Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Gefeliciteerd Miss Piggy
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd miss piggy!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Mja Miss piggy is pas de eerste voor mij.Viva schreef:Miss Piggy, gefeliciteerd met jullie dochtertje!!
Shy, vervelend als er dan steeds mensen voor je bevallen hé?
Ik kon daar zo slecht tegen
Dus het valt wel mee!
Net bij verloskundige geweest, ze denkt dat ik het weekend ga bevallen haha. Als dat niet zo is heb ik maandag een afspraak en als het kan gaan ze mij strippen!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@puggle: toch goed dat ze even extra controle hebben gedaan gister en fijn dat alles goed was!
@viva: fijn dat de conrole bij de vk goed was, nu gaan genieten hè.
@piene: groot gelijk dat je voor in de tuin gaat zitten als daar de zon is, lekker toch.
@misspiggy: ja, daar is jullie meisje dan! Gefeliciteerd! Leuke naam hebben jullie gekozen, geniet van elkaar!
@happy: goed dat je de vk hebt gebeld, als je het niet vertrouwd gewoon doen, zo blijkt maar weer. Succes in het ziekenhuis.
@shy: hup, bevallen jij, dan mag ik!
@all: ik dacht vanmorgen even dat ik vruchtwater verloor, maar tot nu toe nog niks weer gemerkt. Zo is de bevalling van mijn zoontje ook begonnen, dus kreeg al even een deja vu gevoel. Toen ben ik uiteindelijk ingeleid, maar hoop zo dat het dit keer gewoon thuis goed op gang komt.
Vandaag weer lekker genoten van het mooie weer, het is hier nog steeds super weer! N. ligt nu op bed, straks lekker weer naar buiten als hij wakker is.
@viva: fijn dat de conrole bij de vk goed was, nu gaan genieten hè.
@piene: groot gelijk dat je voor in de tuin gaat zitten als daar de zon is, lekker toch.
@misspiggy: ja, daar is jullie meisje dan! Gefeliciteerd! Leuke naam hebben jullie gekozen, geniet van elkaar!
@happy: goed dat je de vk hebt gebeld, als je het niet vertrouwd gewoon doen, zo blijkt maar weer. Succes in het ziekenhuis.
@shy: hup, bevallen jij, dan mag ik!
@all: ik dacht vanmorgen even dat ik vruchtwater verloor, maar tot nu toe nog niks weer gemerkt. Zo is de bevalling van mijn zoontje ook begonnen, dus kreeg al even een deja vu gevoel. Toen ben ik uiteindelijk ingeleid, maar hoop zo dat het dit keer gewoon thuis goed op gang komt.
Vandaag weer lekker genoten van het mooie weer, het is hier nog steeds super weer! N. ligt nu op bed, straks lekker weer naar buiten als hij wakker is.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Zo even tijd om te reageren... vanaf de laatste blz. dan maar, anders weet ik het even niet meer uit mijn hoofd
Monnie: spannend! Hoop dat het gewoon voor je gaat doorzetten en dat je lekker thuis kunt bevallen. Hier is het ook nog lekker weer, wel bewolkt maar de zon komt er langzaam doorheen. Het temperatuurtje is in elk geval al een stuk fijner! Dus lekker genieten.
Shy: ook zo spannend! Ben benieuwd hoor! Hopelijk is de afspraak bij de VK maandag niet meer nodig!
Ik heb vanmorgen mijn urine ingeleverd voor die bacterie. Ik hoor maandagmiddag of de bacterie nog actief is, als dit het geval is word ik overgedragen aan het ziekenhuis. Ik moet dan met infuus en antibiotica bevallen. Ga er nu vanuit dat het zo is, dan valt het allemaal mee. Vind zo'n infuus best eng eigenlijk, maar ben ondertussen zover dat ik alles doe voor ons kleine meisje.
Net even mijn haar in de verf gezet, had er een beetje de pest in, kon niet zo goed wennen aan het modelletje wat er nu in mijn haar is geknipt en had het daar gisteren met collega's over en een soort van vrijwilligster bij ons. Zij was even een partij bot, ze zat al te kijken en zich te bedenken wat ik in GODSNAAM met mijn haar had gedaan, het stond niet, het klopte niet qua model ed. Dacht echt even, zo anders zeg je het even subtiel. Heel gek, normaal doen dat soort opmerkingen me weinig, maar nu door die hormonen werd ik me een partij onzeker. Slaat nergens op, net even lekker geverfd en ben best blij met het resultaat qua knippen en kleuren... Even een kwestie van wennen denk ik... Maar goed, merk nu dus goed dat ik wat last heb van die hormonen. Had maandagavond ook voor het eerst een onverklaarbare huilbui, waar ik niet eens moeite voor hoefde te doen. Vind het zo vaag allemaal, dat wat hormonen zo de overhand kunnen nemen... Gelukkig heb ik dit pas in de laatste weken en niet al die tijd al
Ohja morgen hebben we de fotoshoot. Ben heel erg benieuwd of het mooi word, vind het best spannend! Maar heb er wel zin in!
Monnie: spannend! Hoop dat het gewoon voor je gaat doorzetten en dat je lekker thuis kunt bevallen. Hier is het ook nog lekker weer, wel bewolkt maar de zon komt er langzaam doorheen. Het temperatuurtje is in elk geval al een stuk fijner! Dus lekker genieten.
Shy: ook zo spannend! Ben benieuwd hoor! Hopelijk is de afspraak bij de VK maandag niet meer nodig!
Ik heb vanmorgen mijn urine ingeleverd voor die bacterie. Ik hoor maandagmiddag of de bacterie nog actief is, als dit het geval is word ik overgedragen aan het ziekenhuis. Ik moet dan met infuus en antibiotica bevallen. Ga er nu vanuit dat het zo is, dan valt het allemaal mee. Vind zo'n infuus best eng eigenlijk, maar ben ondertussen zover dat ik alles doe voor ons kleine meisje.
Net even mijn haar in de verf gezet, had er een beetje de pest in, kon niet zo goed wennen aan het modelletje wat er nu in mijn haar is geknipt en had het daar gisteren met collega's over en een soort van vrijwilligster bij ons. Zij was even een partij bot, ze zat al te kijken en zich te bedenken wat ik in GODSNAAM met mijn haar had gedaan, het stond niet, het klopte niet qua model ed. Dacht echt even, zo anders zeg je het even subtiel. Heel gek, normaal doen dat soort opmerkingen me weinig, maar nu door die hormonen werd ik me een partij onzeker. Slaat nergens op, net even lekker geverfd en ben best blij met het resultaat qua knippen en kleuren... Even een kwestie van wennen denk ik... Maar goed, merk nu dus goed dat ik wat last heb van die hormonen. Had maandagavond ook voor het eerst een onverklaarbare huilbui, waar ik niet eens moeite voor hoefde te doen. Vind het zo vaag allemaal, dat wat hormonen zo de overhand kunnen nemen... Gelukkig heb ik dit pas in de laatste weken en niet al die tijd al
Ohja morgen hebben we de fotoshoot. Ben heel erg benieuwd of het mooi word, vind het best spannend! Maar heb er wel zin in!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Miss piggy, gefeliciteerd!!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Monnie: ja graag! Zit nu wel te wachten ja haha
Ccc: ik houd de spanning er lekker in hè op deze manier
Ccc: ik houd de spanning er lekker in hè op deze manier
Shy- Kletskop
Zo ik voel me een partij ziek! Keelpijn, last van mijn buik. Meer mensen in mijn omgeving hebben het, dus het heerst..Pfff niet echt prettig!!
Volgende week woensdag mag ik eindelijk weer naar de verloskundige om naar het hartje te luisteren voor de eerste keer. Ik vind het wel spannend!! Ik hoop dat alles nog goed gaat met de baby!!
Volgende week woensdag mag ik eindelijk weer naar de verloskundige om naar het hartje te luisteren voor de eerste keer. Ik vind het wel spannend!! Ik hoop dat alles nog goed gaat met de baby!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Gefeliciteerd Miss piggy! Nu jij erachter aan Shygirl :-)
Ze gaan bij mij morgen kijken of ik al ontsluiting heb. Zo ja, dan word ik volgende week ingeleid. Zo spannend!
Ze gaan bij mij morgen kijken of ik al ontsluiting heb. Zo ja, dan word ik volgende week ingeleid. Zo spannend!
Gast- Gast
Jolicious schreef:Gefeliciteerd Miss piggy! Nu jij erachter aan Shygirl :-)
Haha ja precies! Ik kan nu niet heel lang meer wachten hoor! Wil het nu gewoon achter de rug hebben en kennis maken met ons jongetje
Bij jouw klinkt ook spannend! Laat je het even weten?
Shy- Kletskop
Ccc, nou is te hopen dat die bacterie gewoon weg is. Maar is idd het beste misschien om van het ergste uit te gaan. Ik ben ook nooit zo van de naalden. Maar heb de laatste maanden nu denk ik 15 keer moeten prikken, ik merk het niet meer. Die infuusnaalden zijn geloof ik ook dun tegenwoordig.
2 jaar geleden moest ik ook een infuus, was ook super bang maar viel wel mee. Kreeg hem.toen trouwens in mijn arm. Hoop dat het meevalt bij je!
Jolicious, wat spannend! Ben je er klaar voor?
Morgenochtend moet ik voor de ctg. Maar vandaag is ze goed aanwezig dus zal wel los lopen. Mag ik weer in het bevalbed liggen
2 jaar geleden moest ik ook een infuus, was ook super bang maar viel wel mee. Kreeg hem.toen trouwens in mijn arm. Hoop dat het meevalt bij je!
Jolicious, wat spannend! Ben je er klaar voor?
Morgenochtend moet ik voor de ctg. Maar vandaag is ze goed aanwezig dus zal wel los lopen. Mag ik weer in het bevalbed liggen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@ccc: ik ben het even helemaal kwijt dat je een bacterie had. Gaat het om de gbs bacterie? Wanneer krijg je de uitslag eigenlijk? Tja, ik kan ook weinig hebben nu, hormonen hè. Raak ook zo snel geïrriteerd van alles. Veel plezier morgen!
@mas: beterschap!
@jol: oh spannend, succes morgen.
@puggle: jij ook succes morgen, iig fijn dat je de baby weer goed voelt.
@mas: beterschap!
@jol: oh spannend, succes morgen.
@puggle: jij ook succes morgen, iig fijn dat je de baby weer goed voelt.
Monnie- Prater
Puggle: ja idd, naja weet je als het zo is is het maar zo. Als je ingeleid moet worden, moet het toch ook.. Dus ach.. ik probeer me er niet te druk over te maken, wil wel even aangeven dat ik iemand wil die ervaren is en rustig blijft mocht ik het toch eng vinden. Maar de keer met bloedprikken en die CTG vorige week in het ziekenhuis vielen me erg mee. Personeel is erg aardig en begeleid je goed. Heb er dus wel vertrouwen in.
Spannend trouwens morgen weer een CTG. Ik vond het eigenlijk wel fijn het hartje zo lang te horen Niet de omstandigheden, maar gewoon even lekker luisteren vond ik zo fijn. Gelukkig is ze weer lekker actief!
Monnie: in het verre begin van de zwangerschap dacht ik een blaasontsteking te hebben dus heb toen mijn urine laten checken. Omdat ik zwanger was, ging het door voor een kweek. Dit was eigenlijk nieuw voor me, heb zo vaak blaasontstekingen gehad en verder is er nooit iets mee gebeurd. Maar toen kreeg ik dus de uitslag dat er een streptokock bacterie was gevonden ofzo. Heb daarvoor antibiotica gekregen. Maar bij 34/ 35 weken willen ze nog een keer laten checken zodat ze preventief antibiotica kunnen geven tijdens de bevalling. Vriendin van mij had de bacterie ook, maar daar kwamen ze bij de bevalling pas achter. Dat is uiteindelijk een best naar verhaal geworden, maar gelukkig is alles goedgekomen. Heb dus van dichtbij gezien hoe dat kan lopen dus ben blij dat het vroeg ontdekt is.
Jolicious: spannend zeg! Hoe gaat het nu tussen jou en je man?
Shy: je houd het inderdaad spannend! Ik stem ervoor dat het dit weekend idd gaat gebeuren! Ben ook heel erg benieuwd hoe alles gaat bij je en welke naam jullie hebben gekozen!
Spannend trouwens morgen weer een CTG. Ik vond het eigenlijk wel fijn het hartje zo lang te horen Niet de omstandigheden, maar gewoon even lekker luisteren vond ik zo fijn. Gelukkig is ze weer lekker actief!
Monnie: in het verre begin van de zwangerschap dacht ik een blaasontsteking te hebben dus heb toen mijn urine laten checken. Omdat ik zwanger was, ging het door voor een kweek. Dit was eigenlijk nieuw voor me, heb zo vaak blaasontstekingen gehad en verder is er nooit iets mee gebeurd. Maar toen kreeg ik dus de uitslag dat er een streptokock bacterie was gevonden ofzo. Heb daarvoor antibiotica gekregen. Maar bij 34/ 35 weken willen ze nog een keer laten checken zodat ze preventief antibiotica kunnen geven tijdens de bevalling. Vriendin van mij had de bacterie ook, maar daar kwamen ze bij de bevalling pas achter. Dat is uiteindelijk een best naar verhaal geworden, maar gelukkig is alles goedgekomen. Heb dus van dichtbij gezien hoe dat kan lopen dus ben blij dat het vroeg ontdekt is.
Jolicious: spannend zeg! Hoe gaat het nu tussen jou en je man?
Shy: je houd het inderdaad spannend! Ik stem ervoor dat het dit weekend idd gaat gebeuren! Ben ook heel erg benieuwd hoe alles gaat bij je en welke naam jullie hebben gekozen!
CCC- Ratel
Daarom het komt vast goed! Fijn dat ze zo aardig ook zijn, dat is toch wel een prettig gevoel.
Nou ik heb gister tijdens de ctg lekker tv gekeken met koptelefoon. Ik vond het een beetje akelig om het hartje heel de tijd te horen, zeker omdat het ook af en toe ruist of anders klinkt
Hoop dat je kleintje snel komt shy! Snap dat je nu wel ongeduldig word
Nou ik heb gister tijdens de ctg lekker tv gekeken met koptelefoon. Ik vond het een beetje akelig om het hartje heel de tijd te horen, zeker omdat het ook af en toe ruist of anders klinkt
Hoop dat je kleintje snel komt shy! Snap dat je nu wel ongeduldig word
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Oooh serieus... Je kunt het geluid ook uitzetten van dat ding he... Maar idd, soms klinkt het anders ja, dat had ik ook... En vooral als ie minder slagen per minuut aangaf zat ik helemaal in de stress.. maar gelukkig was alles goed...
CCC- Ratel
Ccc: ik ben ook voor dit weekend! 5 mei zou ideaal zijn gezien de gekke datums in onze familie, (ikzelf bv 1 april) haha
Kan ook niet wachten, moet zeggen dat ik nu wel weer een stuk rustiger ben dan een paar weken geleden
Puggle: ja op het eind ben je er gewoon klaar mee, ik in ieder geval wel. Terwijl ik zwanger zijn wel heel fantastisch vindt!
Behalve mijn voeten op dit moment, lijken wel olifantenpootjes haha
Kan ook niet wachten, moet zeggen dat ik nu wel weer een stuk rustiger ben dan een paar weken geleden
Puggle: ja op het eind ben je er gewoon klaar mee, ik in ieder geval wel. Terwijl ik zwanger zijn wel heel fantastisch vindt!
Behalve mijn voeten op dit moment, lijken wel olifantenpootjes haha
Shy- Kletskop
Hihi ik stem ook voor 5 mei! Dat is echt een leuke datum!
Ik hoef maar lekker een paar uurtjes te werken, ga lekker om half 12 weg! En dan door om foto's te laten maken vanmiddag. Ben benieuwd!
Ik hoef maar lekker een paar uurtjes te werken, ga lekker om half 12 weg! En dan door om foto's te laten maken vanmiddag. Ben benieuwd!
CCC- Ratel
@ccc: volgens mij is dat dan de gbs bacterie, die heb ik ook maar mag wel gewoon thuis bevallen. Zo vreemd, hoe erg dat beleid wisselt. Heb namelijk meerdere verhalen gelezen over in het het zh bevallen met antibiotica.
@shy: ik begin nu ook vocht vast te houden, pas eigenlijk geen schoenen meer, maar wurm me er toch maar in bij slecht
weer Hoe doen jij dat met je schoenen?
@all: vanmorgen weer nattigheid in mijn ondergoed, maar denk haast dat het iets van afscheiding of urine is, het is zo weinig. Maar dat was bij mijn zoontje eigenlijk ook zo... Moet vanmiddag toch naar de vk, dus geef het dan wel even aan.
@shy: ik begin nu ook vocht vast te houden, pas eigenlijk geen schoenen meer, maar wurm me er toch maar in bij slecht
weer Hoe doen jij dat met je schoenen?
@all: vanmorgen weer nattigheid in mijn ondergoed, maar denk haast dat het iets van afscheiding of urine is, het is zo weinig. Maar dat was bij mijn zoontje eigenlijk ook zo... Moet vanmiddag toch naar de vk, dus geef het dan wel even aan.
Monnie- Prater
chococupcake schreef:Hihi ik stem ook voor 5 mei! Dat is echt een leuke datum!
Ik ook! Haha ik wordt hier langzaamaan gek op het moment, hoor die stomme klok steeds heeel langzaam tik tak..
Veel plezier met de foto's laten maken! Niet te druk maken, het is juist heel erg leuk!
Monnie: schoenen krijg ik nog wel aan ondanks dat ik best veel vocht vast houd. Als het nou wat lekkerder weer nog was trok ik lekker mijn slippers aan
Shy- Kletskop
Heb toch maar even de vk gebeld, had vanmorgen weer zo'n plens vocht in mijn ondergoed. Ze komt zo even langs, ben benieuwd, twijfel namelijk nog steeds.
Monnie- Prater
Monnie schreef:Heb toch maar even de vk gebeld, had vanmorgen weer zo'n plens vocht in mijn ondergoed. Ze komt zo even langs, ben benieuwd, twijfel namelijk nog steeds.
Oh daar ben ik ook benieuwd naar wat ze te zeggen heeft, ik heb hier soms ook wel last van. Gister erheen geweest dan zijn er toch weer dingen die je vergeet te zeggen
Shy- Kletskop
Ze heeft even een test gedaan, was geen vruchtwater. Shy, als je regelmatig vocht verliest kan dat duiden op een scheurtje in je vliezen, dan moet je even bellen hoor.
Monnie- Prater
Monnie schreef:Ze heeft even een test gedaan, was geen vruchtwater. Shy, als je regelmatig vocht verliest kan dat duiden op een scheurtje in je vliezen, dan moet je even bellen hoor.
Ik heb net ook gebeld, ga om 13.00 even langs!
Shy- Kletskop
Het wordt spannend hier
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Veel plezier met de fotoshoot CCC! Laat je het resultaat hier zien of houd je dat lekker voor jezelf?
Monnie, als het geen vruchtwater was is het dan gewoon afscheiding? Kon de verloskundige daar iets over zeggen?
Shygiril, in de periode tussen de bezoekjes aan de gyn bedenk ik me ook allemaal vragen en als ik daar dan zit weet ik niets meer. Nu ligt er standaard een opschrijfboekje op tafel met een pen erbij, alles wat in mij opkomt krabbel ik gelijk neer. Ook boodschappen die gehaald moeten worden, dingen die ik niet mag vergeten en dus ook vragen aan de gyn. De laatste keer hielp dat wel, kon echt met een setje vragen erheen en heb ook op alles antwoord gekregen. Nu vergeet ik op dit moment echt alles, dus de briefjes heb ik echt nodig.
Vanmorgen had ik weer even pech. Beetje te druk geweest voordat ik ging ontbijten en na de eerste boterham begon de hyperventilatieaanval. Rode ogen, tintelingen in mijn gezicht en handen, misselijk en heel benauwd. Bah! Normaal gesproken krijg ik het redelijke snel weer onder controle maar dat lukte nu niet, raakte verdorie bijna in paniek. Stond op het punt om mijn moeder te bellen dat ze moest komen omdat ik bang was flauw te vallen. Eerst maar even buiten op het muurtje gaan zitten, hoofd tussen de knieen en afwachten. Na een minuut of vijf trok het gelukkig ook weer weg. Het komt gewoon door verkeerd ademhalen, even vlug dingen willen doen terwijl dat nu niet zo gemakkelijk meer gaat. Bewust ademen helpt al veel. Jammer genoeg hadden de katten in de tijd dat ik buiten was even vlug mijn glas karnemelk soldaat gemaakt met zijn tweeen, zij ook weer een extraatje... Hihi.
Zodirect kan ik het matrasje voor in het wiegje ophalen, dat hebben we op maat laten maken. Dan kan ik die bekleding ook gaan wassen, ook weer een gerust idee!
Monnie, als het geen vruchtwater was is het dan gewoon afscheiding? Kon de verloskundige daar iets over zeggen?
Shygiril, in de periode tussen de bezoekjes aan de gyn bedenk ik me ook allemaal vragen en als ik daar dan zit weet ik niets meer. Nu ligt er standaard een opschrijfboekje op tafel met een pen erbij, alles wat in mij opkomt krabbel ik gelijk neer. Ook boodschappen die gehaald moeten worden, dingen die ik niet mag vergeten en dus ook vragen aan de gyn. De laatste keer hielp dat wel, kon echt met een setje vragen erheen en heb ook op alles antwoord gekregen. Nu vergeet ik op dit moment echt alles, dus de briefjes heb ik echt nodig.
Vanmorgen had ik weer even pech. Beetje te druk geweest voordat ik ging ontbijten en na de eerste boterham begon de hyperventilatieaanval. Rode ogen, tintelingen in mijn gezicht en handen, misselijk en heel benauwd. Bah! Normaal gesproken krijg ik het redelijke snel weer onder controle maar dat lukte nu niet, raakte verdorie bijna in paniek. Stond op het punt om mijn moeder te bellen dat ze moest komen omdat ik bang was flauw te vallen. Eerst maar even buiten op het muurtje gaan zitten, hoofd tussen de knieen en afwachten. Na een minuut of vijf trok het gelukkig ook weer weg. Het komt gewoon door verkeerd ademhalen, even vlug dingen willen doen terwijl dat nu niet zo gemakkelijk meer gaat. Bewust ademen helpt al veel. Jammer genoeg hadden de katten in de tijd dat ik buiten was even vlug mijn glas karnemelk soldaat gemaakt met zijn tweeen, zij ook weer een extraatje... Hihi.
Zodirect kan ik het matrasje voor in het wiegje ophalen, dat hebben we op maat laten maken. Dan kan ik die bekleding ook gaan wassen, ook weer een gerust idee!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken