rechts kreeg ik gewoon bijna niet tot niet omhoog. Nu dus toch maar eens luisteren...
Ik had een joggingbroek, shirt thuis aan.
Richting het ziekenhuis een jas erover (-5).
In het ziekenhuis een nachtjapon aangetrokken en na de bevalling weer een joggingbroek met shirt.
Alleen toen wist ik gewoon dat het koud was(december), maar nu??? weet niet goed of ik een nachtjapon met lange of korte mouwen moet nemen of zelfs zonder. Het lange van een nachtjapon vond ik wel een fijn idee, al heb je wel gewoon een laken over je heen. Maar mocht je gaan lopen ofzo, dan is het denk ik wel erg fijn ipv een shirt.
Hier ook een duwend kontje en uitpuilende knieeen, maar gelukkig nog niet in de ribben!
Kunnen jullie nog alle broeken aan? Ik kan nog maar met 1 broek zitten, verder jurkjes en joggingbroeken.
Laat nou net die ene broek een witte zijn... Gisteravond schoon aangetrokken en hoppa koffie eroverheen
ccc: Hier ook 1 die van hardcore houdt, hij uit het gelukkig niet, want ik heb er een gruwelijke hekel aan!
Lang leve de koptelefoon
Het probleem met de huishoudelijke klussen is dat ik het nog wel kan, maar dat ik het daarna heel erg voel.
Ga dus snel te ver. maar de therapeut heeft me gisteren wel even laten schrikken, ze noemde het ernstige bekkeninstabiliteit... Moest een test doen door op mijn rug te liggen en dan mijn benen omhoog proberen te krijgen.
Link ging wel redelijk, maar rechts kreeg ik gewoon bijna niet tot niet omhoog. Nu dus toch maar eens luisteren...
PiP- Ratel
Ja, nu je dat zo zegt Pip... dat lange is eigenlijk wel lekker. Ga morgen nog wel even op pad om iets langs te scoren... Lig/ sta ik niet zo in mijn blote kont inderdaad Al kan het me dan volgens mij niks schelen...
Mijn vriend heeft een hele brede muzieksmaak, maar vnv is de hardcore dus even het thema... Morgen kan het weer zo Osdorp Posse/ Opgezwolle zijn of dubbstep... hij moest opeens ergens aan denken uit zijn jeugd ofzo, dus daarom zette ie het aan...
Hoe doen jullie het eigenlijk met visite in het ziekenhuis na de bevalling?
Ik kan nog redelijk veel aan trouwens, maar sommige rokjes zitten wel wat strakker nu. Merk dat ik het toch het lekkerst vind nu een stretch jurkje of spijkerbroek aan te hebben. Ik draag trouwens bijna nooit broeken, vrijwel bijna altijd rokjes maar nu heb ik de laatste twee weken opeens de voorkeur voor een spijkerbroek... Die zit wel fijn en kan ik lekker vrij in bewegen.
Ik heb trouwens ook heel veel ingepakt voor het ziekenhuis hoor Piene. Ik grapte van de week al, dat ze straks vragen of ik op vakantie ga ofzo... Maar jammer dan, heb liever teveel mee dna te weinig hoor. Heb vandaag nog even ligakoeken ingeslagen, die gooi ik er straks ook bij.
Oei, klinkt trouwens niet goed van de bekkeninstabiliteit... Herken het wel hoor, ik kan ook moeilijk gas terug nemen. Voelt voor mij altijd alsof ik een beetje zwak ben ofzo... maar dat heb ik normaal ook hoor, ga altijd door tot het uiterste...
Mijn vriend heeft een hele brede muzieksmaak, maar vnv is de hardcore dus even het thema... Morgen kan het weer zo Osdorp Posse/ Opgezwolle zijn of dubbstep... hij moest opeens ergens aan denken uit zijn jeugd ofzo, dus daarom zette ie het aan...
Hoe doen jullie het eigenlijk met visite in het ziekenhuis na de bevalling?
Ik kan nog redelijk veel aan trouwens, maar sommige rokjes zitten wel wat strakker nu. Merk dat ik het toch het lekkerst vind nu een stretch jurkje of spijkerbroek aan te hebben. Ik draag trouwens bijna nooit broeken, vrijwel bijna altijd rokjes maar nu heb ik de laatste twee weken opeens de voorkeur voor een spijkerbroek... Die zit wel fijn en kan ik lekker vrij in bewegen.
Ik heb trouwens ook heel veel ingepakt voor het ziekenhuis hoor Piene. Ik grapte van de week al, dat ze straks vragen of ik op vakantie ga ofzo... Maar jammer dan, heb liever teveel mee dna te weinig hoor. Heb vandaag nog even ligakoeken ingeslagen, die gooi ik er straks ook bij.
Oei, klinkt trouwens niet goed van de bekkeninstabiliteit... Herken het wel hoor, ik kan ook moeilijk gas terug nemen. Voelt voor mij altijd alsof ik een beetje zwak ben ofzo... maar dat heb ik normaal ook hoor, ga altijd door tot het uiterste...
CCC- Ratel
F is om 8 uur geboren en om 10 uur hebben we onze ouders gebeld.
Die moesten een half uur rijden, alleen mijn moeder moest dus eerst nog langs ons huis (half uur extra) om mijn spullen te halen. ID hadden we namelijk echt nodig voor de aangifte.
Toen mijn schoonouders kwamen lag ik nog wel op de verloskamer, maar toen moest ik ineens met spoed naar de kraamafdeling en daar kwam mijn moeder. Daar was alleen binnen een paar minuten het bezoekuur voorbij en moest iedereen weg hebben het nog wel 15 minuten kunnen rekken, maar wat baalde ik zeg. Zelfs mijn man moest na nog weer een 15 min weg:|
Maar geen idee hoe dat dus in andere ziekenhuizen gaat.
Die moesten een half uur rijden, alleen mijn moeder moest dus eerst nog langs ons huis (half uur extra) om mijn spullen te halen. ID hadden we namelijk echt nodig voor de aangifte.
Toen mijn schoonouders kwamen lag ik nog wel op de verloskamer, maar toen moest ik ineens met spoed naar de kraamafdeling en daar kwam mijn moeder. Daar was alleen binnen een paar minuten het bezoekuur voorbij en moest iedereen weg hebben het nog wel 15 minuten kunnen rekken, maar wat baalde ik zeg. Zelfs mijn man moest na nog weer een 15 min weg:|
Maar geen idee hoe dat dus in andere ziekenhuizen gaat.
PiP- Ratel
Ja hier mag het kraambezoek gewoon komen, behalve na 23.00 uur dacht ik.. Ze hebben me nog een info folder meegegeven, dus ga het zo even nakijken. Is meer omdat mijn schoonmoeder de boel alweer zit te regelen. We hadden eigenlijk in gedachten na een uurtje ong. te bellen om onze ouders op de hoogte te stellen, dat ze even langs kunnen komen (hangt wel ff af wanneer ze geboren word natuurlijk) en dan na een week andere mensen. Nu zei mijn schoonmoeder dus al aan de telefoon dat ze oma en haar tante meteen belt en die komen vanuit Amsterdam meteen met de taxi... Ik zit er dus eerlijk gezegd niet echt op te wachten dat jan en alleman meteen langskomt. Dus nu heb ik met mijn vriend hele goede afspraken gemaakt, maar nu moet ik het dus nog even gaan melden dat we dit niet willen. Misschien doe ik zelf ook wel een beetje moeilijk over zoiets en miss. iets kleins voor anderen. Maar ik zie mezelf gewoon niet gezellig een paar uur na de bvealling met iedereen zitten en die oma en tante kosten gewoon veel energie (ze zijn beide in de 80 en lopen de hele tijd vrijwel te kibbelen en te doen).
Vind het ook wel belangrijk dat we de eerste week gewoon samen hebben, zoveel mogelijk. Daarna moet mijn vriend nl. weer aan het werk...
Vind het ook wel belangrijk dat we de eerste week gewoon samen hebben, zoveel mogelijk. Daarna moet mijn vriend nl. weer aan het werk...
CCC- Ratel
Ik zou idd wel iets langers mee nemen hoor. Is misschien toch wel fijn en zeker erna. Ook tijdens de bevalling. Volgens mij is het echt niet nodig om constant bloot te liggen, ze kijk voornamelijk pas op het eind tussen je benen natuurlijk. Kun je voor de rest toch wat bedekt liggen.
Bezoek hoeft van ons niet zo in het ziekenhuis, dus daar zal het niet storm lopen.
Bij ons is het zo dat als je na 21.00 bevalt de visite pas na 10.00 de volgende ochtend dus mag komen. Geld ook voor de opa's oma's. Dus das lekker makkelijk. Maar beval ik overdag ja dan kijk ik gewoon hoe het loopt. Eerst zelf bij komen en met zijn 3en genieten en dan komt de rest wel. Vrienden en verdere familie laat ik gewoon thuis pas komen.
Oh ik ben echt niet van plan om na een uurtje te gaan bellen dat vind ik echt te snel denk ik... Maar goed het is lastig in te schatten allemaal natuurlijk.
Ik draag zoiezo geen broeken pip, ik heb alleen joggingbroeken maar verder draag ik gewoon mijn eigen kleding, is wel allemaal stretch.
Bezoek hoeft van ons niet zo in het ziekenhuis, dus daar zal het niet storm lopen.
Bij ons is het zo dat als je na 21.00 bevalt de visite pas na 10.00 de volgende ochtend dus mag komen. Geld ook voor de opa's oma's. Dus das lekker makkelijk. Maar beval ik overdag ja dan kijk ik gewoon hoe het loopt. Eerst zelf bij komen en met zijn 3en genieten en dan komt de rest wel. Vrienden en verdere familie laat ik gewoon thuis pas komen.
Oh ik ben echt niet van plan om na een uurtje te gaan bellen dat vind ik echt te snel denk ik... Maar goed het is lastig in te schatten allemaal natuurlijk.
Ik draag zoiezo geen broeken pip, ik heb alleen joggingbroeken maar verder draag ik gewoon mijn eigen kleding, is wel allemaal stretch.
Puggle- Ratel
Dat hoeft mijn schoonmoeder echt niet te doen, dat zou ik echt niet op prijs stellen. Je moet echt doen waar je je prettig bij voelt ccc. Dadelijk word je geleefd in je eigen kraamweek!
Puggle- Ratel
Dat zou ik ook niet echt op prijs stellen CCC.
Ouders vind ik prima, broertjes zusjes ligt aan het tijdstip en hoe alles verloopt.
Verder vond ik het juist jammer dat iedereen afhield in de kraamweek. Toen had ik lekker een kraamverzorgster die voor de koffie zorgde en iedereen optijd weg stuurde. En ik wou F natuurlijk aan iedereen showen
Mijn man zou 2 weken vakantie opnemen bij zijn huidige baan vanaf de bevalling, 1 jan begon hij ergens anders en heeft hij minimaal een week kunnen regelen.
24 december is F geboren en had hij die laatste 2 weken van dat jaar al vrij. 1 jan zou hij dus aan en nieuwe baan beginnen maar kwam hij meteen voor wel 2 maanden in de vorstvelet We hadden dus gezellig samen verlof, haha. Nu neemt hij 3 of 4 weken vakantie vanaf de bevalling.
Ouders vind ik prima, broertjes zusjes ligt aan het tijdstip en hoe alles verloopt.
Verder vond ik het juist jammer dat iedereen afhield in de kraamweek. Toen had ik lekker een kraamverzorgster die voor de koffie zorgde en iedereen optijd weg stuurde. En ik wou F natuurlijk aan iedereen showen
Mijn man zou 2 weken vakantie opnemen bij zijn huidige baan vanaf de bevalling, 1 jan begon hij ergens anders en heeft hij minimaal een week kunnen regelen.
24 december is F geboren en had hij die laatste 2 weken van dat jaar al vrij. 1 jan zou hij dus aan en nieuwe baan beginnen maar kwam hij meteen voor wel 2 maanden in de vorstvelet We hadden dus gezellig samen verlof, haha. Nu neemt hij 3 of 4 weken vakantie vanaf de bevalling.
Laatst aangepast door PiP op di 5 jun 2012 - 9:51; in totaal 2 keer bewerkt
PiP- Ratel
Ja idd... dat is ook zo. Ze lijkt het elke keer maar niet te begrijpen, maar ik moet gewoon duidelijk zijn. We hebben nu wel samen afspraken gemaakt, dus misschien is het ook handiger gewoon wat later te bellen dan een uurtje later. Op de één of andere manier is ze zo bang dat ze vergeten word ofzo, ze bleef ook wel 15x vragen of we wel bellen wanneer ze is geboren.
CCC- Ratel
Het zijn hier ook meerdere partijen van schoonfam. omdat mijn vriend zijn ouders gescheiden zijn. Dus vond 3 stellen wel genoeg eigenlijk. Mijn ouders zeiden zelf al, we komen gewoon heel even een halfuurtje langs en daarna horen we het wel weer.. Die zijn veel makkelijker en hebben meer inlevingsvermogen. Mijn schoonzusje is ook niet welkom vlak na de geboorte. Zij mag daarna gewoon komen. En idd in de kraamweek kijken we gewoon even, vrienden die dichtbij ons staan mogen opzich wel komen maar wil geen uren met iedereen hier zitten.
CCC- Ratel
Ik zou gewoon duidelijk zijn en dat hoeft natuurlijk niet vervelend te zijn. Ze moet het maar gewoon begrijpen vind ik. Als jij en je vriend het er maar goed over eens zijn, dan kan het daar in ieder geval niet mis gaan.
Puggle- Ratel
Ja inderdaad, daar heb je ook gelijk in Puggle. Gelukkig zitten we wel op 1 lijn, maar blijft gewoon vervelend als mensen toch een soort van alles proberen te regelen voor je. Wil ook geen gezeur veroorzaken. Weet trouwens wel waar dit vandaan komt hoor, haar broer (oom van mijn vriend dus) heeft 2 jaar geleden een dochter gekregen en daar was het kraambezoek pas 2 maanden na de geboorte welkom. Ze voelen zich dus een beetje buitengesloten en ik denk dat ze nu erg bang is dat dit dus bij ons ook gebeurd... wat natuurlijk helemaal niet zo is...
CCC- Ratel
Ja er zal idd wel een reden dan zijn ja dat ze zo doet. Maar 2 maanden is dan ook wel weer extreem
Maar goed als jullie zeggen we bellen na de geboorte, en dan zeg je dat dat 2 of 3 uur erna kan zijn, omdat je wil kijken hoe het loopt dan is het zo toch. En misschien beval je in de nacht, probleem gelijk opgelost. Ik zou alleen niet die andere mee laten nemen dan.
Maar goed als jullie zeggen we bellen na de geboorte, en dan zeg je dat dat 2 of 3 uur erna kan zijn, omdat je wil kijken hoe het loopt dan is het zo toch. En misschien beval je in de nacht, probleem gelijk opgelost. Ik zou alleen niet die andere mee laten nemen dan.
Puggle- Ratel
Ben ik geheel met je eens hoor Wbt die twee maanden.
CCC- Ratel
Even ego. Ben eind van de avond van de trap gevallen/gegleden. Vol op mijn komt/stuitje en het doet zo'n pijn. Kan me totaal gee. Houding vinden. Kom bijna mijm bed niet uit om te plassen, mijn man moet me echt helpe.
Voor de zekerheid de veloskundige gebeld, maar baby zit veilig. Ik voel hem ook gewoon goed bewegen.
Maar het doet zo 'n pijn....
Voor de zekerheid de veloskundige gebeld, maar baby zit veilig. Ik voel hem ook gewoon goed bewegen.
Maar het doet zo 'n pijn....
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
ow amber, wat erg juist nu je zwanger bent?
Gelukkig doet de kleine het goed, misschien vandaag de ha even bellen als je zo'n pijn houdt?
Iig goed rust proberen te houden en evt pcm nemen.
Gelukkig doet de kleine het goed, misschien vandaag de ha even bellen als je zo'n pijn houdt?
Iig goed rust proberen te houden en evt pcm nemen.
PiP- Ratel
He Jeetje amber, dat is ook flink schrikken zeg. Gelukkig is er niks aan de hand met de baby. Ik zou idd even de ha benaderen Wbt de pijn dit is ook niks zeg. Doe rustig aan!
CCC- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken