Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Oooh wat balen Happy! Zeker omdat het zo pijnlijk is! Hopelijk trekt het snel weg! Lekker rustig aandoen vandaag, hopelijk heb je dan toch nog een fijne dag.
Ik ga vandaag lekker de deur niet uit, gisteravond klein rondje in de stad gelopen en wat een drukte zeg... Herinnerde me opeens weer waarom ik niet van Koninginnedag houd... Drukte, dronken mensen, ruzies.... Dus daarna lekker naar huis gegaan. Vandaag ben ik begonnen met de babywas. Mocht eindelijk van mezelf Nu 34 weken, dus vond dat wel een mooie tijd. Heb alleen al 3 volle wasmanden vol... en dan hebben we het nog niet eens over alle lakens, beddengoed, hydrofieldoeken ed. Mag nu echt niks meer van mezelf kopen, dit is echt absurd nl.
Shy: hoe was het gisteren? En hoe gaat het nu met je?
Ik ga vandaag lekker de deur niet uit, gisteravond klein rondje in de stad gelopen en wat een drukte zeg... Herinnerde me opeens weer waarom ik niet van Koninginnedag houd... Drukte, dronken mensen, ruzies.... Dus daarna lekker naar huis gegaan. Vandaag ben ik begonnen met de babywas. Mocht eindelijk van mezelf Nu 34 weken, dus vond dat wel een mooie tijd. Heb alleen al 3 volle wasmanden vol... en dan hebben we het nog niet eens over alle lakens, beddengoed, hydrofieldoeken ed. Mag nu echt niks meer van mezelf kopen, dit is echt absurd nl.
Shy: hoe was het gisteren? En hoe gaat het nu met je?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Amber, de huis tuin en keukenmiddeltjes kunnen wellicht als ondersteuning bij de Rennies helpen? Vanille vla eten bijvoorbeeld, ik probeer het te combineren. Heb nog niet heel veel last maar als er een aanval op komt zetten is het wel gelijk ellendig! Kan me voorstellen dat je ervan baalt, niet te lang wachten met naar de dokter gaan want je slokdarm kan er behoorlijk "rauw" van worden en dat doet ook echt zeer.
Vocht vasthouden, dat lijkt me echt ellendig... Je kunt er ook zo weinig aan doen, wel blijven drinken hoor veel plassen zorgt ervoor dat je waterhuishouding nog een klein beetje op orde blijft. Heb je het zo ineens plotseling trouwens of is het geleidelijk gekomen? Anders is het namelijk een telefoontje naar de verlos waard.
Hier ben ik ook begonnen aan de babywas, we hebben niet zoveel als jij omschrijft CCC. Ik kom aan drie wasmanden inclusief al het beddenspul denk ik, exclusief de ledikantdekens dan want die zijn weer erg groot. Ik heb gisteren verdorie zelfs de hydrofielluiers staan strijken omdat ze belachelijk gekreukeld uit de droger kwamen, had mezelf nog zo voorgenomen om niet te gaan strijken! Eerst wilde ik er een paar strijken, toen zag ik dat het zo netjes werd dat ik ze nu bijna allemaal heb gedaan. Had geen zin meer, ga van de week weer verder denk ik. Nu eerste de wasmachine weer eens leeg op 90 graden laten draaien omdat het weer muf begon te ruiken. Complicatie van chronisch teveel wasmiddel en wasverzachter gebruiken...
Koninginnedag... Zo heerlijk dat ik dit jaar voor het eerst officieel niet hoef! Haha, het is een beetje traditie om hier met zijn allen de stad in te gaan en alleen als je ziek bent ga je niet mee. Nu ben ik zwanger en heb ik bedacht dat het nu met alle drukte en drank voor mij niet zo hoeft. Helaas ligt een stuk van de achtertuin hier open omdat we een verstopping in het riool hadden, nu is er een "open" verbinding met het riool die nog dichtgemaakt moet worden. Helaas duurt dat nog even, we zijn in overweging om het riool te vervangen en dan is het handig voor offertes om dit riooldeel ook te kunnen laten zien. Momenteel ruik ik niks, maar ik wil niet het risico lopen dat ik straks wel iets ruik. Gatver! Misschien gaat mijn vriend nog even de stad in, dan loop ik een rondje mee en ga ik daarna in het zonnetje bij mijn ouders in de tuin. Factor 30 op mijn gezicht ivm pigmentvlekken en boekje erbij. Ook prima!
Vocht vasthouden, dat lijkt me echt ellendig... Je kunt er ook zo weinig aan doen, wel blijven drinken hoor veel plassen zorgt ervoor dat je waterhuishouding nog een klein beetje op orde blijft. Heb je het zo ineens plotseling trouwens of is het geleidelijk gekomen? Anders is het namelijk een telefoontje naar de verlos waard.
Hier ben ik ook begonnen aan de babywas, we hebben niet zoveel als jij omschrijft CCC. Ik kom aan drie wasmanden inclusief al het beddenspul denk ik, exclusief de ledikantdekens dan want die zijn weer erg groot. Ik heb gisteren verdorie zelfs de hydrofielluiers staan strijken omdat ze belachelijk gekreukeld uit de droger kwamen, had mezelf nog zo voorgenomen om niet te gaan strijken! Eerst wilde ik er een paar strijken, toen zag ik dat het zo netjes werd dat ik ze nu bijna allemaal heb gedaan. Had geen zin meer, ga van de week weer verder denk ik. Nu eerste de wasmachine weer eens leeg op 90 graden laten draaien omdat het weer muf begon te ruiken. Complicatie van chronisch teveel wasmiddel en wasverzachter gebruiken...
Koninginnedag... Zo heerlijk dat ik dit jaar voor het eerst officieel niet hoef! Haha, het is een beetje traditie om hier met zijn allen de stad in te gaan en alleen als je ziek bent ga je niet mee. Nu ben ik zwanger en heb ik bedacht dat het nu met alle drukte en drank voor mij niet zo hoeft. Helaas ligt een stuk van de achtertuin hier open omdat we een verstopping in het riool hadden, nu is er een "open" verbinding met het riool die nog dichtgemaakt moet worden. Helaas duurt dat nog even, we zijn in overweging om het riool te vervangen en dan is het handig voor offertes om dit riooldeel ook te kunnen laten zien. Momenteel ruik ik niks, maar ik wil niet het risico lopen dat ik straks wel iets ruik. Gatver! Misschien gaat mijn vriend nog even de stad in, dan loop ik een rondje mee en ga ik daarna in het zonnetje bij mijn ouders in de tuin. Factor 30 op mijn gezicht ivm pigmentvlekken en boekje erbij. Ook prima!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ja, het is een beetje teveel wat ik allemaal heb gekocht en gekregen vrees ik... Maar ach, ben er wel superblij mee Ik ben net even lekker in de achtertuin gaan liggen, we hebben het gras nog niet gelegd maar dacht pech gehad, gooi wel wat kussens op de grond en ben lekker gaan liggen.. Bijna in slaap gevallen ook haha! Heb me ook lekker ingesmeerd met factor 30, heb de zon zo nodig merk ik... Hoop dat ik een beetje een kleurtje opdoe vandaag... Zo maar eens die tweede was ophangen en dan weer een wasje erin gooien.
CCC- Ratel
Shy, hoe is het geweest? Verder alles goed?
Happy, hè wat balen zeg dat je een dopje hebt. Dat is af en toe toch niet erg, alles door de hormonen nog even en je kan je ventje lekker kroelen!
Ccc, ook lekker toch een dagje thuis en de babywas doen is ook leuk . Wij gaan nu even lekker naar de stad. Terrasje en wat winkelen enz.
Fijne dag!
Happy, hè wat balen zeg dat je een dopje hebt. Dat is af en toe toch niet erg, alles door de hormonen nog even en je kan je ventje lekker kroelen!
Ccc, ook lekker toch een dagje thuis en de babywas doen is ook leuk . Wij gaan nu even lekker naar de stad. Terrasje en wat winkelen enz.
Fijne dag!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hier gaat het goed! Nog niks aan het handje.
Gisteren is mij mee gevallen, het was eigenlijk gewoon heel gezellig.
Hadden afgesproken in Bloemendaal daar kopje thee gedronken en wat gegeten. En daarna lekker uitgewaaid op het strand, daarna een wandeling gemaakt van 5/6 km.
Kreeg nog een complimentje dat iemand het zo knap vondt dat ik dat hele stuk heb meegelopen haha, was wel leuk .
Zometeen gaan man en ik even het stadje in, daarna lekker niks moeten. Beetje in de zon hangen en hier even bij lezen
Gisteren is mij mee gevallen, het was eigenlijk gewoon heel gezellig.
Hadden afgesproken in Bloemendaal daar kopje thee gedronken en wat gegeten. En daarna lekker uitgewaaid op het strand, daarna een wandeling gemaakt van 5/6 km.
Kreeg nog een complimentje dat iemand het zo knap vondt dat ik dat hele stuk heb meegelopen haha, was wel leuk .
Zometeen gaan man en ik even het stadje in, daarna lekker niks moeten. Beetje in de zon hangen en hier even bij lezen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@happy: wat balen van dat vocht, ik heb er deze zwangerschap gelukkig geen last van, maar bij mijn zoontje was het ook echt extreem, niet fijn meer! Was je bloeddruk nog wel goed van de week? Probeer te genieten van het mooie weer!
@ccc: haha, ook lekker veel geshopt dus. Ik heb me ook staan verbazen hoeveel ik nog bij heb gekocht.
@piene: de hydrofiele luiers moet je zelfs even strijken, tenminste, hier wordt dat wel aangeraden.
@shy: fijn dat het meeviel gister, lekker genieten van het mooie weer vandaag. 5/6 kilometer lopen trek ik echt niet meer hoor!
@all: wij zijn vanmorgen even de stad in geweest, we waren mooi op tijd want N. was al om 7.00u wakker. Straks lekker even buiten zitten, heerlijk dit weer!
@ccc: haha, ook lekker veel geshopt dus. Ik heb me ook staan verbazen hoeveel ik nog bij heb gekocht.
@piene: de hydrofiele luiers moet je zelfs even strijken, tenminste, hier wordt dat wel aangeraden.
@shy: fijn dat het meeviel gister, lekker genieten van het mooie weer vandaag. 5/6 kilometer lopen trek ik echt niet meer hoor!
@all: wij zijn vanmorgen even de stad in geweest, we waren mooi op tijd want N. was al om 7.00u wakker. Straks lekker even buiten zitten, heerlijk dit weer!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Monnie: ook al lekker optijd wakker dus! Hier ook! En idd, ik ben een beetje verbaasd wat er allemaal bij is gekomen qua kleding enzo.. maar ach...
Hier toch stiekem ook wel een baaldagje... Wil niet klagen en probeer toch het beste van deze dag te maken, maar baal er stiekem wel van dat iedereen altijd maar gezellig samen is met zijn/ haar partner op dit soort dagen. En ook altijd maar leuke dingen samen doen... Zucht... Dit zijn gewoon de drukste dagen voor mijn vriend, dus snap ook wel dat hij moet werken en vooral in zijn nieuwe functie. Maar heb net even gekeken naar zijn rooster, en nu zijn we woensdag wel samen vrij, maar gaat hij met zijn moeder winkelen en lunchen. Voor zijn verjaardag nog. Dus dat betekend weer geen dagje samen. Donderdagmiddag ben ik vrij, gaan we naar de fotoshoot, maar hij gaat daarna meteen door naar het werk... Eerstkomende dag is dus zondag dat we elkaar een hele dag zien.... En dan is hij vast kapot, wat logisch is natuurlijk. Heb er allemaal begrip voor, maar voel me nu even alleen en zielig... Terwijl het eigenlijk niet nodig is...
Hier toch stiekem ook wel een baaldagje... Wil niet klagen en probeer toch het beste van deze dag te maken, maar baal er stiekem wel van dat iedereen altijd maar gezellig samen is met zijn/ haar partner op dit soort dagen. En ook altijd maar leuke dingen samen doen... Zucht... Dit zijn gewoon de drukste dagen voor mijn vriend, dus snap ook wel dat hij moet werken en vooral in zijn nieuwe functie. Maar heb net even gekeken naar zijn rooster, en nu zijn we woensdag wel samen vrij, maar gaat hij met zijn moeder winkelen en lunchen. Voor zijn verjaardag nog. Dus dat betekend weer geen dagje samen. Donderdagmiddag ben ik vrij, gaan we naar de fotoshoot, maar hij gaat daarna meteen door naar het werk... Eerstkomende dag is dus zondag dat we elkaar een hele dag zien.... En dan is hij vast kapot, wat logisch is natuurlijk. Heb er allemaal begrip voor, maar voel me nu even alleen en zielig... Terwijl het eigenlijk niet nodig is...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Monnie: ook al lekker optijd wakker dus! Hier ook! En idd, ik ben een beetje verbaasd wat er allemaal bij is gekomen qua kleding enzo.. maar ach...
Had dat gezegd dan was ik even langs gekomen met T. Ik voelde me ook alleen vandaag.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Kan me goed voorstellen dat je dat jammer vind ccc! Hopelijk word het toch wat en zie je elkaar wat vaker. Wat doet hij voor werk dan? Horeca?
Puggle- Ratel
Clapperdie schreef:chococupcake schreef:Monnie: ook al lekker optijd wakker dus! Hier ook! En idd, ik ben een beetje verbaasd wat er allemaal bij is gekomen qua kleding enzo.. maar ach...
Had dat gezegd dan was ik even langs gekomen met T. Ik voelde me ook alleen vandaag.
Aaah... jij ook al! Had ook andersom gekund natuurlijk!
CCC- Ratel
Lieve CCC, je bent niet alleen R. moest ook gewoon werken!
En zo ook met pasen/kerst/oud en nieuw, dat soort dagen.
En zo ook met pasen/kerst/oud en nieuw, dat soort dagen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow: Ja I know... had even een 'zielig' momentje.. Slaat ook nergens op... Maar is meer dat ik gewoon even baalde van de gang van zaken van veel werken, en iedereen die er maar doorheen komt en een plekje/ tijd opeist... Terwijl het wel onze laatste maand echt samen is zeg maar... Maar goed, daarentegen ook lekker in huis gerommeld en in de zon gelegen... Was trouwens ook gewoon meer omdat ik dan foto's zie op FB van anderen, die veel tijd voor elkaar hebben enzo... FB is niet goed voor je
Laatst aangepast door chococupcake op ma 30 apr 2012 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
Oh ja ik heb daar wel eens wat over gelezen dat hij daar werkt ja. Snap dat je het niet leuk vind,maar ja in zulke branche is het niet anders en de kans die hij dan krijgt is natuurlijk meer waard in deze tijd! Komt allemaal wel goed gewoon niet facebooken idd
Puggle- Ratel
Ja idd, dat is het ook... Weet ook niet beter hoor... maar is nu gewoon dat hij meer tijd investeerd zodat hij juist het restaurant mag behouden ipv terugzetten naar eerdere functie. Maar dat zit wel goed, het is een bikkel
Ben er ook weer overheen hoor Was van korte duur... Ben ontzettend blij met de box! Heb net het Nijntje Mobiel erin gehangen en wat gezelliger gemaakt, maar kwam erachter, dat ik niet veel speelgoed had! haha! Dus... op naar de winkel :p Weer een reden om te shoppen, nee te erg dit... Hou me voorlopig even in!
Ben er ook weer overheen hoor Was van korte duur... Ben ontzettend blij met de box! Heb net het Nijntje Mobiel erin gehangen en wat gezelliger gemaakt, maar kwam erachter, dat ik niet veel speelgoed had! haha! Dus... op naar de winkel :p Weer een reden om te shoppen, nee te erg dit... Hou me voorlopig even in!
CCC- Ratel
Monnie: ik wist van tevoren ook niet of ik het ging redden haha.
Het was echt super lekker weer toen we begonnen dus dat was mooi meegenomen! Toen we terug kwamen begon het te miezeren en moest ik wel heeel nodig naar het toilet dus was blij dat we weer terug waren!
Ccc: snap dat het lastig is, mijn man wil ook zoveel doen op dit moment maar ik denk nu ook ho even straks zijn we niet meer met elkaar dan kan je ook niet zomaar weg ofzo.
Heb gezegd dat ik deze week wel even uit eten wil met elkaar omdat dat daarna ook even afgelopen is!
Maar die is nu voor jouw!
Het was echt super lekker weer toen we begonnen dus dat was mooi meegenomen! Toen we terug kwamen begon het te miezeren en moest ik wel heeel nodig naar het toilet dus was blij dat we weer terug waren!
Ccc: snap dat het lastig is, mijn man wil ook zoveel doen op dit moment maar ik denk nu ook ho even straks zijn we niet meer met elkaar dan kan je ook niet zomaar weg ofzo.
Heb gezegd dat ik deze week wel even uit eten wil met elkaar omdat dat daarna ook even afgelopen is!
Maar die is nu voor jouw!
Shy- Kletskop
Aaah lief van je Shy! Ja, is lastig he... En idd, lekker uit eten is een goed plan! Ga ik denk ik ook maar eens even inplannen!
Iedereen verder leuk dagje gehad?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Aaah lief van je Shy! Ja, is lastig he... En idd, lekker uit eten is een goed plan! Ga ik denk ik ook maar eens even inplannen!
Ja moet je doen! Sowieso meer dingen waarvan je denkt, straks kan dat niet meer zomaar even. Wil eigenlijk ook nog naar de bioscoop maar weet niet of dat nu nog gaat lukken
Shy- Kletskop
Ooeh ja Bios! Wij willen ook al tijden, maar elke keer draait er niet echt een film die ons beide trekt... Zo stom, maar dat ga ik inderdaad ook maar eens binnenkort doen. Zit de bios vlakbij jullie?
Ben trouwens op zoek naar een goede waterdichte Molton, maar die krengen zijn duur zeg... en ik zie nergen svan 160x200.... Iemand tips?
Ben trouwens op zoek naar een goede waterdichte Molton, maar die krengen zijn duur zeg... en ik zie nergen svan 160x200.... Iemand tips?
CCC- Ratel
Waar heb je zo'n molton voor nodig dan?
Puggle- Ratel
Ja voor om het matras, dacht mocht het zo zijn dat het op bed gebeurd, heb ik geen nat matras...
CCC- Ratel
Ccc: ikea? Daar hebben wij er 1 voor onze dochter gehaald en wil ik er straks ook 1 van halen. Weet zo niet welke maten er zijn.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
160x200 kost 19,95
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90152777/#/30152775
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90152777/#/30152775
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
chococupcake schreef:Ja voor om het matras, dacht mocht het zo zijn dat het op bed gebeurd, heb ik geen nat matras...
Ik dacht dat je daar gewoon een zeiltje voor had in je kraamdoos?
Puggle- Ratel
Puggle schreef:chococupcake schreef:Ja voor om het matras, dacht mocht het zo zijn dat het op bed gebeurd, heb ik geen nat matras...
Ik dacht dat je daar gewoon een zeiltje voor had in je kraamdoos?
Klopt! Maar bij ons is die er alweer vanaf dat ding kraakte aan alle kanten heel irritant!
Mijn man heeft er nu wat anders onder gelegd dat schijnt ook te helpen en een stuk minder herrie
Shy- Kletskop
Pip: super!!! Thnx! Dat bedoel ik dus! En die is niet zo prijzig!
Puggle: ja klopt, maar is echt plastic en aangezien ik mijn bed elke week sowieso verschoon heb ik niet zo'n zin dat plastic elke keer strak en goed te krijgen en daarbij is dat ook lekker krakend en zwetend...
Puggle: ja klopt, maar is echt plastic en aangezien ik mijn bed elke week sowieso verschoon heb ik niet zo'n zin dat plastic elke keer strak en goed te krijgen en daarbij is dat ook lekker krakend en zwetend...
CCC- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken