Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 20:14

Ik zal duimen dat die baby's hier de mama's gewoon maximaal gaan pesten en lekker lang overtijd laten lopen! Beter te lang dan te kort!

Voor de dames die een bad hebben, ik scheerde zo Laughing
Ik ging op het badrandje zitten met een laag water in het bad, had een spiegeltje bij me, en kon dan mooi precies zien waar ik nog moest scheren en waar niet meer! En daarna kroop ik zo weer even onder de douche of in bad om alle schuim eraf te halen! Ik was spekglad toen ik beviel haha Laughing de weken daarna, daar praten we niet meer over!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 20:17

Parel schreef:Ik zal duimen dat die baby's hier de mama's gewoon maximaal gaan pesten en lekker lang overtijd laten lopen! Beter te lang dan te kort!

Voor de dames die een bad hebben, ik scheerde zo Laughing
Ik ging op het badrandje zitten met een laag water in het bad, had een spiegeltje bij me, en kon dan mooi precies zien waar ik nog moest scheren en waar niet meer! En daarna kroop ik zo weer even onder de douche of in bad om alle schuim eraf te halen! Ik was spekglad toen ik beviel haha Laughing de weken daarna, daar praten we niet meer over!

Hm, dat wil ik ook hahahah. Ik heb nu allemaal krassen en schrammen omdat ik dacht dat ik het wel blind kon Laughing .

Gister overigens bij de echo begon de arts over de bevalling. Baby 1 heeft al zijn definitieve positie ingenomen, namelijk hoofdligging. Dat betekent dus gewone bevalling! Ik had me ingesteld op keizersnee al die maanden omdat hij dwars lag. Nu opeens niet meer. Baby 2 ligt dwars en toen zei die man heel enthousiast en vol passie: dat is zó leuk met tweelingen, daar doen we allerlei dingen mee die we bij eenlingen allang niet meer doen, zoals draaien, trekken en duwen in de buik zodat ze er gewoon uitkomen, want als de eerste eruit is, is alles zó wijd en open dat dat gewoon kan. :shock: pale pale pale .

Gast
Gast

Bericht  Viva wo 23 mei 2012 - 20:22

Wennes, als je ze nog hebt, zou ik denk ik zelf ook stiekem nog 1 weekje extra die remmers nemen.
Vervelend zeg dat je dan hele pijnlijke harde buiken krijgt. Had inderdaad verwacht dat het harde buiken zouden zijn, vervelend dat ze ook zo'n pijn doen.
Leuk dat je leuke reactie's krijgt op je fb berichtje, hopelijk krijg je snel weer gezelschap.

Dat van die kennis is echt een vreselijk verhaal.
Gewoon dat je zo lang uitkijkt naar je kindje, en het misgaat tijdens/na de bevalling.
Een tante van mijn man had, na 2 gezonde dochters, 3 miskramen gekregen.
Daarna weer zwanger, heel gestresst natuurlijk van wat als het misgaat, maar het bleef goedgaan, ze liep al over tijd.
En toen is het hartje gestopt met 41 weken, waarschijnlijk door de stress van de moeder, nou toen kon ik die mensen ook wel wat.
Had dat kindje gewoon gehaald met 41 weken, ze stond onder strenge controle, en toch gaat het mis.
Maargoed, blijkbaar was er voor hun geen reden om haar in te leiden met 40 weken.

Parel, hahaha je scheerverhaal Very Happy Ik probeerde altijd maar wat :P

Charlie, stiekem moest ik lachen om wat die man zei, gniffel. Kan me voorstellen dat het niet zo leuk is om te horen.
Dochtertje vraagt nu ook waarom ik moest lachen :P

Gaan jullie, allemaal, vandaag nog wat leuks doen?
Ik ga nu even naar de supermarkt croissantjes halen, en wat dingetjes, en dan met dochterlief naar een plaatselijk watertje/meertje.
Veel plezier allemaal!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 20:30

Wennes, idd een verschrikkelijk verhaal! Kan me voorstellen dat je daar nu al helemaal niet bij kan met je hoofd!

Charlie, wat een ontzettend vreselijke ontactische gynaecoloog heb jij te spreken gehad gisteren zeg! Echt weer een man, die heeft geen idee hoeveel pijn zoiets kan doen, eikel!

Viva, lekker zeg! Ik lust ook wel croissantjes! Ik ga straks even naar mijn schoonzusje, wilde eerst gaan wandelen, maar zij moet over 3 weken bevallen dus ik gok dat de kinderwagen al beneden (hebben een soort van bovenwoning) in de gang staat, dan kan die van mij er echt niet bij! Dus maar even met de auto Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 561177 daarna denk ik dat ik even L. haar gewone babybadje vol laat lopen met een laagje water, dan kan ze daarin spartelen.

Gast
Gast

Bericht  Wennes wo 23 mei 2012 - 21:09

Charlie, als je een beetje eenzaam bent is het wel fijn om lekker je hart te kunnen luchten op het forum. Wat ik wel had na de bevalling van B was dat ik eerst zoveel eigen tijd had en toen ineens niet meer. Kon ik af gaan kicken hahaha.
:shock: Wat zei je tegen die arts? Voel je je wel helemaal normaal! Beetje vreemde vraag, maar kunnen ze in jouw geval geen draaipoging doen bij het tweede kindje?

Parel, lol! hahahaha geweldig, jouw verhaal. Bij de zwangerschap van B had ik eigenlijk geen moeite met scheren en vroeg me af waarom iedereen het er zo over had. Nu merk ik het dus. En idd bij B was ik 's morgens in de douche geweest en alles bijgewerkt, maar bij de bevalling was ik ingeknipt en had ik hechtingen. Het duurde ook wel even voordat ik weer ging scheren hoor! Was zo bang dat ik mijn hechtingen eruit zou scheren.

Viva, croissantjes, heerlijk! Je mag er hier ook wel een paar langs komen brengen hoor Wink *krijgt gelijk lekker trek*

Vandaag weinig plannen denk ik. Ik moet eigenlijk nog 2 jurkjes maken waar een gaatje in zit. Mijn man is naar de drukker geweest om boeken te halen voor geboortekaartjes, ik wil eigenlijk nu een keuze maken in geboortekaartjes. Ik denk nog buiten in onze zandbaktuin in de zon liggen en straks krijg ik nog visite.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle wo 23 mei 2012 - 21:32

Wennes, wat een vreselijk verhaal zeg!! Mijn man kwam gister ook thuis met een soort gelijk verhaal, alleen die baby is 4 weken oud geworden bah Sad
Ik herken het ook wel hoor, ben ook van 25 weken thuis en het word erg eenzaam idd, de rest leeft natuurlijk gewoon door en heeft wel dingen te doen. Maar ja.

Charlie, oeh wat een aparte gyn had jij zeg silent

Parel, dat klinkt wel handig. Ik heb alleen geen bad dus hier blijft het bij aanrommelen denk ik Wink

Viva, fijne dag vandaag klinkt gezellig en croissantjes zijn altijd jammie!

Ik ga zo even naar de stad nog wat kleine dingen halen. En ik ga een klamboe kopen, toch besloten om er een boven het bedje te doen en die ga ik zelf wat pimpen smile
Ook even een 3 kwart positie legging kopen, heb alleen lange en dat is nu wel warm.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Lejow wo 23 mei 2012 - 21:39

Oh bah, wat een naar verhaal Wennes.
Ik snap ziekenhuizen soms echt niet.. Dit had vast voorkomen kunnen worden als die arts gewoon gelijk voor een keizersnee had gekozen!
Maja, dat is allemaal als als als..

Zo las ik een verhaal op het kleine kanjer forum (geloof ik), waarbij een vrouwtje bij controle te hoge bloeddruk had (was iets van 33/34 weken zwanger), maar het kindje deed het goed. Uiteindelijk bleek bij de echo dat het kindje een ENORME groeiachterstand had en als het geboren zou worden zou het het waarschijnlijk niet redden vanwege die achterstand. Maar het bloeddruk gebeuren werd steeds gevaarlijker, dus moest de vrouw een keuze maken. Of het kindje zo lang mogelijk laten zitten, met gevaar voor beide. Of het kindje halen waarbij de kans dus zeer groot was dat het kindje het niet zou halen.
Uiteindelijk voor de eerste optie gegaan, ze zouden er nog een nachtje overslapen en de dag erna definitief beslissen. Werd ze 's nachts wakker met een ontzettend ongedurig gevoel, aangedrongen op een echo.. Bleek bij de echo het kindje te zijn overleden in haar buik. Nou toen moest het natuurlijk wel geboren worden, en uiteindelijk bleek na de geboorte dat het kindje een PERFECT geboortegewicht had, het was zelfs wat zwaar... Hadden de artsen dus ook hier eerder ingegrepen/beter gecontroleerd had ook dit kindje waarschijnlijk nog geleefd.

Ok, dit is vast ook geen verhaal waarop jullie zitten te wachten, maar het heeft ZO'N indruk op me gemaakt.
Zeker toen ik hoorde gister op t nieuws dat er een ziekenhuis in Friesland gaat verdwijnen, waardoor het voor sommige mensen minstens 40 minuten duurt voor ze bevallingszorg kunnen krijgen!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  LDJ wo 23 mei 2012 - 21:50

Lejow en Wennes, wat een nare verhalen zeg Cry .
Dit soort dingen zullen je maar gebeuren, echt vreselijk.
Wennes: Kan me voorstellen dat je er naar van bent Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 699888 .

Viva: veel plezier vandaag.

Parel: Hahahah, waar een bad dus al niet handig voor is Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 1578173417 .
Helaas hebben wij geen bad. Zal wel kijken hoe het straks gaat als ik er niet meer bij kan haha.

Puggle: Tis bijna niet meer te doen nu in een warme legging.
Leuk een klamboe. Ik heb een leuke bij de ikea gezien.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 22:02

Awww mijn lieve baas stond net voor de deur. Met gebakjes, omdat met de kleine alles stabiel was I love you .

Gast
Gast

Bericht  Puggle wo 23 mei 2012 - 22:35

Die van ikea met die soort blaadjes erop? Met groen en rood enz? Die is ook leuk, alleen die staat niet bij ons helaas.

Wat aardig van je baas Charlie!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 23 mei 2012 - 22:49

Whaha dat scheren... Bekend hier, heb me al vele malen open gehaald per ongeluk omdat ik dacht dat doe ik wel even zonder te kijken... Of ik vergat hele stukken... Oook erg charming! haha! Wij hebben ook een bad, maar heb helemaal geen zin in gedoe... dus houd het met de spiegel die hier vrij laag hangt maar een beetje bij zodat ik er nog een beetje charming bij lig straks tijdens de bevalling. En ergens denk ik nu, zal niet de eerste keer zijn dat ze wat haar zien wat niet helemaal netjes weg is Wink

Jeetje wat een nare verhalen allemaal zeg! Kan me voorstellen dat dat behoorlijke indruk maakt ja... Ik wil liever even niet aan dat soort horrorscenario's denken nu... Word er een beetje verdrietig van en ben soms eigenlijk ook wel bang dat er iets misgaat toch bij ons...

Charlie: wat superlief zeg! Dat is nog eens een fijne baas! Lekker genoten van je gebakje? smile

Viva: klinkt als een gezellig dagje vandaag! Veel plezier! smile

Puggle: ben benieuwd naar je creaties met de klamboe! smile

Hier een wat minder dagje, ben eigenlijk aardig over de zeik... Vanmorgen ging de telefoon van mijn vriend alweer, en het was weer ontzettend druk op de zaak. Manager had geen tijd om mensen bij te bellen en weet ik wat allemaal. Nu is hij dus daarnaartoe, om toch even wat steun te bieden. Snap dat het erbij hoort... maar er zijn 3 managers, die ik ondertussen echt uitkots daar... Totaal geen probleemoplossend vermogen, geen inzicht, niet gemotiveerd enz. enz. Gaat mijn dag weer samen met m'n vriend... Leuk dat carierre maken Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 1270000679 Maar ergens herken ik het ook van mezelf toen ik nog leidinggevende was, dus snap het wel... maar vind die mensen gewoon zo belachelijk lui en niet gemotiveerd... En ergens is mijn geduld veel sneller op dan bij mijn vriend, dus snap die rustige benadering niet... Naja goed... Probeer er maar het beste van te maken vandaag weer...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle wo 23 mei 2012 - 22:56

Wat jammer ccc! Daar gaat je dagje samen :nopompom: het is natuurlijk ook dubbel hij wil wat bereiken, maar op zo'n mannier is het niet altijd leuk!
Ga je nu zelf nog wel wat doen vandaag?
Als ik de creatie af heb show ik hem hoor Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 23 mei 2012 - 23:06

Ja het is voor nu even beter, eind juli komt het vaste contract eraan en zijn afronding qua restaurantmanager. Dat betekend simpelweg gewoon een betere functie op zijn CV voor de toekomst en weer een paar honderd euro per maand meer qua loon. Probleem is gewoon met twee managers in huis, dat je altijd ziet wat de ander beter zou kunnen doen en je ziet ook gewoon meer qua functioneren ed. Aan de ene kant ben ik heel blij dat ik zelf de verantwoordelijkheid nu even niet heb over een team, maar ergens is dit ook te makkelijk voor me... En als ik hem dan bezig zie, dan denk ik je maakt die mensen soms ook gewoon lui. Altijd als ik binnenkom staat hij keihard te werken, totdat het zweet van zijn gezicht loopt en er staan dan standaard twee managers om zich heen te kijken... Dat zijn van die dingen waarvan ik dan denk, sjongejonge... lekker makkelijk om je loon gestort te krijgen maar doe er ook een keer wat voor. Eerst dacht ik nog, het zal wel een slechte dag van die en die zijn, maar zie het alleen maar.

Vorige keer had 1 van die managers ook al 18x gebeld, toen dacht ik, laat ik maar eens opnemen. Toen ik zei van joh, in die 18x bellen had je ook de werkvloer zelf op gekunt en voor een oplossing kunnen zorgen. Daar kreeg ik een ohja op... Het is niet mijn taak die mensen aan te spreken, maar wanneer er zo vaak word gebeld denk ik minstens dat de tent daar is afgebrand en dat ik dus mijn vriend op de hoogte moet stellen omdat er dus echt actie ondernomen moet worden. Maar goed... nog even, want hij zei ook al als de baby er is is dit echt klaar... Dan ga ik niet meer heen en weer op mijn vrije dagen. We hebben net even telefonisch afgesproken dat hij uiterlijk tot 14 uur daar blijft, hij helpt ze even op weg met wat zaken en dan gaan we samen iets doen... Zal even wat simpels zijn zoals boodschappen doen enzo want dat lukt me alleen niet echt meer qua tillen. Vanavond gaan we in elk geval lekker bbq-en...

Ben trouwens ook een beetje hormonaal geloof ik hoor haha! Dus neem het maar niet al te serieus... Ik mis het ook gewoon om zelf lekker aan eht werk te zijn... Alle klusjes hier zijn een beetje gebeurd en heb nu echt zoiets van ja... en nu?! haha! Menig mens zou blij zijn met de vrije tijd die ik nu heb, maar voel me een beetje raar ook... Vanmorgen had ik zo'n gek gevoel... wachten op de baby, wanneer zou het gebeuren, kan ik het wel aan, dat infuus... pfff... Maar probeer me niet te druk te maken, ik ga het gewoon doen en het zal best meevallen, dat infuus komt er wel in (moet gewoon opletten om mijn ademhaling) alleen vind ik het doodeng dat er iets in mijn aderen word gespoten waar ik geen controle over heb... Ik ben echt zooooo'n zeur wat dit soort dingen... Ongelooflijk... Rolling Eyes

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 23 mei 2012 - 23:09

Charlie, wat lief van je werkgever!

En wat n nare verhalen hier, bah, word er helemaal sip van

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  LDJ wo 23 mei 2012 - 23:15

Charlie: Wat super lief van je werkgever!!!! Echt heel erg goed.

CCC: Balen van vandaag. Ga je nu zelf wat leuks doen?

Puggle: Die bedoel ik ja. Ben benieuwd wat jij van de klamboe gaat maken.

Ik ga morgen lekker met 2 vriendinnen naar het strand:sunny: .
Verheug me er nu al op, heerlijk.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Wennes wo 23 mei 2012 - 23:25

Puggle, waarom ben jij al vanaf 25 weken thuis, ik heb dat gemist geloof ik. Fijn dat jij nog lekker de deur uit kunt. Ik zit echt aan huis gekluisterd, voel me net een kluizenaar.

Lejow, wow wat een heftig verhaal zeg, zit met tranen in mijn ogen!

Charlie, Zo wat een aardige baas heb jij zeg!

CCC, Balen dat je vriend weer is gebeld. Als manager heb je natuurlijk wel een verantwoordelijkheid, maar toch blijft het op sommige momenten balen. hopelijk is hij snel thuis.
Logisch dat je hormonen een beetje opspelen meid en nu de bevalling dichterbij komt ga je van alles door je hoofd halen. En waarschijnlijk denk je tijdens je bevalling nergens anders aan dan alleen aan wat er met je lichaam gebeurd.
Waarom moet je eigenlijk een infuus?

Net even visite gehad, dat deed me goed!
En ik heb de muursticker eindelijk besteld, hopelijk is hij goed en naar onze zin.
Ik zit nog op de lamp te wachten die ik besteld heb, hopelijk wordt deze vandaag bezorgd.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 23 mei 2012 - 23:53

Wat fijn Wennes, is toch fijn dat er dan even iemand langs komt... Beetje afleiding, aanspraak ed. Ben benieuwd naar je bestelde spullen! Word vast heel erg mooi! smile

Ik moet aan het infuus met antibiotica omdat ik draagster ben van de GBS (geloof dat het zo heet) bacterie... Preventief allemaal hoor, zodat het kindje niet besmet kan worden en dat ik niet ziek word tijdens de bevalling. Maar ik ben niet zo'n held in ziekenhuizen en medische dingen. Had hiervoor ook nog nooit bloed laten prikken omdat ik zo angstig was voor naalden ed. Maar goed, ben in de zwangerschap behoorlijk vooruit gegaan. Ervaar minder angsten en kan me makkelijker overgeven aan medische dingen. Opzich wel heel prettig, maar ik weet het ong. vanaf 35 weken nu, dus dat was wel even omschakelen. Ook omdat ik thuis wilde bevallen enzo.. Maar ach.. komt wel goed, straks laat ik het waarschijnlijk allemaal over me heen komen en hebben we straks hopelijk een gezonde baby hier thuis smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 24 mei 2012 - 0:52

Balen van je vriend z'n werk CCC Sad
Niet bang zijn hoor, tuurlijk kun je het aan straks! Klinkt cliche en blabla, maar er komt echt een soort oerkracht over je heen en je lichaam neemt het compleet van je over.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Wennes do 24 mei 2012 - 0:58

CCC, wat Lejow zegt is waar hoor.
Balen dat je die bacterie hebt. Hoe weet je dat je deze hebt, had je bepaalde klachten?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow do 24 mei 2012 - 0:59

30 en een halve week Wennes, je gaat goeeeeeed! :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC do 24 mei 2012 - 1:48

In het verre begin van de zwangerschap dacht ik dat ik weer eens een blaasontsteking had, dus evne urine weggebracht. Nu vertelde de assistente dat omdat ik zwanger was, het meteen op kweek werd gezet. Was totaal nieuw voor me, dacht nou wel fijn dat ze het goed checken. Maar daar kwam het dus uit, antibiotica gekregen ed. VK gemeld, maar die deed er weinig mee (alleen even genoteerd) en ik wist toevallig dat een vriendin van mij dit ook had. Alleen kwamen ze er te laat achter, haar kindje heeft dus een week op de IC gelegen door een infectie.. Zij ook een week in het ziekenhuis omdat ze zo ziek werd... kansen zijn 1 of 1000 geloof ik... maar vind het toch wel heftig allemaal. Gekke is dat ik zelf veel door moest vragen, 1 op de 5 vrouwen is drager hiervan maar er word nog niet preventief gekeken zeg maar. In andere landen wel... Wel heel apart, maar ergens ben ik ook wel blij dat ze de nodige stappen nemen om het allemaal te kunnen voorkomen.

Ja... hoop dat ik die oerkracht ook bezit haha! Zo stom dat ik me nu opeens ga druk maken, maar het komt nu zo dichtbij allemaal...

Pfff... we zouden zaterdag met vrienden uit eten gaan... Allemaal heel leuk enzo. Had er ook echt zin in, maar nu WA dat meisje dus (zijn meer vrienden van mijn vriend zeg maar) van ja het word mooi weer, zonde van het geld om uit eten te gaan. Dus we hebben bedacht we kunnen wel bij jullie BBQ-en... Ja fijn allemaal... maar waarom altijd in mijn huis. Ze hebben zelf geen woning en wonen nog thuis, allemaal leuk en aardig... maar het kost mij aardig wat moeite om het huis hier alleen al aan kant te houden/ krijgen en dan moet ik ook de boodschappen doen, alles voorbereiden ed. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Mijn vriend vind dit soort dingen allemaal wel best, lang leve de gezelligheid. Maar ik word er echt even een beetje dwars van... Heb echt mijn mood niet geloof ik... Alles lijkt weer even in de soep te lopen hier... Vriend is ook alweer later, mijn oma is maandagw eer opgenomen in het ziekenhuis in Ierland en ze weten nog steeds niet wat het is. Mijn moeder wilt niet daarnaartoe, omdat ik nu zo zover zwanger ben en ga bevallen... Oke... zeikmood is weer geopend voor vandaag... Ik kom denk ik maar ff niet meer op het forum, jullie worden gestoord van me... Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 1:50

Ccc, behoorlijk aso dat ze zichzelf zo uitnodigen, slaat nergens op!!! En al helemaal niet bij een hoogzwangere, hoe komt ze erbij confused .

Gast
Gast

Bericht  LDJ do 24 mei 2012 - 1:52

Eens met Charlie.
Ik kan het me wel voorstellen. In jouw situatie zou ik er ook niet echt op zitten te wachten.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow do 24 mei 2012 - 2:43

Oef.. dat zou ik echt niet grappig vinden, lekker makkelijk 'we gaan wel bbqen bij jullie thuis'.
Ik zou er voor bedanken hoor! Uit eten gaan is heel iets anders dan een complete BBQ organiseren!

Nu wil ik ook BBQen whahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 2:47

CCC, zou ik ook echt niet cool vinden zeg.
En van die bacterie, ik had met 33 weken een blaasontsteking, vergeten op kweek te zetten toen, heb er zelf 2x naar moeten vragen bij de VK en uiteindelijk met 38 weken nog op kweek gezet. Ik had het gelukkig niet maar ik vond het zo slecht dat ze daar zo laks mee omgingen, ik kon elk moment bevallen en had zo recent die blaasontsteking gehad! En het kan idd zo gevaarlijk zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: