Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VVV-bon

+7
tuttebel
PrimaBella
loura
Happydobby
GreenGrass
Minx
Rush
11 plaatsers

Ga naar beneden

VVV-bon Empty VVV-bon

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:06

Zijn jullie blij met een VVV-bon? Ik merk dat ik het zelf best vervelend vind, omdat ik op een of andere manier zelden wat koop bij winkels waar je met een VVV-bon kunt betalen, of dat ik er gewoon niet aan denk om de VVV-bon te gebruiken omdat het te alledaagse dingen zijn die ik er koop.

Een paar maanden geleden heb ik ook weer een VVV-bon gekregen en hoewel ik er nu echt al een paar maanden op aan het letten ben waar ik 'm kan besteden, krijg ik 'm gewoon niet uitgegeven. Ik heb nu gisteren met die VVV-bon gewoon een nieuwe VVV-bon gekocht, die ik cadeau doe aan iemand die net bevallen is en die graag dat soort bonnen wilde om bij Hema o.a. babyspulletjes te kunnen kopen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

VVV-bon Empty Re: VVV-bon

Bericht  Rush wo 2 mei 2012 - 22:07

Ik vergeet zo`n bon altijd. Ik kom vaak genoeg in winkels waar die uitgegeven kan worden, maar dan koop ik weer een luchtje en dan zie ik thuis die bon weer. VVV-bon 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:08

Ik kreeg voor kerst een VVV bon van mijn werk. Maar alles wat ik bedacht om ervan te kopen kon niet met die bon. Toen heb ik hem aan mijn moeder gegeven, en kreeg ik van haar contant geld smile

Dus nee, ik ben daar nooit zo blij mee, hoe aardig het ook bedoeld is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:17

Ik ben er eigenlijk heel blij mee! Ik vraag dan altijd in elke winkel ' nemen jullie ook VVV-bonnen aan' en je krijgt echt verrassend vaak 'ja' te horen. Hier in een grote kledingzaak met alle topmerken nemen ze hem bijvoorbeeld ook aan, dan vind ik het wel altijd super om bij een dure top zo'n bon te leggen.

En laatst heb ik een lading verzorgingsproducten gehaald bij het kruidvat en daar een bon bij gelegd, had luiers/shampoo/dagcreme á €70,- dus dat was ook super fijn.

- Oh en bol.com neemt ze ook aan hé!

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 2 mei 2012 - 22:20

Ik stop die bonnen altijd in mijn portemonnee zodat ik ze wel bij me heb. Op het moment zit er alleen nog een v&d bon in mij maak je er dus wel blij mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:21

Zoiets is juist in enorm veel winkels uit te geven. Echt geen probleem om zoiets te krijgen.

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass wo 2 mei 2012 - 22:21

Bij de blokker en HEMA raak ik ze vaak wel kwijt smile en anders bij verschillende dierentuinen bijvoorbeeld.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Happydobby wo 2 mei 2012 - 22:27

Ik vind ze ook handig. En je kan ze inderdaad ook bij BOL besteden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:39

Ik vind ze heerlijk om te krijgen. De laatste heb ik uitgegeven bij de Bruna geloof ik, maar ook weleens bij de Douglas bijvoorbeeld. Je kunt hem toch in best veel verschillende winkels gebruiken?

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 2 mei 2012 - 22:40

Kenya schreef:Ik vind ze heerlijk om te krijgen. De laatste heb ik uitgegeven bij de Bruna geloof ik, maar ook weleens bij de Douglas bijvoorbeeld. Je kunt hem toch in best veel verschillende winkels gebruiken?
Ja enorm veel ketens en vaak zijn kleinere winkels in eigen stad/dorp ook aangesloten. Even van te voren vragen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  loura wo 2 mei 2012 - 22:45

Ik ben er heel blij mee smile Bij mijn favo winkel kan ik hem uitgeven dus ik vraag ze ook altijd met bijv kerst.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PrimaBella wo 2 mei 2012 - 23:04

Ik vind het ook leuk om te krijgen! Voor mij altijd een extra reden om te gaan winkelen en iets 'speciaals' uit te zoeken voor mezelf. Dus ik gebruik de bonnen ook niet voor de standaard boodschappen ofzo maar zoek echt iets extra's uit. Very Happy
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 23:10

Ben ook wel blij met z'n bon. Meestal koop ik er een boek voor of andere kleine spullen.

Gast
Gast

Bericht  tuttebel wo 2 mei 2012 - 23:40

ik ben altijd erg blij met zo'n bon. zeker aan het eind van de maand wanneer ik niet meer veel geld heb. vaak lever ik hem in bij kruidvat, xenos of de hema.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  rapa nui wo 2 mei 2012 - 23:50

Ik vind het juist wel lekker zo'n algemene bon. Ik ben er blijer mee als bv een bon van Douglas of de Intratuin omdat ik dan ook echt naar die winkels toe moet om ze daar uit te geven. Heb nu meer keus waar ik het besteed. Je kunt ze ook vaak in het theater wel inwisselen, dus lekker een avondje uit als je verder niets nodig hebt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Ella wo 2 mei 2012 - 23:51

Ja je kan ze echt op veel plekken inleveren ideaal
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Fearie do 3 mei 2012 - 0:58

Ik heb voor mijn verjaardag bewust VVV bon gevraagd ipv geld, omdat het bij veel winkels is uit te geven en bij 'gewoon' geld merk ik dat het vaak besteed wordt aan de dagelijkse dingen smile
Ik vind het dus wel fijn.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Annemoontje do 3 mei 2012 - 1:46

Ik vind zo'n bon echt ideaal. Ik kan altijd wel wat leuks vinden en anders koop ik gewoon iets wat praktisch is, iets wat we toch nog nodig hadden.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud