Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Parel schreef:CCC, het is dat ik weet wie je bent haha, maar je kan zó mijn schoonzus zijn!
Je bent een dag minder ver, ook uitgerekend van een meisje, echo´s en pretecho´s en alles hebben jullie op dezelfde dag of vlak na elkaar, ik moet er steeds zo aan wennen haha af en toe denk ik nog, serieus! Precies hetzelfde!
En wat je dan nu schrijft, die krampen en dat rommelen, zo heb ik mijn schoonzusje net ook gesproken. Al ben jij iets realistischer, haar moet ik soms wat met beide benen op de wereld zetten haha. Maar haar kindje zit nog niet volledig vast, dus die krampen zijn van het indalen nog waarschijnlijk
Whaha! Had je inderdaad al weleens eerder gezegd! Alleen wist niet dat zij ook zulke dingen had en dan blijkbaar zo ongeveer tegelijk met mij haha! Tja... ik ben vrij nuchter maar ik begin nu wel een beetje naar de bevalling toe te leven dus soms denk ik dan, hey... zou dit iets zijn... maar goed... Is alweer opgehouden... En hier ligt ze al helemaal ingedaald, kan niet verder zei de VK vorige week vrijdag nog... Dus ben benieuwd... maar ga er vanuit dat ik toch min. 40 wkn vol maak... dus kan nog even
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
CCC, nog gefeliciteerd!
En je mag heus wel eens zeuren hoor, hoogzwanger en super warm, ik had allang alles bij elkaar geklaagd.
En door je avater heb ik mezelf net maar even getrakteerd op een beschuitje met muisjes
Wennes, dan kan jullie zoontje zich nu mooi uitleven in die reuze zandbak
Piene, heerlijk dat je moeder met een taartje langskwam!
ik trek al heel snel een pyjama broek oid aan. Vandaag had ik het warm dus had ik een heel kort slaapshortje aangedaan (gewoon met bloemen, maar wel heel kort met striae benen eronderuit), en een hempje. Belt er iemand aan, is het iemand van de kerk, onze wijkouderling oid. Dan sta je ook wel voor aap in je korte broekje, gniffel.
(Niet opendoen zou opvallen )
En je mag heus wel eens zeuren hoor, hoogzwanger en super warm, ik had allang alles bij elkaar geklaagd.
En door je avater heb ik mezelf net maar even getrakteerd op een beschuitje met muisjes
Wennes, dan kan jullie zoontje zich nu mooi uitleven in die reuze zandbak
Piene, heerlijk dat je moeder met een taartje langskwam!
ik trek al heel snel een pyjama broek oid aan. Vandaag had ik het warm dus had ik een heel kort slaapshortje aangedaan (gewoon met bloemen, maar wel heel kort met striae benen eronderuit), en een hempje. Belt er iemand aan, is het iemand van de kerk, onze wijkouderling oid. Dan sta je ook wel voor aap in je korte broekje, gniffel.
(Niet opendoen zou opvallen )
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Whaha heerlijk dat soort momenten Viva! Heb ik ook altijd, dan moet ik toch de deur opendoen omdat ik te nieuwsgierig ben... sta ik daar in mijn kloffie
Was het lekker de beschuit met muisjes? haha!
Was het lekker de beschuit met muisjes? haha!
CCC- Ratel
Ja ik heb er wel eens eerder in mn te blote kloffie gestaan vorig jaar maar dat was voor een jongen die ik niet kende, dus dat maakt minder uit, ghehe.
Ja beschuitje was lekker! Ik hou er wel van, lekker volkoren beschuitje met muisjes.
Ja beschuitje was lekker! Ik hou er wel van, lekker volkoren beschuitje met muisjes.
Viva- Kletskop
CCC, af en toe is het toch heerlijk om te klagen, dus gewoon doen hoor. Daarbij wordt het op het einde steeds zwaarder en dat mag ook wel gezegd worden. Zwanger zijn kan af en toe behoorlijk zwaar zijn.
Piene, lekker dat oma een aardbeientaartje kwam brengen!
Viva, hahaha heel herkenbaar dat je lekker in makkelijke kleding zit en er aangebeld wordt. Ik lag gisteren in de tuin met een hempje en in mijn onderbroek, ging de bel. Gelukkig lag mijn rokje op de bank en kon ik die snel aandoen.
Hier is het flink aan het rommelen op het moment Waarschijnlijk weer vals alarm, maar toch even in de gaten houden. Straks even douchen, wie weet helpt dat wel.
Vannacht werd ik wakker van flinke buikpijn. Toen leek het net of er iets knapte en zakte de pijn en kon ik weer slapen. Nu lijkt het net of ik de kleine iets verder bij mijn schaambeen voel. Zou het aan het indalen zijn?
Piene, lekker dat oma een aardbeientaartje kwam brengen!
Viva, hahaha heel herkenbaar dat je lekker in makkelijke kleding zit en er aangebeld wordt. Ik lag gisteren in de tuin met een hempje en in mijn onderbroek, ging de bel. Gelukkig lag mijn rokje op de bank en kon ik die snel aandoen.
Hier is het flink aan het rommelen op het moment Waarschijnlijk weer vals alarm, maar toch even in de gaten houden. Straks even douchen, wie weet helpt dat wel.
Vannacht werd ik wakker van flinke buikpijn. Toen leek het net of er iets knapte en zakte de pijn en kon ik weer slapen. Nu lijkt het net of ik de kleine iets verder bij mijn schaambeen voel. Zou het aan het indalen zijn?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ooeeh Wennes, hoop dat het idd vals alarm is hoor! Hoop dat de baby het nog even ene paar weekjes volhoud in je buik!
CCC- Ratel
Ohhh Wennes!! Benen over elkaar houden hoor!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik kom mij hier ook aanmelden! Ben vandaag 12 weken, maandag nog een goede termijnecho gehad, dus nu volop aan het genieten!
Heb niet teruggelezen, maar ga het vanaf nu zoveel mogelijk proberen bij te houden.
Heb niet teruggelezen, maar ga het vanaf nu zoveel mogelijk proberen bij te houden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Oh jee hopelijk vals alarm wennes!
Snoes, 12 weken alweer Fijn van je goede echo!
Snoes, 12 weken alweer Fijn van je goede echo!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@ Piene, lekker hoor zo'n aardbeientaartje
@ Wennes, hopelijk is het inderdaad vals alarm en blijft de kleine nog een paar weken warm in je buik!
@ Charlie, ook alweer 27 weken! Wat gaat het snel!
@ Snoes, Jeeej welkom!! 12 weken alweer!
@ Puggle, hoe is het bij jou?
@ all, vanochtend weer controle gehad bij de verloskundige. Alles prima. Groei van de baarmoeder volgens schema ook was mijn bloeddruk mooi laag. Bij het luisteren van het hartje was de kleine eigenwijs, hij draaide steeds weg haha!
Over 3 weken alweer controle en 2 juli heb ik een groeiecho!
Hebben jullie ook last van de warmte? Ik kan normaal gesproken prima tegen de warmte maar heb er nu wel veel last van. Helpt ook niet mee dat ik in het oosten van het land woon waar het de laatste 2 dagen rond de 29 graden is.
@ Wennes, hopelijk is het inderdaad vals alarm en blijft de kleine nog een paar weken warm in je buik!
@ Charlie, ook alweer 27 weken! Wat gaat het snel!
@ Snoes, Jeeej welkom!! 12 weken alweer!
@ Puggle, hoe is het bij jou?
@ all, vanochtend weer controle gehad bij de verloskundige. Alles prima. Groei van de baarmoeder volgens schema ook was mijn bloeddruk mooi laag. Bij het luisteren van het hartje was de kleine eigenwijs, hij draaide steeds weg haha!
Over 3 weken alweer controle en 2 juli heb ik een groeiecho!
Hebben jullie ook last van de warmte? Ik kan normaal gesproken prima tegen de warmte maar heb er nu wel veel last van. Helpt ook niet mee dat ik in het oosten van het land woon waar het de laatste 2 dagen rond de 29 graden is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik kom mij hier ook aanmelden! ik ben 12 weken en 1 dag zwanger van ons tweede wondertje. We zijn helemaal in de wolken!
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Snoes, welkom hier.
Charlie, jeeeh 27 weken, gefeliciteerd.
Amber, I de zon! Ik kan altijd best goed tegen de zon. Ik merk wel dat het nu iets minder is, maar ik ga ervoor hoor!
Ik heb alleen het idee dat ik ondanks de factor 50 die ik smeer, toch wel wat pigmentvlekjes lijk te krijgen dus mijn gezicht gaat vanaf nu echt in de schaduw.
Mijn buik is nu gelukkig weer iets rustiger. Lang leve de weeenremmers
Even een vraag, gaan jullie met je blote buik in de zon liggen of met een badpak/tankini/shirt aan?
Normaal zon ik wel in mijn bikini in de achtertuin maar nu heb ik gewoon een hempje aan. Ik weet niet, het voelt zo gek om met zo'n dikke buik in de zon te gaan liggen. Mijn buik wordt ook altijd heel snel bruin en ik weet niet hoe dat eruit komt te zien als de kleine er straks uit is. Dan hou ik misschien wel een bruin gerimpeld velletje over, dat ziet er toch ook niet uit.
Charlie, jeeeh 27 weken, gefeliciteerd.
Amber, I de zon! Ik kan altijd best goed tegen de zon. Ik merk wel dat het nu iets minder is, maar ik ga ervoor hoor!
Ik heb alleen het idee dat ik ondanks de factor 50 die ik smeer, toch wel wat pigmentvlekjes lijk te krijgen dus mijn gezicht gaat vanaf nu echt in de schaduw.
Mijn buik is nu gelukkig weer iets rustiger. Lang leve de weeenremmers
Even een vraag, gaan jullie met je blote buik in de zon liggen of met een badpak/tankini/shirt aan?
Normaal zon ik wel in mijn bikini in de achtertuin maar nu heb ik gewoon een hempje aan. Ik weet niet, het voelt zo gek om met zo'n dikke buik in de zon te gaan liggen. Mijn buik wordt ook altijd heel snel bruin en ik weet niet hoe dat eruit komt te zien als de kleine er straks uit is. Dan hou ik misschien wel een bruin gerimpeld velletje over, dat ziet er toch ook niet uit.
Wennes- Kletskop
Loesje, gefeliciteerd en welkom hier.
Wennes- Kletskop
Nieuwe mensen! Wat gezellig! Welkom Snoes en Loesje!
Amber: fijn dat alles weer in orde was bij de VK! Ons meisje gaat als een gek trappen als dat ding op mijn buik komt haha! Vind ze niks aan geloof ik
Charlie: je gaat hard! Heb je alweer een echo gehad ondertussen?
Wennes: ik ben op het moment niet zo van het blote gebeuren... Mijn benen scheer ik niet zo makkelijk meer onder de douche, als ik te lang omlaag hang met mijn hoofd dan zie ik sterretjes als ik weer naar boven kom... En daarbij zitten we regelmatig met elkaar in de knoop hier, ze zit soms vast onder mijn ribben waardoor ik niet meer kan bewegen en haar moet wegduwen naar het midden van mijn buik, en dat zijn soms pijnlijke momenten whaha! Dus doe geen gekke dingen meer... En moet zeggen dat ik ook geen zin heb om dat nu elke dag bij te houden of om de dag... Dus ik hou lekker mijn leggings ed. aan tot na de bevalling Moet zeggen dat ik net onder de douche dacht, zal ik dan even mijn benen lekker scrubben, scheren en insmeren... Teveel gedoe.. dus maar niet gedaan :p Hoezo je word lui van zwanger zijn :p
Ik ga zo even op het werk langs, even een kopje thee drinken en wat bijkletsen. Daarna ga ik daar even het centrumpje in, daar kan ik alles rustig aandoen... Geen parkeerkosten en alles zit dichterbij elkaar daar... Dus mooie combinatie voor vandaag
Amber: fijn dat alles weer in orde was bij de VK! Ons meisje gaat als een gek trappen als dat ding op mijn buik komt haha! Vind ze niks aan geloof ik
Charlie: je gaat hard! Heb je alweer een echo gehad ondertussen?
Wennes: ik ben op het moment niet zo van het blote gebeuren... Mijn benen scheer ik niet zo makkelijk meer onder de douche, als ik te lang omlaag hang met mijn hoofd dan zie ik sterretjes als ik weer naar boven kom... En daarbij zitten we regelmatig met elkaar in de knoop hier, ze zit soms vast onder mijn ribben waardoor ik niet meer kan bewegen en haar moet wegduwen naar het midden van mijn buik, en dat zijn soms pijnlijke momenten whaha! Dus doe geen gekke dingen meer... En moet zeggen dat ik ook geen zin heb om dat nu elke dag bij te houden of om de dag... Dus ik hou lekker mijn leggings ed. aan tot na de bevalling Moet zeggen dat ik net onder de douche dacht, zal ik dan even mijn benen lekker scrubben, scheren en insmeren... Teveel gedoe.. dus maar niet gedaan :p Hoezo je word lui van zwanger zijn :p
Ik ga zo even op het werk langs, even een kopje thee drinken en wat bijkletsen. Daarna ga ik daar even het centrumpje in, daar kan ik alles rustig aandoen... Geen parkeerkosten en alles zit dichterbij elkaar daar... Dus mooie combinatie voor vandaag
CCC- Ratel
@ Choco, we hebben vandaag om 16.00 de echo. Heb geen oog dichtgedaan vannacht .
Gast- Gast
Oooh jeetje Charlie... dat kan ik me voorstellen... Probeer gewoon even rustig aan te doen, ga duimen voor jullie dat het allemaal in orde is! Post je het straks even hoe het is gegaan? Hou het forum even in de gaten vanmiddag!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Oooh jeetje Charlie... dat kan ik me voorstellen... Probeer gewoon even rustig aan te doen, ga duimen voor jullie dat het allemaal in orde is! Post je het straks even hoe het is gegaan? Hou het forum even in de gaten vanmiddag!
Zal ik doen! Ik ben op zich wel rustig. Non stop zorgen maken 24/7 gaat gewoon niet, hebben er na een paar dagen een soort modus in gevonden. Maar straks zal mijn hart wel in mijn keel zitten als ik er lig.
Gast- Gast
Begrijpelijk meis... Dat had ik al met gewone echo's dus laat staan hoe jij je dan voelt... Ik hoop echt oprecht dat alles goed is! Ik zal aan je denken vanmiddag! En idd, met de hele dag non stop zorgen maken bereik je al helemaal niks, dan werkt het misschien nog weleens tegen in het groeiproces van de baby's of weet ik wat er allemaal kan gebeuren dan...
CCC- Ratel
Charlie, ik ga voor je duimen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wennes, gelukkig is het weer wat rustiger door de weeenremmers!
Ik betrap mezelf er vaak op dat ik denk "oh ze is alweer 30 weken, 2 weken verder dan Lejow, dus grote kans dat het goed gaat als ze nu bevalt".
Terwijl het gewoon beter is natuurlijk als het kindje zo lang mogelijk blijft zitten.
Ben je echt bang als je nu zou gaan bevallen?
En kreeg je nu nou nog altijd longrijping? Ik heb het eerder gevraagd, maar weet niet meer of je erop geantwoord had
Enne, jij geluk dat je rokje nog ergens lag,
Snoes& Loesje, leuk hé ls je hierin eindelijk mee 'mag" schrijven
Charlie, succes straks bij de echo!
blote buik zonnen, ik doe dat nu nog wel, hij is nog niet groot natuurlijk.
Volgens mij heb ik wel ooit iets gelezen dat het dan minder mooi wordt ofzo?
Omdat je buik nu natuurlijk uitgerekt is. Anders zou je even moeten googlen...
Het is echt heel warm, moet zo weer werken tot 15 maar ga daarna denk ik of in de schaduw (benen in de zon ) of binnen zitten. Pff.
al schijnen er hevige buien aan te komen? Hoorde ik op het nieuws, met onweer ofzo.
Morgen hoop ik lekker met ons dochter naar een plaatselijk meertje te gaan, s morgens al tot halverwege de middag, helemaal leuk
Ik betrap mezelf er vaak op dat ik denk "oh ze is alweer 30 weken, 2 weken verder dan Lejow, dus grote kans dat het goed gaat als ze nu bevalt".
Terwijl het gewoon beter is natuurlijk als het kindje zo lang mogelijk blijft zitten.
Ben je echt bang als je nu zou gaan bevallen?
En kreeg je nu nou nog altijd longrijping? Ik heb het eerder gevraagd, maar weet niet meer of je erop geantwoord had
Enne, jij geluk dat je rokje nog ergens lag,
Snoes& Loesje, leuk hé ls je hierin eindelijk mee 'mag" schrijven
Charlie, succes straks bij de echo!
blote buik zonnen, ik doe dat nu nog wel, hij is nog niet groot natuurlijk.
Volgens mij heb ik wel ooit iets gelezen dat het dan minder mooi wordt ofzo?
Omdat je buik nu natuurlijk uitgerekt is. Anders zou je even moeten googlen...
Het is echt heel warm, moet zo weer werken tot 15 maar ga daarna denk ik of in de schaduw (benen in de zon ) of binnen zitten. Pff.
al schijnen er hevige buien aan te komen? Hoorde ik op het nieuws, met onweer ofzo.
Morgen hoop ik lekker met ons dochter naar een plaatselijk meertje te gaan, s morgens al tot halverwege de middag, helemaal leuk
Viva- Kletskop
Succes Charlie!
Wennes, fijn dat het weer even wat rustiger is nu.
Wennes, fijn dat het weer even wat rustiger is nu.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Charlie: hoe was het?
Viva: lejow is met 29 w en 5 dagen bevallen, dus zit nog niet zoveel tussen. Elke week is natuurlijk beter dat ze nog lekker warm binnen zit...
Puggle en Amber: hoe is het met jullie?
Ik heb een lekker dagje! Lekker even bijgekletst op het werk, daarna centrumpje even in geweest daar en nu weer lekker thuis aan de perenijsjes! Hopelijk is het morgen nog lekker weer, dan ben ik een dag samen vrij met mijn vriend, misschien dat we kunnen BBQ-en ofzo...
Viva: lejow is met 29 w en 5 dagen bevallen, dus zit nog niet zoveel tussen. Elke week is natuurlijk beter dat ze nog lekker warm binnen zit...
Puggle en Amber: hoe is het met jullie?
Ik heb een lekker dagje! Lekker even bijgekletst op het werk, daarna centrumpje even in geweest daar en nu weer lekker thuis aan de perenijsjes! Hopelijk is het morgen nog lekker weer, dan ben ik een dag samen vrij met mijn vriend, misschien dat we kunnen BBQ-en ofzo...
CCC- Ratel
Charlie: Hoe is het gegaan?
Wennes: Hopen dat het vals alarm is en dat de kleine nog lekker even blijft zitten.
CCC: Oehhhh perenijsjes, lekker .
Viva: Ik zag net op buienradar wel wat buien verschijnen.
Van mij mag het wel iets minder warm. Erg dat ik dat zeg, het is ook nooit goed hahaha.
Ik heb nu 2 dagen vrij. Kom net van het werk, maar wat een hitte daar. Ik werk in de zorg en er is geen airco niks .
Nu zit ik op de bank af te koelen hahaha. Maar het lukt nog niet echt.
Hoe gaat het met jullie en de warmte? Houden jullie het nog vol?
Wennes: Hopen dat het vals alarm is en dat de kleine nog lekker even blijft zitten.
CCC: Oehhhh perenijsjes, lekker .
Viva: Ik zag net op buienradar wel wat buien verschijnen.
Van mij mag het wel iets minder warm. Erg dat ik dat zeg, het is ook nooit goed hahaha.
Ik heb nu 2 dagen vrij. Kom net van het werk, maar wat een hitte daar. Ik werk in de zorg en er is geen airco niks .
Nu zit ik op de bank af te koelen hahaha. Maar het lukt nog niet echt.
Hoe gaat het met jullie en de warmte? Houden jullie het nog vol?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken