Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Monnie vr 4 mei 2012 - 4:27

Shygirl85 schreef:
Monnie schreef:Oh spannend shy, eindelijk!!
Begint het al wat meer te rommelen?
Ik vraag het mij af Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 827601
Voel af en toe wel wat een beetje rommelen ofzo.
Ben benieuwd straks in het ziekenhuis!
Ja inderdaad wel eindelijk! Maar nu er wat begint denk ik shit! Haha, het is serieus nooit goed Laughing

Ik hoop voor je dat het zelf goed door gaat zetten. Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy vr 4 mei 2012 - 4:41

Monnie schreef:
Shygirl85 schreef:
Monnie schreef:Oh spannend shy, eindelijk!!
Begint het al wat meer te rommelen?
Ik vraag het mij af Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 827601
Voel af en toe wel wat een beetje rommelen ofzo.
Ben benieuwd straks in het ziekenhuis!
Ja inderdaad wel eindelijk! Maar nu er wat begint denk ik shit! Haha, het is serieus nooit goed Laughing

Ik hoop voor je dat het zelf goed door gaat zetten. Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn?

Ik moet om 19.00 verloskundige bellen, dan gaat zij het ziekenhuis bellen enz dus dan belt ze me nog even terug.

Ik hoop ook dat het door gaat zetten, nouja 1 ding is zeker er gebeurt nu wel wat!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  miss piggy vr 4 mei 2012 - 5:17

spannend shy zet hem op meid! hopelijk hebben we morgen goed nieuws Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jezzie vr 4 mei 2012 - 5:19

Spannend shy, succes! Hopelijk zet het door!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  CCC vr 4 mei 2012 - 5:25

Shy: wat spannend meis! Heel veel succes en sterkte! Ik hou het forum in de gaten!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy vr 4 mei 2012 - 5:32

Misz piggy, jezzie, ccc: lief van jullie Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje vr 4 mei 2012 - 5:40

Spannend Shy, veel succes

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Monnie vr 4 mei 2012 - 5:57

Succes vanavond shy!

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Shy vr 4 mei 2012 - 6:26

Monnie schreef:Succes vanavond shy!
Dank je!
Om 20.45 moeten we in het ziekenhuis zijn. Ben zo benieuwd!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ vr 4 mei 2012 - 6:38

Spannend Shy, zet hem op!!!

Miss Piggy, wat een mooi meisje I love you .

Hier gaat alles zijn gangetje. Weinig bijzonders.
Lekker een weekje weg geweest, wat was dat genieten zeg.
Vandaag 14 weken, ik zit erop te wachten dat ik wat ga voelen, maar dat zal nog wel even duren.
Wel begint mijn buik ietsjes te groeien, super leuk!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Puggle vr 4 mei 2012 - 7:02

Miss piggy, wat een plaatje zeg smile fijn dat je de bevalling zo hebt ervaren. Heb je pijnstilling gehad?

Shy, spannend!!! Ik hoop het voor je, en het vlot verloopt als het doorzet. Succes!

Hier hebben we vandaag de plank boven de commode opgehangen, zo leuk!
Vanmiddag nog een broekje en shirtje gekocht en een tut.
Kamer is klaar nu smile ga volgende week maar beginnen met wassen van de kleren en het beddengoed. Ze hadden in het ziekenhuis gezegd dat ik het maar 2 weken eerder klaar moest hebben als normaal voor de zekerheid. Dus ja. Mijn man zit nu een kaartje te maken, ben benieuwd wat hij ervan maakt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC vr 4 mei 2012 - 7:23

Ooeeeh spannend spannend! Very Happy

Hier verder ook alles rustig, merk dat de baby echt aan het indalen is, doet soms echt pijn vooral met stukjes lopen. Maar klaag niet smile Nu lekker weekend! Workshop cupcakes decoreren was een succes met de kids vanmorgen! Laughing Volgende week dan echt mijn laatste weekje werken, heeeel gek idee!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle vr 4 mei 2012 - 7:34

Oh ik hoop echt dat ze binnenkort gaat zakken/ indalen Sad

Wat leuk een cupcake workshop! Zijn ze mooi geworden?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 4 mei 2012 - 8:55

Ooeeh leuk Puggle! Kamer is dus helemaal af nu! Ben benieuwd hoe het er nu uitziet helemaal aangekleed enzo! smile Foto's? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 2474380249

Ik moet nog 1 witte was doen beddengoed en alles zeg maar... Lakentjes, hoeslakens en veel witte rompers enzo. Dat ga ik morgen even doen denk ik. Had van de week alle andere roze was (ja, bijna alleen maar roze Embarassed) ook helemaal gestreken en in bakken gedaan. Heb alles op maat gesorteerd. Dus nu is alles lekker overzichtelijk.

Ik had vandaag een hele jonge groep kinderen, en merkte dat bepaalde kinderen echt hulp nodig hadden, die snapte er nog niks van haha. Erg schattig wel, maar ze waren superleuk geworden. Daarna hebben ze vanmiddag met mijn collega lekker een cupcake gegeten en de rest mee naar huis genomen. Ben erg benieuwd wat de ouders ervan vonden! smile

Ben me nu een beetje aan het orienteren op een newbornshoot hier in de buurt, heb Oreo advies gevraagd en zij kwam toevallig met dezelfde fotograaf die ik al kende. Ga dus even wat rondmailen, heb nl. ook een andere studio gevonden en die foto's in het portfolio vond ik ook erg mooi. Vriendin wees me er nl. op nu al een afspraak te maken, of in elk geval te bespreken ivm vakantieperiode die er weer aankomt.

Is je meisje nog lekker actief Puggle?

Miss piggy: wat een ontzettend mooi kindje! Jullie zijn vast helemaal verliefd! En wat fijn dat alles zo lekker is verlopen. Gaat alles voor de rest lekker qua voedingen enzo?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria vr 4 mei 2012 - 8:58

chococupcake schreef:met mijn collega lekker een cupcake gegeten
toch wel een chococupcake he? Cool

Leuk om te zien dat je alweer 35 weken bent en dat het goed met je gaat! Ik weet nog goed dat je aankondigde dat je - compleet onverwachts - al heel snel zwanger was geworden. Nu is het gewoon de normaalste zaak van de wereld dat je bijna gaat bevallen Very Happy Wow wat vliegt de tijd.

Gaat qua werk ook alles lekker?

Sorry voor het inbreken hier trouwens.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  CCC vr 4 mei 2012 - 9:01

Filoria schreef:
chococupcake schreef:met mijn collega lekker een cupcake gegeten
toch wel een chococupcake he? Cool

Leuk om te zien dat je alweer 35 weken bent en dat het goed met je gaat! Ik weet nog goed dat je aankondigde dat je - compleet onverwachts - al heel snel zwanger was geworden. Nu is het gewoon de normaalste zaak van de wereld dat je bijna gaat bevallen Very Happy Wow wat vliegt de tijd.

Gaat qua werk ook alles lekker?

Sorry voor het inbreken hier trouwens.

Hihi geen chococupcake smile Maar met fondant! smile (ivm notenallergie van sommige kids)... Leuk dat je even inbreekt! Ja, gek he, de tijd vliegt joh! Kan me niet voorstellen dat volgende week mijn laatste week is, en ga de kids en collega's ontzettend missen vrees ik. Werk gaat lekker, kan soms beter natuurlijk maar zie wat kansen en mogelijkheden dus dat is wel lekker. Krijg ondertussen steeds meer vrijheid en dat vind ik wel heel erg fijn, pak gewoon weer lekker de dingen op die ik normaal gesproken ook deed bij mijn vorige job.

Hoe gaat het met jou?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria vr 4 mei 2012 - 9:42

Klinkt goed allemaal zeg!

Met mij gaat het ook prima Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Shy vr 4 mei 2012 - 9:49

Nou we zijn weer thuis hoor!

Ze dacht dat het gewoon afscheiding was, dat kan op dit aantal weken zeg maar net zo vloeibaar zijn als vruchtwater.

Echo zag er goed uit, hij heeft in ieder geval nog vruchtwater genoeg.
Ook een half uurtje ctg en dat was ook in orde, dus we mochten weer naar huis.

En dan gaan we weer verder zitten afwachten nu nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC vr 4 mei 2012 - 10:23

Jeetje... Jullie mannetje houd het maar spannend shy! Ik ga alsnog duimen dat het door gaat zetten. Konden ze op de ctg niks en qua weeëofzo?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle vr 4 mei 2012 - 10:49

Jammer shy, afwachten dan maar smile

Ik zal morgen wat foto's maken van de kamer! Waarom heb je alles in bakken liggen? Leg je de kleertjes niet gewoon in de kast dan?

Ik heb een aerosleep topper. Hoe dek ik het dan op? Ik dacht zelf, matrasbeschermer op de lattenbodem dan het matras, dan gelijk de topper zonder iets ertussen op het matras en dan het aerosleep hoeslaken. Hebben jullie dit ook?

Met de kleine gaat het super die is echt druk en trapt er op los.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Shy vr 4 mei 2012 - 10:57

chococupcake schreef:Jeetje... Jullie mannetje houd het maar spannend shy! Ik ga alsnog duimen dat het door gaat zetten. Konden ze op de ctg niks en qua weeëofzo?

Ja hij houdt er nu al van om mensen te verrassen haha. Op ctg wel gezien wat er gebeurde qua harde buiken enzo maar dat was niet bijzonder genoeg om mij daar te houden ofzo.

Nouja als er dit weekend niks gebeurt staat nog steeds de afspraak om maandag te kijken of ze kunnen gaan strippen!

Puggle: ja zit niks anders op nu scratch
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC vr 4 mei 2012 - 11:30

Ff via mijn telefoon.. typt niet zo handig...

Doe alles in grotere maten.in bakken. Voor het gemak voor mijn vriend en houden we alles overzichtelijk. Heb nl al zoveel kleding...

Ben benieuwd Shy... Idd niks anders te doen dan afwachten...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 4 mei 2012 - 11:31

Wbt dat bedje, goede vraag! Weet dat eigenlijk.ook nog niet...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle vr 4 mei 2012 - 11:35

Maar de eerste maten kleding heb je dan wel gewoon in de kast liggen toch? Ja als je zoveel hebt snap ik wel dat je grote maatjes apart hebt liggen.

Ik ga het maar googelen hoe je een aerosleep opdekt smile

Shy, het kan niet lang meer duren Wink zag je ook hoeveel de ctg aangaf bij je harde buiken?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie vr 4 mei 2012 - 13:33

@shy: ah balen zeg meid, had zo'n goede hoop dat het door ging zetten nu! Hopelijk levert het strippen maandag dan wat
op Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 699888

En nee, ik heb geen weeën hoor dat ik midden in de nacht op het internet zit, maar vreselijke kriebelhoest, bah. Heb er hoofdpijn van, van dat gehoest. Ga zo weer mijn bed in, hopelijk nog even slapen.

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: