Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Wat spannend happy! Zet 'm op!
Laatst aangepast door chococupcake op ma 7 mei 2012 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Oeehhhh happy, spannend! Veel succes voor vandaag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend! Veel succes happy. Had je toch wel wat ontsluiting? Hoop dat je kleine er snel is
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Oh spannend happy, zet hem op! Je kan het
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
zet hem op happy spannend!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Spannend happy, succes!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Succes Happy!!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hoe gaat het met Monnie?
CCC- Ratel
Een uurtje geleden is ze nog online geweest zie ik
Puggle- Ratel
*breekt even in* Monnie heeft een topic geopent dat ze bevallen is :-) Breekt weer uit*
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Spannend happy, succes vandaag!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Puggle schreef:Een uurtje geleden is ze nog online geweest zie ik
Ze is al gewoon bevallen! Maar had je denk ik al gezien haha!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Puggle schreef:Een uurtje geleden is ze nog online geweest zie ik
Ze is al gewoon bevallen! Maar had je denk ik al gezien haha!
Ja, toen ik.deed schreef was haar topic er nog niet
Puggle- Ratel
Hihi! Leuk zeg al die baby's! Nu wij nog
Zeg vanmorgen nog tegen Lejow, valt me op dat de mensen van het forum vrijwel allemaal een vlotte bevalling hebben gehad... maar durf niet te hopen dat ik ook zo'n vlotte bevalling mee maak... haha!
Zeg vanmorgen nog tegen Lejow, valt me op dat de mensen van het forum vrijwel allemaal een vlotte bevalling hebben gehad... maar durf niet te hopen dat ik ook zo'n vlotte bevalling mee maak... haha!
CCC- Ratel
Nee ik ook niet, al hoop ik het wel. Het hoeft niet super snel te gaan maar gewoon soepel en te doen is fijn
Vanmiddag groeiecho gehad. Was goed! Het hoofdje liep paar dagen achter en de buik 2 weken voor. Die is is lekker rond dus
Verder heeft ze gekeken of ik toch geen ontsluiting had door mijn harde buiken. Gelukkig niet, mijn baarmoedermond was lichtjes verweekt. Maar kon nog geen kwaad.
Verder alweer bloed en urine ingeleverd. Dit moet ik nu wekelijks gaan doen en ook iedere week controle. Dus ben er zoet mee
Vanmiddag groeiecho gehad. Was goed! Het hoofdje liep paar dagen achter en de buik 2 weken voor. Die is is lekker rond dus
Verder heeft ze gekeken of ik toch geen ontsluiting had door mijn harde buiken. Gelukkig niet, mijn baarmoedermond was lichtjes verweekt. Maar kon nog geen kwaad.
Verder alweer bloed en urine ingeleverd. Dit moet ik nu wekelijks gaan doen en ook iedere week controle. Dus ben er zoet mee
Puggle- Ratel
Nee geen nieuws volgens mij. Hoop dat de kleine er nu toch wel is.
Puggle- Ratel
ik kwam ook al gluren voor nieuws over Happy, duimen dat ze al bevallen mag zijn!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zoveel meiden bevallen, wel bijzonder hoor! Nu zijn Puggle, CCC en ik dan aan de beurt.... Eng idee eigenlijk!
Puggle, fijn dat de groeiecho goed was. Waarom moet je steeds bloed en urine inleveren?
CCC, hopen durf ik ook niet op een vlotte bevalling. Haal mezelf ook met regelmaat doemscenario's in het hoofd, levert niks op maar doe het wel!
Vanmiddag ben ik naar de prenatal geweest om het verpeste pakje te laten zien, ze zeiden er niets bijzonders over maar ik mocht wel een nieuw pakje meenemen. Helaas hadden ze het setje wat ik had niet meer en heb ik nu een boxpakje van hetzelfde merk gekozen. Wel een goede service want een bon had ik niet meer, ze moesten echt uitgaan van mij verhaal. Daarna nog even een rondje door de winkel gemaakt en wat oranje spulletjes als cadeautje voor mijn vriend gekocht, echt schattig.
Puggle, fijn dat de groeiecho goed was. Waarom moet je steeds bloed en urine inleveren?
CCC, hopen durf ik ook niet op een vlotte bevalling. Haal mezelf ook met regelmaat doemscenario's in het hoofd, levert niks op maar doe het wel!
Vanmiddag ben ik naar de prenatal geweest om het verpeste pakje te laten zien, ze zeiden er niets bijzonders over maar ik mocht wel een nieuw pakje meenemen. Helaas hadden ze het setje wat ik had niet meer en heb ik nu een boxpakje van hetzelfde merk gekozen. Wel een goede service want een bon had ik niet meer, ze moesten echt uitgaan van mij verhaal. Daarna nog even een rondje door de winkel gemaakt en wat oranje spulletjes als cadeautje voor mijn vriend gekocht, echt schattig.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Happy, hoe gaat het nu?
Puggle, fijn dat je echo goed was!
Piene, Wat netjes dat je wat nieuws mocht uitzoeken zonder bon. Wel jammer dat ze niet meer het zelfde pakje hadden.
Puggle, fijn dat je echo goed was!
Piene, Wat netjes dat je wat nieuws mocht uitzoeken zonder bon. Wel jammer dat ze niet meer het zelfde pakje hadden.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hoi meiden,
even een kort berichtje van mij, hier gaat het goed. S. is alleen nog wat misselijk van de bevalling, heel sneu. Mijn zoontje vindt het helemaal geweldig dat hij een zusje heeft, hij is zo lief! Ik heb 2 foto's geplaatst in het andere topic.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en goede bevalling toe en tot snel in het volgende topic
even een kort berichtje van mij, hier gaat het goed. S. is alleen nog wat misselijk van de bevalling, heel sneu. Mijn zoontje vindt het helemaal geweldig dat hij een zusje heeft, hij is zo lief! Ik heb 2 foto's geplaatst in het andere topic.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en goede bevalling toe en tot snel in het volgende topic
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Hey allemaal! Zo wat een dag en wat een ervaring.. binnen 6 uurtjes vanmiddag om 3 uur is onze zoon geboren. Heb ontzettend heftige rugweeen gehad en na 4 à 5 cm morfine pomp gekregen. Vanaf toen ging het erg snel. zodra we thuis zijn plaats ik en foto en reageer ik wat uitgebreider.
monnie gefeliciteerd!
monnie gefeliciteerd!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Puggle: fijn dat alles weer goed was! En idd, daar ben je elke week dan wel even zoet mee, maar aan de ene kant ook wel fijn dat alles zo in de gaten gehouden word toch?
Monnie: wat een lief meisje! En zo met haar grote broer! Hartstikke leuk! Geniet er lekker van, en idd, ik hoop snel te mogen meeschrijven in het volgende topic
Happy: je houd ons in spanning!
Piene: wat fijn dat je het mocht ruilen! Wel service, maar vind het personeel bij Prenatal nooit zo erg aardig hier... Herken dus wel wat je zegt. Heb vandaag nog gebeld (voor de 5e keer ondertussen) over het wiegmatrasje, kreeg nu te horen dat het alweer naar week 21 was verschoven ipv de 2 tot 4 weken levertijd zoals beloofd. Heb het bedrag nl. ook meteen moeten betalen. Heb dus vanmorgen het hoofdkantoor gemaild hierover en word als het goed is begin volgende week uitgeleverd. Maar moet zeggen, mijn klachten werden niet erg serieus genomen. Beetje overheen gepraat, toch wel jammer. Prenatal is een grote naam qua babywinkels dus ik zou zorge ndat ik mijn personeel goed zou neerzetten in die winkels... vooral in de crisis... Maar ach... ben blij als ik het matrasje straks heb!
Hier niks bijzonders eigenlijk, vandaag extreme luie dag gehad... Morgen naar de VK...
Ohja, heb de foto's van de fotoshoot binnen... Doe ze morgen wel even uploaden denk ik!
Monnie: wat een lief meisje! En zo met haar grote broer! Hartstikke leuk! Geniet er lekker van, en idd, ik hoop snel te mogen meeschrijven in het volgende topic
Happy: je houd ons in spanning!
Piene: wat fijn dat je het mocht ruilen! Wel service, maar vind het personeel bij Prenatal nooit zo erg aardig hier... Herken dus wel wat je zegt. Heb vandaag nog gebeld (voor de 5e keer ondertussen) over het wiegmatrasje, kreeg nu te horen dat het alweer naar week 21 was verschoven ipv de 2 tot 4 weken levertijd zoals beloofd. Heb het bedrag nl. ook meteen moeten betalen. Heb dus vanmorgen het hoofdkantoor gemaild hierover en word als het goed is begin volgende week uitgeleverd. Maar moet zeggen, mijn klachten werden niet erg serieus genomen. Beetje overheen gepraat, toch wel jammer. Prenatal is een grote naam qua babywinkels dus ik zou zorge ndat ik mijn personeel goed zou neerzetten in die winkels... vooral in de crisis... Maar ach... ben blij als ik het matrasje straks heb!
Hier niks bijzonders eigenlijk, vandaag extreme luie dag gehad... Morgen naar de VK...
Ohja, heb de foto's van de fotoshoot binnen... Doe ze morgen wel even uploaden denk ik!
CCC- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken