Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy wo 2 mei 2012 - 23:26

Viva schreef:Het wordt spannend hier Very Happy
Reken maar nergens op, kan het nog meevallen! Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy wo 2 mei 2012 - 23:27

Piene: dat heb ik inderdaad ook gedaan en gister dacht ik ooh dat vergeet ik niet! Ondertussen nog 10 onbelangrijkere dingen gevraagd en deze schoot er bij in! Haha dat zal je dan net zien hè nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy do 3 mei 2012 - 0:52

Hier was het dus gewoon afscheiding smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Monnie do 3 mei 2012 - 1:28

@shy: goed dat je het even hebt lasten controleren, jammer dat het geen vruchtwater was... Ik baalde er eigenlijk ook wel een beetje van, begin nu al ongeduldig te worden.

@piene: ja, waarschijnlijk is het dan gewoon afscheiding. Doe rustig aan meid, kan me voorstellen dat je even in paniek raakte. Heb je vaker last van hyperventilatie?

@all: lopen gaat wel steeds moeilijker zeg, net even een rondje met de hond, voel me net een oude oma. Bekken wordt wel steeds pijnlijker. Ik begin nu toch ook wel lichtelijk ongeduldig te raken, van mij mag de baby komen. Toch wel een beetje jammer dat het geen vruchtwater was... Maar inleiden is ook niet geweldig, dus we wachten maar gewoon verder af...

Er gaan hier trouwens zoveel sirenes langs ineens, lijkt wel of er iets ergs is gebeurd. Zo maar eens op de regionale omroep kijken.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy do 3 mei 2012 - 1:33

Monnie schreef:@shy: goed dat je het even hebt lasten controleren, jammer dat het geen vruchtwater was... Ik baalde er eigenlijk ook wel een beetje van, begin nu al ongeduldig te worden.

@piene: ja, waarschijnlijk is het dan gewoon afscheiding. Doe rustig aan meid, kan me voorstellen dat je even in paniek raakte. Heb je vaker last van hyperventilatie?

@all: lopen gaat wel steeds moeilijker zeg, net even een rondje met de hond, voel me net een oude oma. Bekken wordt wel steeds pijnlijker. Ik begin nu toch ook wel lichtelijk ongeduldig te raken, van mij mag de baby komen. Toch wel een beetje jammer dat het geen vruchtwater was... Maar inleiden is ook niet geweldig, dus we wachten maar gewoon verder af...

Er gaan hier trouwens zoveel sirenes langs ineens, lijkt wel of er iets ergs is gebeurd. Zo
maar eens op de regionale omroep kijken.

Ja ze zei ook weer als je nu weer twijfelt bellen!
Maar ze zei ook het is goed dat het geen vruchtwater is, het kan beter met weeën beginnen.

Pff hier begin ik nu ook wel last te krijgen van mijn voeten Sad ze zijn zo dik!
Maar inderdaad ergens baalde ik ook wel een beetje!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle do 3 mei 2012 - 1:34

Ik heb ook vel last van afscheiding hoor, al vind ik wel dat dat gelijk te herkennen is.

Vanmorgen nog een ctg gehad en op zich was die prima. Kindje deed het goed. Het enige rotte is dat ik harde buiken heb, maar er zat echt ongeveer even veel tijd tussen. Regelmatig dus. Het mag gespannen voelen, maar als ze pijn gaan doen of ik krijg krampen/steken dan moet ik gelijk bellen! Dus ja Neutral

Hebben jullie ook last van je ribben? Bij mij is tie beurs, omdat ze hoog ligt.

Ccc, veel plezier met de foto's!

Monnie, balen van je bekken. Hoop dat de kleine zich snel meld dan voor je smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Monnie do 3 mei 2012 - 1:39

Puggle, fijn dat de ctg goed was. Hou je harde buiken maar goed in de gaten dan. Ik heb geen last van mijn ribben, maar ons meisje is nu al helemaal ingedaald, dus ze ligt er ook niet meer strak tegenaan.

Ben benieuwd hoe het met happy is!

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Happy do 3 mei 2012 - 1:51

Ik ben er nog smile. Wou niet met mijn negatieve verhalen de hele tijd door de felicitities van miss piggy heen walsen Embarassed . En heb vandaag veel op bed gelegen..

Gisteren een uur aan de ctg gelegen, kleine heeft het prima naar zijn zin dus dat is fijn. Bloed en urine was ook goed en de bloeddruk was daar weer iets gedaald. Ook inwendig onderzoek gehad om te kijken of mijn lichaam zelf misschien al iets ondernam maar helaas, een vingertopje ontsluiting. Dat alle uitslagen goed zijn is fijn, en mijn bloeddruk weer gedaald was is natuurlijk ook goed maar hij is ook vaak te hoog + mijn klachten wat het allemaal heel dubbel maakt en ze nemen het heel serieus. Ze zeggen ookal maakt het kindje het prima, ook de gezondheid van moeder is belangrijk. Ze liet het woord inleiden ook al vallen maar daar gaat de gyneacoloog over en daar moet ik morgen naar toe, spannend! Ik blijf nu onder controle in het ziekenhuis en hoef nu niet meer terug naar de verloskundige wat ik wel erg jammer vind..

Wel " fijn " om te lezen dat jullie ook last hebben van vocht, ik heb gewoon plooien in mijn huid staan en dat is geen prettig gevoel.

Puggle ik had geen last meer van mijn ribben, maar aangezien ons kindje er eigenwijs is en weer uit mijn bekken is gekropen ligt hij nu heel hoog onder mijn ribben auw!! Wink Fijn dat je ctg goed was! Rustig aan doen want harde buiken zijn niet fijn.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Puggle do 3 mei 2012 - 1:55

Ja dat scheelt idd, bij mij ligt ze nog hoog helaas. Kon ook nog wel even zo blijven zei ze.

Fijn happy dat alle onderzoeken goed waren! En idd moeder is erg belangrijk hoor. Wel fijn dat je nu in het ziekenhuis bent, houden ze je goed in de gaten nu!

Balen van dat vocht, dat is niet leuk lijkt me idd!

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC do 3 mei 2012 - 7:00

Ik lees vanavond even bij! Moet nl. zo weer weg, en ben nu even wat cupcakes aan het afbakken voor morgen. Doe morgen een workshop cupcakes met de kids, dus moest even het eea voorbereiden.

Vanmiddag de fotoshoot gedaan, en was toch even wennen haha! Het was best een artistiek persoon de fotograaf, echt een apart persoon opzich. Vind ik altijd wel erg leuk, maar nu voelde dat juist voor mij heel stijfjes... Uiteindelijk zijn de foto's best mooi geworden, maar ben helemaal vergeten eigenlijk door de spanning wat leuke dingetjes erbij te gebruiken. De foto's zijn dus simpel geworden, maar wel mooi. Ben er blij mee in elk geval, het is een leuke herinnering voor later. En daarbij hebben we de laatste tijd zo weinig foto's samen gemaakt, dus dit is wel heel erg leuk. Zal binnenkort ff wat online zetten, moet ze nl. nog even uitzoeken en dan mag ik er een aantal downloaden voor de prijs die we hebben betaald.

Wat ik trouwens al merkte in de spiegel, is dat mijn kont ook zo gegroeid is tijdens de zwangerschap. Ben opzich best slank gebleven maar mijn kont... :shock: Dat lijkt wel een 2e buik aan de achterkant... Embarassed Komt vast goed na de zwangerschap, hoop ik dan maar Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 253468018

Ik ga nu even snel naar de AH en dan naar een vriendin, vanavond nog laatste cupcakes afbakken en dan ben ik klaar Very Happy Dus dan kan ik ondertussen nog even op iedereen reageren.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 7:18

Haha ccc, die kont. Dat is hier ook horror, het aangespoelde walvis effect haha!

Gast
Gast

Bericht  Viva do 3 mei 2012 - 7:25

Ghehe CCC, ik had tijdens de zwangerschap van onze dochter ook een grotere kont+ vetje erboven gekregen, leek dus ineens of ik een hele grote kont had! Is pas goedgekomen nadat ik weer wat afgevallen was!
Hoe ging je fotoshoot? Very Happy

Happy, succes morgen bij de Gyn!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Monnie do 3 mei 2012 - 7:51

@happy: succes morgen bij de gyn, spannend!

@ccc: vaak is simpel juist heel mooi, ben benieuwd naar het resultaat.

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Shy do 3 mei 2012 - 22:46

Zijn er hier weer meiden aan het bevallen voor hun beurt of gewoon druk met andere dingen? nerd

Ik zit hier weer lekker te wachten.. Zometeen komt mijn stiefmoeder langs dus dan heb ik even wat afleiding. Dat is wel even fijn!

Verder heb ik niet veel te melden want ik maak niks mee op het moment haha. Ben benieuwd naar de rest!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  miss piggy do 3 mei 2012 - 23:42

hey ben ik weer mijn internet lag er gister uitZwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 1371890812

bedankt voor alle felicitaties en lieve reacties!

sorry shy dat ik je voor was dat hadden we niet afgesproken, ik hoop echt dat jullie kleintje ook heel snel komt het is zo genieten. ook voor alle andere dames die op het einde lopen heel veel succes!

de bevalling is vlotjes verlopen, wij hebben nog gewoon koninginnedag gevierd kwamen s'avonds thuis en een half uur later zijn mijn vliezen gebroken rond half elf, niet heel veel later begonnen de weeen dus vk gebeld en die zei ik kom morgenochtend wel even kijken, maar weeen kwamen al vrij snel achter elkaar dus zei tegen mijn man rond 2 uur bel ze maar dus toen is ze gekomen en had ik al 5 cm ontsluiting en ze bleek ik het vruchtwater te hebben gepoept dus moest naar het ziekenhuis. daar aangekomen had ik 7 cm en 45 min later volledig, heb 75 min moeten persen en rond 5.15 is ons prinsesje geboren, hoop dat het jullie ook zo makkelijk vergaat hier een fotootje van een trotse mama:D

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 P1000261o

miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Monnie vr 4 mei 2012 - 0:21

Hier is alles rustig hoor, ben nu aan het wachten of mijn zoontje nog in slaap gaat vallen, kan ik even snel met de hond gaan. Hij lijkt er alleen niet zoveel zin in te hebben... Ik hoor hem allemaal liedjes zingen door de babyfoon, zo lief. Vanmiddag komt mijn zus nog op visite met haar zoon, wel gezellig.

@misspiggy: dat klinkt als een fijne bevalling, in hoeverre het fijn kan zijn dan Wink Mooi meisje hoor!

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Shy vr 4 mei 2012 - 1:29

Haha miss piggy het is je vergeven! Komt ook door de foto van jullie kleine meisje!

Hier zit er misschien iets aan te komen.
Voelde vanochtend wat lopen en heb verloskundige gebeld. Moest kijken of ik misschien iets op kon vangen en even terug bellen rond 14.00. Had visite dus bellen was nog niet gelukt, toen mijn stiefmoeder weg ging kwam net de verloskundige aan en hebben even een testje gedaan, ze dacht dat het inderdaad mijn vliezen waren gebroken of een scheurtje. Moet in ieder geval vanavond even naar het ziekenhuis voor ctg. Dus nu zit ik te zenuwen thuis haha.

Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 1:32

Spannend Shy! Zet m op!
Als je nu gaat beginnen en om iets na 0.00 uur bevallen bent heb je toch een 5 mei baby.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie vr 4 mei 2012 - 1:33

Shygirl85 schreef:Haha miss piggy het is je vergeven! Komt ook door de foto van jullie kleine meisje!

Hier zit er misschien iets aan te komen.
Voelde vanochtend wat lopen en heb verloskundige gebeld. Moest kijken of ik misschien iets op kon vangen en even terug bellen rond 14.00. Had visite dus bellen was nog niet gelukt, toen mijn stiefmoeder weg ging kwam net de verloskundige aan en hebben even een testje gedaan, ze dacht dat het inderdaad mijn vliezen waren gebroken of een scheurtje. Moet in ieder geval vanavond even naar het ziekenhuis voor ctg. Dus nu zit ik te zenuwen thuis haha.

Oh wat spannend Shy! Ik hoop voor je dat het nu gaat doorzetten! Heel veel succes in ieder geval! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 699888
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  piene1983 vr 4 mei 2012 - 1:36

Zet ´m op Shy! Na al het wachten is het je zo gegund!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Viva vr 4 mei 2012 - 1:38

Jaaa, shy, spannend, hopelijk gaat het lekker doorzetten en staat er morgen een leuk geboortebericht hier! Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Amber- vr 4 mei 2012 - 1:49

Wat spannend shygirl! Succes!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Shy vr 4 mei 2012 - 2:08

Viva schreef:Jaaa, shy, spannend, hopelijk gaat het lekker doorzetten en staat er morgen een leuk geboortebericht hier! Very Happy
Ja ik hoop het!
Vindt het ook erg spannend Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Monnie vr 4 mei 2012 - 4:04

Oh spannend shy, eindelijk!!
Begint het al wat meer te rommelen?

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Shy vr 4 mei 2012 - 4:23

Monnie schreef:Oh spannend shy, eindelijk!!
Begint het al wat meer te rommelen?
Ik vraag het mij af nerd
Voel af en toe wel wat een beetje rommelen ofzo.
Ben benieuwd straks in het ziekenhuis!
Ja inderdaad wel eindelijk! Maar nu er wat begint denk ik shit! Haha, het is serieus nooit goed Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: