Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest recente foto van jezelf deel 3!

+38
Lieke128
Snoes
Lejow
Pien
claudiaveronique
Zwerver
Atelier Madame
loura
Blueschick
JD
Arwyn
Discordia
Filoria
Caresses
dolfijntje24
Monte
Inge
Poubelle
SoGood
ProudMom
silly-one
_Cyn_
Toet
GeKKiE
Marin
Stuiterbal
Shisha
Bazinga
Sorella
Twellie
Muppetje
Feline
Sugarfall
Lady4
Burn
Blond
Ibbeltje
Lavendel
42 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf deel 3! - Pagina 8 Empty Re: Meest recente foto van jezelf deel 3!

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 6:58

Wat lief van je ! Deze foto's zijn een dag voor de operatie gemaakt. Ik red het redelijk, de klap begint nu wel voorzichtig te komen. Ruim 1,5 jaar toegeleefd naar deze operatie met alle opname op de IC, onderzoeken, weer in Coma, weer aan de sondevoedingen, weer allerlei miscommunticaties, weer uitstel van, uitslagen dat je een beperkt en gehandicapt kind hebt e.d. Het was altijd maar doorgaan en doorgaan, schouders eronder en gaan. Ik merk dat ik nu wel veel heb gedragen, ook veel alleen heb moeten dragen, het verwerkings proces begint nu pas echt goed. Vorige week heb ik Mara haar babysite van het begin tot het einde doorgelezen, alle foto's bekeken en nu besef ik pas wat ik/we toch allemaal hebben meegemaakt, hoe het ook alweer voelde om gesprekken met artsen te hebben over het stoppen van de behandeling en hoe tastbaar de wanhoop was. En nu 'ineens' is alles voorbij, sneller dan gedacht. Alles heeft echt even zijn tijd nodig, ik ben ook nog 5 weken vrij van mijn werk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf deel 3! - Pagina 8 Empty Re: Meest recente foto van jezelf deel 3!

Bericht  Puggle zo 6 mei 2012 - 7:20

Stofzuiger schreef:Wow, mamavan2, je ziet er goed uit ondanks alle zorgen. Red je het allemaal nog een beetje?

+1!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  silly-one zo 6 mei 2012 - 7:32

Atelier Madame schreef:Silly-one: jij moet je haar losdragen! Staat echt veel mooier vind ik dan met een staartje in.

Thanks, draag het nu ook los omdat het een stuk korter is. Op de eerste ( verrotte foto Very Happy) was het ook nog een cm of 5 tot 8 langer, plus dat ik daar een halve dag een motor helm droeg en dan is het echt niet handig om los haar te hebben.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 8:02

Pien en Rataplan, leuk om eens foto's van jullie te zien!

Mama_van_2; wat zie je er goed uit! En M.ara natuurlijk ook!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 8:24

Meest recente foto van jezelf deel 3! - Pagina 8 539992_3872249094536_1527916547_3196873_425543440_n

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 8:24

Jezus waarom weet ik nog steeds niet hoe je een foto kleiner krijgt? En nee, met de Aa- knop werkt niet.

Gast
Gast

Bericht  Feline zo 6 mei 2012 - 8:25

Charlie, ik ben jaloers op jouw jukbeenderen en ogen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Ibbeltje zo 6 mei 2012 - 8:25

Charlie schreef:Jezus waarom weet ik nog steeds niet hoe je een foto kleiner krijgt? En nee, met de Aa- knop werkt niet.

Ik verklein het in photobucket waar ik ze ook opsla.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 8:26

Feline schreef:Charlie, ik ben jaloers op jouw jukbeenderen en ogen smile

Wat eervol! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Feline zo 6 mei 2012 - 8:29

Haha.. ja, je ogen zijn zo mooi groen! Vind ik echt mooi! Wees er maar trots op smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 8:40

Feline schreef:Haha.. ja, je ogen zijn zo mooi groen! Vind ik echt mooi! Wees er maar trots op smile
+1!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: