Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Wat jammer shy.
Vervelend dat je zo zit te wachten!
Vervelend dat je zo zit te wachten!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Puggle: ik heb wel wat gezien qua harde buiken maar durf er niks nuttigs over te zeggen
Monnie: Ja ik had ook wel goede hoop ja, ik hoop gewoon dat maandag mee gaat vallen en dat er meer gebeurt dan nu
Monnie: Ja ik had ook wel goede hoop ja, ik hoop gewoon dat maandag mee gaat vallen en dat er meer gebeurt dan nu
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Poeh Shy, je geduld wordt wel op de proef gesteld! Word je al gek van alle keren dat mensen zeggen "het is het wachten waard" haha! Alsof je dat zelf niet weet, alleen wachten duurt wel erg lang zo! Blijkbaar ben je een fijn huisje voor de kleine... Zet 'm op!
Beterschap Monnie, daar word je gek van inderdaad. Mag je er iets voor nemen?
Puggle, volgens mij is de volgorde van opdekken van boven naar beneden: Baby-hoeslaken-aerosleeptopper-matras-eventueel matrasonderlegger. Als er tussen de baby en de aerosleeptopper maar niks anders ligt dan een hoeslakentje van aerosleep of naar keuze een ander hoeslakentje. Volgens de Prenatal mevrouw kon je eventueel ook nog een hoeslaken om het matras doen, dus onder de aerosleep, dat beperkt de werking namelijk niet. Het matras heeft namelijk geen functie in het gebruik van de aerosleeptopper, de topper zelf doet al het "werk".
Mijn vriend vroeg gisteren of we het bedje en wiegje zouden gaan opdekken, eigenlijk vind ik dat zonde omdat het dan zolang ligt en als de kleine er dan is weet ik zeker dat ik het er toch af wil halen om fris nieuw goed op te leggen. Aan de andere kant ziet het er natuurlijk wel leuker uit, al mag nu toch bijna niemand meer de kamer zien omdat alles wat op kleur is nu ook aanwezig is op de kamer. We hebben zelfs gordijnen! Alles hangt en staat, ook wij zijn klaar. Nu alleen nog wassen en strijken. Oh ja, en nog wat lakentjes halen bij de Hema. Heb een beetje bizarre inkoopstrategie gehad, 11 hoeslakentjes voor het ledikant maar maar twee gewone lakens.... Ach, het zal er wel bij horen. Geen idee wat we gaan doen met de 8 overige hoeslakens naast de drie van aerosleep.
Beterschap Monnie, daar word je gek van inderdaad. Mag je er iets voor nemen?
Puggle, volgens mij is de volgorde van opdekken van boven naar beneden: Baby-hoeslaken-aerosleeptopper-matras-eventueel matrasonderlegger. Als er tussen de baby en de aerosleeptopper maar niks anders ligt dan een hoeslakentje van aerosleep of naar keuze een ander hoeslakentje. Volgens de Prenatal mevrouw kon je eventueel ook nog een hoeslaken om het matras doen, dus onder de aerosleep, dat beperkt de werking namelijk niet. Het matras heeft namelijk geen functie in het gebruik van de aerosleeptopper, de topper zelf doet al het "werk".
Mijn vriend vroeg gisteren of we het bedje en wiegje zouden gaan opdekken, eigenlijk vind ik dat zonde omdat het dan zolang ligt en als de kleine er dan is weet ik zeker dat ik het er toch af wil halen om fris nieuw goed op te leggen. Aan de andere kant ziet het er natuurlijk wel leuker uit, al mag nu toch bijna niemand meer de kamer zien omdat alles wat op kleur is nu ook aanwezig is op de kamer. We hebben zelfs gordijnen! Alles hangt en staat, ook wij zijn klaar. Nu alleen nog wassen en strijken. Oh ja, en nog wat lakentjes halen bij de Hema. Heb een beetje bizarre inkoopstrategie gehad, 11 hoeslakentjes voor het ledikant maar maar twee gewone lakens.... Ach, het zal er wel bij horen. Geen idee wat we gaan doen met de 8 overige hoeslakens naast de drie van aerosleep.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Shy, he bah wat vervelend, weer wachten. Nu al een koppig mannetje
Succes met afwachten.
voor de rest, sorry dat ik steeds alleen op shygirl reageer, kom binnenkort wat uitgebreider reageren!
Succes met afwachten.
voor de rest, sorry dat ik steeds alleen op shygirl reageer, kom binnenkort wat uitgebreider reageren!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Shy, nog niet door gezet. Wat balen! Ben je er niet helemaal klaar mee? Ik hoop dat het strippen dan wat doet! Hoe is het met Happy trouwens?
Zijn jullie het ook zo zat? Ben helemaal klaar met deze zwangerschap haha. Heb nog geen tijd gehad me te vervelen, maar ben zo moe elke keer. Wil mijn lijf gewoon weer terug.
Gelukkig weet ik dat ik maandag ingeleid ga worden en dat dit weekend dus het laatste weekend is. Maar toch..
Zijn jullie het ook zo zat? Ben helemaal klaar met deze zwangerschap haha. Heb nog geen tijd gehad me te vervelen, maar ben zo moe elke keer. Wil mijn lijf gewoon weer terug.
Gelukkig weet ik dat ik maandag ingeleid ga worden en dat dit weekend dus het laatste weekend is. Maar toch..
Gast- Gast
@piene: ik heb het ledikantje ook al wel vroeg opgemaakt, staat zo gezellig. Ik was het dit weekend weer even, dan is het weer lekker fris. En 11 hoeslakentjes , haha, je vond ze vast heel erg mooi dat je zoveel hebt ingeslagen. Helaas mag je tegen kriebelhoest niks nemen, behalve de hoestsnoepjes. Maar dat helpt me niks. Hopen dat het snel weer over is.
@jol: nou, echt zat zijn weet ik niet, wel heel ongeduldig en nieuwsgierig naar de baby. Van mij mag ze wel komen, maar op zich kan ik ook nog wel even doorlopen zo. Maar ik heb liever dat ze vandaag als morgen komt hoor!
@all: vanmorgen ook een deel van de slijmprop verloren. Niet dat het veel zegt, maar om jullie even van alle details op de hoogte te houden
@jol: nou, echt zat zijn weet ik niet, wel heel ongeduldig en nieuwsgierig naar de baby. Van mij mag ze wel komen, maar op zich kan ik ook nog wel even doorlopen zo. Maar ik heb liever dat ze vandaag als morgen komt hoor!
@all: vanmorgen ook een deel van de slijmprop verloren. Niet dat het veel zegt, maar om jullie even van alle details op de hoogte te houden
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Piene: ja ik ben al nooit zo van geduld hebben
Dus dit is inderdaad heftig, nee geen mensen die dat zeggen maar bellen en vragen of hij er al is.. Als dat zo is dan krijg je het echt wel te horen hoor.. Daar wordt ik heel erg gek van
Viva: als hij wordt geboren is het een stiertje, daarvan zeggen ze dat ze koppig zijn dus dat klopt dan alvast!
Jolicious: ja ik wordt er gek van haha, mijn voeten zijn dik als ik schoenen aan heb doet het pijn.. Pff het leven van een zwangere vrouw gaat niet over rozen
Hoe gaat het met jouw trouwens?
Dus dit is inderdaad heftig, nee geen mensen die dat zeggen maar bellen en vragen of hij er al is.. Als dat zo is dan krijg je het echt wel te horen hoor.. Daar wordt ik heel erg gek van
Viva: als hij wordt geboren is het een stiertje, daarvan zeggen ze dat ze koppig zijn dus dat klopt dan alvast!
Jolicious: ja ik wordt er gek van haha, mijn voeten zijn dik als ik schoenen aan heb doet het pijn.. Pff het leven van een zwangere vrouw gaat niet over rozen
Hoe gaat het met jouw trouwens?
Shy- Kletskop
Viva: geeft toch niks, vergeet ook soms op iedereen te reageren hoor.
Jo: heel dubbel bij mij, aan de ene kant ben ik het echt nog niet zat en vind ik het al jammer dat het morgen alweer 35 weken is en miss. nog maar heel kort te gaan heb. En aan de andere kant zou ik het zo lekker vinden om weer normaal mijn dingen te kunnen doen zoals een stukje lopen zonder dat het kindje zo enorm op alles drukt, stukje fietsen zonder dat je de hele tijd het gevoel hebt dat je blaas word leeggedrukt :S en vooral sporten en lekker naar de zonnebank... Dat wil ik weer zo graag, mis dat heel erg.
Hoe gaat het verder met je?
Shy: he wat balen zeg! Idd een goed koppig stiertje haha! Je geduld word maar op de proef gesteld, aan de ene kant heb ik het gevoel dat het bij mij niet zo lang meer zal duren, maar soms denk ik zal je net zien loop ik ook door tot de 41/ 42 weken ofzo....
Happy: hoe is het met je?
Jo: heel dubbel bij mij, aan de ene kant ben ik het echt nog niet zat en vind ik het al jammer dat het morgen alweer 35 weken is en miss. nog maar heel kort te gaan heb. En aan de andere kant zou ik het zo lekker vinden om weer normaal mijn dingen te kunnen doen zoals een stukje lopen zonder dat het kindje zo enorm op alles drukt, stukje fietsen zonder dat je de hele tijd het gevoel hebt dat je blaas word leeggedrukt :S en vooral sporten en lekker naar de zonnebank... Dat wil ik weer zo graag, mis dat heel erg.
Hoe gaat het verder met je?
Shy: he wat balen zeg! Idd een goed koppig stiertje haha! Je geduld word maar op de proef gesteld, aan de ene kant heb ik het gevoel dat het bij mij niet zo lang meer zal duren, maar soms denk ik zal je net zien loop ik ook door tot de 41/ 42 weken ofzo....
Happy: hoe is het met je?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend topic word dit zo zeg
Wat Jammer Shy, nog geen baby.. maar die komt van jullie komt heel snel! Voor jou vast niet snel genoeg, iedere dag is vast 1 teveel Nog even doorbijten!
Gisteren was mijn onderdruk bij de gyn 95, nog steeds te hoog dus. Hij heeft ook weer inwendig onderzocht en gister avond kreeg ik last van bruin bloed verlies maar dat had hij al aangegeven dat dat kon gebeuren. Zo lang mijn bloed en urine niet aangeven dat er sprake is van zwangerschapsvergiftiging maar de klachten zich wel opstapelen moet ik gewoon doorbikkelen, ze grijpen niet zomaar in. Maarrr hij zei wel overtijd ga je sowieso niet maar we willen de natuur eerst zelf de kans geven, en wie weet door inwendig onderzoek word de baarmoeder(mond?) geprikkelt en komt het vanzelf op gang. Ik moet nu om de dag naar het ziekenhuis voor een ctg en controle dus ik ben er wel even zoet mee..
Wat Jammer Shy, nog geen baby.. maar die komt van jullie komt heel snel! Voor jou vast niet snel genoeg, iedere dag is vast 1 teveel Nog even doorbijten!
Gisteren was mijn onderdruk bij de gyn 95, nog steeds te hoog dus. Hij heeft ook weer inwendig onderzocht en gister avond kreeg ik last van bruin bloed verlies maar dat had hij al aangegeven dat dat kon gebeuren. Zo lang mijn bloed en urine niet aangeven dat er sprake is van zwangerschapsvergiftiging maar de klachten zich wel opstapelen moet ik gewoon doorbikkelen, ze grijpen niet zomaar in. Maarrr hij zei wel overtijd ga je sowieso niet maar we willen de natuur eerst zelf de kans geven, en wie weet door inwendig onderzoek word de baarmoeder(mond?) geprikkelt en komt het vanzelf op gang. Ik moet nu om de dag naar het ziekenhuis voor een ctg en controle dus ik ben er wel even zoet mee..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Wat balen happy dat het zo loopt! Wel fijn al die extra controles, maar het is toch balen natuurlijk. Hoop dat je kleintje zelf komt! Had je nou eigelijk medicijnen voor je bloeddruk?
Monnie, spannend de prop verloren
Jolicious, dus maandag gaan ze gelijk inleiden? Dat lijkt me echt een heel spannend, maar ook wel een eng idee. Maar ik snap wel dat je er aan toe bent als je het zo gehad hebt.
Monnie, spannend de prop verloren
Jolicious, dus maandag gaan ze gelijk inleiden? Dat lijkt me echt een heel spannend, maar ook wel een eng idee. Maar ik snap wel dat je er aan toe bent als je het zo gehad hebt.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Jolicious spannend maandag!
Nee ik krijg geen medicijnen, de gyn zegt dat het iets is wat komt door het einde vd zwangerschap en na de bevalling moet het weer goed zijn.. Die extra controles zijn zeker fijn Moet alleen wel iedere keer 25 min heen en terug rijden dus ik heb het er druk mee
Nee ik krijg geen medicijnen, de gyn zegt dat het iets is wat komt door het einde vd zwangerschap en na de bevalling moet het weer goed zijn.. Die extra controles zijn zeker fijn Moet alleen wel iedere keer 25 min heen en terug rijden dus ik heb het er druk mee
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Aerosleep: ik had eerst het matras, dan de topper en een gewoon hoeslaken.
Ik heb het bedje ook al opgemaakt, tegen die tijd was ik het wel weer een keer!
Voor de nieuwschierigen, er staan foto's in het zomer van 2012 topic
Spannend hier hoor met al die dames die bijna op het eind lopen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
balen shy dat het niet door heeft gezet. ik kijk elke dag even hoe het is, maar helaas weer geen baby nieuws ik snap dat je het zwanger zijn helemaal beu bent helaas is het niet anders en kan je alleen maar hopen dat het snel doorzet voor jou succes!
@ monnie spannend hoor ik was s'middags mijn slijmprop verloren en s'avonds braken mijn vliezen dus wie weet:D als het zo is heel veel succes!
@ puggle ik heb geen pijnbestrijding gehad had al teveel ontsluiting toen ik aankwam in het ziekenhuis, maar het is me best meegevallen het is goed te doen.
@ jol heel veel succes!
@ happy balen dat het zo moet lopen maar voor jou duurt het ook niet lang meer succes!
@ all bedankt voor alle lieve reacties
@ monnie spannend hoor ik was s'middags mijn slijmprop verloren en s'avonds braken mijn vliezen dus wie weet:D als het zo is heel veel succes!
@ puggle ik heb geen pijnbestrijding gehad had al teveel ontsluiting toen ik aankwam in het ziekenhuis, maar het is me best meegevallen het is goed te doen.
@ jol heel veel succes!
@ happy balen dat het zo moet lopen maar voor jou duurt het ook niet lang meer succes!
@ all bedankt voor alle lieve reacties
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
@happy: jeetje, om de dag ctg, ze houden je goed in de gaten. Ik hoop voor je dat het gewoon zelf begint.
@misspiggy: nou wie weet dan, ik hoop het Hoe gaat het met jullie nu?
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Jolicious schreef:Shy, nog niet door gezet. Wat balen! Ben je er niet helemaal klaar mee? Ik hoop dat het strippen dan wat doet! Hoe is het met Happy trouwens?
Ik ben het ook al zat. Eerste 20 weken alleen maar misselijk. Is dat voorbij sleep je in een keer bijna 20 extra kilo's met je mee en heb je pijn aan longen. Ik wacht nog steeds op die 'actieve en energieke fase' waar iedereen het over heeft . Gelukkig heb ik het badderen ontdekt. Helaas hebben wij geen bad, dus ik waggel elke dag naar mijn ouders. Succes maandag!
Gast- Gast
Monnie schreef:
met ons gaat het super goed dank je ze eet poept en slaapt goed echt heel tevreden heerlijk
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Mooi kamertje pip! Mooie kleuren dus jij hebt tussen je topper en het matras ook niks liggen dan?
Miss piggy, wat fijn dat het zo goed gaat en de bevalling zo goed ervaren hebt, dat lijkt me echt heerlijk als ik dat straks ook kan zeggen!
Voor de gene die het leuk vinden hier wat foto's van de kamer
Ik haal ze later weer weg.
Miss piggy, wat fijn dat het zo goed gaat en de bevalling zo goed ervaren hebt, dat lijkt me echt heerlijk als ik dat straks ook kan zeggen!
Voor de gene die het leuk vinden hier wat foto's van de kamer
Ik haal ze later weer weg.
Puggle- Ratel
Mooi Puggle!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Mooi geworden Puggle! Echt helemaal af al!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi Puggle!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Leuk Puggle! Gave kleur op de muur! Dat van de aerosleep heb ik even specifiek nagevraagd bij de prenatal omdat ik het zelf ook wilde weten. Deze dame leek goed op de hoogte dus ik had wel vertrouwen in haar advies. Dit in tegenstelling tot sommige andere adviezen bij bijvoorbeeld de babydump of van andere mutsen bij de Prenatal... Hihi!
Vanmiddag even een "nervous breakdown" gehad... Aanleiding, bizar! Mijn vriend wilde perse muffins bakken maar daarvoor moesten we eieren halen want die waren we vergeten. Samen naar de winkel gewandeld, tijdens de wandeling al wat mot over het huishouden. Toen we thuiskwamen ging ik de spulletjes pakken voor de muffins omdat ik het toch gewoon gezellig wilde maken, ging mijn vriend de toiletten schoonmaken. Helemaal boos, verdrietig en hysterisch huilen... Vriendlief snapte er de ballen van, ikzelf ook niet maar ophouden ging niet. Hmmm, nu heb ik er hoofdpijn van! En zere ogen! Wel opgelucht, wel weer een goed gesprek gehad met mijn vriend. Die blijft zich rotschrikken om dit soort godzilla acties. Muffins waren uiteindelijk erg lekker!
Wat is het heerlijk om dit (betrekkelijk) anoniem op het forum kwijt te kunnen...
Vanmiddag even een "nervous breakdown" gehad... Aanleiding, bizar! Mijn vriend wilde perse muffins bakken maar daarvoor moesten we eieren halen want die waren we vergeten. Samen naar de winkel gewandeld, tijdens de wandeling al wat mot over het huishouden. Toen we thuiskwamen ging ik de spulletjes pakken voor de muffins omdat ik het toch gewoon gezellig wilde maken, ging mijn vriend de toiletten schoonmaken. Helemaal boos, verdrietig en hysterisch huilen... Vriendlief snapte er de ballen van, ikzelf ook niet maar ophouden ging niet. Hmmm, nu heb ik er hoofdpijn van! En zere ogen! Wel opgelucht, wel weer een goed gesprek gehad met mijn vriend. Die blijft zich rotschrikken om dit soort godzilla acties. Muffins waren uiteindelijk erg lekker!
Wat is het heerlijk om dit (betrekkelijk) anoniem op het forum kwijt te kunnen...
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Bedankt meiden! Zijn zelf ook erg tevreden beddengoed is gewassen en ga ik morgen opdekken. Heb nu een matrasbeschermer en dan het matras en daar gelijk de aerosleep topper met aerosleep hoeslaken. Dat is wat ik het meeste lees.
Piene, goed dat dat er ook weer uit is vervelend maar dan zat het waarschijnlijk dwars
Piene, goed dat dat er ook weer uit is vervelend maar dan zat het waarschijnlijk dwars
Puggle- Ratel
Happy: dat is wel minder dat je er zo druk mee bent, zo kan je ook niet echt erg lekker van je verlof genieten denk ik of valt dat wel mee?
Miss piggy: tja leuk is anders haha, vindt het wel gek hoe dat werkt in mijn hoofd. Eerst was ik banger dan bang voor de pijn enz en nu wil ik dat hij zo snel mogelijk komt! Morgen 41 weken, pff had vanmiddag ook even een dipje. Zat bijna gezellig in Ikea te huilen haha
Miss piggy: tja leuk is anders haha, vindt het wel gek hoe dat werkt in mijn hoofd. Eerst was ik banger dan bang voor de pijn enz en nu wil ik dat hij zo snel mogelijk komt! Morgen 41 weken, pff had vanmiddag ook even een dipje. Zat bijna gezellig in Ikea te huilen haha
Shy- Kletskop
Spannend Shy!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ja maandag in ieder geval! Hoop dat het wat uithaalt..LDJ schreef:Spannend Shy!!
Heeft er iemand ervaring mee om gestript te worden? Zoja als het positief is deel het met mij, als je wilt
Shy- Kletskop
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken