Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Miss Piggy gefeliciteerd met jullie dochter!!
Shygirl ik ben drie keer gestript. Bij mijn dochter met 39weken, ik had toen 1-2 cm ontsluiting en bmm was 3/4 verstreken. Strippen deed geen pijn, prettig was het ook niet echt maar niet pijnlijk. Ik ben toen niet binnen 24 uur bevallen wat ze wel aanhouden hier om het een succes te noemen. Wel binnen 48 uur.
Bij de jongste ben ik gestript met 38w6d, toen zat ik op 2-3 cm ontsluiting en bmm was 1/2 verstreken. Daarna met 39w1d weer, toen zat ik op ruim 3 cm en nog steeds 1/2 verstreken. Met 39w4d hebben ze toen nog gestript om te zorgen dat ik een wee kreeg om de vliezen te kunnen breken en toen zat ik op 4 cm en volledig verstreken. Toen hebben ze gelijk mijn vliezen gebroken. Dus die laatste telt niet echt als strippen hoewel de handeling hetzelfde was.
Pijnlijk vond ik het alle keren niet echt maar het heeft dus ook drie keer niet geholpen hier.
Shygirl ik ben drie keer gestript. Bij mijn dochter met 39weken, ik had toen 1-2 cm ontsluiting en bmm was 3/4 verstreken. Strippen deed geen pijn, prettig was het ook niet echt maar niet pijnlijk. Ik ben toen niet binnen 24 uur bevallen wat ze wel aanhouden hier om het een succes te noemen. Wel binnen 48 uur.
Bij de jongste ben ik gestript met 38w6d, toen zat ik op 2-3 cm ontsluiting en bmm was 1/2 verstreken. Daarna met 39w1d weer, toen zat ik op ruim 3 cm en nog steeds 1/2 verstreken. Met 39w4d hebben ze toen nog gestript om te zorgen dat ik een wee kreeg om de vliezen te kunnen breken en toen zat ik op 4 cm en volledig verstreken. Toen hebben ze gelijk mijn vliezen gebroken. Dus die laatste telt niet echt als strippen hoewel de handeling hetzelfde was.
Pijnlijk vond ik het alle keren niet echt maar het heeft dus ook drie keer niet geholpen hier.
Gast- Gast
Ik ben 3x gestript, alle keren met 1 à 2 cm, de 3de keer heeft ze het het ruwst gedaan, en dat heeft gelijk dezelfde dag nog effect gehad. Succes!
Gast- Gast
@misspiggy: fijn om te horen dat het zo goed gaat, lekker genieten!
@puggle: mooi kamertje geworden zeg, mooi is die kleur op de muren ook.
@piene: oh die hormonen ook hè, vreselijk!
@shy: anders moet je even de zoekfunctie gebruiken, volgens mij zijn er wel eens topics geweest over strippen.
@all: ik hoop zo dat ik vannacht goed slaap, ben steeds zo moe, heb het gevoel dat ik de bevalling zo helemaal niet aankan. Klinkt wel dramatisch, maar zo voelt het wel. Ik ben gewoon ook zo ontzettend prikkelbaar door de moeheid, tegen mijn zoontje val ik soms uit terwijl ik dat helemaal niet wil, bah. Voel me dan zo'n slechte moeder... Ik hoop maar dat de bevalling snel op gang komt of dat ik beter ga slapen 's nachts.
Ik heb trouwens ook foto's van de babykamer, ga ze even opzoeken.
@puggle: mooi kamertje geworden zeg, mooi is die kleur op de muren ook.
@piene: oh die hormonen ook hè, vreselijk!
@shy: anders moet je even de zoekfunctie gebruiken, volgens mij zijn er wel eens topics geweest over strippen.
@all: ik hoop zo dat ik vannacht goed slaap, ben steeds zo moe, heb het gevoel dat ik de bevalling zo helemaal niet aankan. Klinkt wel dramatisch, maar zo voelt het wel. Ik ben gewoon ook zo ontzettend prikkelbaar door de moeheid, tegen mijn zoontje val ik soms uit terwijl ik dat helemaal niet wil, bah. Voel me dan zo'n slechte moeder... Ik hoop maar dat de bevalling snel op gang komt of dat ik beter ga slapen 's nachts.
Ik heb trouwens ook foto's van de babykamer, ga ze even opzoeken.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is onze babykamer:
Monnie- Prater
shy: Ik ben gestript toen ik 4 cm ontsluiting had. Was niet heel prettig maar deed geen zeer. Bij mij heeft het heel veel geholpen na 30 minuten had ik meteen rugweeen en 2 uur later volledige ontsluiting.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Strippen: er staat op mijn kaart "flink gestript" en ik vond het ook echt wel even doorbijten, maar zou het zo weer doen, want bij mij heeft het wel wat gedaan! Kreeg eerst meteen om de 10minuten voorweeeen en 's avonds werd het heftiger en kwamen ze sneller.
Dit was trouwens met 41+3.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Leuke kamer monnie is er ook helemaal klaar voor zie ik!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Clapperdie schreef:shy: Ik ben gestript toen ik 4 cm ontsluiting had. Was niet heel prettig maar deed geen zeer. Bij mij heeft het heel veel geholpen na 30 minuten had ik meteen rugweeen en 2 uur later volledige ontsluiting.
Als het bij mij ook zo gaat dan moet ik morgen zorgen dat ik alles in huis heb en maandag echt gelijk naar huis gaan
Arden: wel gek dat je 3 keer bent gestript en dat het dan ook 3 keer niks uithaalt. Of zal dat vaker gebeuren?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
PiP schreef:Strippen: er staat op mijn kaart "flink gestript" en ik vond het ook echt wel even doorbijten, maar zou het zo weer doen, want bij mij heeft het wel wat gedaan! Kreeg eerst meteen om de 10minuten voorweeeen en 's avonds werd het heftiger en kwamen ze sneller.
Klinkt ook wel heftig, maar als je het zo weer zou doen klinkt het ook heel positief! Was je het toen ook zo zat? Ben je om die reden toen ook gestript?
Shy- Kletskop
Monnie: ook al zo'n leuke kamer! Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Snap je gevoel wel hoor, je wilt gewoon een beetje uitgerust de bevalling in! Hopelijk slaap je vannacht wat beter.
Shy: ben benieuwd of het strippen wat gaat doen voor je! Zo te horen valt het best mee, maar is het gewoon niet prettig...
Trouwens, dat strippen he, doen ze dat gewoon bij de VK praktijk of komen ze dan bij je thuis?
Ik ben net even een paar uurtjes naar het bevrijdingsfestival hier geweest, was niet een heel geweldig programma maar wilde er toch even uit. Behoorlijk stuk gelopen ook, en merk nu echt dat dat allemaal niet makkelijk meer gaat. De baby lijkt echt zo op mijn blaas te drukken, continu het gevoel dat ik moet plassen terwijl ik dan net ben geweest. Iemand hier ervaring mee? Of toch even mijn urine laten checken morgen bij de ha post. Al heb ik daar echt geen zin in... En heb trouwens ook even geen potjes meer
Shy: ben benieuwd of het strippen wat gaat doen voor je! Zo te horen valt het best mee, maar is het gewoon niet prettig...
Trouwens, dat strippen he, doen ze dat gewoon bij de VK praktijk of komen ze dan bij je thuis?
Ik ben net even een paar uurtjes naar het bevrijdingsfestival hier geweest, was niet een heel geweldig programma maar wilde er toch even uit. Behoorlijk stuk gelopen ook, en merk nu echt dat dat allemaal niet makkelijk meer gaat. De baby lijkt echt zo op mijn blaas te drukken, continu het gevoel dat ik moet plassen terwijl ik dan net ben geweest. Iemand hier ervaring mee? Of toch even mijn urine laten checken morgen bij de ha post. Al heb ik daar echt geen zin in... En heb trouwens ook even geen potjes meer
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Balen ccc, maar misschien dat het ook je blaas kan zijn idd. Als het blijft misschien toch even een potje brengen! Ik zou nu toch wel willen dat ze richting mijn blaas gaat. Ik heb zo'n pijn aan mijn ribben dat ik niet meer kan zitten bijna. Het is ook helemaal dik zwanger zijn valt niet mee
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
O ja, ccc, dat is de baby die met het hoofdje op je blaas drukt. Laatste keer dat ik echt ging winkelen zat ik elk halfuur wel op de wc, heel irritant!
Monnie- Prater
Ccc: het maakt mij niet uit dat het niet prettig is, ik wil nu gewoon actie
Ik ga naar de praktijk, om te kijken of het kan.
Ik moet trouwens ook best vaak plassen, vooral in de nacht. Wordt vaak elk uur wakker.
Ik ga naar de praktijk, om te kijken of het kan.
Ik moet trouwens ook best vaak plassen, vooral in de nacht. Wordt vaak elk uur wakker.
Shy- Kletskop
Oke, ja ik had wel gehoord dat het idd met het indalen te maken kon hebben... Maar dacht miss. ben ik wel de enige die dat dan weer heeft Heb verder nergens last van, dus denk niet dat het een blaasontsteking is ofzo. Ik kijk morgen even aan en anders bel ik de HA post even of ik langs kan komen... ze hebbne daar vast wel potjes op voorraad dan..
Puggle: dat van je ribben herken ik ookw el een beetje. Heb het vooral als ik in bed lig. Dan is ze me een partij dwars aan het doen en moet ze tegen mijn ribben aantrappen. Echt niet prettig, voelt zo naar... Hopelijk gaat ze snel richting de exit bij jou zodat je ribben een beetje kunnen bijkomen!
Puggle: dat van je ribben herken ik ookw el een beetje. Heb het vooral als ik in bed lig. Dan is ze me een partij dwars aan het doen en moet ze tegen mijn ribben aantrappen. Echt niet prettig, voelt zo naar... Hopelijk gaat ze snel richting de exit bij jou zodat je ribben een beetje kunnen bijkomen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mij hebben ze het strippen thuis gedaan. Dit omdat ik al vanaf 11 uur krampjes had (niet erg pijnlijk maar wel regelmatig) en ze dacht dat het nog niets was maar bij controle bleek het 4 cm te zijn en heeft ze gestript. En ik zou idd alles maar in huis halen Shy! Ik wilde dinsdag nog een aantal dingen halen omdat mijn vriend dan vrij was maar ben maandag bevallen. Succes maandag! En ik hoop stiekem dat het niet eens nodig is!
Clapperdie- Kletskop
Shygirl85 schreef:Clapperdie schreef:shy: Ik ben gestript toen ik 4 cm ontsluiting had. Was niet heel prettig maar deed geen zeer. Bij mij heeft het heel veel geholpen na 30 minuten had ik meteen rugweeen en 2 uur later volledige ontsluiting.
Als het bij mij ook zo gaat dan moet ik morgen zorgen dat ik alles in huis heb en maandag echt gelijk naar huis gaan
Arden: wel gek dat je 3 keer bent gestript en dat het dan ook 3 keer niks uithaalt. Of zal dat vaker gebeuren?
Je hebt 1/3 kans ongeveer dat het wel iets doet zeiden ze tegen mij. Bij mij heeft het wel voor meer ontsluiting gezorgd dus.
Gast- Gast
Clapperdie schreef:Bij mij hebben ze het strippen thuis gedaan. Dit omdat ik al vanaf 11 uur krampjes had (niet erg pijnlijk maar wel regelmatig) en ze dacht dat het nog niets was maar bij controle bleek het 4 cm te zijn en heeft ze gestript. En ik zou idd alles maar in huis halen Shy! Ik wilde dinsdag nog een aantal dingen halen omdat mijn vriend dan vrij was maar ben maandag bevallen. Succes maandag! En ik hoop stiekem dat het niet eens nodig is!
Stiekem hoop ik dat laatste ook, dat het niet nodig is. Al kan ik nu nog niet geloven dat het dan vannacht of morgen vanzelf zou beginnen
Oh god wanneer heb je alles in huis? Haha gaan wel naar het ziekenhuis maar ik wil geen dure zooi daar kopen haha. Kan beter morgen nog even de supermarkt in duiken. Ook even wat te snaaien halen voor manlief
Shy- Kletskop
Arden schreef:Shygirl85 schreef:Clapperdie schreef:shy: Ik ben gestript toen ik 4 cm ontsluiting had. Was niet heel prettig maar deed geen zeer. Bij mij heeft het heel veel geholpen na 30 minuten had ik meteen rugweeen en 2 uur later volledige ontsluiting.
Je hebt 1/3 kans ongeveer dat het wel iets doet zeiden ze tegen mij. Bij mij heeft het wel voor meer ontsluiting gezorgd dus.
Ja precies, dus helemaal niks is niet waar!
Ja ik ben benieuwd
Shy- Kletskop
Hey meiden even ego berichtje. Morgen om 7 uur mogen we ons melden en word ik ingeleid dmv een hormoonveter. Zodra er genoeg verweekt is gaan ze de vliezen breken en krijg ik infuus . Vind t heel spannend!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy, wat spannend!!!! Heel veel succes morgen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Happy schreef:Hey meiden even ego berichtje. Morgen om 7 uur mogen we ons melden en word ik ingeleid dmv een hormoonveter. Zodra er genoeg verweekt is gaan ze de vliezen breken en krijg ik infuus . Vind t heel spannend!
Oh dat is zeker spannend!
Succes morgen
Shy- Kletskop
Wij gaan samen bevallen shy! De veter moet eerst zijn werk doen dus morgen Ben ik nog niet bevallen. Ik zal niet voor mijn beurt gaan.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Spannend happy! Succes morgen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Happy schreef:Wij gaan samen bevallen shy! De veter moet eerst zijn werk doen dus morgen Ben ik nog niet bevallen. Ik zal niet voor mijn beurt gaan.
Haha lief! Nouja als dat wel zo is, dan is dat zo. Misschien lukt het morgen niet om mij te strippen dan heb je wel een voorsprongetje
Shy- Kletskop
Succes Happy! Hoop dat de hormoonveter snel zijn werk gaat doen.
Clapperdie- Kletskop
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken