Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ccc: was je nog bij de hap geweest om te checken op blaasontsteking?
@shy: niks veranderd bij jou dus? Hoe laat heb je morgen de afspraak?
@all: het blijft een beetje rommelen, buik en rugkrampen, maar het zet niet door helaas. Ik heb toch wel goede hoop dat ik deze week iig ga bevallen. Morgenmiddag mag ik ook weer naar de vk, gewoon controle.
@shy: niks veranderd bij jou dus? Hoe laat heb je morgen de afspraak?
@all: het blijft een beetje rommelen, buik en rugkrampen, maar het zet niet door helaas. Ik heb toch wel goede hoop dat ik deze week iig ga bevallen. Morgenmiddag mag ik ook weer naar de vk, gewoon controle.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend hier!
Succes allemaal! Ben benieuwd wie het eerste gaat bevallen!
Succes allemaal! Ben benieuwd wie het eerste gaat bevallen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Monnie: zou fijn zijn als het deze week voor je doorzet nog! Is het wel een beetje te doen voor je met die krampen enzo? Misschien kan de VK voelen of je al wat ontsluiting hebt morgen ofzo? Ik heb nergens meer last van, denk dat het echt het indalen was gisteren ook ivm het lopen enzo. Had best wel pijn in mijn bekken ervan ook. Vandaag geen drang meer om te plassen of het gevoel dat het er weleens zo uit kon lopen (sorry voor de details maar kan het niet beter omschrijven haha!)
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Toch spannend monnie!
Ccc, fijn dat het over is! Was het idd geen blaasontsteking dat gaat niet ineens weg natuurlijk. Wel fijn als ze al wat ingedaald is. Best snel toch?
Ik word nog steeds lens getrapt in mijn ribben, het is nu helaas ook wat opgezet
Dinsdag controle en weer een groeiecho dus kaart het maar weer aan.
Ccc, fijn dat het over is! Was het idd geen blaasontsteking dat gaat niet ineens weg natuurlijk. Wel fijn als ze al wat ingedaald is. Best snel toch?
Ik word nog steeds lens getrapt in mijn ribben, het is nu helaas ook wat opgezet
Dinsdag controle en weer een groeiecho dus kaart het maar weer aan.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
CCC, gelukkig heb je minder last van je blaas. Ik heb het soms ook wel, dan lijkt het net of hij heel hard op mijn blaas schopt of drukt. Dan doet het ook echt wel pijn. Sowieso vind ik dat plassen niet meer vanzelf gaat, soms moet ik heel nodig plassen en dan zit ik en dan moet ik echt moeite doen om te plassen terwijl ik op andere momenten weinig aandrang heb en dan gaat het veel meer vanzelf.
Muppet, wel fijn dat je morgenochtend vroeg de echo hebt. Dan hoef je er niet lang tegenaan te hikken. Geniet er ook van, spannend is het en blijft het maar je mag ook even binnenkijken.
Spannend hier met al die meiden die op het eind lopen! Zet ´m op!
De was is redelijk opgedroogd al is het pakje dat wij als eerste pakje op het oog hadden echt verpest, daar ga ik morgen mee terug naar de winkel. Ben benieuwd of ze er iets mee doen. Moest sowieso nog op pad voor een kleiner maatje in kleding en wat kleine maatjes in de goede kleur in plaats van neutraal, dacht dat we al heel veel hadden maar dat valt me nog best mee.
Muppet, wel fijn dat je morgenochtend vroeg de echo hebt. Dan hoef je er niet lang tegenaan te hikken. Geniet er ook van, spannend is het en blijft het maar je mag ook even binnenkijken.
Spannend hier met al die meiden die op het eind lopen! Zet ´m op!
De was is redelijk opgedroogd al is het pakje dat wij als eerste pakje op het oog hadden echt verpest, daar ga ik morgen mee terug naar de winkel. Ben benieuwd of ze er iets mee doen. Moest sowieso nog op pad voor een kleiner maatje in kleding en wat kleine maatjes in de goede kleur in plaats van neutraal, dacht dat we al heel veel hadden maar dat valt me nog best mee.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Dank je welLDJ schreef:Shy, monnie, Jolicious en Happy, wat spannend meiden!!! Succes .
Muppet, jij ook succes morgen!
Voor de rest ook succes!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Monnie: nee niks veranderd hier, ik heb om 12.20 mijn afspraak.
Toch spannend
Toch spannend
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
He potver... Ik baal even stevig hier zeg! Ik ga net naar Hipdesign, omdat er nog wat kleine dingen aan de kaart aangepast moeten worden... De hele site is vernieuwd, nieuwe kaarten ed. en je kunt niet meer inloggen, prijzen zijn flink omhoog gegaan ook qua proefdruk ed. Heb nu gemaild... maar ben er niet blij mee eigenlijk, hoop dat ze ons kaartje nog gewoon kunnen leveren en ook tegen de prijs die er eerst stond... Hoop dat ze zo schappelijk zijn met de mensen die het kaartje al klaar hadden staan.
CCC- Ratel
Puggle: ja merk het nog wel hoor, maar is wat minder dan gisteren in elk geval. Heb nu meer een vervelend/ pijnlijk gevoel van onderen... Geen gedoe meer met mijn blaas, dus neem aan dat ze idd al iets gezakt is... Woe. maar even vragen aan de VK... Moet nu ook echt mijn buikband omdoen met lopen enzo, anders doet het echt pijn...
Piene: dat met plassen herken ik ook wel.. heb het niet continu, maar merk idd soms wel dat het wat lastiger gaat. Heel apart... Zal er wel weer bijhoren
Piene: dat met plassen herken ik ook wel.. heb het niet continu, maar merk idd soms wel dat het wat lastiger gaat. Heel apart... Zal er wel weer bijhoren
CCC- Ratel
Wat balen van je kaartje zeg! Goed dat je hebt gemailt.
Ja dat plassen heb ik, alsof het af en toe lijkt alsof het door een smal gaatje moet en het dicht gedrukt word oid. Erg vaag
Ja dat plassen heb ik, alsof het af en toe lijkt alsof het door een smal gaatje moet en het dicht gedrukt word oid. Erg vaag
Puggle- Ratel
CCC je kunt nog wel inloggen! Naar hipdesign gaan, dan links op geboortekaartjes drukken, dan onderin op geboorte kaartjes zelf ontwerpen en dan links op inloggen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Thnx Lejow... Ik heb het nu inderdaad gevonden, maar het staat gewoon stom aangegeven op die site. Daar blijf ik bij, dus is maar goed dat ik heb gemaild. En daarbij, de prijs is belachelijk omhoog gegaan dus daar ga ik sowieso nog even over onderhandelen, anders bestel ik daar gewoon niet...
Haha Puggle... jaaa zoiets idd! Heel gek, maar ach... we overleven het vast wel Wat ik ook zo vaag vind, dan moet je zo nodig (denk je....) en dan ga je vet snel naar de wc zijn het 4 druppels...
Haha Puggle... jaaa zoiets idd! Heel gek, maar ach... we overleven het vast wel Wat ik ook zo vaag vind, dan moet je zo nodig (denk je....) en dan ga je vet snel naar de wc zijn het 4 druppels...
CCC- Ratel
chococupcake schreef: Haha Puggle... jaaa zoiets idd! Heel gek, maar ach... we overleven het vast wel Wat ik ook zo vaag vind, dan moet je zo nodig (denk je....) en dan ga je vet snel naar de wc zijn het 4 druppels...
Ja dat heb ik af en toe ook heel vaag ja!
Puggle- Ratel
Succes iedereen!
Ik moet straks de verloskamers bellen om te kijken of er plek is. Zo ja, dan moeten we om half 6 in de auto zitten. Dus als het goed is, een baby hier vandaag! Ben stikzenuwachtig.
Ik moet straks de verloskamers bellen om te kijken of er plek is. Zo ja, dan moeten we om half 6 in de auto zitten. Dus als het goed is, een baby hier vandaag! Ben stikzenuwachtig.
Gast- Gast
Succes iedereen vandaag! Muppet natuurlijk ook met de echo en ook van genieten . Over een uurtje mag ik bellen of het door kan gaan...pff wat een spannende dagen!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Spannend hier! Succes meiden!!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
@ccc: wat balen van het kaartje, ben benieuwd wat ze ervan gaan zeggen.
@jol: je leest het waarschijnlijk niet meer, maar succes vandaag!
@happy: ik had het al gezegd, maar jij ook veel succes meid. Hoop voor je dat het snel doorzet in het zh.
@all: bah, weer een brakke nacht. Heb tot 3u kunnen slapen, daarna weer veel last van krampen gehad. Maar het zet nog niet door hier, mijn man is ook maar gewoon gaan werken. Krampen blijven wel komen, soms ook flink pijnlijk, dus heb nog steeds hoop. We zullen zien hoe het gaat vandaag.
@jol: je leest het waarschijnlijk niet meer, maar succes vandaag!
@happy: ik had het al gezegd, maar jij ook veel succes meid. Hoop voor je dat het snel doorzet in het zh.
@all: bah, weer een brakke nacht. Heb tot 3u kunnen slapen, daarna weer veel last van krampen gehad. Maar het zet nog niet door hier, mijn man is ook maar gewoon gaan werken. Krampen blijven wel komen, soms ook flink pijnlijk, dus heb nog steeds hoop. We zullen zien hoe het gaat vandaag.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Nogmaals veel succes vandaag meiden!! Hopelijk hebben jullie snel jullie kleintjes vast
Jij ook monnie, dat het maar door mag zetten vandaag!
Jij ook monnie, dat het maar door mag zetten vandaag!
Puggle- Ratel
Ik lig aan 1000 slangetjes, te wachten tot de weeën op gang komen. Al 4 cm ontsluiting zonder weeën. Fijn gevoel dat ik er 'nog maar' 6 hoef
Gast- Gast
Succes vandaag meiden, zet m op!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hmm ik heb net een bezoekje gehad van een vk die eerst wil overleggen met de gyn want ze vind mijn lichaam er niet klaar voor en mn bloeddruk was net netjes. Tjonge...
Happy- Prater
Succes allemaal vandaag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jolicious schreef:Ik lig aan 1000 slangetjes, te wachten tot de weeën op gang komen. Al 4 cm ontsluiting zonder weeën. Fijn gevoel dat ik er 'nog maar' 6 hoef
Goed bezig! Succes! Lig je in het UMCG?
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Zet m op! Ok mag blijven, veter zit er in.. Nu afwachten.Jolicious schreef:Ik lig aan 1000 slangetjes, te wachten tot de weeën op gang komen. Al 4 cm ontsluiting zonder weeën. Fijn gevoel dat ik er 'nog maar' 6 hoef
Happy- Prater
Joy en Happy!!! SUCCES!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen