Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle zo 3 jun 2012 - 0:33

Charlie schreef:
Puggle schreef:Ccc, wat rot datje vriend zo moe is. Toch maar proberen wat rust te nemen samen, straks is de energie nog hard nodig.
Ja het is idd een lastig namen pakket Wink stuurde net naar mijn man de naam peetje en die vond hij helemaal leuk ineens Very Happy dus ja wie weet komt het toch nog goed straks Wink

Oh ons kaartje is door mijn man zelf gemaakt, ik zou hem ook zo graag willen showen. Dus erg herkenbaar!

Gelukkig! Gedeelt leed is half leed smile.

Haha. Ach we moeten nog even geduld hebben smile heb je nog steeds een onrustig gevoel?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:34

Puggle schreef:
Charlie schreef:
Puggle schreef:Ccc, wat rot datje vriend zo moe is. Toch maar proberen wat rust te nemen samen, straks is de energie nog hard nodig.
Ja het is idd een lastig namen pakket Wink stuurde net naar mijn man de naam peetje en die vond hij helemaal leuk ineens Very Happy dus ja wie weet komt het toch nog goed straks Wink

Oh ons kaartje is door mijn man zelf gemaakt, ik zou hem ook zo graag willen showen. Dus erg herkenbaar!

Gelukkig! Gedeelt leed is half leed smile.

Haha. Ach we moeten nog even geduld hebben smile heb je nog steeds een onrustig gevoel?

Het gaat, ik ben het meer spuugzat aan het worden, zoveel kwaaltjes, pijn en kortademigheid.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:34

Puggle: serieus, Peetje? Oke... haha naja als jullie happy zijn met de naam Wink

Wennes: jaaa bijna 32 weken! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 281626781 Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 281626781 Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 281626781 Die paar uurtjes ga je zeker weten halen! En nog een paar weekjes erbij zou ook te gek zijn! smile Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen wel fitte dagen heb gehad, veel de stad in geweest en leuke dingen gedaan enzo... Vanmorgen lekker uitgeslapen en lekker lang blijven liggen en nu gewoon zo min mogelijk doen. Dus genieten doe ik zeker, al zitten er ook gewoon vervelende dagen tussen natuurlijk maar dat hoort erbij.

Charlie: ben benieuwd! Er is dus wel 1 iemand die het heeft gezien haha! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:35

In ieder geval is het een vintage kaart met vintage namen. smile

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:37

Oooeeh hints Very Happy Ben ook zo benieuwd naar de namen haha!

Zat trouwens net naar je foto's in het andere topic te kijken Charlie, ik vond je wel mooi slank hoor! Nog steeds trouwens, vind je echt niet mega... Hoop dat ik er nog eens zo uit kom te zien na de bevalling... al vrees ik het ergste :S

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 3 jun 2012 - 0:37

Ccc, ja peetje laughcry nou ja happy, er staat nog niks vast ik hoop dat de naam er ineens uitspringt ergens. Het is gewoon lastig, en lukt het echt niet ja dan geen 2de naam.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:40

Hmmm... ja blijft lastig idd voor jullie. Je twijfelt ook al zo lang, zag toen dat jullie zoiets hadden van dan maar niet, en nu toch maar weer aan het nadenken dus... Ben zo blij dat wij redelijk snel uit de namen zijn gekomen, al zei mijn vriend van de week nog wel even, die tweede naam... ikw eet het niet hoor... :O Dus ik zo, dit ga je niet menen hoor nu! Nee, grapje, wilde je ff stangen haha nou gelukkig maar...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:41

chococupcake schreef:Oooeeh hints Very Happy Ben ook zo benieuwd naar de namen haha!

Zat trouwens net naar je foto's in het andere topic te kijken Charlie, ik vond je wel mooi slank hoor! Nog steeds trouwens, vind je echt niet mega... Hoop dat ik er nog eens zo uit kom te zien na de bevalling... al vrees ik het ergste :S

Dankje, wat lief, welke foto's bedoel je....die van vantevoren? Ja toen had ik natuurlijk ook nog geen tweeling....pruil. Hahaha

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:42

Haha ja, die voor je zwangerschap smile En nee, dat is duidelijk dat er toen nog niks in zat Wink haha! Ik heb me maar voorgenomen straks lekker veel te gaan wandelen en weer lekker te gaan sporten... Opeens als ik foto's van voor de zwangerschap zie, vind ik dat ik tcoh wel redelijk slank was... Terwijl ik toen dat idee helemaal niet had... Maar goed, een mens (ik, in dit geval) moet altijd wat te zeuren hebben he Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 253468018

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 3 jun 2012 - 0:44

Ccc, ja het is gewoon lastig. Het lijkt me zo leuk, maar goed!
Gelukkig maar dat je vriend een grapje maakte dan smile

Charlie, dat is zeker rot dat je zoveel last hebt van alle kwaaltjes. Het is ook zwaar, laat staan van 2 kindjes.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:44

chococupcake schreef:Haha ja, die voor je zwangerschap smile En nee, dat is duidelijk dat er toen nog niks in zat Wink haha! Ik heb me maar voorgenomen straks lekker veel te gaan wandelen en weer lekker te gaan sporten... Opeens als ik foto's van voor de zwangerschap zie, vind ik dat ik tcoh wel redelijk slank was... Terwijl ik toen dat idee helemaal niet had... Maar goed, een mens (ik, in dit geval) moet altijd wat te zeuren hebben he Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 253468018

Jaaa dat heb ik ook. Mijn man zat net oude vakantie foto's te kijken zegt ie: jezus wat was je dun. Hij heeft het dus ook Laughing .

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:48

Haha heerlijk die dunheid eigenlijk... Zoals we dat nu kunnen zien, dan waardeer je nog eens wat... Gisteren zat ik in een restaurant te lunchen en keek toen even om me heen en bij sommige gezinnen is de charme er echt vanaf had ik het nog over met een vriendin... Erg eigenlijk dat geroddel, maar is serieus wel even een puntje dat ik niet wil... Vind het wel belangrijk om er goed en verzorgd uit te blijven zien in een relatie. En ik zeg niet dat je dat niet kunt zijn als je dik bent, bedoel heb zelf ook over de 100 kilo gewogen maar soms straalt er bij mensen gewoon niks meer vanaf...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:50

chococupcake schreef:Haha heerlijk die dunheid eigenlijk... Zoals we dat nu kunnen zien, dan waardeer je nog eens wat... Gisteren zat ik in een restaurant te lunchen en keek toen even om me heen en bij sommige gezinnen is de charme er echt vanaf had ik het nog over met een vriendin... Erg eigenlijk dat geroddel, maar is serieus wel even een puntje dat ik niet wil... Vind het wel belangrijk om er goed en verzorgd uit te blijven zien in een relatie. En ik zeg niet dat je dat niet kunt zijn als je dik bent, bedoel heb zelf ook over de 100 kilo gewogen maar soms straalt er bij mensen gewoon niks meer vanaf...

Ook dat herken ik. Ik zat vanmorgen mijn haar te föhnen en stijlen en ik dacht: hopelijk heb ik hier straks nog tijd voor. En toen meteen erachteraan: NEE NEE je gaat je haar niet kortwieken omdat dat 'lekker makkelijk' is, zo'n vrouw ga je niet worden. Vind ik ook vreselijk!

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:54

Jaaa dat bedoel ik... Nou, ik zorg wel dat er tijd is voor dat soort dingen hoor... Tijd voor jezelf als moeder/ vader is ook belangrijk.. Gelukkig zitten we wat dat betreft hier goed op 1 lijn... En kan echt niet wachten weer wat meer aan beweging te doen, jeetje wat heb ik dat de afgelopen maanden gemist zeg... Ben gewoon jaloers op mensen die gewoon dat stukje naar de stad kunnen fietsen zonder enige moeite nu... Vorig jaar zat ik nu ook lekker op de fiets 7.5 km en en weer terug... Heerlijk... Straks maar kijken voor een fietsstoeltje dus smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 1:01

Ik mis het hardlopen ook heel erg. Verheug me al op lekker wandelen binnenkort.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 2:06

Oooh in het kader van zwangerschapsdementie... Kunnen jullie even lachen... Had gisteren het gehakt in de gootsteen laten uitlekken, vind dat altijd zo vies dat vet... maar vergeten door te spoelen met heet water, wilde nu even de keuken aan kant maken... Ja hoor, beide putjes helemaal verstopt... gatver... Mijn vriend maar even gebeld, die kan er gelukkig om lachen en gaat vanavond die hele zwanenhals uit elkaar halen en schoonmaken... maar jezus wat baal ik hiervan zeg... Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 zo 3 jun 2012 - 3:50

Over de naamkeuze. Mijn vriend en ik dachten dat we er helemaal uit waren wat betreft de naam. Toen ik 33 weken zwanger was stond ik in de keuken en ineens bekroop me een gevoel "dit is 'm niet" en dat sprak ik uit tegen mijn vriend, bleek dat hij dat gevoel ook al een paar dagen had. Toen hebben we vrij gauw de keuze voor de huidige namen gemaakt, totaal andere namen dan die we eerst hadden maar hierbij hebben we allebei een heel goed gevoel. Dat gevoel is ook niet meer veranderd, ik hoop ook niet meer dat het gaat gebeuren.

Zo grappig... Gisteren heeft mijn vriend zich versproken over het geslacht van onze baby. Er waren al wel meer mensen die het wisten in onze omgeving maar er waren toch ook echt mensen die het niet wisten. De hele zwangerschap heeft mijn vriend zich niet verkletst en juist deze week is het hem twee keer gelukt. Een keer tegen een vriendin van mij en gisteren dus tegen zijn moeder. "Oh ja, als je nog iemand weet met een meisje en een ronde Bopita box dan hebben we nog een boxkleed. Die roze hebben wij toch niet nodig". Ahum.... Goed gedaan mop! Hij voelde zich zo lullig! het is natuurlijk niet erg, nog een paar dagen/weken en dan weet toch iedereen het. Toch had de verrassing leuk geweest.

Hier gaat alles verder zijn gangetje. Elke middag ga ik als een bejaarde een uurtje slapen en dat bevalt eigenlijk prima. Echt slapen is het niet, meer een beetje soezen/luieren maar het helpt wel. Verder proberen we met mijn waggelgangetje nog wat dingen samen te ondernemen, daar heb ik ook echt behoefte aan. Vandaag even lekker poffertjes gegeten in een dorp in de buurt en gisteren bij een leuk restaurantje een broodje gegeten.

Oh ja, Puggle hier heb ik van die waterdichte moltons voor in het ledikant onder mijn hoeslaken gelegd. Die heb ik gekregen van een vriendin en ga ik toch niet gebruiken, het is van katoen maar dan dan niet waterdoorlatend. Als je de opdekinstructies van gewone lakentjes bekijkt adviseren ze vaak zo'n waterdichte molton als matrasbeschermer zo'n ding bedoel ik. Hiervan heb ik er twee op bed, daaroverheen een dik badlaken, een gewone molton en dan een hoeslaken. Ligt nog steeds niet super maar minder pakkerig dan een echt plastic ding.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Wennes zo 3 jun 2012 - 8:03

CCC geweldige actie! Kun je er niet gewoon ontvetter doorheen gooien?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 8:16

Whaha nou zo'n geweldige actie vond ik het dus niet meer na werkelijk zoveel te hebben geprobeerd vanmiddag. Dus had besloten, ik haal de zwanenhals eraf en ga alles schoonmaken... Maar goed, moest nog even boodschappen hebben dus toch maar HG ontstopper gehaald, binnen 10 min. liep alles als een gek weer door! Gelukkig maar haha! Dus scheelde me weer die zwanenhals er zelf af te halen, voelde me zo schuldig. Mijn vriend is nl. deze week 6 dagen achter elkaar aan het werk, dus wilde hem dit klusje niet laten oplossen... Alles is dus weer helemaal goed, amar ik vergeet dit noooooit meer :p

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 5 jun 2012 - 5:54

Hoe is het hier meiden?

Piene, met jou nog alles goed? Jammer dat je vriend zich heeft versproken, maar heeft tie dan toch nog lang vol gehouden idd.

Ccc, is je afvoer nog steeds gered? Wink hoe is het verder met je?

Hoe is het met de rest? Jammer dat het zo rustig geworden is hier.

Hier even een baaldag, ben het een beetje beu om iedere dag pijn te hebben bij mijn ribben. Heb heel de dag pijn en dat is gewoon zo rot Sad maar ja er is niks aan te doen.

Wat hebben jullie voor in het ziekenhuis om te dragen? Ik heb 2 nachthemden gekocht.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 5 jun 2012 - 6:38

Piene: lekker he gewoon even liggen overdag, ik doe dat nu ook vaker hoor. Soms heb ik er echt even behoefte aan. Ben daarna ook weer een stuk fitter en een stuk gezelliger smile

Puggle: jeetje wat balen zeg van de pijn. Blijft ze er tegenaan trappen ook, of valt dat mee? Hoop dat je er tijdens de bevalling niet zo'n last van hebt joh, want dan moet je toch in een andere houding gaan liggen tijdens het persen. Of doet dat juist weer geen pijn? Het is echt rot om wat met je ribben te hebben, die bewegen ook altijd natuurlijk. Mag je geen pijnstillers ofzo? Niet dat ik daarvoor zou kiezen, maar als het je opbreekt Sad Wat voor nachthemden heb je gekocht? Ik heb dus vorige week stad en land afgelopen voor iets degelijks voor in het ziekenhuis. Maar serieus, wat is er weinig keuze en wat er is, heb je van die stomme Winnie the Pooh en weet ik wat voor stomme afbeeldingen erop. Dus ik heb gewoon twee yogabroeken die lekker loszitten in de tas en een andere pyamabroek (ivm dat ik daar wslijk langer moet blijven) en gewoon simpele hemdjes en t-shirts erbij gedaan. Wat ik aan heb tijdens de bevalling zal me werkelijk een worst wezen eigenlijk, heb wel een wat langer shirt ingepakt mocht ik het koud hebben (yogadocent gaf dit als tip).

Verder hier alles goed, afvoer is nog gered gelukkig. Vergeet het dus nooooit meer. Was zo'n stomme actie van mezelf, ben er uren mee bezig geweest ook :p Had gewoon meteen dat chemische goedje moeten halen haha. Gisteren zijn we nog even lekker samen uit eten geweest, was echt heerlijk om nog even samen weg te gaan. Merk dat ik dat soort momenten nu wel heel erg belangrijk vind en er dan ook dubbel van geniet. Deze week is mijn vriend van vrijdag t/m zondag vrij, dus ik hoop stiekem dat de baby nog wel even blijft zitten. Dan kunnen we nog even dat weekendje meepakken en daarna mag het echt wel gebeuren hoor. maar goed, als het eerder gebeurd is het ook prima hoor.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 di 5 jun 2012 - 7:15

Het is hier wel heel stil inderdaad.... Moeten we wat aan doen! Haha!

Hier gaat alles nog prima! Morgen 39 weken zwanger en nog even een sollicitatiegesprek gepland! Goed bezig.... Niet dat mijn hoofd er echt naar staat, ik heb gewoon een baan. Mocht dit iets worden dan is het wel een leukere functie dan wat ik nu heb dus niet geschoten is altijd mis. Ben gevraagd om te komen solliciteren en ze houden er goed rekening mee dat ik zwanger ben. Ben benieuwd.

Ccc, ik heb ook veel behoefte aan momenten samen met mijn vriend. Gewoon even op een bankje op de hei (lopen is niet echt meer een optie) of een pannenkoek eten in de Lage Vuursche. We geven er ook maar aan toe, straks is het lastiger om de momenten samen te plannen. Ik merk wel dat ik de weekenden bewust wat vrij houd van andere afspraken zodat we samen kunnen "kneuteren", beetje rommelen en kleffen!

Puggle, echt balen dat je zo'n last hebt van je ribben. Hier ligt de baby precies met de knietjes onder mn ribben wat ervoor zorgt dat hij in mijn zij schopt en niet tegen mijn ribben. Op de echo konden we dat vorige week mooi zien. Zorg voor zoveel mogelijk comfort, houdingen die enigszins comfortabel zijn vinden... Gaat ze nog zakken of ligt ze al helemaal ingedaald? Dat zou ook nog kunnen schelen?

Van de week tilde ik mijn ziekenhuistas op en die is zwaar!!! Er zit ook veel te veel in omdat ik ook extra dagen moet blijven, we hebben ook nog een aparte tas voor de baby. Die zit ook aardig vol... Ik heb twee nachthemden in paars en wit zonder opdruk, verder wat "herenhemdjes" van de wibra en twee pyamabroeken en een joggingbroek. Tenten van onderbroeken niet te vergeten en sokken. Douchespulletjes ( slippers ook), alleen de favoriete merken natuurlijk. Van de cursusleidster kregen wij ook de tip om een verschoning voor de partner in de tas te stoppen, just in case. En natuurlijk druivensuiker, sultana's, mentos en cola... Dus, zware tas! Nog tips verder voor wat ik niet moet vergeten?

Volgende week heb ik pas weer een controle bij de verloskundige in het ziekenhuis, vorige week ben ik waarschijnlijk voor het laatst bij de gyn geweest. Best vreemd... Ergens in de komende tijd ga ik bevallen dus zie ik haar waarschijnlijk niet meer. Mijn bloeddruk was ietsje opgelopen, nu 135/85 terwijl het de laatste controles steeds rond de 120/70 lag. Met medicatie natuurlijk. Ze heeft er niets over gezegd maar ik maak me wel een beetje zorgen, misschien dat ik me deze week nog even laat controleren omdat de volgende afspraak pas volgende week woensdag is. Op de uitgerekende datum trouwens, dat is helemaal gek! Een afspraak maken op de uitgerekende datum voelde vreemd!

Oh ja! Mensen in mijn omgeving vragen vaak wat ze ons kunnen geven als kraamkado. Op dit moment heb ik niet zoveel ideeen, hebben jullie leuke/nuttige dingen. Ik weet nu: speelboog, speelgoed voor in de box, slofjes, boodschappennet voor de Joolz, zonnescherm voor de auto en dat is het wel een beetje.

Laatst aangepast door piene1983 op di 5 jun 2012 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Amber- di 5 jun 2012 - 7:17

Hallo meiden,

Ik ben er weer,hebben een superweek in parijs gehad!! Mooi weer, alleen de laatste 2 dagen wat kouder.
Hebben veel gezien, maar merkte wel dat het zwaarder is. We gingen ' s middags terug naar het hotel en dan sliep ik ruim een uur om daarna weer terug de stad in te gaan, anders hield ik het niet vol haha.
Wel echt handig dat de fransen allemaal voor je opstaan in de metro, had dus altijd een zitplaats hoe druk het ook was. smile
Morgen gelukkig nog een dagje vrij, en vanaf nu word het aftellen nog maar 7,5 week werken.

@ puggle, he bah wat vervelend dat je nog steed zo'n pijn hebt. Kan me voorstellen dat je ervan baalt. hug

@ ccc, haha moest wel even lachen, maar gelukkig is het weer opgelost met de gootsteen.
Hoe voel je je verder? Al een gevoel dat het snel zou kunnen beginnen?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje di 5 jun 2012 - 7:21

Amber, jeej, je bent er weer, al wist ik dat natuurlijk al.... smile

Fransen zijn dan galanter dan Duitsers, die stonden echt niet op... Ok, ik was pas 19 weken, maar het was wel al echt te zien toen....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- di 5 jun 2012 - 7:24

Muppetje schreef:Amber, jeej, je bent er weer, al wist ik dat natuurlijk al.... smile

Fransen zijn dan galanter dan Duitsers, die stonden echt niet op... Ok, ik was pas 19 weken, maar het was wel al echt te zien toen....

smile ja verbaasde me er ook echt over. Maar wel superfijn dat ze het deden.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: