Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC di 8 mei 2012 - 9:33

Happy schreef:Hey allemaal! Zo wat een dag en wat een ervaring.. binnen 6 uurtjes vanmiddag om 3 uur is onze zoon geboren. Heb ontzettend heftige rugweeen gehad en na 4 à 5 cm morfine pomp gekregen. Vanaf toen ging het erg snel. zodra we thuis zijn plaats ik en foto en reageer ik wat uitgebreider.

monnie gefeliciteerd!

Heeeey wat goed! Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar zijn naam! Lekker genieten meis!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle di 8 mei 2012 - 9:34

Jaaaaaa happy! Daar is je mannetje dan Very Happy gefeliciteerd! Verder alles goed gegaan?
Heel veel geluk!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Lejow di 8 mei 2012 - 9:45

Jaaaa happy!! Gefeliciteerd!! Wat een hoop baby's de afgelopen 2 dgn Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 9:49

Happy schreef:Hey allemaal! Zo wat een dag en wat een ervaring.. binnen 6 uurtjes vanmiddag om 3 uur is onze zoon geboren. Heb ontzettend heftige rugweeen gehad en na 4 à 5 cm morfine pomp gekregen. Vanaf toen ging het erg snel. zodra we thuis zijn plaats ik en foto en reageer ik wat uitgebreider.

monnie gefeliciteerd!

Wha! Gefeliciteerd!! Sowieso iedereen die bevallen is!

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ di 8 mei 2012 - 9:51

Gefeliciteerd Happy! Heel veel geluk samen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Amber- di 8 mei 2012 - 9:53

Jaa happy gefeliciteerd!! Ik ben erg benieuwd naar de naam!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Jezzie di 8 mei 2012 - 18:36

Gefeliciteerd happy!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Viva di 8 mei 2012 - 19:53

Gefeliciteerd Happy! Ik vind dat je een eigen "Happy is bevallen" topic verdient, dus welk "vriendinnetje' van haar maakt die? Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Puggle wo 9 mei 2012 - 7:49

Hoe gaat het hier meiden?
Doordat er zoveel bevallen zijn stonden we op pagina 2 Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 9 mei 2012 - 7:51

Ik was inderdaad net aan het zoeken! Schaamteloos! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 253468018 Kan niet hoor haha!

Vandaag even bij de VK geweest en heb uitsluitsel en duidelijkheid gekregen over hoe en wat... Ik moet min. 48 uur met ons kindje in het zhuis blijven ter observatie na de bevalling. Pff... vind het allemaal maar wat hoor... Maar goed, we gaan ervoor. Baby is helemaal ingedaald, dus dat voelde ik vorige week zo goed Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 561177 Moet nu maandag voor een consult (heb geen idee wat ze gaan doen?!) naar het ziekenhuis, omdat ik daar moet bevallen. Verder geen bijzonderheden...

Hoe is het met jou Puggle?

En Piene?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 9 mei 2012 - 8:01

Begrijpelijk dat je het even niks vind, maar ik denk eigelijk dat als je net bevallen bent het misschien toch wel prettig is om even 2 dagen bij te komen daar en verzorgd te worden. Dat lijkt mij dan.
Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, kun je daar nog even aan wennen.
Dan is de kleine al vlot ingedaald, ik kreeg te horen dat het meestal vanaf 36 weken gebeurt, maar dat zal ook verschillen.

Met mij gaat het wel. Mijn bloed en urine waren prima. Gelukkig tot nu toe steeds. Verder helaas nog wel veel pijn aan mijn inmiddels gekneusde rib. Verder alles ok smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 wo 9 mei 2012 - 8:08

Het topic was echt ver weggezakt inderdaad! Even opletten met zijn allen, haha!

CCC, balen he dat in het ziekenhuis blijven. Ik moet ook 48 uur blijven ivm bloeddruk, was er echt ziek van toen ik het hoorde. Kan ook nog niet aan het idee wennen, vind het zo niet leuk! Maar, wat moet dat moet! Wel fijn dat het verder goed gaat, al helemaal ingedaald! Hier zit het kleine monster nog helemaal boven in mijn buik, net niet overdwars. Zorgt ervoor dat ik een hele bijzonder buik heb, een flinke bult net onder het middenrif en daaronder vanaf halverwege mijn buik bijna niets... Ben benieuwd wat ze daar maandag over gaan zeggen! Volg jij nog steeds de zwangerschapsyoga?

Wij hebben net een hele burgerlijke vakantie geboekt naar een Landal park in Limburg. Doordat mijn verlof voor een deel in de zomervakantie valt heb ik verlof tot 24 sept dus gaan we vanaf de 10de een midweekje naar een huisje met de kleine. Spannend, ben benieuwd hoe we het zullen vinden. Het zou wel onze enige vakantie tot de volgende zomervakantie zijn. Oeh, ik ben erg van de doemscenario's de laatste tijd... Niet goed!
Afgelopen weekend hebben we de box opgezet om de katten eraan te laten wennen, geven ze er geen snars om. Ze hebben er even aan geroken en dat is het wel. Ik was op alles voorbereid maar dit is wel bijzonder. Ze laten ook de babykamer zonder morren links liggen, ze kijken hooguit even om het hoekje en maken zich snel uit de voeten als ik heel hard "NEE" roep maar ik vraag me af of dat nog nodig is... Ze lijken verdikkeme wel welopgevoed op deze manier! Haha!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  CCC wo 9 mei 2012 - 8:09

Ja, daar heb je wel gelijk in hoor... Ik heb nu een soort van besloten dat ik die eerste dagen ook gewoon lekker samen wil zijn met mijn vriend, en ouders en schoonouders mogen wel komen maar gewoon wat minimaler. Wil gewoon eerst even lekker bijkomen en genieten. Enige wat ik wel jammer vind is dat z ehet kindje waarschijnlijk naar de kinderafdeling (of hoe heet zoiets) doen zodat ze goed kunnen observeren of het geen koorts ontwikkelt. Maar ergens voelt dit ook wel goed hoor allemaal...

Vandaag trouwens ubersexy voedingsbh, mega onderbroeken en inlegkruisjes voor in je bh gekocht.... ben er klaar voor Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 253468018

Mooi dat alles in orde was! En is het echt gekneusd? Dat doet echt pijn :S Hopen dat ze snel gaat indalen voor je! Heb je weer wat rust bij je ribben!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 9 mei 2012 - 8:19

Oooh wat heerlijk Piene! Mijn kat is zooo dramatisch op het moment, ze voelt blijkbaar aan dat er verandeirngen aankomen... Dus elke gelegenheid in de babykamer grijpt ze aan, de box hebben we alluminium in liggen en proberen haar nu nog manieren bij te brengen... Maar helaas, ze is nu ook weer in een dwarse bui (lees rennen door de kamer, in mijn stoelen hangen, op de bank spelen...) zucht...

Wat lekker die vakantie! Wij pakken ook zoiets dit jaar hoor, ik heb tot eind september 'verlof' heb er 3 weken vakantie achter aangeplakt. Heb nu nog 4 weken over smile Heel miss. gaan we nog even op en neer met het vliegtuig naar Ierland. Maar wil ff kijken hoe het allemaal gaat, maar zou leuk zijn als mijn oma de baby nog ziet.

Wij krijgen volgens mij een lange baby zit ik me nu te bedenken,z e is volledig ingedaald en zit ook flink onder mijn ribben. Zei de VK nog vanmiddag. Dat indalen kan snel gaan, dus zou me er niet zo druk over maken. smile Hier ging het blijkbaar ook snel haha!

Ik heb 2 weken geleden geloof ik de laatste yoga sessie gehad... Na de bevalling hebben we nog drie keer, maar kijk even of ik daarnaartoe ga. Kwam in het ziekenhuis bij de infoavond wat mensen tegen, maar valt me toch tegen dat er amper hoi gezegd word tegen elkaar... heb niet zo heel veel met die meiden en die drie keer is meer gezellig samen zijn enz...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 9 mei 2012 - 8:22

Oh dat zou minder zijn idd als ze naar een afdeling moet, maar misschien valt dat ook wel mee.
Wat voor onderbroeken heb je gekocht? Ik weet niet zo goed wat voor iets ik moet halen.

Ja het is wel gekneusd, de rechter alleen Sad toen ze gister een echo maakte om te kijken of mijn baarmoedermond nog goed was kon je zien dat der hoofdje ook al helemaal tegen de uitgang ligt. Volgens de gyn heb ik een kort bovenlijf. En misschien is ze ook wel wat lang. Ach we moeten het er mee doen hè Wink

Piene, Leuk toch landal smile ik heb verlof tot 26 september en wij willen in de laatste week naar center parcs, ook burgelijk en onze enige vakantie in de zomer.
Fijn dat je katten zo makkelijk zijn!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 9 mei 2012 - 8:41

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Knipsel-1Heb deze bij de Hema gekocht, drie voor drie euro. Niet erg charming, maar gooi ze zo weg na de bevalling...

Balen zeg van die kneuzing, maar is helaas niet anders nee... Sad

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 9 mei 2012 - 10:23

Dat zijn gewoon die boxers die per 3 in een verpakking zitten toch? Die draag ik meestal s'nachts. Lijkt me niet zo handig voor een kraamverband toch? Ik dacht meer aan een oma onderbroek idee, lekker hoog enz Laughing
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 wo 9 mei 2012 - 20:05

Volgens mij zijn dergelijke onderbroeken wel fijn omdat ze zeg maar echt een kruis hebben. Beetje vreemd gesteld... Als ik het goed zie hebben de broekjes geen pijpjes maar hebben ze zo´n bikinbroek model waardoor die gigantische matrassen op hun plek blijven zitten, bij boxers lijken ze namelijk in de pijpjes te kunnen zakken. Jaja... Waar je allemaal al niet over nadenkt als je moet bevallen. Ik ben persoonlijk "gezegend" met een derrière waarvoor ik het nooit verantwoord heb gevonden om er strings/tanga's o.i.d omheen te vatten, zou me dood schamen als ik een ongeluk zou krijgen en ze mijn broek van mijn kont moeten knippen. Vanaf een bepaalde maat vind ik dat de wereld om je heen recht heeft op zelfkennis, haha! Ik ben dus al in bezit van onderbroeken die geschikt zijn voor de maandverbanden, de goedkope varianten... Wel ook zwart, bloemetjes en beertjes laat ik persoonlijk altijd achterwege.

Puggle, wel balen dat je rib gekneusd is! Als het kindje al zo dicht bij de uitgang zit ga ik voor je duimen dat je gauw meer ruimte krijgt! Hier zit het kindje ook hoog, met billen onder mijn middenrif maar dat ontneemt me vooral de adem en eetlust. Die adem is irritant maar eetlust is wel gunstig, moet toch dieet volgen dus dan heb ik in ieder geval geen trek. Volgens mij vroeg ik het al eerder maar ik weet niet of je al een antwoord gegeven hebt, jij moet wekelijks bloed en urine inleveren toch? Waarom is dat? Niet nieuwsgierig hoor, maar wat betreft bloeddruk zitten we in hetzelfde schuitje.

CCC, volgens mijn vriend ga ik die dagen in het ziekenhuis heus wel overleven. Ik mag heel veel huilen, dat heeft hij al beloofd.... Hihi. Het voordeel is wel dat als mijn vriend thuis gaat slapen in ieder geval een van ons fit en fris is als de kleine en ik naar huis komen. Ik zie vooral op tegen de nachten, ben nogal een control freak en heb op de een of andere manier toch een beeld bij de eerste nachten met de kleine die ik nu dan toch alleen moet doorbrengen. Gelukkig mag mijn vriend er elke dag van 8.00 tot 22.00 gewoon zijn, dan duurt de nacht al minder lang. Wij willen in het ziekenhuis alleen ouders en schoonouders, misschien broer en zussen en in ieder geval mijn beste vriendin maar verder niet.

Zodirect naar een sollicitatiegesprek... Ben uitgenodigd om te komen praten, leuk maar wel spannend. Merk dat de kleine in mijn buik daar best heftig op reageert, heel veel actie in mijn buik! Leuk straks op gesprek! Ben in ieder geval niet alleen...
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 20:41

In het zh liggen op de wc van die hele charmante gaasbroekjes, die kan je ook uitwassen, kan je lekker hoog optrekken en ze zitten heerlijk! Heb een stapel meegenomen vanuit de wc voor de eerste weken haha

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 20:44

Parel schreef:In het zh liggen op de wc van die hele charmante gaasbroekjes, die kan je ook uitwassen, kan je lekker hoog optrekken en ze zitten heerlijk! Heb een stapel meegenomen vanuit de wc voor de eerste weken haha

Oh die vond ik echt vreselijk!! Ik had bij de tweede de boxershorts van mijn vriend aan. Bij de derde van die broekjes zoals hier staan, alleen van de H&M. Die draag ik nu nog.

Gast
Gast

Bericht  Puggle wo 9 mei 2012 - 23:13

Arden schreef:
Parel schreef:In het zh liggen op de wc van die hele charmante gaasbroekjes, die kan je ook uitwassen, kan je lekker hoog optrekken en ze zitten heerlijk! Heb een stapel meegenomen vanuit de wc voor de eerste weken haha

Oh die vond ik echt vreselijk!! Ik had bij de tweede de boxershorts van mijn vriend aan. Bij de derde van die broekjes zoals hier staan, alleen van de H&M. Die draag ik nu nog.

Nou ik ga ook maar gewoon voor de wat grotere onderbroeken denk ik. Zeeman ligt er vast vol mee Laughing die gaas broekjes kan ik dan idd ook proberen als ze hier ook liggen.

Laatst aangepast door Puggle op wo 9 mei 2012 - 23:19; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie wo 9 mei 2012 - 23:17

Ik had ook hipsters van de hema. Gewoon naar de winkel gegaan en gekeken welke broekjes een beetje een breed kruis hebben zodat het kraamverband er in past. Draag ze nu nog steeds 's nachts. Heb ook leuke printjes, bloemetjes enzo smile
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Puggle wo 9 mei 2012 - 23:18

Piene, ja hoop het ook. Ze zal binnenkort wel wat gaan dalen. Bij jou wel makkelijk idd wat minder eetlust zo Wink
Dat prikken en urine is gewoon om te kijken of ik geen zwangerschaps vergiftiging krijg. Maar tot nu toe is het allemaal goed steeds. Maandag weer controle. Vind het best een gedoe iedere week daarheen, en dan moet ik ook iedere 2 weken naar de internist. Heb het er maar druk mee laughcry

Wat leuk dat je een sollicitatie hebt! Veel succes smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow wo 9 mei 2012 - 23:44

Ik had ook de gaasbroekjes uit het ziekenhuis aan de eerste dagen. Vond die echt heel fijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC do 10 mei 2012 - 0:07

Heb de gaasbroekjes ook meegenomen in de tas, dat was een aanradertje van het ziekenhuis maandagavond... Vriendinnen vonden deze broekjes juist heel erg fijn na de bevalling, ik probeer het gewoon.. zal idd die gaasdingen de eerste dagen aantrekken en als ik wat anders wil stuur ik mijn ma of vriend even op pad smile Komt dus goed! Als ik maar iets bij me heb, dat idee alleen al vind ik fijn haha!

Piene: wat leuk een sollicitatiegesprek! Ben benieuwd! smile Succes!

Rest reageer ik zo even op, moet nog een boodschappenlijstje maken en wil een taartje en cupcakes fixxen voor morgen (laatste dagje werken)...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: