Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 0:19

Net uitslag gekregen van mijn urine... Ik heb inderdaad de bacterie nog in me, ben er draagster van... Dus word naar het ziekenhuis overgedragen... F*ck... heb me erop ingesteld, maar dit is echt een behoorlijke teleurstelling... Cry Vanavond gaan we sowieso naar de info avond in het ziekenhuis (bevallen in het zhuis). Maar had stiekem gehoopt dat we alleen gingen kijken voor het ergste geval... Naja zal het dus even moeten verwerken, en aan het idee wennen... Had zo graag hier in mijn eigen huisje bevallen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 0:24

Wat een domper CCC. Kan me goed voorstellen dat je er flink van baalt.

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 0:30

Ja, is meer de teleurstelling in mijn lichaam ofzo... Heb er toen antibiotica voor gekregen in de zwangerschap, dat vond ik al balen wilde zo min mogelijk rotzooi binnen krijgen... maar goed... je doet dat dan toch. En weken later komt er dus uit dat het niks heeft gedaan, is ook meer de teleurstelling dat ik er zelf een aantal keren om heb moeten vragen. Moet woensdag naar de VK en dat is dan ook meteen de laatste keer, word dan overgedragen aan de gynaecoloog geloof ik... Opeens heb ik zoveel vragen enzo. Maar die ga ik gewoon opschrijven, het komt goed maar moet het even een plekje geven. Ergens ben ik er ook van overtuigd dat het een goede plek is, mocht er wat zijn kan er snel gehandeld worden... Dat houd ik maar in mijn achterhoofd.

Wat ik trouwens ook nu wel heb, dat ik BV wil proberen te geven en na zo'n dosis antibiotica schijnt dat slechter op gang te komen... dat vind ik dan wel jammer, ben ik er eindelijk uit heb je dit weer... Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 253468018 Nou, motto van vandaag is komt allemaal goed! smile Ga positief blijven onder dit alles! Nu maar even werken, laatste maandag...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy ma 7 mei 2012 - 1:10

Kan me goed voorstellen dat je baalt ccc!
Wij wouden het ook graag thuis proberen maar werd overgedragen aan de gyn.
Maar de mensen zijn erg vriendelijk, het valt me heel erg mee..
Maar thuis lijkt me ook het fijnst hoor..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Monnie ma 7 mei 2012 - 1:40

@muppetje: fijn dat de echo goed was!

@ccc: kan me voorstellen dat je baalt ccc. Het is even omschakelen, maar daar is straks wel alles bij de hand mochten er complicaties zijn.

@shy: hoe is het gegaan?

@all: het blijft hier een beetje onrustig, maar zet nog niet door. Zo naar de vk, eens kijken wat ze ervan zegt.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:54

Happy en Shy, hoe is het nu? En Monnie, wat zei de vk?

Gast
Gast

Bericht  Puggle ma 7 mei 2012 - 5:20

Stofzuiger schreef:Happy en Shy, hoe is het nu? En Monnie, wat zei de vk?

Ik ben ook benieuwd smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 5:57

Thnx meiden! Heb vanmiddag mijn hart nog even kunnen luchten op het werk, eerste uur had ik geen kids dus kon even lekker mijn gedachten erover loslaten... Heb het nu wel een beetje kunnen plaatsen en idd het is even omschakelen. Ook even goed met mijn vriend en moeder gepraat hierover, en ben nu wel opgelucht. Ben benieuwd nu, woensdag naar de VK en ben benieuwd wat er nu allemaal gaat komen qua veranderingen. Schrijf gewoon alle vragen die ik heb op, en dan zien we verder.

Ga zo even naar de info avond van het ziekenhuis. Ben erg benieuwd! smile

Idd... het is stil hier! Zou Shy al bezig zijn?! Very Happy

Happy, hoe gaat het nu met je?

Monnie, wat zei de VK? Is het nog steeds erg aan het rommelen?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 7 mei 2012 - 6:11

Het is natuurlijk ook even omschakelen, maar dat gaat heus goed komen smile

Zo'n infoavond ben ik ook geweest, vond het wel fijn al die informatie en een rondleiding.
Vooral omdat ik ik vorige week al in de verloskamer heb gelegen voor de ctg. Al was dat toch vreemd laughcry
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 6:26

CCC, bij mij kwam de bv ook gewoon op gang! En dat na Ă©n 11 weken te vroeg, Ă©n tig zakken antibiotica!
Je kan t! :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Monnie ma 7 mei 2012 - 7:01

De vk gaf aan dat ik waarschijnlijk wel snel zou bevallen, maar ze heeft verder niet inwendig onderzocht. Weeën lijken nu weer wat sterker te zijn, even afwachten dus.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Puggle ma 7 mei 2012 - 7:38

Hopen dat het door gaat zetten! Maar super lang kan het nu niet meer gaan duren Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 8:17

Spannend allemaal zeg!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 9:17

Monnie: wat spannend zeg! Misschien morgen alweer babynieuws! smile Wel gek hoor, er zijn er al zoveel bevallen, en nu blijven ik en Puggle (Happy staat nl. ook al op het punt van bevallen, en vergeet ik nog iemand? Behalve de zwangere die nog een tijdje mogen genieten natuurlijk smile) over...

Zo'n gek idee dat ik nog maar 5 weekjes hoef... Tijd gaat zo snel!

Net dus even naar het ziekenhuis geweest, wist de meeste info al (bij yoga hadden ze al redelijk veel verteld)... Maar het was toch even fijn, ook even de uitleg hoe dingen zitten, wat er allemaal is, de rondleiding ed. Grappige (naja, grappig Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 253468018 ) was wel dat we met een ander stel waren. En die vriend van mijn vriend is dus nog angstiger dan dat ik ben, alleen dacht eerlijk gezegd dat ie dit wel zou trekken het is maar info natuurlijk. Na 20 min. vroeg hij een snoepje aan mijn vriend (mijn vriend was al voorbereid en had snoepjes voor het suikergehalte meegenomen) en daarna zegt ie tegen zijn vriendin, ik ga, ik trek het echt niet... hij trok helemaal wit weg...pale Schrok er wel even van, normaal gesproken was ik net zo erg nl. met dit soort dingen... Alleen ik kon wel informatie aan zeg maar, alleenw erd dan best onrustig op mijn stoel... Wat dat betreft heb ik sinds die yoga lessen zoveel rust gekregen en kan ik veel beter omgaan met mijn angsten... Maar goed, was niet erg leuk voor die vriendin dus.. zij baalt er best van... en hijw eet ook echt niet of hij de bevalling gaat trekken... We gaan het meemaken allemaal...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 9:18

Oh en thnx dat ik even mijn gevoel kon uitten hier, en de begripvolle reacties... Deed me echt even goed! Maar het gaat goedkomen, ik ga het gewoon even allemaal doen! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 281626781 Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 394967

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 9:19

Ahw, arme hij!
Maar volgens mij is het vaak zo, dat je tijdens de bevalling zo in een adrenaline rush zit, dat je het best aardig volhoudt allemaal!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  piene1983 ma 7 mei 2012 - 9:29

chococupcake schreef:Monnie: wat spannend zeg! Misschien morgen alweer babynieuws! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177 Wel gek hoor, er zijn er al zoveel bevallen, en nu blijven ik en Puggle (Happy staat nl. ook al op het punt van bevallen, en vergeet ik nog iemand? Behalve de zwangere die nog een tijdje mogen genieten natuurlijk Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177) over...

Zal ik me dan vergeten voelen? Cry
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 9:43

piene1983 schreef:
chococupcake schreef:Monnie: wat spannend zeg! Misschien morgen alweer babynieuws! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177 Wel gek hoor, er zijn er al zoveel bevallen, en nu blijven ik en Puggle (Happy staat nl. ook al op het punt van bevallen, en vergeet ik nog iemand? Behalve de zwangere die nog een tijdje mogen genieten natuurlijk Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177) over...

Ja, en gelijk heb je! Ben zoooo'n zeeef! Embarassed Sorry!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 ma 7 mei 2012 - 9:46

chococupcake schreef:
piene1983 schreef:

Hihi.... Never mind hoor, zo'n actieve poster ben ik ook weer niet! Eigenlijk oneerlijk dat ik het zo stelde!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 9:49

piene1983 schreef:
chococupcake schreef:
piene1983 schreef:

Hihi.... Never mind hoor, zo'n actieve poster ben ik ook weer niet! Eigenlijk oneerlijk dat ik het zo stelde!

Ach welnee, maar heb soms gewoon geen overzicht... Helaas niet alleen op het forum haha! Is het goedgekomen met je was?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 7 mei 2012 - 18:40

Happy en monnie hoe is het met jullie?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Shy ma 7 mei 2012 - 18:47

amber22 schreef:Happy en monnie hoe is het met jullie?
Daar ben ik ook benieuwd naar smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje ma 7 mei 2012 - 18:57

Shygirl85 schreef:

Ik ook!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle ma 7 mei 2012 - 19:20

Muppetje schreef:
Shygirl85 schreef:

Ik ook!

Ik ook! Hoop dat de kleine bij happy er nu toch wel is.

shy, hoe gaat het met je meis?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Happy ma 7 mei 2012 - 19:46

Gisteren vanaf 14.00 begon ik te reageren op de veter en op een gegeven.moment zat ik tegen t plafond.. Hele heftige buik en rug pijn maar ze gingen niet eerder kijken dan vanmorgen 8 uur..
alles was verstreken en rijp dus ze hebben net de vliezen gebroken en infuus aangesloten. Spannend nu weer afwachten en flink mn best doen smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: