Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle ma 30 apr 2012 - 9:50

Oh vandaar. Nou ga het maar uitproberen binnenkort en anders koop ik ook gewoon zo'n molton.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC ma 30 apr 2012 - 9:52

Haha ja, hier word het dus geen uitproberen heb al genoeg gehoord daarover. Vrouwtje van de kraamzorg adviseerde zo'n Gamma bouwzijl... vind dat ook drie keer niks.. En laat ik nou toevallig binnenkort weer naar de Ikea moeten, dus komt mooi uit! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle ma 30 apr 2012 - 9:59

Het lijkt me idd ook niet echt ideaal. Die van Ikea ziet er goed uit!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 30 apr 2012 - 18:34

Goodmorning! Vandaag een lang dagje werken, overigens de laatste keer dat ik van 8 tot 18 uur werk voor mijn verlof! Very Happy Kids gaan vandaag naar een indoor speelparadijs, dus voor mij niet al te intensief en sta samen met 2 collega's op weinig kinderen... Heb er zin in, al is het erg vroeg! Moest wel weer even wennen aan de wekker vanmorgen smile Hierna nog maar een weekje werken en dan heb ik verlof, heel gek idee!

Jullie nog plannen voor vandaag?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  PiP ma 30 apr 2012 - 19:15

Ik had in December zo'n kraamzeiltje.
Deed er dan nog een grote handdoek, molton en hoeslaken over en nog zweette ik me verrot.
Het kraken is ook irritant en je slaapt al zo lekker op het eind!

Veel plezier vandaag ccc, ik heb nog een dagje vrij!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Monnie di 1 mei 2012 - 2:58

Wat is het hier verdacht stil... Shy? Misspiggy? Aan het bevallen?

Ik heb vandaag lekker een dagje voor mezelf, N. is op het kdv. Weinig bijzonders gedaan, weer een beetje alles bijgewerkt in huis, dus het is weer netjes. Heb sinds gisteravond wat last van krampen in mijn rug, dacht al, zal het beginnen maar we moeten gewoon nog even geduld hebben! Ga zo N. weer ophalen, nu snel even het eten klaarzetten.

Ik heb trouwens wel het zeiltje in bed gedaan, kon ook geen molton vinden en vindt het ook een beetje zonde geld. Ik heb 'm onder de molton en hoeslaken en dan nog een handdoek eronder. Niet dat dat erg fijn ligt, maar goed slaap toch al slecht Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 394967

@happy: hoe is het bij jou? Ook al een tijdje niet gezien volgens mij.

@ccc: was die vrouw van de kraamzorg serieus met haar bouwzeil of zit je nou grapjes te maken Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 1578173417 Hoe was het vandaag? Aftellen naar je verlof, lekker!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happy di 1 mei 2012 - 3:05

Ik heb een waterdichte molton vd action om mn matras, kost tussen de 6 en 7 euro. Maar dat is een 1 persoons..

Ik heb een flinke rot dag..Mn lichaam word met de dag lelijker en boller en de verloskundige `vind het wel meevallen`. Net op controle geweest.. Bloeddruk wel gezakt dus is mooi smile Kindje ligt alleen niet meer ingedaald, kleine eigenwijs! Moet volgende week weer op controle als hij nog steeds zo hoog ligt moet ik naar de gyneacoloog zodat die kan beoordelen of het een sowieso een ziekenhuis bevalling word. Ik vroeg ook of ze enig idee had hoe groot het kindje zou zijn, voor 2 a 3 weken terug zei ze dat het absoluut geen grote zou worden nu schatte ze het ineens op 7,5 a 8 pond. Hmpf. Ik ga maar even een tukkie doen van een week dan gaat de tijd ook wat sneller :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy di 1 mei 2012 - 3:19

Monnie: hier nog niks hoor! Zit wel heel erg te wachten nu Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle di 1 mei 2012 - 6:07

Happy, hopelijk daalt de kleine toch weer in en die schattingen kloppen ook vaak niet. jammer dat je je zo voelt, wel fijn dat de verlos het allemaal mee vond vallen Wink

Monnie, lekker een dagje voor jezelf is ook erg fijn! En spannnend, het gaat nu dichtbij komen bij je.

Vandaag moest ik naar het ziekenhuis voor controle. Toen ik vertelde dat de kleine overdag weinig beweegt en van vorige week ik ook een dag niks voelde ( dacht ik) was ik gelijk de sjaak natuurlijk. Echo gehad, vruchtwater was goed, bloedprikken was ook goed en mijn urine ook. Moest gelijk naar de verloskamer voor een ctg. Gelukkig was die ook prima, wel gek hoor lag ik daar in het bed van de verloskamer :shock:

Nu moet ik donderdag nog een keer een ctg doen voor de zekerheid en volgende week weer een groeiecho. Wat een gedoe, ben wel blij dat alles gewoon goed is!

Laatst aangepast door Puggle op di 1 mei 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Viva di 1 mei 2012 - 7:25

Zeg... Ik dacht dat er voor as woensdag wel meer meiden zouden bevallen dan alleen Rouge!
Voelen jullie nog niets?

Hier een goede VK controle gehad, mooi het hartje gehoord!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  piene1983 di 1 mei 2012 - 7:28

Ben echt zo benieuwd hoe dat wachten tijdens de laatste weken is en voor mij gaat voelen. Sinds deze week ben ik met verlof maar echt wachten is het natuurlijk nog niet, stiekem stond ik me vanmorgen onder de douche te bedenken dat het niet eens meer zolang duurt en dat ik dat eigenlijk best jammer lijk te vinden. Gek eigenlijk, maar denk dat dat ook komt door de onzekerheid die ik mezelf heb opgelegd de eerste maanden. Nu durf ik pas echt te genieten en vind ik het ook heerlijk om zwanger te zijn. Ondanks alle kwalen en zwangerschapsissues die ik wel heb.

Puggle, natuurlijk is het fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Toch brengt het voor mij ook vaak wel onzekerheid mee, wachten tot de volgende check en "hopen" dat het dan nog steeds goed is. Heb je het lijntje van de kindsbewegingen gezien op de ctg? Naast natuurlijk de hartslag vond ik die blokjes die de bewegingen registreerden ook prachtig om te zien, zoveel bewegingen die ik niet voelde. Hadden ze in het ziekenhuis een verklaring voor het gegeven dat je haar overdag minder voelt? Als je het zo zegt voel ik onze kleine ook vooral in de namiddag en avonduren, tussendoor wel eens een bewust momentje maar niet perse de hele dag door.

Happy, je verloskundige ziet natuurlijk de hele dag door zwangere vrouwen en is waarschijnlijk sneller geneigd om te zeggen dat het wel meevalt. Dat betekent echt helemaal niet dat jij je niet zo kunt en mag voelen hoor, zij staat niet in jouw schoenen. Ervaring heeft ze, kennis over jou lang niet genoeg. Wel goed van je bloeddruk en bijzonder dat ze het kindje vandaag zoveel zwaarder schatte, heeft ze uitgelegd hoe dat kon?

Wij hebben vanavond een tuinbankje gekocht voor in de voortuin, vanaf een uur of twee 'smiddags hebben we daar zon en aangezien we een hele ruime voortuin met vrij grote planten ter beschutting hebben vind ik wel dat ik op een bankje in de voortuin kan zitten. Eigenlijk is het naar mijn idee echt iets voor volksbuurtjes om in de voortuin te zitten maar nu de zon nog niet zo hoog staat is het wel heel erg lekker om een boekje te kunnen lezen in het zonnetje als deze al niet meer in de achtertuin schijnt. Het staat ook een stuk gezelliger in de voortuin zo, de katten vinden het ook heerlijk.... Nu maar eens de wij jonge ouders uit de handen van mijn vriend plukken, hij houdt me op de hoogte van alles wat hij tegenkomt en leuk of apart vindt maar ik heb het blad nog niet eens zelf gelezen!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Puggle di 1 mei 2012 - 8:45

Ja kan begrijpen dat je echt een beetje tegen de controles op ziet dan, het is dan toch weer spannend iedere keer.
Ik heb eigelijk niet zo gelet op dat papier wat uit het apparaat kwam. Nu is ze gelukkig weer wel aanwezig vanavond. Ik heb geen idee misschien omdat ik toch te weinig rust geen idee. Ze zit ook heel hoog wel, mijn rib doet best wel pijn af en toe. Maar ja alles was goed en dat is het belangrijkst! smile

Wat leuk een bankje in de voortuin, gewoon lekker zitten daar joh en genieten van de zon.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 1 mei 2012 - 19:49

Joh Piene geniet lekker van je bankje in de voortuin Very Happy Lekker toch als daar het zonnetje schijnt, lekker koekeloeren Wink

Tjee Puggle gelijk alle toetsers en bellen, wel fijn dat ze je klachten serieus nemen! En nog fijner dat alles goed was smile

Al vanaf eind Februari ben ik aan het stuntelen met mijn bloeddruk, de ene meting is goed de andere te hoog, het advies was rustig aan doen en dat doe ik nu ook, heb het errrggg druk met vervelen :P Als mijn bloeddruk op controle te hoog is moet ik terug komen en zoals gisteren, ik voelde me lamlendiger als vorige week, hou veel meer vocht vast, hoofdpijn erger maar mijn bloeddruk was iets gezakt (Wat natuurlijk fijn is!) en dan worden de klachten aan de kant geschoven. Er werd een blik op mijn voeten gewerpt en kreeg te horen dat het wel mee viel. Het klinkt misschien overdreven maar heb het gevoel dat het eerst goed fout moet gaan voordat ze me serieus nemen.. Voel me een enorme zeur maar op dit moment ben ik het echt zat. Embarassed

Happy
Prater
Prater

Bericht  Puggle di 1 mei 2012 - 21:42

Happy, ja ik ben ook erg blij met ons ziekenhuis. Zulke goeie en lieve mensen daar!

Maar kun je er niet wat van zeggen dan? Dat je je eigen er niet goed bij voelt? Ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen, maar toch moet je er wel een vertrouwd gevoel van krijgen.

Viva, fijn dat alles goed was!

Waar is de rest? Miss piggy hoe gaat het?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  miss piggy di 1 mei 2012 - 22:38

hey even een kort berichtje ik kom later uitgebreider reageren,

wij zijn gisterochtend trotse ouders geworden van dochtertje F.enna alles is goed snelle bevalling, we zijn in het ziekenhuis bevallen omdat ze in het vruchtwater had gepoept maar na een paar uurtjes zijn we gistermiddag thuis gekomen en nu zijn we lekker aan het genieten Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 22:59

Gefeliciteerd Miss Piggy!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 1 mei 2012 - 22:59

Wat fijn Miss Piggy dat jullie lekker thuis zijn!
Wat een leuke naam, en gefeliciteerd!

Ging alles bij de bevalling ook goed? Omdat het zo snel ging?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC di 1 mei 2012 - 23:04

Gefeliciteerd miss piggy!,en wat een leuke naam!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 1 mei 2012 - 23:09

Gefeliciteerd Miss Piggy, geniet er van!

Hier is de vk net geweest, had sinds vanmorgen nog meer hoofdpijn en tintelingen in mn gezicht, bloeddruk was 140/100 ze komt over een half uur opnieuw opmeten. Grrr gaat lekker...

Happy
Prater
Prater

Bericht  Puggle di 1 mei 2012 - 23:24

Gefeliciteerd Miss piggy! Wat fijn. Heb je de bevalling zelf ook goed ervaren? Geniet maar goed van je gezinnetje!

Happy, wat ontzettend rot zeg! Goed dat ze nog een keer komen. Ben benieuwd hoe het verder gaat, hopelijk goed!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 1 mei 2012 - 23:29

Hij was nu weer iets gezakt, maar hij is behoorlijk op de hobbel..Moet straks naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek e.d maar ze nemen het erg serieus.. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 561177

Happy
Prater
Prater

Bericht  Shy di 1 mei 2012 - 23:33

miss piggy schreef:hey even een kort berichtje ik kom later uitgebreider reageren,

wij zijn gisterochtend trotse ouders geworden van dochtertje F.enna alles is goed snelle bevalling, we zijn in het ziekenhuis bevallen omdat ze in het vruchtwater had gepoept maar na een paar uurtjes zijn we gistermiddag thuis gekomen en nu zijn we lekker aan het genieten Very Happy
Hey dat was niet de afspraak toch? Laughing
Nee even zonder dollen, gefeliciteerd!
Super voor jullie Very Happy
Maar nu wil ik toch wel de volgende zijn hoor!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle di 1 mei 2012 - 23:35

Happy schreef:Hij was nu weer iets gezakt, maar hij is behoorlijk op de hobbel..Moet straks naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek e.d maar ze nemen het erg serieus.. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 561177

Heel goed dat je doorgestuurd word hoor. Veel succes hoop dat de onderzoeken goed zijn!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Papillio di 1 mei 2012 - 23:39

Gefeliciteerd Miss Piggy!
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Viva di 1 mei 2012 - 23:53

Miss Piggy, gefeliciteerd met jullie dochtertje!!

Shy, vervelend als er dan steeds mensen voor je bevallen hé?
Ik kon daar zo slecht tegen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 394967
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: