Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 7:31

Amber: volgens mij heb ik je gevonden, heb je een vriendschapsverzoek verstuurd...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Amber- di 15 mei 2012 - 7:32

chococupcake schreef:Amber: volgens mij heb ik je gevonden, heb je een vriendschapsverzoek verstuurd...

Ja dat ben ik! Heb de aanvraag geaccepteerd Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 7:33

Haha oke dan! Ohja, zie het nu! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  LDJ di 15 mei 2012 - 7:36

Amber pm.

Ik voel de hele tijd kriebeltjes in mijn buik. Gister ook al toen ik op de bank zat.
Ik weet niet of dat nu de baby is...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 7:37

Ooooeh LDJ dat zou best de baby kunnen zijn! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  LDJ di 15 mei 2012 - 7:39

Zo rond me navel, maar er ook wel iets verder van weg ten hoogte van mijn navel en iets lager. Kan dat? Of moet het dan lager zijn?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 7:42

chococupcake schreef:Euhm... Tot nu toe heb ik 3 pyama/ joggingbroeken voor mezelf, 4 shirtjes (1 om in te bevallen rest gewoon zeg maar) wat hempjes, ondergoed, sokken. Kleding voor mijn vriend omdat hij daar kan blijven, 2 setjes voor de baby.... en toiletspullen... Ik ga er alsnog vanuit dat ik 48 tot 72 uur moet blijven dus vandaar zoveel. Ohja heb gisteren ook de fototoestellen klaar gelegd met laders (gisteren even goed opgeladen), paspoort, dextro... En moet dus nog een wikkeldoek inpakken wat ik was vergeten..

Weet niet of het al gezegd is hoor, maar wellicht een speentje voor de baby? Als je die iig wil gaan gebruiken Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 561177

Gast
Gast

Bericht  troela di 15 mei 2012 - 7:45

Parel schreef:
chococupcake schreef:Euhm... Tot nu toe heb ik 3 pyama/ joggingbroeken voor mezelf, 4 shirtjes (1 om in te bevallen rest gewoon zeg maar) wat hempjes, ondergoed, sokken. Kleding voor mijn vriend omdat hij daar kan blijven, 2 setjes voor de baby.... en toiletspullen... Ik ga er alsnog vanuit dat ik 48 tot 72 uur moet blijven dus vandaar zoveel. Ohja heb gisteren ook de fototoestellen klaar gelegd met laders (gisteren even goed opgeladen), paspoort, dextro... En moet dus nog een wikkeldoek inpakken wat ik was vergeten..

Weet niet of het al gezegd is hoor, maar wellicht een speentje voor de baby? Als je die iig wil gaan gebruiken Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 561177

maxi cosi Wink

troela
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 39
Registratiedatum : 06-02-12

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 7:46

Parel schreef:

Heb ik aan zitten denken, maar wil bv proberen te geven dus dat raden ze dan niet aan... Kan het wellicht meenemen....

LDJ kan best hoor, weet niet hoe hoog de baarmoedeer dan al zit... en hangt denk ik ook af hoe groot je bovenlichaam is...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 7:47

troela schreef:
Parel schreef:

maxi cosi Wink

Maar die past niet in mijn tas Wink Die staat er gewoon bij haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 15 mei 2012 - 8:33

Kan de baby wel zijn hoor, ik voelde kleine plopjes dit rond 17 weken.

Ccc, kleingeld voor in een rolstoel. En je papieren/portemonnee. Telefoonnummer van kraamzorg.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 8:39

Flesje drinken, dextro energy (je kan flauw worden), telefoonoplader, extra bevalshirt (ik heb flink overgegeven), dikke sokken (je hebt het vaak koud na de bevalling), slippers! (voor in de douche daar, waar alle andere bevallen vrouwen ook staan te vloeien..), en al je belangrijke telefoonnummers opgeschreven voor als je telefoon er mee stopt!

Gast
Gast

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 8:41

Oooh jullie zijn vet goed! Nummers van kraamzorg enzo had ik niet aan gedacht, er ligt altijd een lading kleingeld in onze auto dus dat komt goed, en idd slippers... Bah.. ga daar idd niet met blote voeten staan haha

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow di 15 mei 2012 - 8:41

Iets om je te vermaken, boekjes, of mp3 speler, of laptop ofzo
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 8:47

Ik geloof dat ik mijn koffer maar meeneem Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 394967 haha! Nee, dat zijn bijzaken... komt wel goed... Heb nu het hoognodige bij elkaar en de rest zie ik wel... vermaak heb ik denk ik niet echt nodig en de lt gaat al mee... die moet oevral mee naartoe :P

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy di 15 mei 2012 - 10:06

Puggle schreef:Ik schijt hem al van begin af aan om te bevallen, maar ja ik moet wel nu laughcry
Dat had ik dus precies hetzelfde, en ik zou het zo over doen. Serieus :shock:

Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle di 15 mei 2012 - 10:23

Shygirl85 schreef:
Puggle schreef:Ik schijt hem al van begin af aan om te bevallen, maar ja ik moet wel nu laughcry

Hopelijk ervaar ik het ook zo shy hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Shy di 15 mei 2012 - 19:58

Puggle schreef:
Shygirl85 schreef:

Hopelijk ervaar ik het ook zo shy hug
Ik hoop het ook! Zou erg 'fijn' zijn smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy di 15 mei 2012 - 20:08

chococupcake schreef:Whaha ik was altijd erg rustig onder alles, maar nu denk ik soms... shit... weet niet of ik het wel kan, kan ik de pijn wel aan enz. enz. maar goed heb ook momenten dat ik denk ja ik ben klaar met dat zwanger zijn, ik wil mijn baby nu! Straks komt het vast allemaal goed.. smile En idd... er zijn zoveel vrouwen die het kunnen, en daarbij helpt het ook wel hier te kletsen dan zie je ook hoeveel vrouwen idd die angst hebben en het als goed te doen ervaarde uiteindelijk...

Ik ben 10 juni uitgerekend... Dus komt nu wel heel spannend dichtbij... Moet zeggen nu dat ik verlof heb, ja al twee hele dagen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 253468018 ben ik veel bewuster bezig met mijn lichaam, bij elk steekje, krampje denk ik opeens, jeetje het zou toch niet?! haha om gek van te worden in elk geval... moet soms ook stiekem wel om mezelf lachen, hoe maf je gaat doen in dit soort situaties smile

Ik was juist niet rustig (tot ik ging bevallen) ja soms dacht ik wel de nieuwsgierigheid wint het van de angst dus laat maar komen. Ik was het echt zat, en zo benieuwd.

Vindt het grappig dat ik een afspraak had voor die maandag om gestript te worden, maar anderhalf uur voor die afspraak braken mijn vliezen. Alsof het dat toch zo moest zijn.

Ga je pijnstilling nemen? Dat stelt je dan wel gerust ofniet?

10 juni klinkt wel snel haha, ach als ze voor die datum niet geboren is ben je tegen die tijd misschien ook wel zo benieuwd dat het je niet uitmaakt wanneer het begint.
Dat had ik in ieder geval wel, ik was er gewoon klaar mee haha.

Maar goed iedereen kan bevallen zelfs de grootste schijterd (ikke) dus waarom jij niet
smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 22:30

Jaaa nou bang zijn heeft idd dus geen nut, gewoon over me heen laten komen... Komt vast allemaal goed! En kan eigenlijk ook ergens niet wachten tot de baby er is... maja je weet ook niet hoelang het allemaal gaat duren... Had begin van de week echt zo'n benauwd gevoel van ik kan de deur niet uit, want stel.... Maar nu heb ik zoiets ik kan wel binnen gaan zitten wachten maar wat voor nut heeft dat eigenlijk... Kans is klein dat ik meteen in een weeenstorm terecht kom Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 253468018 Dus ik ga zo lekker lunchen met een oud-collega, even bijkletsen... smile

Ik neem denk ik voor zover ik het nu weet, geen pijnstilling. Maar ergens heb ik dat infuus toch al te pakken dus denk als ik het minder trek dat ik dan toch vraag om die morfineachtige pijnstilling... Ben even de naam kwijt. Heb jij wat gebruikt Shy tijdens de bevalling?

Slaap de laatste dagen echt heerlijk trouwens, en geloof het of niet... Ik begin te wennen aan mijn verlof. Wat ik maandag allemaal zo moeilijk vond, vind ik nu heerlijk! Kom helemaal tot rust lijkt het wel... Heb alleen nog wel olifantenvoeten! elephant Pas mijn laarzen bijna niet meer, maar het is nou ook nog niet echt geweldig weer voor slippertjes enzo... Ballerina's kan opzich wel, maar voel me zo zomers... Tja, wat een dillemma's allemaal he Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 394967

Ik ben trouwens benieuwd of Puggle en ik vlak na elkaar gaan bevallen of dat er echt een tijdje tussen zit! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 22:34

En dan te bedenken dat je vorige week nog gewoon werkte, ccc :P
Ik vond het ook spannend die laatste weken om de deur uit te gaan. Gedachten als stel je toch eens voor dat ik opeens een plens vruchtwater verlies enzo. Maar goed, je bent nu net 36 weken, dus het kan ook nog goed 6 weken duren. Hoewel ik voor je hoop dat je kleintje je niet te lang in spanning houd en gewoon netjes op of voor de uitgerekende datum komt smile

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 15 mei 2012 - 22:35

Wat leuk LDJ dat je de kleine waarschijnlijk al voelt, maar zou zeker kunnen hoor! Ik voelde de eerste plopjes dacht ik rond de 16 weken.

@ CCC, fijn dat je zo geniet van je verlof! En groot gelijk.

@ all, ik heb weer zo'n last van maagzuur Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 1371890812 Vanochtend op mijn werk er zelf door overgegeven. Vanochtend de verloskundige gebeld of hun nog wat voor me hebben. Word vandaag door de assistente terug gebeld, ze gaat het overleggen met de verloskundige.

En vanavond heb ik de eerste keer zwangerschapsbegeleiding/gym. Ik ben benieuwd.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 22:43

Amber: he wat balen zeg! Dat is echt vervelend! Hopelijk hebben ze iets voor je wat goed helpt... Veel plezier vanavond! smile Ben benieuwd hoe het was!

Tiramisu: ja heel gek idee, maandag vond ik er echt niks aan dat thuiszitten. Werd er chagerijnig door, niets was leuk en wilde zelfs gewoon even voor de gezelligheid langsgaan, maar wist als ik dat zou doen dat ik het moeilijker zou maken voor mezelf. En twee dagen later ben ik zowat helemaal zen hier haha! Jaaa idd dat vruchtwater, heb zo'n matrasje uit het kraampakket in de auto gelegd, mocht het toch gebeuren niet dat de stoel straks zeiknat is Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 253468018 Lijkt me trouwens echt vaag, als je opeens vruchtwater verliest.. Alsof je in je broek plast ofzo stel ik me er nu bij voor haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 15 mei 2012 - 22:43

Trouwens, zie je ticker nu... Wat gaat de tijd snel he! Al 3 maandjes! :shock: Gaat het verder goed met jullie?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 23:36

Bij mij zijn de vliezen gebroken in het einde van de ontsluitingsfase, en ik vond het inderdaad voelen alsof ik per ongeluk "in mijn broek" (die had ik toen niet meer aan) plaste ja.
En pfoe, ja, de tijd gaat snel! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 1578173417 Het gaat goed hier. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik in die spanning zat van het gaan bevallen, haha. Komt allemaal goed! En voor je het weet kan je kleintje op haar buik liggen en zelf haar hoofdje optillen, dingen vastpakken en héééle verhalen vertellen in haar eigen babytaaltje! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: