Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Heet iemand hier José?
Ik had een uitnodiging op fb, van diegene, maar ze lijkt geen mama, maar ik vraag het nog even na
CCC, oh lastig dat ze jou er dan mee lastigvalt, omdat je al zei dat het een "niet al te leuke" collega is.
Heb je haar nog gesmst?
Hagelde het bij jullie net ook zo hard? Ik moest erdoorheen, werken en ervoor onze dochter wegbrengen.
Op de fiets (geen autorijbewijs), ze vond het niets. Logisch ook.
Ik had een uitnodiging op fb, van diegene, maar ze lijkt geen mama, maar ik vraag het nog even na
CCC, oh lastig dat ze jou er dan mee lastigvalt, omdat je al zei dat het een "niet al te leuke" collega is.
Heb je haar nog gesmst?
Hagelde het bij jullie net ook zo hard? Ik moest erdoorheen, werken en ervoor onze dochter wegbrengen.
Op de fiets (geen autorijbewijs), ze vond het niets. Logisch ook.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Jaaa het is hier ook rotweer! :S Echt balen zeg als je daar doorheen moet, ik hoef gelukkig niet weg maar wil zo wel even boodschappen doen, maar heb vandaag de auto gelukkig! Ben wel weer toe aan een beetje zon zeg... Maar lijkt ook eeuwen te duren...
Heb de desbetreffende collega nog even gesmst ja, maar geen reactie gehad. Misschien ook maar even beter. Vervelende is als je haar op dingen aanspreekt, neemt ze het gewoon niet aan. Had al even gekeken in mijn telefoon of ik haar nr. niet gewoon kan blokkeren maar word er niet veel wijzer uit eigenlijk... Ga binnenkort toch over op een ander abbonement, dus misschien een mooie optie om een keer geen nummerbehoud te nemen
Heb de desbetreffende collega nog even gesmst ja, maar geen reactie gehad. Misschien ook maar even beter. Vervelende is als je haar op dingen aanspreekt, neemt ze het gewoon niet aan. Had al even gekeken in mijn telefoon of ik haar nr. niet gewoon kan blokkeren maar word er niet veel wijzer uit eigenlijk... Ga binnenkort toch over op een ander abbonement, dus misschien een mooie optie om een keer geen nummerbehoud te nemen
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Shy, wat een knapperd zeg! Met zijn mooie bos haar fijn dat het zo goed gaat idd jammer dat je nu niet meer meeschrijft hier.
Ccc, wat apart van je collega zeg. Ik zou daar dan eerlijk gezegd ook niet zo zin in hebben.
Hier weinig nieuws. Lekker thuis, ben aan de kleertjes wassen begonnen. Het eerste wasje zit erin
Ccc, wat apart van je collega zeg. Ik zou daar dan eerlijk gezegd ook niet zo zin in hebben.
Hier weinig nieuws. Lekker thuis, ben aan de kleertjes wassen begonnen. Het eerste wasje zit erin
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
CCC, fijn dat je de auto vandaag hebt, als je ook nog boodschappen moet doen!
Hopelijk houd je collega nu op met smsen en bellen, kan me voorstellen dat het voor jou vervelend is ertussen te zitten.
En daarbij mag je nu lekker genieten van je verlof!
Ik hou van nummerbehoud, anders moet je alle mensen weer op de hoogte stellen
Puggle, heerlijk die wasjes met de kleertjes!
Hopelijk houd je collega nu op met smsen en bellen, kan me voorstellen dat het voor jou vervelend is ertussen te zitten.
En daarbij mag je nu lekker genieten van je verlof!
Ik hou van nummerbehoud, anders moet je alle mensen weer op de hoogte stellen
Puggle, heerlijk die wasjes met de kleertjes!
Viva- Kletskop
CCC, wat voor telefoon heb je? Ik kan in mijn telefoon makkelijk mensen blokkeren.... Ik zou daar ook totaal geen behoefte aan hebben zeg...
Bij ons is het nu helemaal droog, wel koud. Ben onderweg naar 'huis' (naja, mn ouderlijk huis) in het midden van het land voor een uitvaart. Ik denk dat ik zo het slechte weer tegemoet ga...
Bij ons is het nu helemaal droog, wel koud. Ben onderweg naar 'huis' (naja, mn ouderlijk huis) in het midden van het land voor een uitvaart. Ik denk dat ik zo het slechte weer tegemoet ga...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, hier ben ik een tijdje niet geweest. Gaat het goed met jullie allemaal? Wat zijn er al veel meiden bevallen of bijna bevallen, spannend!
Met mij alles prima, voel me goed! Voel de kleine al lekker bewegen, het is nog wel zachtjes dus mijn man kan het helaas nog niet zo duidelijk voelen. Ik ga me straks vast een beetje orienteren op een leuk geboortekaartje, waarschijnlijk willen we ook een kraamfeest geven dus dat ga ik allemaal eens lekker op mn gemakje uit zoeken straks
Met mij alles prima, voel me goed! Voel de kleine al lekker bewegen, het is nog wel zachtjes dus mijn man kan het helaas nog niet zo duidelijk voelen. Ik ga me straks vast een beetje orienteren op een leuk geboortekaartje, waarschijnlijk willen we ook een kraamfeest geven dus dat ga ik allemaal eens lekker op mn gemakje uit zoeken straks
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Het is hier inmiddels droog en opgeklaard Muppetje (en volgens mij zit ik vlak in de buurt).
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Het is hier inmiddels droog en opgeklaard Muppetje (en volgens mij zit ik vlak in de buurt).
Ja dat klopt inderdaad. Das wel fijn dan!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Viva schreef:Ja, zo stom, ik opende dit topic weer en ik dacht 'onee, jongen!"Rouge schreef:Viva schreef:Shy, wat een mooi meisje, krijg je kroelneigingen van!!
CCC, beetje jammer dat die collega je belde, was het iets belangrijks of niet?
Muppet, ik heb geen idee wie jij bent op fb dus ik kan er niets aan doen
Het is een jongen hoor maar shy wat een schatje, lekker aan het genieten zo te zien!
Betrapt, ik kan het niet meer verbergen...
Maar, ik krijg er alsnog kroelneigingen van, maakt dat wat goed?
Hahaha Ik heb net snel even zijn luier verschoond maar het is nog steeds een
jongen!
Ja Viva dat maakt het wel goed hoor!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Rouge schreef:Viva schreef:Shy, wat een mooi meisje, krijg je kroelneigingen van!!
CCC, beetje jammer dat die collega je belde, was het iets belangrijks of niet?
Muppet, ik heb geen idee wie jij bent op fb dus ik kan er niets aan doen
Het is een jongen hoor maar shy wat een schatje, lekker aan het genieten zo te zien!
Ja het is wel een water ratje! Vanochtend heeft hij met zijn papa gedoucht, vondt hij ook erg fijn
Hoe gaat het met jullie rouge?
Ben je weer begonnen met meepraten in een ander topic ook?
Shy- Kletskop
Muppet: sterkte! Iemand dichtbij? Ik heb een HTC Sensation geloof ik, ik zag alleen maar staan dat ik dan alle binnenkomende of uitgaande oproepen kan blokkeren. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling
Viva: je hebt een punt, ik hou daar normaal ook nooit zo van, vergeet dan weer mensen mijn nr. door te geven enzo. Maar ach, heb dit nummer al bijna 9 jaar ofzo dus misschien ook wel lekker dat je dan weer schoon begint. Al staat dit nr op het geboortekaartje, dus dan moet ik daar ook echt aandenken als het toch veranderd... Waar je allemaal wel niet aan moet denken he
Hier schijnt het zonnetje inmiddels weer, was net even bij de overbuurvrouw... had het campingkoelkastje geleend en even teruggebracht. Conclusie, weer 2.5 uur lang zitten kletsen geloof ik haha! Naja was wel weer gezellig in elk geval en heb nu toch alle tijd Nu dus maar even iets eten en dan naar de supermarkt.
Shy: vind het echt zo leuk dat je nog even wat post hier! Je bent echt helemaal in de wolken, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn zeg!
Tweeling: Leuk geboortekaartjes bekijken en uitzoeken! Wij geven voor 1 deel van de familie ook een kraamfeest, mijn vriend zijn familie (vaders kant) is behoorlijk groot en zit er niet bepaald op te wachten elke keer weer mensen over de vloer te hebben. Ergens moet mijn vriend nl. ook weer aan het werk, en is lastig inplannen als hij erbij wilt zijn. Mooie optie dit dus!
Viva: je hebt een punt, ik hou daar normaal ook nooit zo van, vergeet dan weer mensen mijn nr. door te geven enzo. Maar ach, heb dit nummer al bijna 9 jaar ofzo dus misschien ook wel lekker dat je dan weer schoon begint. Al staat dit nr op het geboortekaartje, dus dan moet ik daar ook echt aandenken als het toch veranderd... Waar je allemaal wel niet aan moet denken he
Hier schijnt het zonnetje inmiddels weer, was net even bij de overbuurvrouw... had het campingkoelkastje geleend en even teruggebracht. Conclusie, weer 2.5 uur lang zitten kletsen geloof ik haha! Naja was wel weer gezellig in elk geval en heb nu toch alle tijd Nu dus maar even iets eten en dan naar de supermarkt.
Shy: vind het echt zo leuk dat je nog even wat post hier! Je bent echt helemaal in de wolken, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn zeg!
Tweeling: Leuk geboortekaartjes bekijken en uitzoeken! Wij geven voor 1 deel van de familie ook een kraamfeest, mijn vriend zijn familie (vaders kant) is behoorlijk groot en zit er niet bepaald op te wachten elke keer weer mensen over de vloer te hebben. Ergens moet mijn vriend nl. ook weer aan het werk, en is lastig inplannen als hij erbij wilt zijn. Mooie optie dit dus!
CCC- Ratel
Ccc: wat lief van je zeg
Ja hoe kan ik nou niks meer van mij laten horen?
We hebben al met al best veel gedeeld met elkaar!
En ja ik ben zo trots op hem! De verloskundige die hier eergister was zei je zal wel veel bekijks hebben met hem, haha al is het alleen al door die haren
En ja ik ben zo trots op hem! De verloskundige die hier eergister was zei je zal wel veel bekijks hebben met hem, haha al is het alleen al door die haren
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Ccc: wat lief van je zeg
Hihi! Jaaaa die bos met haren! Ik denk dat we een kaal kindje krijgen, zo was ik ook vroeger of juist wat roodachtig, mijn vriend had dat... haha! Weet niet wat beter is Wat lekker zeg, kan ook niet wachten om op die roze wolk plaats te nemen... Al begin ik 'm opeens wel even te knijpen voor de bevalling... :S Maar valt vast te overleven haha!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Shygirl85 schreef:Ccc: wat lief van je zeg
Hihi! Jaaaa die bos met haren! Ik denk dat we een kaal kindje krijgen, zo was ik ook vroeger of juist wat roodachtig, mijn vriend had dat... haha! Weet niet wat beter is Wat lekker zeg, kan ook niet wachten om op die roze wolk plaats te nemen... Al begin ik 'm opeens wel even te knijpen voor de bevalling... :S Maar valt vast te overleven haha!
Hey ik kan het ook! Kijk daar naar, ik was zo ontiegelijk bang weet je nog?
En het is mij gewoon gelukt! Wat ik niet gedacht had van tevoren, ik zei laatst tegen mijn man, ik moet niet meer zo aan mezelf twijfelen want ik kan meer dan ik denk!
Wanneer was je ook alweer uitgerekend?
Maar het komt echt wel goed, kijk naar hoeveel vrouwen er een kind op de wereld gezet hebben. Waarom zou jij dat niet kunnen?
Oh en kaal of rood, jou kind is toch de mooiste let maar op
Shy- Kletskop
Ik schijt hem al van begin af aan om te bevallen, maar ja ik moet wel nu
Puggle- Ratel
Whaha ik was altijd erg rustig onder alles, maar nu denk ik soms... shit... weet niet of ik het wel kan, kan ik de pijn wel aan enz. enz. maar goed heb ook momenten dat ik denk ja ik ben klaar met dat zwanger zijn, ik wil mijn baby nu! Straks komt het vast allemaal goed.. En idd... er zijn zoveel vrouwen die het kunnen, en daarbij helpt het ook wel hier te kletsen dan zie je ook hoeveel vrouwen idd die angst hebben en het als goed te doen ervaarde uiteindelijk...
Ik ben 10 juni uitgerekend... Dus komt nu wel heel spannend dichtbij... Moet zeggen nu dat ik verlof heb, ja al twee hele dagen ben ik veel bewuster bezig met mijn lichaam, bij elk steekje, krampje denk ik opeens, jeetje het zou toch niet?! haha om gek van te worden in elk geval... moet soms ook stiekem wel om mezelf lachen, hoe maf je gaat doen in dit soort situaties
Ik ben 10 juni uitgerekend... Dus komt nu wel heel spannend dichtbij... Moet zeggen nu dat ik verlof heb, ja al twee hele dagen ben ik veel bewuster bezig met mijn lichaam, bij elk steekje, krampje denk ik opeens, jeetje het zou toch niet?! haha om gek van te worden in elk geval... moet soms ook stiekem wel om mezelf lachen, hoe maf je gaat doen in dit soort situaties
CCC- Ratel
Daar heb je ook zeker allemaal gelijk in, maar toch vind ik bet erg moeilijk om erin te geloven
Wat heb jij allemaal in je ziekenhuistas zitten?
Wat heb jij allemaal in je ziekenhuistas zitten?
Puggle- Ratel
Euhm... Tot nu toe heb ik 3 pyama/ joggingbroeken voor mezelf, 4 shirtjes (1 om in te bevallen rest gewoon zeg maar) wat hempjes, ondergoed, sokken. Kleding voor mijn vriend omdat hij daar kan blijven, 2 setjes voor de baby.... en toiletspullen... Ik ga er alsnog vanuit dat ik 48 tot 72 uur moet blijven dus vandaar zoveel. Ohja heb gisteren ook de fototoestellen klaar gelegd met laders (gisteren even goed opgeladen), paspoort, dextro... En moet dus nog een wikkeldoek inpakken wat ik was vergeten..
CCC- Ratel
Wat een lijst trouwens :S ben echt niet goed in inpakken, heb het liefst teveel mee dan te weinig haha
CCC- Ratel
Shy, het zou toch wat zijn als et ineens een meisje was geworden
Onze dochter had ook een lekkere bos haar, wel iets minder lang dan jullie zóóntje
Tweeling, wat leuk dat je jullie kindje voelt!
Hebben jullie binnenkort een 20 weken echo?
Je zit officieel gezien vandaag op de helft
CCC, dan moet het wel een erg vervelende collega zijn als je er zo veel voor over hebt dat ze je niet kan bereiken, haha!
Puggle, toen mijn bevalling begon had ik echt het idee, shit, nu kan ik écht niet meer terug en moet ik het nu toch écht gaan doen
Maar het is allemaal goedgekomen, en ik kijk er met een heel goed gevoel op terug.
Hoop dat deze bevallen net zo, of beter gaat!
Amber, jij hebt op fb een foto met een heel leuk jurkje aan!
Zwart en dan met blauw/grijs en witte bloemen, heel leuk is die, ik ga internet eens even ervoor afspeuren
Onze dochter had ook een lekkere bos haar, wel iets minder lang dan jullie zóóntje
Tweeling, wat leuk dat je jullie kindje voelt!
Hebben jullie binnenkort een 20 weken echo?
Je zit officieel gezien vandaag op de helft
CCC, dan moet het wel een erg vervelende collega zijn als je er zo veel voor over hebt dat ze je niet kan bereiken, haha!
Puggle, toen mijn bevalling begon had ik echt het idee, shit, nu kan ik écht niet meer terug en moet ik het nu toch écht gaan doen
Maar het is allemaal goedgekomen, en ik kijk er met een heel goed gevoel op terug.
Hoop dat deze bevallen net zo, of beter gaat!
Amber, jij hebt op fb een foto met een heel leuk jurkje aan!
Zwart en dan met blauw/grijs en witte bloemen, heel leuk is die, ik ga internet eens even ervoor afspeuren
Viva- Kletskop
Ik lees hier 10 juni en mijn gedachtes gaan naar vorig jaar Toen was ik namelijk uitgerekend van de jongste. En over een paar weekjes is hij gewoon al 1 jaar..........Gaat zo snel allemaal.
Sorry moest ik even kwijt!!!
Sorry moest ik even kwijt!!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wat grappig Bruintje Beer! En ja, de tijd zal idd vliegen!
CCC- Ratel
Bruintje Beer, wat gaat dat snel. De tijd gaat zo wie zo wel heel snel vind ik hoor.
ccc: Dat zou ik ook hebben hoor. Liefst teveel dan te weinig. Nu word het toch wel echt serieus he?!
Puggle: Bevallen lijkt mij ook best wel eng. Bij mij duurt het nog even, dus probeer er nog niet teveel bij na te denken haha.
Tweeling: Idd leuk dat je jullie kindje zo goed voelt. Lijkt mij super bijzonder.
ccc: Dat zou ik ook hebben hoor. Liefst teveel dan te weinig. Nu word het toch wel echt serieus he?!
Puggle: Bevallen lijkt mij ook best wel eng. Bij mij duurt het nog even, dus probeer er nog niet teveel bij na te denken haha.
Tweeling: Idd leuk dat je jullie kindje zo goed voelt. Lijkt mij super bijzonder.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Klinkt als een lekker gevulde tas ccc
Ldj, ja ik had het net vlagen. Maar toen ik zo ver was als jij dacht ik er ook niet bij na hoor. Alleen in het prille begin en nu de laatste 3 weken dat het weer aanwezig is helaas.
En idd de tijd gaat zo snel! Helemaal eerste jaar als je dat altijd hoort!
Ldj, ja ik had het net vlagen. Maar toen ik zo ver was als jij dacht ik er ook niet bij na hoor. Alleen in het prille begin en nu de laatste 3 weken dat het weer aanwezig is helaas.
En idd de tijd gaat zo snel! Helemaal eerste jaar als je dat altijd hoort!
Puggle- Ratel
hallo meiden,
@ CCC, heb je me al gezocht op facebook? Heb nog geen nieuwe vriendjesuitnodiging
Wat vervelend van dat telefoontje, kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt!
@ Shy, wat heb je toch een mooi mannetje!!!! *smelt*
@ LDJ, wil jou ook wel op facebook, hoe kan ik je vinden?
@ Puggle, gaat nu hard bij jou. Alweer 34 weken. Leuk wassen van de kleertjes
@ tweeling, fijn he om de kleine te voelen!
@ Viva, leuk jurkje he! Is van de prenatal!
@ CCC, heb je me al gezocht op facebook? Heb nog geen nieuwe vriendjesuitnodiging
Wat vervelend van dat telefoontje, kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt!
@ Shy, wat heb je toch een mooi mannetje!!!! *smelt*
@ LDJ, wil jou ook wel op facebook, hoe kan ik je vinden?
@ Puggle, gaat nu hard bij jou. Alweer 34 weken. Leuk wassen van de kleertjes
@ tweeling, fijn he om de kleine te voelen!
@ Viva, leuk jurkje he! Is van de prenatal!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken