Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Muppetje za 19 mei 2012 - 7:40

Puggle hug

Edit, laat maar, lezen is ook n kunst...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle za 19 mei 2012 - 8:20

Muppetje schreef:Puggle hug

Edit, laat maar, lezen is ook n kunst...

Thx muppet hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Aimee za 19 mei 2012 - 8:37

Herkenbaar Puggle! Ik was ook echt blij, dankbaar, etc. om zwanger te zijn, maar volgens mij betekend dat echt niet dat je het altijd leuk moet vinden hoor Wink Die laatste weken vond ik echt afzien, ik voelde me net een oud wijf...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  CCC za 19 mei 2012 - 12:19

Aaah Puggle, herkenbaar hoor! En dan heb ik nog niet eens die pijn in mijn ribben en rug..... Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 699888 Nog even meis, dan hebben we onze meisjes in onze armen! I love you

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 za 19 mei 2012 - 21:26

Even een vraagje van een beginner smile

Hoe veel weken was je zwanger toen je in ging schrijven bij de opvang?

Ik ken een super leuke opvang (op een boe rderij) maar weet dat er een wachtlijst is!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  CCC za 19 mei 2012 - 22:01

Wij zijn met acht weken geloof ik al langs geweest... Ook ivm wachtlijst... Dus zou zsm even informeren bij hun hoe zij dat doen.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle za 19 mei 2012 - 22:09

Met 18 weken ingeschreven. Hier was alleen geen wachtlijst.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 20 mei 2012 - 0:04

Wij maken uiteindelijk trouwens geen gebruik van het KDV straks, wij kunnen het oplossen door beide een dag op te vangen en mijn moeder 2 dagen... Hier waren enorme wachtlijsten (maar was ook een kleinschalig KDV), was nog maar precies 1 plekje over vanaf eind september. Dus had sowieso nog een paar weken moeten overbruggen als ik per 3 sept. weer aan de slag zou moeten...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 1:41

De opvang loopt gigaaaaaaantisch terug hoor, dus dikke kans dat ze zitten te springen om kindjes! Wij hebben al heel snel onszelf ingeschreven bij de dagopvang. Zou gewoon gaan kijken, en als het goed voelt jezelf inschrijven, je kan maar plek hebben!

Werk overigens zelf op de kinderopvang, en wij hebben, op elke dag meer dan genoeg plek.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 20 mei 2012 - 1:45

Parel schreef:De opvang loopt gigaaaaaaantisch terug hoor, dus dikke kans dat ze zitten te springen om kindjes! Wij hebben al heel snel onszelf ingeschreven bij de dagopvang. Zou gewoon gaan kijken, en als het goed voelt jezelf inschrijven, je kan maar plek hebben!

Werk overigens zelf op de kinderopvang, en wij hebben, op elke dag meer dan genoeg plek.

Wij ook momenteel inderdaad, maar als je echt opvang nodig hebt, kun je maar beter optijd zijn denk ik altijd...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 2:07

chococupcake schreef:
Parel schreef:De opvang loopt gigaaaaaaantisch terug hoor, dus dikke kans dat ze zitten te springen om kindjes! Wij hebben al heel snel onszelf ingeschreven bij de dagopvang. Zou gewoon gaan kijken, en als het goed voelt jezelf inschrijven, je kan maar plek hebben!

Wij ook momenteel inderdaad, maar als je echt opvang nodig hebt, kun je maar beter optijd zijn denk ik altijd...

Ja, daarom hebben wij het gelijk geregeld. Maar als je iets nog niet zeker weet, teken dan geen contract, want sowieso heb je dan 2 maanden opzegtermijn.

Bij ons is het momenteel zo erg, wij hebben 2 groepen, dat we van 2 groepen 1 groep gaan maken. Zo komt het straks dus, dat ik per 1 juli voor mijn eigen dochter ga zorgen .. hoop maar dat het snel aantrekt, en dat het voor L. niet te ingewikkeld gaat zijn.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 20 mei 2012 - 2:11

Ja mn schoonzusje zei ook al dat het best terug loopt, maar waar wij willen dus niet.is een kleinschalige opvang op een boerderij.ik heb zelf op de zorgboerderij ernaast gewerkt en deze kinderopvang nog geschilderd etc. concept is echt heel leuk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 20 mei 2012 - 2:35

Parel schreef:
chococupcake schreef:

Ja, daarom hebben wij het gelijk geregeld. Maar als je iets nog niet zeker weet, teken dan geen contract, want sowieso heb je dan 2 maanden opzegtermijn.

Bij ons is het momenteel zo erg, wij hebben 2 groepen, dat we van 2 groepen 1 groep gaan maken. Zo komt het straks dus, dat ik per 1 juli voor mijn eigen dochter ga zorgen .. hoop maar dat het snel aantrekt, en dat het voor L. niet te ingewikkeld gaat zijn.

Ja, dat is idd wel een goede tip voor Bolus! Niet aangedacht, ik kon er nog kosteloos onderuit komen gelukkig! smile Scheelt weer twee maanden betalen.

Erg he, er vallen hier ook zoveel banen weg, en als je een baan zoekt zijn de uren minimaal die krijgt hier... Denk dat het voor L. uiteindelijk wel went, als je maar consequent met bepaalde dingen omgaat... Uiteindelijk zal ze niet beter weten... Maar goed, leuk en beter is anders natuurlijk...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 20 mei 2012 - 2:36

bolus26 schreef:Ja mn schoonzusje zei ook al dat het best terug loopt, maar waar wij willen dus niet.is een kleinschalige opvang op een boerderij.ik heb zelf op de zorgboerderij ernaast gewerkt en deze kinderopvang nog geschilderd etc. concept is echt heel leuk!

Klinkt erg leuk en gezellig! Ik heb ook voorkeur voor dat soort opvang! smile Hoeveel weken ben je nu zwanger?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 zo 20 mei 2012 - 2:49

Nog maar 10 hoor
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 20 mei 2012 - 2:50

bolus26 schreef:Nog maar 10 hoor

Nou, goed op weg toch! smile Tijd gaat snel genoeg, dus geniet er lekker van! Voel je je verder goed?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 zo 20 mei 2012 - 4:35

chococupcake schreef:
bolus26 schreef:Nog maar 10 hoor

Nou, goed op weg toch! smile Tijd gaat snel genoeg, dus geniet er lekker van! Voel je je verder goed?

D atis ook zo! wel wat misselijk en moe maar het is nog zeker goed te doen! Over 2 weken kom ik hier mee schrijven!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 20 mei 2012 - 5:01

Je mag hier nu ook wel mee schrijven hoor, is het wat drukker en gezelliger hier Very Happy Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 20 mei 2012 - 5:37

Puggle schreef:Je mag hier nu ook wel mee schrijven hoor, is het wat drukker en gezelliger hier Very Happy Wink

+1

Vind het trouwens over het algemeen vrij rustig op het forum....

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 20 mei 2012 - 5:43

chococupcake schreef:
Puggle schreef:Je mag hier nu ook wel mee schrijven hoor, is het wat drukker en gezelliger hier Very Happy Wink

+1

Ja dat viel mij ook op. Of het komt omdat wij geen leven hebben :P
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 5:54

Ik ben niet de enige mama binnen ons team wiens kind straks mama op de opvang krijgt als leidster, we hebben namelijk 4 mama's en kindjes haha maar goed komt goed! Vanaf 1/7 gaan we al fuseren. Ik hoop dat het wel weer aantrekt anders ben ik bang dat ik per februari ook op de stoep sta. Jij wel zeker van je baan?

Ik denk dat het rustige ook komt door het mooie weer, de kindervakanties en de vrije dagen.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 20 mei 2012 - 6:31

Puggle schreef:
chococupcake schreef:

+1

Ja dat viel mij ook op. Of het komt omdat wij geen leven hebben Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 253468018

Ik vrees dat wij geen leven hebben Puggle haha!

Parel: ja inprincipe ben ik vrij zeker van deze baan die ik nu heb, al wil ik weer richting het management na mijn verlof... Bedrijf is overgekocht door iemand en die heeft grote plannen, dus hoop dat ik weer een stapje omhoog kan maken. Het is leuk nu, maar wil ook gewoon weer doen wat ik hiervoor deed...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 20 mei 2012 - 7:23

Hoe voelde het bij jullie dat de kleine ging indalen? Of hebben jullie er misschien niks van gemerkt?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 20 mei 2012 - 8:10

Merkte het alleen bij het lopen (lange stukken) soort drukkend gevoel op je blaas... VK had gewaarschuwd voor een soort van krampen/ steken maar heb daar geen last van gehad...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes ma 21 mei 2012 - 0:04

Lejow, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik vind het ook gek dat straks mijn buik ineens weg kan zijn en het nooit meer terug gaat komen.

Kinderopvang, er is overal terugloop in de kinderopvang. Bij ons is het zelfs zo dat er contracten niet verlengd gaan worden. Dit is bij mij dus ook het geval en per 1 sept heb ik geen baan meer Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 1371890812 Ik hoef na mijn verlof dus niet meer terug te komen. Wel een gek gevoel want ik viel ineens weg doordat ik de ziektewet in moest en nu hoef ik nooit meer terug te komen.

Vandaag 30 weken zwanger Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 281626781 !!!!

Afgelopen dagen heb ik meer gedaan dan ik mocht/kan en dat is niet goed. Gisteravond brak het me op en ging het niet goed. Ik ging 's avonds op de bank liggen en voelde me toch wauws worden! Ik werd zo suffig en niet lekker. Na het eten van iets zouts, een koele doek in mijn nek ging het beter. Maar daarna moest ik flink overgeven.
Nu heb ik echt veel harde buiken, balen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: