Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 16 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Muppetje za 12 mei 2012 - 23:02

Hé meiden, als jullie het goed vinden ga ik vanaf nu weer meer proberen te reageren... Heb niet alles bijgelezen, sorry.

Hier gaat alles prima! Geniet van de bewegingen van de kleine man, die mijn man nu ook kan voelen, erg leuk...

Heb vanmorgen van mijn man ontbijt op bed gehad en het boek oei ik groei, zo lief van hem I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 16 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC za 12 mei 2012 - 23:10

Amber: dat is balen dan he, als je opeens zoveel last krijgt terwijl je loopt/ staat. Herken dat wel, heb dat nu ook zo snel. Was het verder wel leuk? smile En heerlijk he die bewegingen nu, al denk ik soms 's nachts kun je niet even een paar uurtjes wachten? Wink haha!

Muppet: gezellig! En wat lief van je man! Wij doen volgend jaar aan onze eerste moeder en vaderdag.

Puggle: hihi gelukkig wel ja smile

Gisteravond dus mijn verjaardag vroegtijdig gevierd en was erg gezellig maar ook erg druk, mijn vriend heeft wel het meeste gedaan dus dat was wel lekker. Ook enorm verwend weer. Ik had op lijstje.nl had ik een verlanglijstje gemaakt, en daar had ik opgezet dat ik wel wat geld wilde voor een eventuele newborn fotoshoot straks met de baby. Mijn schoonvader gaf een behoorlijk envelopje en allerlei andere cadeautjes gisteren. Zo ontzettend lief van hem! Gaan we dus goed besteden aan een mooie fotoshoot en mooie foto's straks! Had van de week al wat fotografen hier in de buurt gemaild, maar vind het lastig echt een keuze hierin te maken. Zoveel aanbod... En sommige doen het alleen in de studio, sommige komen aan huis... Weet dus even nietw at handig is. Wil het zo ongeveer 2 wekn na de bevalling doen. Wat zouden jullie doen? Moet wel een beetje een keuze gaan maken omdat er straks vakantieperiode is natuurlijk.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle za 12 mei 2012 - 23:50

Amber, ja ik las het dat hij je zo goed wakker hield Wink raar gevoel en idee hè, dat vind ik nog steeds!
Nou mijn man is grafisch vormgever althans volgens zijn diploma. Dus hij zou een soort poster maken met de naam, maar beetje inspiratieloos en druk en hij is ook al bezig met het kaartje dus ik dacht ik heb nog stof over dus dat is misschien wel wat. En tot mijn verbazing nog in 1 keer gelukt ook Very Happy
Welke meubels had je nou genomen?

Muppet, wat leuk dat je een kadotje hebt gehad smile en leuk als je meer komt kletsen, we spreken al veel te weinig laughcry

Ccc, klinkt als een geslaagde verjaardag! Over die shoot, ik zou het denk ik in een studio doen. Ivm met de achtergrond enz.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  LDJ za 12 mei 2012 - 23:54

Ik reageer nu ook niet op iedereen,
maar Muppetje wat leuk dat je een ontbijt op bed en een kadotje hebt gehad.

Van de week had ik al een moederdag kadotje van mijn ene vriendin gehad en gisteravond
had ik late dienst gehad en lag er een kadotje bij de deur van mijn andere vriendin.
Ook had mijn vriend gisteravond al een kadotje voor mij. Buiklotion, heerlijk.

Zo nog werken van 14.oo tot 22.30. Maar die late diensten (zorg) hakken er echt in zeg pfff.
De moeheid ging zo goed, nu word het mijn 3e dag, maar het is alweer helemaal minder met mijn energie. Ben kapot.
Zou het er misschien ook mee te maken kunnen hebben dat ik een wat lagere bloeddruk heb?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Happy zo 13 mei 2012 - 0:11

Heu meiden, dit topic is niet meer van toepassing op mij maar ik neem iedere dag nog een kijkje hoe het met jullie gaat smile reageer niet veel want ik heb het te druk met genieten Wink. Geniet van alles meiden want jeetje alle clichés zijn waar, wat gaat het allemaal snel.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Puggle zo 13 mei 2012 - 0:13

Hey happy! Wat fijn dat het zo goed gaat! Doet de kleine het goed? En jij ook weer een beetje de oude?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 13 mei 2012 - 0:34

Leuk dat je nog even reageerd hier Happy! Hoe gaat het met jullie? En heb je al een foto geplaatst van je mooie mannetje? Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy zo 13 mei 2012 - 0:43

Met mij ging het meteen heel goed ik wandelde over de gang alsof ik nog niet bevallen was maar eenmaal thuis voelde ik des te meer hoe gesloopt ik was :p . De bevalling zelf is heel snel gegaan ik zei meteen oo dit doe ik nog wel een x :p . Heel jammer dat het met ons mannetje minder goed ginf maar die is nu heel tevreden. Ikzelf ben natuurlijk wel moe maar dat komt allemaal wel goed. Zometeen een stukje wandelen met de wagen, lekker pronken I love you

Happy
Prater
Prater

Bericht  Happy zo 13 mei 2012 - 0:44

Fototje plaats ik als ik achter de computer zit doe het nu vanaf mn mobiel.

Happy
Prater
Prater

Bericht  Puggle zo 13 mei 2012 - 0:49

Dat klinkt als een 'prettige' bevalling zeg! Fijn smile ben ook benieuwd naar een foto hoor. Wandel ze vandaag, het is mooi weer smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 13 mei 2012 - 2:05

Oooh wat heerlijk Happy! Vind het echt fijn dat het zo goed is verlopen voor je, alleen inderdaad vervelend dat jullie mannetje iets minder ging na de bevalling. En idd, heerlijk wandelweer vandaag! Geniet er lekker van! smile En ik zie de foto wel verschijnen, wist nou even niet of ik de foto had gemist in het andere topic misschien.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 14 mei 2012 - 2:54

Wat is het hier weer stil, jammer!

Gister een leuk geboortekaartje gevonden, dus een proefdruk besteld smile
Mijn man zou zelf een kaartje maken, maar komt steeds niks van dus bestellen er denk maar online.

Verder vandaag controle gehad, was gelukkig allemaal goed! Morgen alweer 34 weken, vind het nu wel spannend worden.

Voor degene die al gewassen hebben. Wat voor wasmiddel hebben jullie gebruikt? Ik heb het dekentje en de lakens met robijn gewassen, alleen zei mijn vriendin dat je het beste met neutral kan wassen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Viva ma 14 mei 2012 - 3:43

Hier is volgens mij geen lijstje met wie hier allemaal mee schrijven toch?
Ik typ nu voornamelijk in najaar2012 topic, maar als deze een beetje te volgen is nu er een aantal bevallen zijn :P wil ik wel proberen hierin ook te schrijven.

CCC, alvast gefeliciteerd met je verjaardag, heel leuk dat je vader zo lekker gul was!

Hebben jullie dingetjes van Koeka?
Ik vind het er heel leuk uitzien, maar weet niet hoe het merk is?
Zit eraan te denken anders zelf wafelstof te kopen, te verven en een andere kleur badstof of flanel achter te doen en dan zo zelfde rand zelf eromheen te naaien. Ivm de prijs.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Jasmine ma 14 mei 2012 - 3:44

Even inbreken hoor: CCC alweer 36 weken? En Puggle alweer 34? Wow, voor mijn gevoel hebben jullie nog maar net positief getest en nu mogen jullie (vooral CCC) al bijna bevallen :shock:

Edit: Viva ook alweer bijna 15 weken!

Misschien toch maar eens kijken of ik niet onder een steen leef ofzo...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Viva ma 14 mei 2012 - 3:45

Ik was zojuist ook verbaasd dt de ticker van CCC al weer op ruim 36 weken staat!
Al kan ik me dat positief testen geloof ik niet herinneren :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  CCC ma 14 mei 2012 - 3:56

Hahaha! Jaaa ik ben alweer 36 weken! Gaat zo hard opeens! Vind het bij Puggle ook zo hard gaan opeens. We mogen al bijna bevallen gewoon!

Vandaag mijn eerste echte officiele verlofdag... Jeetje zeg, wat moet ik hieraan wennen zeg! Had wel een redelijk druk dagje, dus vandaar nog niet echt gepost hier. Vanmorgen eerst naar het ziekenhuis vanwege die bacterie. Vaag verhaal in elk geval. We gingen er dus naartoe, en bij de balie begon de medewerkster al of ik geen verwijsbrief had. Nee, die had ik dus niet gekregen en het was volgens de VK wel duidelijk. Nou uiteindelijk was het geen probleem maar ze gaf wel aan dat dat niet de bedoeling was. Eenmaal binnen bij de arts, vroeg ze wat ik kwam doen... :shock: Verhaal uitgelegd, maar ze wist er ook amper wat vanaf. Vond dit dan ook zeer verbazend en wekte ook erg op mijn irritatielevel moet ik zeggen. Naja goed, uiteindelijk heeft ze overlegd met haar 'baas' wat nu de procedure was. Hoefde geen kweek laten afnemen, want het was al twee keer gespot in mijn urine. En uiteindelijk kwam dus gewoon het verhaal aan de antibiotica tijdens de bevalling. Naja goed, zover waren we al Wink Heb nu allergieen van antibiotica nogmaals doorgegeven en wat vragen gesteld over het verblijf daar. Ik moet 24 uur blijven met ons kindje ipv 48 uur wat de VK vertelde. Tenzij er natuurlijk complicaties zijn... Maar voelde uiteindelijk een beetje alsof ik mijn tijd had verspilt hiermee omdat het weer hetzelfde ging zoals bij de VK. Heb het nu dan ook naast me neergelegd, we gaan gewoon naar het ziekenhuis, infuus erin... en dan hopelijk snel met ons meisje naar huis. smile

Vanmiddag even een vriendin op visite gehad met haar zoontje, ze vertelde het leuke nieuws dat ze weer zwanger is. Zo ontzettend leuk voor ze! smile

En nu, zit ik op de bank... haha! Met het idee, en nu? En wat morgen? :P Zo maar eens even eten koken en dan zien we wel weer.

Wassen: ik heb alles met het wasmiddel gewassen wat ik had staan. Dreft nu geloof ik. Heb wel op aanraden van mijn mams er echt minimaal wasmiddel in gedaan. Moet het trouwens nog strijken een groot deel, yeah heb ikw eer wat te doen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 16 253468018 Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 16 281626781

Jasmine: hoe gaat het met je?

Puggle: ook leuk toch via het internet! Is ook wel veel werk denk ik om alles zelf te doen en je moet de juiste inspiratie hebben ervoor denk ik... Ik ben nog niet hlemaal uit over de tekst of ik er tevreden mee ben... Ga ik nog even bedenken dus smile

Viva: heb een boxkleed van Koeka toevallig. Kreeg ik erbij toen ik de box overkocht van iemand op MP. Best een goed kleed, maar vind het niet erg bijzonder maar dat is natuurlijk persoonlijk. Vind het zelf een behoorlijk duur merk, dus miss. als je het zelf kunt maken zou ik lekker gaan crea-bea'en smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 14 mei 2012 - 4:50

Jasmine schreef:Even inbreken hoor: CCC alweer 36 weken? En Puggle alweer 34? Wow, voor mijn gevoel hebben jullie nog maar net positief getest en nu mogen jullie (vooral CCC) al bijna bevallen :shock:

Edit: Viva ook alweer bijna 15 weken!

Misschien toch maar eens kijken of ik niet onder een steen leef ofzo...

Haha, je leeft vast niet onder een steen. Het leven gaat gewoon wat snel af en toe Wink
Hoe gaat het nu met jou?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 4:55

Puggle schreef:
Voor degene die al gewassen hebben. Wat voor wasmiddel hebben jullie gebruikt? Ik heb het dekentje en de lakens met robijn gewassen, alleen zei mijn vriendin dat je het beste met neutral kan wassen.
Klopt, je kindje moet nog wennen aan allerlei stoffen, dus hoe minder parfum hoe beter. Heb daarom alles met Neutral gedaan de eerste maanden, je weet nooit of je een kindje krijgt met allergie voor bepaalde geurstoffen.

Gast
Gast

Bericht  Puggle ma 14 mei 2012 - 4:59

Viva, leuk als je hier ook komt schrijven toch Very Happy jij ook alweer 15 weken bijna. Gaat het allemaal goed? En hoe vind je dochter het?

Ccc, Hmm dat klinkt nou niet echt om vrolijk van te worden. Niet echt netjes ook van het ziekenhuis, je kan je toch wel een beetje voorbereiden zou je zeggen!
Maar je weet nu in ieder geval hoe het gaat lopen en dat komt vast wel goed.

Lekker toch verlof smile je dagen worden vast wel gevuld. Had me echt heerlijk geleken hoe het bij jou gaat, maar ik ben al van maart thuis. Sad mijn huis is altijd te schoon nu en verder is het best saai af en toe. Maar ja nog even.

Ja zelf maken kan tie wel goed, hebben onze trouwkaart ook helemaal zelf gemaakt, maar het gaat hem nu niet meer worden ben ik bang. Ach het kaartje nu s ook heel leuk, op internet dan Wink

Stofzuiger, ja dat zei mijn vriendin ook smile morgen maar even kopen dan wassen Very Happy

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  LDJ ma 14 mei 2012 - 5:04

Van de week heb ik wat kleertjes gekregen van een collega en ze zei ook al; het ruikt niet zo lekker hoor, is gewassen met neutral. Ze zei tegen mij dat ik daarmee het beste kan wassen.
Is het eigenlijk ook zo dat je alles moet strijken?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  CCC ma 14 mei 2012 - 5:15

Puggle: ja kan ik me ergens wel voorstellen hoor, is voor jou een erg lange zit zo zeg maar... Maar goed, nog even he smile

LDJ: ik heb dus nu wel bijna alles gestreken, vond het voor de show mooier in de kast :P Ben normaal helemaal niet van het strijken... Vanavond maar het laatste deel denk ik... Is het weer gebeurd...

Ja wat betreft dat Neutral, hoorde ik ook ja... maar hoor ook weer sommige mensen die gewoon hun eigen wasmiddel gebruiken dus ach... Merk het wel!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine ma 14 mei 2012 - 5:15

Lief dat jullie er naar vragen. Op zich gaat het best goed eigenlijk. Op het moment heb ik nog wel wat last van napijn van de curettage van vorige week, maar dat wordt al minder. Ik heb wel steeds vaker dat ik het even moeilijk vind dat ik niet meer zwanger ben, zou anders toch alweer 28 weken zijn. Maar goed, 11 juni controle, dan gaan we wederom voor groen licht. En zoals in mijn ticker staat: nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Wat Neutral betreft: dit is echt het beste, zeker voor babykleertjes. Ik gebruik het voor al mijn was, omdat J. nogal snel last heeft van eczeem. Heb een tijdje weer gewoon wasmiddel gebruikt, maar daar kan ze dus niet tegen. Op advies van de huisarts was ik nu ook de rest van de was met Neutral, omdat er altijd wasmiddelresten achterblijven en de Neutral dan geen zin meer heeft.

Laatst aangepast door Jasmine op ma 14 mei 2012 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 14 mei 2012 - 5:17

Ja kan me voorstellen dat het allemaal soms best lastig is, ik heb alleen even gemist van de curretage. Vervelend dat je wat last hebt ervan, hoop dat je je snel weer helemaal de oude voelt en dat jullie er weer voor kunnen gaan!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine ma 14 mei 2012 - 5:20

CCC: heb afgelopen week een tweede curettage gehad, omdat de eerste niet helemaal het gewenste resultaat had opgeleverd.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 5:28

Stofzuiger schreef:
Puggle schreef:
Klopt, je kindje moet nog wennen aan allerlei stoffen, dus hoe minder parfum hoe beter. Heb daarom alles met Neutral gedaan de eerste maanden, je weet nooit of je een kindje krijgt met allergie voor bepaalde geurstoffen.

Ik heb gewoon met onze eigen wasmiddel gewassen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: