Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 0:10

DDat is een spannend dag morgen! Shy, Jolicious, Happy... Succes meiden!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Muppetje zo 6 mei 2012 - 0:12

Stofzuiger schreef:DDat is een spannend dag morgen! Shy, Jolicious, Happy... Succes meiden!

Helemaal mee eens...

Wij hebben morgen de 20-weken echo. Begin het nu toch wel n beetje spannend te vinden Embarassed

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 0:17

Muppetje schreef:
Stofzuiger schreef:DDat is een spannend dag morgen! Shy, Jolicious, Happy... Succes meiden!

Helemaal mee eens...

Wij hebben morgen de 20-weken echo. Begin het nu toch wel n beetje spannend te vinden Embarassed
Dat is ook spannend! Duim ik ook voor jou!!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 6 mei 2012 - 0:21

Dankjewel lieve Stofzuiger!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Viva zo 6 mei 2012 - 0:34

Stofzuiger schreef:
Muppetje schreef:

Helemaal mee eens...

Dat is ook spannend! Duim ik ook voor jou!!

Net wat ik dacht, stofzuiger, 3 meiden die morgen gaan/hopen te bevallen, wauwie!
Succes allemaal!!!
Jij veel succes en plezier morgen Muppet, ik was er bij onze dochter van overtuigd dat ze wat zouden vinden.
Gelukkig niets gevonden! Hopelijk mag dit bij jou ook zo zijn.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Muppetje zo 6 mei 2012 - 0:41

Dankje Viva. Ik denk eigenlijk dat alles wel goed is... Anders hadden ze met 17 weken vast ook niet zo stellig gezegd dat ik me geen zorgen mocht maken... Maar toch, het blijft spannend

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 zo 6 mei 2012 - 0:56

Oh! Zo stom geweest! Heb net de witte babywas gedaan met alle rompertjes en sokbroekjes etc. Ook had ik hierbij twee pakjes van de prenatal gedaan, eentje van nijntje en eentje van -a little bird told me- die niet helemaal wit maar iets beige waren. Deze pakjes waren van dat extra zachte spul, heel fijn zacht badstofachtig spul. Nu zijn beide dingen echt superlelijk uit de was gekomen, helemaal wit en alsof ze al minstens 100 keer gewassen zijn ipv 1 keer! Dat nijntje pakje lijkt zelfs van handdoekstof gemaakt te zijn. Terwijl ik gewoon een 30 graden was met wasmiddel heb gedaan, hij heeft alleen extra gedraaid omdat ik het extra had laten spoelen. Snap er niets van maar baal er goed van! Volgens mij moeder had ik de pakjes op 30 graden en dan kort programma moeten wassen, maar dan kan het dus nooit gewoon gewassen worden. Nu moeten we een nieuw eerste pakje gaan kopen... Niet dat dat erg is, maar het gaat om het principe! Zo goedkoop vond ik de setjes ook weer niet!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Muppetje zo 6 mei 2012 - 0:58

Balen Piene!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie zo 6 mei 2012 - 1:43

@happy: succes morgen meid! Je kruipt toch wel voor hoor Wink

@muppetje: 20 weken echo is ook spannend, ze kunnen er zoveel op zien. Snap wel dat je wat zenuwachtig bent. Succes morgen en geniet er ook van, lekker lang naar jullie kleintje kijken.

@piene: wat balen en vreemd ook. Volgens mij hebben wij namelijk ook het eerste pakje van "a little bird", gewoon op 40 graden gewassen en niks aan de hand.

@all: ik verlies nog steeds veel slijm (sorry voor de details), ook de hele dag al wat last van krampen in mijn buik en rug, maar volgens mij zijn het voorweeën. Ik hoop zo dat het doorzet! Ga zo even douchen, kijken of dat wat doet. Met al die dames hier die bijna gaan bevallen... Ik wil ook!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  PiP zo 6 mei 2012 - 1:46

En als je het strijkt Piene? Of heel eventjes in de droger doet (5 a 10 minuutjes)?
De kleur zul je niet terug krijgen, maar het zachte misschien wel.

Jeetje, dat wordt morgen echt een spannende dag! Nu hopen dat het ook bij iedereen doorzet!

Kamertjes: Leuke kamertjes, ook erg leuk om te zien dat iedereen echt wat anders heeft Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 561177
Voor onze dochter hadden wij ook een totaal andere kamer, ik wissel nog wel eens van smaak, haha.

Shy: Als heftig heb ik het ook weer niet ervaren hoor! Ik moest gewoon even flink op mijn tanden bijten en mijn handen fijnknijpen.
Toen ik gestript ging worden had ik ook wat gezocht op internet en las vaak dat als ze het goed doen er een grotere kans is van slagen.
Doe trouwens ook even een inlegkruisje/maandverband voor, je kan wat bloed verliezen. De vk had het bij ons ook wel liggen, maar vond het slim dat ik het zelf ook al in had gedaan!
Ik was het trouwens wel goed zat, maar ze strippen bij ons als je wilt standaard met 41 weken. Maar ik ging ook richting de kerstdagen en die wouden we nog even voor zijn!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Muppetje zo 6 mei 2012 - 1:49

Bedankt Monnie! E spannend, hoplijk zet het snel echt door!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 6 mei 2012 - 4:20

Wat spannend meiden!

Happy heel veel succes en sterkte morgen!

Shy: hoe gaat het daar?

Monnie: hopelijk zet het door! smile

Muppetje: heel veel plezier morgen, probeer een beetje te genieten ook al is het heel erg spannend! Hoelaat mag je morgen?

Viva: hoe gaat het met jou?

Piene: oooh balen! Is het niet omdat het nog nat is?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje zo 6 mei 2012 - 4:34

CCC, kwart over negen al

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 6 mei 2012 - 4:57

Ccc: hier is het nog steeds erg rustig! Net vanmiddag even boodschapje gedaan en daarna even in wijk bij duurstede rond gewandeld. Nu lekker rustig thuis zijn, beetje bankhangen. Maar nog niks waarvan ik denk hey wat is dat.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC zo 6 mei 2012 - 5:00

Muppet: oooh lekker vroeg al! smile Zet je even een update hier? smile

Shy: oooh nog steeds rustig dus, wat een eigenwijsje! smile

Wij gaan zo lekker zelf mini pizzatjes bakken! smile Mijn vriend heeft lekkere dingetjes gehaald...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy zo 6 mei 2012 - 5:02

Dank je wel! Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje zo 6 mei 2012 - 5:12

chococupcake schreef:Muppet: oooh lekker vroeg al! smile Zet je even een update hier? smile

Vast wel!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 6 mei 2012 - 5:14

Wat spannend hier bounce

Happy, heel veel succes! Hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan, wat spannend Very Happy ben je er klaar voor?

Muppet, succes morgen! Leuk hoor weer even lekker gluren smile ik ben nieuwsgierig dus app me Cool

Piene, wat gek van de was zeg en zonde Sad ik moet de kleertjes nog gaan wassen dus ben benieuwd.

Shy, wachten wachten bij jou zeg! Die kleine houd het goed spannend Wink

Monnie, hopelijk zet het door bij je!

Vandaag het bedje opgedekt, zo schattig I love you
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Shy zo 6 mei 2012 - 5:15

Pip: Oke nou ik ga het wel zien morgen, hoop ik!
Lees weer verschillende dingen op internet, dat het om de een of andere reden niet kan ofzo.
Dan ben ik weer bang dat het bij mij niet kan op dit moment, terwijl ik het zo zat ben clown

Ccc: ja het is een dondersteentje Laughing
Lekker pizzatjes eten Very Happy Eet ze vast!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  miss piggy zo 6 mei 2012 - 5:15

ow wat wordt het spannend hier zeg!

happy monnie en shy en jolicious zet hem op echt de laatste loodjes voor jullie!

ik lees af en toe wel mee, maar stiekem ben ik toch wel druk met van alles en nog wat maar kan het niet laten om te kijken hoe het met jullie gaat!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy zo 6 mei 2012 - 5:18

Puggle: ja het is me er 1 nu al!
Ik heb al tegen hem gezegd dat hij beter vandaag kan komen anders worden er maatregelen genomen. Hopen dat dat vandaag nog effect heeft!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle zo 6 mei 2012 - 5:45

Shygirl85 schreef:Puggle: ja het is me er 1 nu al!
Ik heb al tegen hem gezegd dat hij beter vandaag kan komen anders worden er maatregelen genomen. Hopen dat dat vandaag nog effect heeft!
laughcry nou ben benieuwd dan!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Shy zo 6 mei 2012 - 5:52

Puggle schreef:
Shygirl85 schreef:Puggle: ja het is me er 1 nu al!
laughcry nou ben benieuwd dan!
Haha ik ook! Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ zo 6 mei 2012 - 7:08

Shy, monnie, Jolicious en Happy, wat spannend meiden!!! Succes bounce .

Muppet, jij ook succes morgen!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Amber- zo 6 mei 2012 - 7:15

Wat is het hier spannend! Voor de meiden die morgen gestript of ingeleid worden of bij wie het rommelt heel veel succes!!

@ muppet, ook hier, succes morgen!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: